abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157701851
Wraak voor dood van de vermeende terroriste:

quote:
De Belgische politie zoekt een verdwenen familielid van de jonge vrouw Hasna Ait Boulahcen die zich naar het zich laat aanzien woensdagmorgen in Saint-Denis heeft opgeblazen. Het gaat om een man uit Maasmechelen die plotseling spoorloos met zijn auto is verdwenen.
De krant Het Belang van Limburg meldde vrijdag dat de politie vreest dat de man met wraakplannen rondloopt en verhaal wil gaan halen bij mensen die hij medeverantwoordelijk houdt voor de dood van de 26-jarige vrouw.

Ait Boulahcen zou zich met een bomgordel hebben opgeblazen in een appartement in de Parijse voorstad Saint-Denis toen de politie daar een inval deed.

In Franse media wordt gesuggereerd dat Ait Boulahcen geen fanatieke jihadiste was en wordt aan haar zelfmoord getwijfeld. Ze was een nicht van de 'topterrorist' Abdelhamid Abaaoud die woensdagmorgen in hetzelfde appartement in Saint Denis de dood vond.
Krijgen we dat weer.
pi_157701872
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Islam verbieden en uitroeien.
Gaat ons niet lukken.
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:50:03 #228
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_157701967
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:47 schreef gynaika het volgende:

[..]

Gaat ons niet lukken.
Moet ook niet je streven zijn. Je kan de Moslims beter te vriend houden. Over 50 jaar hebben zij het voor het zeggen in West-Europa. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_157701992
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:41 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Naam ziet er ook Joods uit. Verzonnen verhaal bevestigd.
Ik dacht ook altijd dat Sam en Moos mannelijk waren.
Make my day!
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:50:47 #230
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_157701994
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je kunt er ook in lezen dat een gelovige een niet-gelovige niet mag huwen, of tijdens gymles niet mag kiezen, feit is dat jij met je interpretatie er het woordje 'liegen' in stopt, Ill grant you dat de vers in essentie onvriendelijk(er) is jegens ongelovigen dan gelovigen, maar het idee van liegen en ongelovigen misleiden komt voort uit het idee van taqqiyah, wat op zichzelf al wordt verdraaid.
Ik kan het met je eens zijn wat - zoals zo vaak, ook in andere geloven - neerkomt om een uitspraak in en naar je eigen belang te verdraaien, wat ik wellicht ook wat doe.

3:28 wordt ook idd gebruikt om niet te hoeven kiezen of feiten anders cq. mooier uit te leggen dan dat ze zijn.

Buiten dat, zou het erg mooi zijn wanneer geestelijk leiders, "terroristen" in naam van de Islam totaal afwijzen en dat die niets te maken zullen/hebben met de islam. Elke moslim krijgt een vrijbrief en wordt toegelaten tot het hemelse rij wanneer deze de misdadigers voor het gerecht brengt. Niet alleen zeggen in de Moskee van Amersfoort maar ook in die van Riyad en Shiraz.

Ik weet dat dit utopisch is maar zolang niet elk goedwillend mens inclusief moslims er van overtuigd is dat geweld uit of in naam van het geloof geen oplossing is, zal ik volhouden dat de religie de wens op vrede misbruikt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 20-11-2015 21:02:44 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_157702027
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Moet ook niet je streven zijn. Je kan de Moslims beter te vriend houden. Over 50 jaar hebben zij het voor het zeggen in West-Europa. :{

:') 8)7
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:52:01 #232
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_157702046
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wie is deze met charisma overladen entiteit? :?

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Heeft die die baard erop geplakt? Hoe oud is die 11?
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ze hebben wel andere cultuur helden, daar waar ik WF Hermans als cultuurheld zie.
Hoe kun je dat niet zien ? :') _O-

graag op anoniem
pi_157702205
Mijn groot groot ouders (mama's) kant waren ook moslim. In Dagistan omgeving. Zij leefden gewoon heel vreedzaam tussen christenen en Joden. Maar hun Islam was iets anders dan Islam van nu denk ik.
Zij deden dingen (nog altijd trouwens in dat gebied) wat voor moslims nu in Arabische landen als verboden wordt gezien.

