Waar komt die onzin toch vandaan?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:02 schreef Vallon het volgende:
Een soort excommunicatie uit het geloof dus waarbij alleen nog het (kleine) probleem blijft bestaan dat je volgens de Koran, in het belang van de Islam als geheel, daarover mag liegen.
wtfquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Volgens het NRC zou dat zomaar eens kunnen
[ afbeelding ]
Walgelijk om een terrorist zoveel eer te geven![]()
Alleen gaat ''James Bond'' wel dood in deze scene
Welke onzin ?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar komt die onzin toch vandaan?
quote:
quote:Een soort excommunicatie uit het geloof dus waarbij alleen nog het (kleine) probleem blijft bestaan dat je volgens de Koran, in het belang van de Islam als geheel, daarover mag liegen.
Zucht.quote:
Ja, Al-Yaqeen is niet de Koran, maar een site van de Salafistische Soennah moskee.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:11 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zucht.
Liegen tegen ongelovigen is toegestaan, tenzij het spreken van de waarheid beter is....
Hier de eenvoudige uitleg of ben je op zoek van de soera('s) http://www.al-yaqeen.com/va/vraag.php?id=1355
Ziet er weer gezellig uit!quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Brussel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede foto, zijn dat kerstmarkt huisjes aan de linkerkant?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Brussel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er idd uit alsof er oorlog is.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Brussel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt er wel op, in ieder geval iets van een marktquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die tweede foto, zijn dat kerstmarkt huisjes aan de linkerkant?
islam brengt iedereen samenquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Brussel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga maar verder met je ontkenning.... en zoek het zelf maar uit. Liegen is niet verboden maar wordt afgeraden. In tijden van oorlog mag je (ook) liegen...quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, Al-Yaqeen is niet de Koran, maar een site van de Salafistische Soennah moskee.
Tevens staat er alleen dat je mag liegen om tussen twee mensen te verzoenen, dus een leugentje om bestwil.
Dat, of vluchtelingenkampquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die tweede foto, zijn dat kerstmarkt huisjes aan de linkerkant?
Gast, kom eerst met een vers uit de Koran, gezien je er zelf over begint, zie mij dat feitelijk ontkennen voor je mij daar voor uitmaakt, een vers in de Koran over het mogen liegen valt moeilijk te ontkennen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:14 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ga maar verder met je ontkenning.... en zoek het zelf maar uit. Liegen is niet verboden maar wordt afgeraden. In tijden van oorlog mag je (ook) liegen...
quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast, kom eerst met een vers uit de Koran, gezien je er zelf over begint, zie mij dat feitelijk ontkennen voor je mij daar voor uitmaakt, een vers in de Koran over het mogen liegen valt moeilijk te ontkennen.
joh hou op met je Koranquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast, kom eerst met een vers uit de Koran, gezien je er zelf over begint, zie mij dat feitelijk ontkennen voor je mij daar voor uitmaakt, een vers in de Koran over het mogen liegen valt moeilijk te ontkennen.
ja belachelijkquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:17 schreef Fukushima het volgende:
Islam is vrede?gaan we nu ook al leugens in de TT plaatsen?
3:28quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |