Waldemar heeft een domme uitstraling, net als Channing Tatum. Kunnen ze verder ook niets aan doen maar toch.quote:
En hoe gaan we dat controleren?quote:Op donderdag 19 november 2015 23:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Salafistische groepen sowieso weren inderdaad.
Oppakken, opsluiten en niet meer loslaten.
Waldemar komt niet dommer op mij over dan ene Jesse 'snotjong' Klaver.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Waldemar heeft een domme uitstraling, net als Channing Tatum. Kunnen ze verder ook niets aan doen maar toch.
Een salafist is niet per definitie radicaal, daar zijn ook weer vertakkingen in.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Salafisten het liefst gewoon deporteren.
Terecht toch ook?quote:Op donderdag 19 november 2015 23:24 schreef SpaceOddity het volgende:
Ah gelukkig. We worden weer even gerustgesteld.
Mja... Apartheid is ook een Nederlands woord.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En hoe gaan we dat controleren?
Begrijp me niet verkeerd, ik wil ook geen salafisten, maar wat we nu doen is honderdduizenden mensen binnenlaten. En vervolgens.. Ja? Wat eigenlijk? In Nederland heb je nu eenmaal vrijheid en sociale voorzieningen.
Ja, waren we er maar nooit aan begonnen.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een salafist is niet per definitie radicaal, daar zijn ook weer vertakkingen in.
Is ook altijd wel vermoeiend, dat moeilijk doen.
Je zou bijna denken dat het systeem door vrouwen bedacht is.
Ik denk dat hij ook niet dom is maar ik vind zijn uitstraling niet intelligent en niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waldemar komt niet dommer op mij over dan ene Jesse 'snotjong' Klaver.
Dan vind ik het eerlijker om te stoppen met ons asielbeleid. Niemand haat of boycot Japan om haar asielbeleid.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja... Apartheid is ook een Nederlands woord.
Voor bepaalde groeperingen zou een speciale behandeling noodzakelijk zijn. Dit in het kader van de (inter)nationale veiligheid.
Zijn we in ieder geval van die smeerlappen in het straatbeeld verlost.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Een salafist trekt westerse kleding aan, en niemand herkent zijn gedachtegoed.
Wat doe je dan met de mensen die hier al zijn/quote:Op donderdag 19 november 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan vind ik het eerlijker om te stoppen met ons asielbeleid. Niemand haat of boycot Japan om haar asielbeleid.
Ho ho live ondertiteling.quote:
Hallo Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:30 schreef KingRoland het volgende:
Engels niet kunnen verstaan anno 2015
Japan is Japan. Japan is voor de Japanners.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan vind ik het eerlijker om te stoppen met ons asielbeleid. Niemand haat of boycot Japan om haar asielbeleid.
Kappapride Maniquote:
That is not to believe inderdeedquote:Op donderdag 19 november 2015 23:30 schreef KingRoland het volgende:
Engels niet kunnen verstaan anno 2015
Maar niemand wil daar ook wonen, vraag me af hoe ze dat doen.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Japan is Japan. Japan is voor de Japanners.
De meeste mensen willen hier blijven, en zullen dat ook.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat doe je dan met de mensen die hier al zijn/
Nou nou nouquote:Op donderdag 19 november 2015 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zet hem alsjeblieft ff in Raqqa op een plein
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:31 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, het was correct blijkbaar. Vind het er raar uitzien. Nou ja, weer wat geleerd.
Geen Engels praten scheelt al een stuk.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar niemand wil daar ook wonen, vraag me af hoe ze dat doen.
Een echte god. 'Eddy Wally spreekt niet meer, hij huilt alleen nog maar', las ik laatst in een rioolblaadje van mijn moeder.quote:
Het is een Ikea piano.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:32 schreef noodgang het volgende:
elke keer die piano in het vliegtuig, mag ook wat kosten
Bah.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:31 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, het was correct blijkbaar. Vind het er raar uitzien. Nou ja, weer wat geleerd.
Nee precies. Niet overdrijven.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Terecht toch ook?
De kans om bij een aanslag betrokken te raken is nog steeds erg klein.
We moeten ook niet overdrijven. Hoe verschrikkelijk die aanslagen ook zijn.
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:33 schreef marcodej het volgende:
Dit gesprek duurt eeuwen voor mijn gevoel...
Hij is hier niet voor niets helemaal komen fietsen hequote:Op donderdag 19 november 2015 23:33 schreef marcodej het volgende:
Dit gesprek duurt eeuwen voor mijn gevoel...
Welnee, de meeste mensen zullen hopelijk toch wel doorhebben dat hij een aandachtshoer is die al die plaatsen afreist ter meerdere eer en glorie voor zichzelf.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Alleen verschillige mensen hebben een selfie met deze man.
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mani en ik zijn liefhebbers van Forsenboys
Dat is natuurlijk wel zo.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Geen Engels praten scheelt al een stuk.
Moet hij wel even beter spelen zeg.quote:
Goede marketing van een erg matige muzikant.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee, de meeste mensen zullen hopelijk toch wel doorhebben dat hij een aandachtshoer is die al die plaatsen afreist ter meerdere eer en glorie voor zichzelf.
Hij was de noten vergeten.quote:
Proest.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Het is alsof ik weer de aanslagen in Parijs beleef.
Die houdt zich bezig met wat rare DJ-muziek enzoquote:
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:36 schreef Zipportal het volgende:
Alleen maar gejengel.
Henkie kon dat beter
[ afbeelding ]
Henkiequote:Op donderdag 19 november 2015 23:36 schreef Zipportal het volgende:
Alleen maar gejengel.
Henkie kon dat beter
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:37 schreef matthijst het volgende:
Wat een ongelooflijk slappe lul is dit ook.
Zelfs als ze zijn vrouw af slachten nog de gutmensch uithangen.
Eagles of death metal een hipsterband?quote:Op donderdag 19 november 2015 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me een hipsterband, ik heb geen respect meer voor de gesneuvelden.
Echt hè.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eagles of death metal een hipsterband?
quote:Groot alarm in Brussel. Alle beschikbare politiemensen kregen het bericht dat ze op post moesten blijven, omdat de inlichtingendiensten informatie hadden gekregen dat de voortvluchtige terrorist Salah Abdeslam (26) te voet ronddwaalde in de hoofdstad. Prompt werd het terreuralarm opgetrokken tot 4, het hoogste niveau, dat betekent dat de dreiging concreet, ernstig en zeer nabij was.
Op verschillende commissariaten namen sluitschutters hun positie in. Zwaarbewapende agenten patrouilleerden op verscheidene plaatsen en controleerden congresgebouwen. Daarnaast waren er ook aanwijzingen dat de universiteiten geviseerd werden. Alle activiteiten aan de VUB en ULB werden meteen opgeschort. Plaatsen waar de studenten bijeenkwamen, werden geëvacueerd.
De angst slaat toequote:Op donderdag 19 november 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Kleine nieuwsbreak tussendoor:
[..]
Vrees van wel heur.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eagles of death metal een hipsterband?
Ik zal zo even uit mijn raam kijken of ik iemand zie rondlopen.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Kleine nieuwsbreak tussendoor:
[..]
Misschien kan je hem bespugen en dan zeggen ''oh sorry ik dacht dat je abdeslam was''quote:Op donderdag 19 november 2015 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal zo even uit mijn raam kijken of ik iemand zie rondlopen.
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:40 schreef Zipportal het volgende:
Verdachte Belgische auto in Rotterdam
ROTTERDAM -
De politie doet donderdagavond laat onderzoek bij, aan en rond een auto met Belgisch kenteken op de Westersingel in Rotterdam. De auto stond geparkeerd in de straat. De politie bestempelt de auto als 'verdacht'. Waarom dat is, wilde een woordvoerster niet zeggen. "De collega's zijn extra alert naar aanleiding van de afgelopen dagen'', zei ze.
Voor zover bekend zijn er geen mensen in de auto aangetroffen, stelde ze. Ook zijn er volgens haar geen aanhoudingen verricht.
De straat is afgezet.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Rotterdam__.html
twitter:NOS twitterde op donderdag 19-11-2015 om 23:40:36Politie: Aboutaleb uit voorzorg uit restaurant gehaald, straat afgezet https://t.co/zczzZAi6bv reageer retweet
You can run, but you can't hide forever.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:40 schreef Zipportal het volgende:
Verdachte Belgische auto in Rotterdam
ROTTERDAM -
De politie doet donderdagavond laat onderzoek bij, aan en rond een auto met Belgisch kenteken op de Westersingel in Rotterdam. De auto stond geparkeerd in de straat. De politie bestempelt de auto als 'verdacht'. Waarom dat is, wilde een woordvoerster niet zeggen. "De collega's zijn extra alert naar aanleiding van de afgelopen dagen'', zei ze.
Voor zover bekend zijn er geen mensen in de auto aangetroffen, stelde ze. Ook zijn er volgens haar geen aanhoudingen verricht.
De straat is afgezet.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Rotterdam__.html
Schreeuw heel hard alla akbar uit je raam.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal zo even uit mijn raam kijken of ik iemand zie rondlopen.
Nee je moeder.quote:
Dit is nu allemaal breaking terwijl er nog niks is, als ze daar nu eerst mee stoppen.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:NOS twitterde op donderdag 19-11-2015 om 23:40:36Politie: Aboutaleb uit voorzorg uit restaurant gehaald, straat afgezet https://t.co/zczzZAi6bv reageer retweet
Met los haar wel inderdaad. Zag je die jetsersquote:
Marcel Gelauff kan alle spanning niet meer aan. Iets meer respect aub.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is nu allemaal breaking terwijl er nog niks is, als ze daar nu eerst mee stoppen.
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
Het is haar grootste talent dat ze van gewicht kan switchen.
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is nu allemaal breaking terwijl er nog niks is, als ze daar nu eerst mee stoppen.
PANIEKquote:Op donderdag 19 november 2015 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelauff is een lulquote:Op donderdag 19 november 2015 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marcel Gelauff kan alle spanning niet meer aan. Iets meer respect aub.
Echt wel. Met z'n Tarik ongecensureerd uit (blijven) zenden. Commercieel mannetje op de publieke omroep.quote:
Hé, daar zeg je me wat. Niet gemist ook.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:45 schreef Ingolstadt het volgende:
Volgens mij weer geen funny video's vandaag
Misschien zijn ze erachter gekomen dat niemand daarop zit te wachten.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:45 schreef Ingolstadt het volgende:
En drugsdealersquote:Op donderdag 19 november 2015 23:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Alle kickboksers zijn criminele testosteronbommen.
Kattenvideo's mogen altijd.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze erachter gekomen dat niemand daarop zit te wachten.
Daarover gesproken: is Badr al terug van zijn bezoekje aan Marokko?quote:Op donderdag 19 november 2015 23:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:45 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik weet dat je dit waarschijnlijk niet meent - hoop ik - maar dat is niet waar.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bij tijd en wijlen kan ik het wel waarderen. (quote:Op donderdag 19 november 2015 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze erachter gekomen dat niemand daarop zit te wachten.
Je had ze dan nog niet gezien bij DWDD? Of vorig jaar op YouTube...quote:Op donderdag 19 november 2015 23:48 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Bij tijd en wijlen kan ik het wel waarderen. ()
quote:
Tuurlijk meen ik dat niet. Maatje van me bokst kick.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:48 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik weet dat je dit waarschijnlijk niet meent - hoop ik - maar dat is niet waar.
