Ik denk dat de basis voor het twijfelen of ze er wel vrijwillig was idd haar vrouw zijn is. Als het zijn neefje was geweest had niemand zich afgevraagd of hij zich wel vrijwillig opblies of daar überhaupt vrijwillig was.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:27 schreef Sapstengel het volgende:
Blijkbaar is het moeilijk voor te stellen dat vrouwen zelf terrorist worden. Maar nee, ze is weer gedwongen door een kwaadaardige man. Natuurlijk, al het slechte in de wereld is de schuld van mannen.
Ze ging met die lui om, wist wat ze hadden gedaan. Als je zogenaamd onschuldig bent ga je niet een week lang met de meest gezochte terrorist van Europa gezellig thee drinken in de huiskamer.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje zoals dit?
Ja zo iets...quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje zoals dit? Vrij bijzonder inderdaad.
Ik kom tegenwoordig niet zoveel (lees eigenlijk nooit meer) met moslims irl in aanraking, dus ik kan niet echt zeggen hoe het ervoor staat. Is in het verleden wel anders geweest, op grond daarvan, nou ja dat voert te ver binnen het gegeven kader. NL'ers die ik tegenkom blijven nuchter. Alleen op internet kom ik mensen tegen die extremen (beide kanten) innemen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is dan de behandeling die je krijgt als de waarheid hard aankomt.
On a serious note: De meeste (lees: alle) moslims die ik heb gesproken tot op heden hebben totaal geen begrip kunnen opbrengen voor de aanslagen, mensen die opvattingen van een te rechtvaardigen jihad op na houden. Anderzijds weer 'Nederlanders' die veel genuanceerder zijn de experts op FOK!. Sooo confusin.
Ja precies, beetje vreemd aan de ene kant. Maarja misschien heeft het te maken met de gedachte van veel mensen, dat de islam vrouwonderdrukkend is. Dan zal deze dame ook wel onderdrukt zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat de basis voor het twijfelen of ze er wel vrijwillig was idd haar vrouw zijn is. Als het zijn neefje was geweest had niemand zich afgevraagd of hij zich wel vrijwillig opblies of daar überhaupt vrijwillig was.
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:32 schreef StaceySinger het volgende:
kijk en dan zie je hier iets ( vrij groot ) naar beneden dwarrelen
wat dat is ben ik nog niet achter
[ afbeelding ]
quote:
quote:Is de vrees voor nog meer aanslagen in Europa dan terecht?
'Het is belangrijk om te zien hoe makkelijk het is om op een terras te schieten. Dat vergt niet zoveel coördinatie zoals is voorgespiegeld met de aanslagen in Parijs. Die zelfmoordenaars in Parijs waren prutsers, ze hebben de ene na de andere fout gemaakt. We maken een terreuraanslag heel groot, alleen het woord is al heel eng. Maar het is makkelijk te doen.
'We weten niet precies hoe die mannen gelieerd waren aan IS. Ze zijn natuurlijk heen en weer naar Syrië gereisd, maar ik weet niet of zij in direct contact stonden met Raqqa of dat ze gewoon een mailtje hebben gestuurd naar IS en hebben gezegd: we gaan dit doen, en dat IS zei: succes ermee, we horen het wel.'
Zou maar zo een scene uit James Bond kunnen zijnquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken?
Star Wars, the Parisians Strike Back.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken?
Misschien waren het prutsers, maar toch hebben ze 130 mensen dood weten te schieten en hadden de autoriteiten geen idee. Als het blijkbaar zo makkelijk is, moet je juist bang zijn als er een groep komt die geen prutsers zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Eindelijk een verstandig geluid.
[..]
[..]
Ik vind dit altijd zo makkelijk lullen achteraf. Voorlopig hebben ze er wel 130 omgelegd......quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
De simpelheid van zoiets maakt het juist des te gevaarlijker. Niks geen masterminds.. Iedere mongool kan zoiets flikkenquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Volgens het NRC zou dat zomaar eens kunnenquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:40 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Zou maar zo een scene uit James Bond kunnen zijn
Maar er waren hier users die zeiden; ja je moet meer literatuur openslaan dan begrijp je het allemaal wel, hoe zoiets in ze werk gaatquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De simpelheid van zoiets maakt het juist des te gevaarlijker. Niks geen masterminds.. Iedere mongool kan zoiets flikken
Stomme uitspraak ja. Vette belediging voor James Bondquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Volgens het NRC zou dat zomaar eens kunnen
[ afbeelding ]
Walgelijk om een terrorist zoveel eer te geven![]()
Alleen gaat ''James Bond'' wel dood in deze scene
Is dit El_Matador?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:32 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]
Wat glimlacht ie lief voor een massamoordenaar.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies én tevens exactly! Hoe kun je zeggen dat een aanslag mislukt is als deze de meeste slachtoffers van de laatste jaren heeft opgeleverd.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo makkelijk lullen achteraf. Voorlopig hebben ze er wel 130 omgelegd......
Ja, lijkt niet echt op Ali Baba en zijn 40 rovers.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat glimlacht ie lief voor een massamoordenaar.
de matras.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:32 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]
Precies!quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo makkelijk lullen achteraf. Voorlopig hebben ze er wel 130 omgelegd......
Waar komt die onzin toch vandaan?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:02 schreef Vallon het volgende:
Een soort excommunicatie uit het geloof dus waarbij alleen nog het (kleine) probleem blijft bestaan dat je volgens de Koran, in het belang van de Islam als geheel, daarover mag liegen.
wtfquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke onzin ?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar komt die onzin toch vandaan?
quote:
quote:Een soort excommunicatie uit het geloof dus waarbij alleen nog het (kleine) probleem blijft bestaan dat je volgens de Koran, in het belang van de Islam als geheel, daarover mag liegen.
Zucht.quote:
Ja, Al-Yaqeen is niet de Koran, maar een site van de Salafistische Soennah moskee.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:11 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zucht.
Liegen tegen ongelovigen is toegestaan, tenzij het spreken van de waarheid beter is....
Hier de eenvoudige uitleg of ben je op zoek van de soera('s) http://www.al-yaqeen.com/va/vraag.php?id=1355
Ziet er weer gezellig uit!quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Brussel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede foto, zijn dat kerstmarkt huisjes aan de linkerkant?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Brussel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er idd uit alsof er oorlog is.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Brussel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt er wel op, in ieder geval iets van een marktquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die tweede foto, zijn dat kerstmarkt huisjes aan de linkerkant?
islam brengt iedereen samenquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Brussel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga maar verder met je ontkenning.... en zoek het zelf maar uit. Liegen is niet verboden maar wordt afgeraden. In tijden van oorlog mag je (ook) liegen...quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, Al-Yaqeen is niet de Koran, maar een site van de Salafistische Soennah moskee.
Tevens staat er alleen dat je mag liegen om tussen twee mensen te verzoenen, dus een leugentje om bestwil.
Dat, of vluchtelingenkampquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die tweede foto, zijn dat kerstmarkt huisjes aan de linkerkant?
Gast, kom eerst met een vers uit de Koran, gezien je er zelf over begint, zie mij dat feitelijk ontkennen voor je mij daar voor uitmaakt, een vers in de Koran over het mogen liegen valt moeilijk te ontkennen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:14 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ga maar verder met je ontkenning.... en zoek het zelf maar uit. Liegen is niet verboden maar wordt afgeraden. In tijden van oorlog mag je (ook) liegen...
quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast, kom eerst met een vers uit de Koran, gezien je er zelf over begint, zie mij dat feitelijk ontkennen voor je mij daar voor uitmaakt, een vers in de Koran over het mogen liegen valt moeilijk te ontkennen.
joh hou op met je Koranquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast, kom eerst met een vers uit de Koran, gezien je er zelf over begint, zie mij dat feitelijk ontkennen voor je mij daar voor uitmaakt, een vers in de Koran over het mogen liegen valt moeilijk te ontkennen.
ja belachelijkquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:17 schreef Fukushima het volgende:
Islam is vrede?gaan we nu ook al leugens in de TT plaatsen?
3:28quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |