dat is jouw conclusie. Maar blijkbaar werkt het toch niet zo. Ik vind dan ook niet dat afvalliheid etc in het verlengde ligt van een aanslag in parijs.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wanneer je met veel bravado en de grootste zekerheid allerlei merkwaardige dingen roept over deze terreuraanslag dan zou je ook wat simpele vragen die in het verlengde liggen moeten kunnen beantwoorden.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is dan de behandeling die je krijgt als de waarheid hard aankomt.
On a serious note: De meeste (lees: alle) moslims die ik heb gesproken tot op heden hebben totaal geen begrip kunnen opbrengen voor de aanslagen, mensen die opvattingen van een te rechtvaardigen jihad op na houden. Anderzijds weer 'Nederlanders' die veel genuanceerder zijn de experts op FOK!. Sooo confusin.
Ze ligt toch echt in kleine stukjes onder dat raam.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Was dit hier al bekend? De nicht van het brein heeft zichzelf niet opgeblazen. Aldus het AD.
Check mijn post 2 posts terug.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:12 schreef agter het volgende:
Wat betreft die dame: hoe weten jullie zo zeker dat ze zichzelf opblies?
Dat zijn dus resten van een man. De derde dode in dat appartement is volgens de berichten een vrouw.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze ligt toch echt in kleine stukjes onder dat raam.
ik heb het High res filmpjequote:Op vrijdag 20 november 2015 19:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Was dit hier al bekend? De nicht van het brein heeft zichzelf niet opgeblazen. Aldus het AD.
Of ze dat ding nu zelf om had of ernaast stond, risico van het vak.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:15 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik heb het High res filmpje
Toch zie ik hier iemand door de lucht vliegen hoor
[ afbeelding ]
link naar het filmpje?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:15 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en die komt aan de overkant op de stoep terecht
[ afbeelding ]
nee wat bij dat huis naar beneden dwarrelt is een gedeelte van het kozijn en een stuk muurquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze ligt toch echt in kleine stukjes onder dat raam.
ja ok, maar die man is dus nog niet geidentificeerdquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Of ze dat ding nu zelf om had of ernaast stond, risico van het vak.
moet je even zoeken op cnn of nbcquote:
Nee, ik bedoel dat stuk bot/ruggewervel met haar wat bij het matras onder het raam terecht kwam, daarnaast was het bij die klap wat lichter/later in de morgen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:19 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nee wat bij dat huis naar beneden dwarrelt is een gedeelte van het kozijn en een stuk muur
1 hoe weet je of het man of vrouw is die daar vliegt?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:15 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en die komt aan de overkant op de stoep terecht
[ afbeelding ]
Je begon er vanmiddag ook over, blijkbaar is het toch niet helemaal duidelijk wat ze er binnen deed.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:22 schreef agter het volgende:
[..]
1 hoe weet je of het man of vrouw is die daar vliegt?
2 hoe weet je zeker dat hij/zij zichzelf opblies, en niet opgeblazen werd (dat komt in het M.O. nog al eens voor, dat de ander de ontsteker op afstand heeft)?
goed lezenquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:22 schreef agter het volgende:
[..]
1 hoe weet je of het man of vrouw is die daar vliegt?
2 hoe weet je zeker dat hij/zij zichzelf opblies, en niet opgeblazen werd (dat komt in het M.O. nog al eens voor, dat de ander de ontsteker op afstand heeft)?
Dat ze geschoten heeft op agenten?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je begon er vanmiddag ook over, blijkbaar is het toch niet helemaal duidelijk wat ze er binnen deed.
Is geen aanval hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:24 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
goed lezen
ik schrijf > iemand
eronder in het stuk van het ad:quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:24 schreef agter het volgende:
[..]
Dat ze geschoten heeft op agenten?
Tja.
Kennelijk is het idd niet duidelijk wie er nu opgeblazen is, en door wie.
Ja, spreek je af met je neef als je tegen zijn aanslagen was?quote:15.03 uur: De Franse politie achtervolgde Hasna Ait Boulahcen dinsdagavond en zag haar samen met het vermoedelijke brein achter de aanslagen, Abdelhamid Abaaoud, het appartement in Saint-Denis binnengaan. Woensdagavond begon een speciale eenheid met de inval in het appartement in de voorstad van Parijs.
De Franse politie tapte de telefoon af van Hasna, na een tip van Marokkaanse inlichtingendiensten. De politie hoopte dat zij hen naar Abaaoud zou leiden, wat uiteindelijk ook gebeurde. Abaaoud kwam om bij de inval, Hans Ait Boulahcen blies zichzelf op.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Bijzonder verhaal, blijkt dat brein gewoon over straat te hebben gelopen in Parijs...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |