quote:
Had nog ergens gehoopt dat je met taqqiyah zou komen, maar blijkbaar heb je er de ballen verstand van en heb je zelf je eigen referenties niet eens gelezen.quote:28. Laat de gelovigen geen ongelovigen als vrienden verkiezen boven de gelovigen - en wie dat doet heeft geen deel aan Allah, tenzij gij u zorgvuldig voor hen hoedt. En Allah waarschuwt u voor Hemzelf en tot Allah zullen allen wederkeren.
Wie is deze met charisma overladen entiteit?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:26 schreef topdeck het volgende:
[ afbeelding ]
hier zie je taqqya in werking
Heeft die die baard erop geplakt? Hoe oud is die 11?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:26 schreef topdeck het volgende:
[ afbeelding ]
Terreurdreigingquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar wat is er nu aan de hand in Brussel, dat het leger daar weer rondrijdt?
Of is dat al de hele week zo?
minderjarige terrorist die een school wou laten opblazen met een tijdbomquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie is deze met charisma overladen entiteit?²
oh jeequote:
Die gozer die een klokje had gemaakt en nu wereldwijd geroemd wordt.. bedoel je die?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:28 schreef topdeck het volgende:
[..]
minderjarige terrorist die een school wou laten opblazen met een tijdbom
Hoe ik dat interpreteer en daar heb heb ik het Taqqiyah-concept niet voor nodig.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Had nog ergens gehoopt dat je met taqqiyah zou komen, maar blijkbaar heb je er de ballen verstand van en heb je zelf je eigen referenties niet eens gelezen.
Dit.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:27 schreef Perrin het volgende:
Zullen we geen oorlog gaan voeren in het topic en 't een beetje over de nasleep van de aanslag in Parijs houden?
Ze hebben wel andere cultuur helden, daar waar ik WF Hermans als cultuurheld zie.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:26 schreef topdeck het volgende:
[ afbeelding ]
Was je erbij dan?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
een allochtoon die scheld met 'witte kut' en geen ge'kanker'. Verzonnen.
Je kunt er ook in lezen dat een gelovige een niet-gelovige niet mag huwen, of tijdens gymles niet mag kiezen, feit is dat jij met je interpretatie er het woordje 'liegen' in stopt, Ill grant you dat de vers in essentie onvriendelijk(er) is jegens ongelovigen dan gelovigen, maar het idee van liegen en ongelovigen misleiden komt voort uit het idee van taqqiyah, wat op zichzelf al wordt verdraaid.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hoe ik dat interpreteer en daar heb heb ik het Taqqiyah-concept niet voor nodig.
In de korte bocht staat er:dat een gelovige tegenover een ongelovige mag liegen.
Je weet net zo goed, zo niet beter, als ik dat dit vers te pas (en onpas) wordt gebruikt om zaken te bedekken, ongeletterde barbaren gebruiken het in elk geval en de leiders ontkennen niet de waarheid er van.
Je gaat met automatische wapens en explosieven naar een miljoenenstad en dan produceer je slecht 130 doden? Prutsers waren het.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien waren het prutsers, maar toch hebben ze 130 mensen dood weten te schieten en hadden de autoriteiten geen idee. Als het blijkbaar zo makkelijk is, moet je juist bang zijn als er een groep komt die geen prutsers zijn.
Ja misschien was Triggershot het wel, weet jij veel.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:35 schreef StaceySinger het volgende:
In hoeverre staat het eigenlijk vast de daders van de terreuracties in Parijs ook daadwerkelijk IS strijders waren en geen gewone ietwat radicale moslims die uit waren op 15 minutes of fame ?
Nee joh, was gewoon chillen met Specularium, je weet toch.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja misschien was Triggershot het wel, weet jij veel.
Naam ziet er ook Joods uit. Verzonnen verhaal bevestigd.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
een allochtoon die scheld met 'witte kut' en geen ge'kanker'. Verzonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |