abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:23:29 #251
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157703342
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:50 schreef agter het volgende:

[..]

Ik dacht ook altijd dat Sam en Moos mannelijk waren.
Waarschijnlijk van Samuël en Mozes hé.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157703384
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maar wat zegt ze nu?
ze kan wel in de OP volgens mij :)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157703488
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Wraak voor dood van de vermeende terroriste:

[..]

Krijgen we dat weer.
Laat hem lekker wraak nemen op IS, die zijn verantwoordelijk voor de dood van dat zwijn.
pi_157703591
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Laat hem lekker wraak nemen op IS, die zijn verantwoordelijk voor de dood van dat zwijn.
Nee want islam is vrede... snap dat toch.

Dat ze daar dat appartement uitgerookt werd, lag aan iedereen behalve aan haar eigen handelen. Zij is slachtoffer, een minuut stilte voor dit slachtoffer AUB.

[ Bericht 0% gewijzigd door ootjekatootje op 20-11-2015 21:37:47 ]
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:38:13 #255
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_157703899
Huh? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_157704028
Aanvoerder inval Bataclan: "We kwamen binnen in de hel op aarde"

Toen Franse elitetroepen vrijdag concertzaal Bataclan in Parijs bestormden, troffen ze overal dode en gewonde lichamen aan. Maar ook een ijzige stilte. Dat blijkt uit een anonieme getuigenis van hun aanvoerder.

Jeremy, kapitein van de speciale BRI-eenheid, wilde getuigen voor de camera’s van de Amerikaanse nieuwszender NBC. Maar dan zonder dat zijn achternaam werd meegedeeld of hij herkenbaar in beeld werd gebracht, vandaar de bivakmuts. “We kwamen binnen in de hel op aarde. Er lagen honderden mensen op de grond, maar we hoorden géén geluid. Niemand schreeuwde. Iedereen was bang om te bewegen omdat ze de terroristen vreesden.”

Eén terrorist was reeds doodgeschoten door politiemannen in burger, maar de troepen van Jeremy moesten de twee andere terroristen te pakken krijgen die zich nog schuilhielden in een ruimte naast de concertzaal en daar mensen gijzelden. “Zwaargewonde mensen riepen om hulp, maar we moesten hen negeren en dat was voor ons heel moeilijk.”

De terroristen vonden ze snel terug achter de deur van een klein zaaltje, onderaan een traphal. Maar toen begon een afleidingsmanoeuvre. “Ze maakten zich kenbaar als ‘soldaten van het kalifaat’. Het was duidelijk dat ze niet wilden onderhandelen en hun laatste aanval voorbereidden, maar toch belden ze vijf keer met een collega bij de politie over de terugkeer van Franse troepen in Syrië.”

“We moesten mannen achterlaten”

Uiteindelijk ramde de eenheid de deur en de commando’s kregen maar liefst 25 kogels op zich afgevuurd. 24 ketsten af tegen hun schilden, maar één raakte de hand van een collega. “We konden het niet riskeren om zelf het vuur te openen, want tussen ons in lag een twintigtal gijzelaars. We moesten onze collega ook achterlaten, zoals we op voorhad waren overeengekomen onze prioriteit was het redden van de gijzelaars.”

Bij de bestorming verloren sommige commando’s ook hun schild, waardoor ze moesten achterblijven. Maar de strategie werkte, want de terroristen vluchtten naar het einde van een doodlopende gang. Daar bracht een eerste terrorist zijn bomvest tot ontploffing. De tweede kon worden doodgeschoten nog voor hij dezelfde actie wou ondernemen. Alle overlevenden in de concertzaal waren gered en de evacuatie van de gewonden kon beginnen.

“Misschien komt de zwaarste slag nog”

De BRI-eenheid heeft al heel wat meegemaakt, zo waren de elitetroepen ook betrokken bij de operaties na de aanslagen op Charlie Hebdo. “Maar dit was zo’n intense gebeurtenis dat de ernst pas achteraf is doorgedrongen”, getuigt Jeremy. "Nu hebben onze mannen het vooral moeilijk om in slaap te vallen, de herinneringen keren steeds weer. Maar al bij al gaan onze commando’s er goed mee om, maar misschien komt de zwaarste slag nog.”