Het is daarom best wel idioot om te zeggen dat Islam hierachter zit. Het is bepaalde cultuur. En ja Arabieren zijn wat opgefokter haha

Mijn vader is Tunesier en die cultuur is echt compleet anders dan ik gewend ben hier in het Westen. Maar zij zijn geen terroristen.

Wel vind ik dat moslims (zeker in Europa) een tegengeluid moet laten horen. Want dat gebeurd niet. Ik zie dat ook graag. Laatst in Parijs ook weer een menigte met Tunesiers enzo die met de Franse vlag in handen zaten en te bidden voor de slachtoffers. Dat doet mij goed. Niet voor mijn eigen gemoedstoestand maar die voor europa. En verder vind ik ook dat moslims uit die slachfoffer rol moeten kruipen. Want dat doen ze nu wel.

Er moet nu zeker een heel harde tegengeluid komen uit de moslim gemeenschap. Niet roepen islam is vrede of koranverzen gaan oproepen maar gewoon keihard veroordelen en inzien dat het wel degelijk met religie te maken. En als je steeds wegkijkt komt er nooit een verlichting maar zal het nog meer bergafwaarts gaan. Ook vind ik dat moslims moeten stoppen met vingerwijzen. Want daar zijn ze ook goed in (wie niet)

Als ik zie hoe het in bepaalde wijken in Engeland , Frankrijk enzo aan toegaat dat ga ik mij ernstige zorgen maken. En ook ik begin angst te krijgen voor moslims. In Tunesie zijn ook opnieuw aanslagen voorkomen. Na de aanslagen in Sousse zag ik de gemeenschap direct begonnen met afkeuren en spreken over walging. En hielp men de slachtoffers. Dat is gewoon een eenhgeid. Wat gebeurd er met mijn vaderland? Klote ideologie is net als kanker. Roei het uit want het verspeid snel en treft iedereen.

Zo dat was een een dagboeken
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:56:00 #234
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_157702211
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:51 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

:') 8)7
Lees je maar eens in:

WFL / De ver-islamisering van Nederland en het Westen !

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_157702264
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:52 schreef topdeck het volgende:

[..]

[..]

[..]

Hoe kun je dat niet zien ? :') _O-

[ afbeelding ]
Blijkbaar slecht grapje ;)
pi_157702287
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Over 50 jaar hebben zij het voor het zeggen in West-Europa. :{

Al eerder.
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:58:48 #237
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_157702319
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Blijkbaar slecht grapje ;)
ik vond het wel grappig :3
graag op anoniem
pi_157702334
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:57 schreef gynaika het volgende:

[..]

Al eerder.
Nee, joh. haatdragend volk, die roeien zichzelf wel uit.
pi_157702361
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:58 schreef topdeck het volgende:

[..]

ik vond het wel grappig :3
Ik ook! Maar had dat jong er niet onder herkend, zag wel dat de baard wat grijs was.
pi_157702521
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, joh. haatdragend volk, die roeien zichzelf wel uit.
Nee, zij roeien niet zichzelf uit. Vergeet dat maar.
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:10:11 #242
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_157702745
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:55 schreef Szikha2 het volgende:
Mijn groot groot ouders (mama's) kant waren ook moslim. In Dagistan omgeving. Zij leefden gewoon heel vreedzaam tussen christenen en Joden. Maar hun Islam was iets anders dan Islam van nu denk ik.
Zij deden dingen (nog altijd trouwens in dat gebied) wat voor moslims nu in Arabische landen als verboden wordt gezien.

Het is daarom best wel idioot om te zeggen dat Islam hierachter zit. Het is bepaalde cultuur. En ja Arabieren zijn wat opgefokter haha

Mijn vader is Tunesier en die cultuur is echt compleet anders dan ik gewend ben hier in het Westen. Maar zij zijn geen terroristen.

Wel vind ik dat moslims (zeker in Europa) een tegengeluid moet laten horen. Want dat gebeurd niet. Ik zie dat ook graag. Laatst in Parijs ook weer een menigte met Tunesiers enzo die met de Franse vlag in handen zaten en te bidden voor de slachtoffers. Dat doet mij goed. Niet voor mijn eigen gemoedstoestand maar die voor europa. En verder vind ik ook dat moslims uit die slachfoffer rol moeten kruipen. Want dat doen ze nu wel.