+ video > http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151120_01981519
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157704207
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:41 schreef StaceySinger het volgende:

Toen Franse elitetroepen vrijdag concertzaal Bataclan in Parijs bestormden, troffen ze overal dode en gewonde lichamen aan. Maar ook een ijzige stilte. Dat blijkt uit een anonieme getuigenis van hun aanvoerder.

Jeremy, kapitein van de speciale BRI-eenheid, wilde getuigen voor de camera’s van de Amerikaanse nieuwszender NBC. Maar dan zonder dat zijn achternaam werd meegedeeld of hij herkenbaar in beeld werd gebracht, vandaar de bivakmuts. “We kwamen binnen in de hel op aarde. Er lagen honderden mensen op de grond, maar we hoorden géén geluid. Niemand schreeuwde. Iedereen was bang om te bewegen omdat ze de terroristen vreesden.”

Eén terrorist was reeds doodgeschoten door politiemannen in burger, maar de troepen van Jeremy moesten de twee andere terroristen te pakken krijgen die zich nog schuilhielden in een ruimte naast de concertzaal en daar mensen gijzelden. “Zwaargewonde mensen riepen om hulp, maar we moesten hen negeren en dat was voor ons heel moeilijk.”

De terroristen vonden ze snel terug achter de deur van een klein zaaltje, onderaan een traphal. Maar toen begon een afleidingsmanoeuvre. “Ze maakten zich kenbaar als ‘soldaten van het kalifaat’. Het was duidelijk dat ze niet wilden onderhandelen en hun laatste aanval voorbereidden, maar toch belden ze vijf keer met een collega bij de politie over de terugkeer van Franse troepen in Syrië.”

Uiteindelijk ramde de eenheid de deur en de commando’s kregen maar liefst 25 kogels op zich afgevuurd. 24 ketsten af tegen hun schilden, maar één raakte de hand van een collega. “We konden het niet riskeren om zelf het vuur te openen, want tussen ons in lag een twintigtal gijzelaars. We moesten onze collega ook achterlaten, zoals we op voorhad waren overeengekomen onze prioriteit was het redden van de gijzelaars.”

Bij de bestorming verloren sommige commando’s ook hun schild, waardoor ze moesten achterblijven. Maar de strategie werkte, want de terroristen vluchtten naar het einde van een doodlopende gang. Daar bracht een eerste terrorist zijn bomvest tot ontploffing. De tweede kon worden doodgeschoten nog voor hij dezelfde actie wou ondernemen. Alle overlevenden in de concertzaal waren gered en de evacuatie van de gewonden kon beginnen.

De BRI-eenheid heeft al heel wat meegemaakt, zo waren de elitetroepen ook betrokken bij de operaties na de aanslagen op Charlie Hebdo. “Maar dit was zo’n intense gebeurtenis dat de ernst pas achteraf is doorgedrongen”, getuigt Jeremy. "Nu hebben onze mannen het vooral moeilijk om in slaap te vallen, de herinneringen keren steeds weer. Maar al bij al gaan onze commando’s er goed mee om, maar misschien komt de zwaarste slag nog.”

Zouden die terroristen geen plattegrond gehad hebben van dat pand? Wederom knullig om in een doodlopende gang te eindigen.
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:49:15 #258
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_157704276
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:41 schreef StaceySinger het volgende:

Hulde en sterkte voor deze eindbazen O+
graag op anoniem
pi_157704311
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:11 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Gestoorde rotkop zeg. Wat zegt ze hier precies? Kan de helft niet volgen.
Ik wel meer dan de helft niet alhoewel ik wel Frans heb geleerd. Idioten, als ik Hollande hoor kan ik alles volgen, letterlijk. Is dat nou zo moeilijk om Frans te kwaken als jullie president, gekke Fransen, die meer dan de helft inslikken als ze ook maar iets heel eenvoudigs zeggen hè.
I´m back.
pi_157704423
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:49 schreef topdeck het volgende:

[..]