Er moet nu zeker een heel harde tegengeluid komen uit de moslim gemeenschap. Niet roepen islam is vrede of koranverzen gaan oproepen maar gewoon keihard veroordelen en inzien dat het wel degelijk met religie te maken. En als je steeds wegkijkt komt er nooit een verlichting maar zal het nog meer bergafwaarts gaan. Ook vind ik dat moslims moeten stoppen met vingerwijzen. Want daar zijn ze ook goed in (wie niet)

Als ik zie hoe het in bepaalde wijken in Engeland , Frankrijk enzo aan toegaat dat ga ik mij ernstige zorgen maken. En ook ik begin angst te krijgen voor moslims. In Tunesie zijn ook opnieuw aanslagen voorkomen. Na de aanslagen in Sousse zag ik de gemeenschap direct begonnen met afkeuren en spreken over walging. En hielp men de slachtoffers. Dat is gewoon een eenhgeid. Wat gebeurd er met mijn vaderland? Klote ideologie is net als kanker. Roei het uit want het verspeid snel en treft iedereen.

Zo dat was een een dagboeken
Goed verhaal en ik hoop dat de (geestelijk) leiders daar eensgezind, stelling nemen en een cultuurverandering op gang brengen dat geweld onder geen enkele omstandigheid legitiem is in een religie... welke religie dan ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 20-11-2015 21:14:35 (spelling) ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_157702782
quote:
Gestoorde rotkop zeg. Wat zegt ze hier precies? Kan de helft niet volgen.
pi_157702987
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:10 schreef Vallon het volgende:

[..]

Goed verhaal en ik hoop dat de (geestelijk) leiders daar eensgezind, stelling nemen en een cultuurverandering op gang brengen dat geweld onder geen enkele omstandigheid legitiem is in een religie... welke religie dan ook.
Uiteindelijk worden zij ook aangevallen. Ik zou me als moslim ook best bedreigd voelen.. van twee kanten.
pi_157703096
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:11 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Gestoorde rotkop zeg. Wat zegt ze hier precies? Kan de helft niet volgen.
ja die staat stijf van de heroïne

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157703146
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:18 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het klinkt wat onaardig :@ maar het eerste waar ik aan dacht was: je hebt dezelfde trekken als Katja Schuurman :@
pi_157703158
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:18 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- , wat een wijf...
pi_157703325
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:50 schreef Vallon het volgende:

[..]

Ik kan het met je eens zijn wat - zoals zo vaak, ook in andere geloven - neerkomt om een uitspraak in en naar je eigen belang te verdraaien, wat ik wellicht ook wat doe.

3:28 wordt ook idd gebruikt om niet te hoeven kiezen of feiten anders cq. mooier uit te leggen dan dat ze zijn.

Buiten dat, zou het erg mooi zijn wanneer geestelijk leiders, "terroristen" in naam van de Islam totaal afwijzen en dat die niets te maken zullen/hebben met de islam. Elke moslim krijgt een vrijbrief en wordt toegelaten tot het hemelse rij wanneer deze de misdadigers voor het gerecht brengt. Niet alleen zeggen in de Moskee van Amersfoort maar ook in die van Riyad en Shiraz.

Ik weet dat dit utopisch is maar zolang niet elk goedwillend mens inclusief moslims er van overtuigd is dat geweld uit of in naam van het geloof geen oplossing is, zal ik volhouden dat de religie de wens op vrede misbruikt.
Als je het mij vraagt zou ik eerlijk gezegd de desbetreffende vers niet mooier kunnen maken dan een soort van teambuilding en in het ergste geval een kwestie van "eigen volk eerst" houding jegens de groep van anderen. Maar goed, geleerden die zich er tegen uit spreken zijn er wel, maar zijn niet luid genoeg om gehoord te worden in de media. Ergens denk ik dat wij ons daar het meest aan schuldig maken, door constant ergens de focus op te leggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2015 21:24:11 ]
pi_157703331
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:19 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Het klinkt wat onaardig :@ maar het eerste waar ik aan dacht was: je hebt dezelfde trekken als Katja Schuurman :@
Maar wat zegt ze nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')