Hulde en sterkte voor deze eindbazen O+
A few good men.
I´m back.
pi_157704676
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik wel meer dan de helft niet alhoewel ik wel Frans heb geleerd. Idioten, als ik Hollande hoor kan ik alles volgen, letterlijk. Is dat nou zo moeilijk om Frans te kwaken als jullie president, gekke Fransen, die meer dan de helft inslikken als ze ook maar iets heel eenvoudigs zeggen hè.
Als die lui Nederlands praten versta ik er ook maar de helft van...
pi_157704825
Is er in de TK nog gesproken over het blokkeren van jihadistische internetsites? Ik hoor daar niks over bij Pauw of elders. Terwijl jongeren binnen no time geradicaliseerd kunnen worden door zulke sites. Lijkt me geen kleinigheid om aan te pakken.
pi_157704969
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Als die lui Nederlands praten versta ik er ook maar de helft van...
Huh dat kunnen ze toch niet?
I´m back.
pi_157704978
quote:
21:39: Abdelhamid Abaaoud, het vermeende brein achter de aanslagen in Parijs, heeft met één van de drie kalasjnikovs geknoeid die gevonden werden in de auto van de mannen die de café’s in de Franse hoofdstad beschoten. Dat vertelt een bron die nauw betrokken is bij het onderzoek, meldt persbureau AFP. De sporen die hij achterliet op het wapen, versterken het vermoeden dat de Belgisch-Marokkaanse jihadist betrokken was bij de aanslagen op 13 november.

Abdelhamid Abaaoud werd in de nacht van de aanvallen door een camera vastgelegd in Montreuil. Die Parijse buitenwijk is dicht bij de plek waar de Seat van de ‘terrassen-commando's’ werd teruggevonden.
pi_157704991
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:05 schreef Loekie1 het volgende:
Is er in de TK nog gesproken over het blokkeren van jihadistische internetsites? Ik hoor daar niks over bij Pauw of elders. Terwijl jongeren binnen no time geradicaliseerd kunnen worden door zulke sites. Lijkt me geen kleinigheid om aan te pakken.
Nee, alleen in Fr aan de orde, volgens mij.
I´m back.
pi_157705022
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, alleen in Fr aan de orde, volgens mij.
Onbegrijpelijk.
pi_157705070
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:11 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Gestoorde rotkop zeg. Wat zegt ze hier precies? Kan de helft niet volgen.
Gewoon een klein bericht voor alle wilde zwijnen die besluiten zich islamist, antichrist, jihadist, pianist, (...) te noemen om hun misdaden te plegen. Zijn jullie nu aardig, laten jullie ons met rust? We zijn moe, het is al moeilijk hier in Europa te leven. Het is ook goed om alle haat tegen ons te doen wederkeren (sarcastisch). Het begint natuurlijk ook een beetje te vermoeien. Dus bedankt voor het kiezen van een andere religie.

Zoiets zegt ze.
pi_157705164
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:13 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Gewoon een klein bericht voor alle wilde zwijnen die besluiten zich islamist, antichrist, jihadist, pianist, (...) te noemen om hun misdaden te plegen. Zijn jullie nu aardig, laten jullie ons met rust? We zijn moe, het is al moeilijk hier in Europa te leven. Het is ook goed om alle haat tegen ons te doen wederkeren (sarcastisch). Het begint natuurlijk ook een beetje te vermoeien. Dus bedankt voor het kiezen van een andere religie.

Zoiets zegt ze.
dank je!
pi_157705183
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:11 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk.
Ja, nou ja, ik weet niet wat de gedachte is. Als je alles blockt weet je ook niet wat er speelt natuurlijk.
I´m back.
pi_157705229
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:13 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Zoiets zegt ze.
Kon je dat echt verstaan? Hulde. Zelf Fransoos?
I´m back.
pi_157705268
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Af en toe pauzeren, laten doordringen wat ze zegt, en dan gaat het wel. Geen Fransoos, wel Francophile :s)
pi_157705272
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is ook een beetje op te maken uit de reactie's eronder. Tenminste die geven een redelijke aanvulling.
pi_157705317
Dus 'dat gestoorde wijf met die rotkop, aan de heroïne' spreekt zich uit tegen de aanslagen? :D
pi_157705348
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:21 schreef mootie het volgende:
Dus 'dat gestoorde wijf met die rotkop, aan de heroïne' spreekt zich uit tegen de aanslagen? :D
Ja, tegen het kapen van haar religie :Y
pi_157705397
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:22 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ja, tegen het kapen van haar religie :Y
Ik vermoedde het al, gezien het deel wat ik kon vertalen. Maar durfde het hier niet te zeggen, aangezien ze keihard afgemaakt werd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')