Ssssstquote:Op donderdag 19 november 2015 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit er tóch een emotionele kant aan je?
BIJ TIJD EN WIJLEquote:Op donderdag 19 november 2015 23:48 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Je had ze dan nog niet gezien bij DWDD? Of vorig jaar op YouTube...
Is beter dan Michael van Gerwen.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Hij komt al niet echt geweldig uit zijn woorden, over 10 jaar praat hij net als Peter Aerts.
Halbe woont in #Notinmybackyard Wassenaar.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
Halbe Zijlstra is ook een sporter, een duivenmelker.
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is beter dan Michael van Gerwen.
Lekker in die kleine duiventepeltjes knijpen.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
Halbe Zijlstra is ook een sporter, een duivenmelker.
Halbe is niet bepaald voor vluchtelingen.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Halbe woont in #Notinmybackyard Wassenaar.
Dan noem je ook wel iemand.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is beter dan Michael van Gerwen.
Naar je moeder.quote:
Ik weet dat Halbe er zo over denkt, hoor. Doelde meer erop dat in Wassenaar weinig tot geen opvang geboden wordt terwijl in allerlei gebieden om Wassenaar heen dat er wel is.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Halbe is niet bepaald voor vluchtelingen.
Er waren trouwens ook vluchtelingen in Duinrell, maar zit een bos/lichtbevolkt gebied tussen.
Ja, azc's vooral in arme gemeenten. Asielzoekers weer vooral in huurwoningen in arme wijken.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet dat Halbe er zo over denkt, hoor. Doelde meer erop dat in Wassenaar weinig tot geen opvang geboden wordt terwijl in allerlei gebieden om Wassenaar heen dat er wel is.
Wat de VVD zegt en wat ze doet, zijn twee verschillende dingen.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Halbe zit gewoon met de coalitie in zijn maag. Shit happens.
Precies en zo zie je maar weer dat regeren met de PvdA altijd meer last dan verlichting geeft.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Halbe zit gewoon met de coalitie in zijn maag. Shit happens.
Ben zeer benieuwd of 'Best of Enemies' daar ook tussen zit. Best of Enemies (2015) - IMDb Wat een fascinerende docu is dat zeg! Als je die gezien hebt vallen ineens allerlei puzzelstukjes op hun plaats. Als je tenminste geïnteresseerd bent in TV debatten en media in het algemeen, that is.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:35 schreef Zipportal het volgende:
Derk Sauer met zijn Top 3 van het IDFA
Het IDFA is begonnen! Het internationale documentairefestival trekt als vanouds weer duizenden bezoekers van over de hele wereld. Openingsfilm dit jaar is A Family Affair, een film gemaakt door Tom Fassaert. De documentaire gaat over zijn eigen familie. Pauw spreekt vanavond over het festival met Derk Sauer. De mediatycoon in Rusland én voorzitter van het festival komt met zijn top 3.
De opvang moet natuurlijk ook kostenefficiënt zijn en dan ga je geen hotels in Wassenaar of Het Gooi afhuren.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, azc's vooral in arme gemeenten. Asielzoekers weer vooral in huurwoningen in arme wijken.
De elite heeft er weinig last van.
+1quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:50 schreef Morendo het volgende:
Dolf Jansen vanavond. Dat vind ik wel niet zo'n volkomen talentloze minkukel.
Stiften.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:53 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie op mijn scherm zowel Jörgen als Dirk Kuyt
Kan iemand mij van een trauma af helpen
Ik wil langskomen met mijn homies uit Molenbeek.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:53 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie op mijn scherm zowel Jörgen als Dirk Kuyt
Kan iemand mij van een trauma af helpen
Ik hoorde laatst de wethouder van Molenbeek zeggen dat het een prima stadsdeel is, dus ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik wil langskomen met mijn homies uit Molenbeek.
Wij van WC eend adviseren WC eend.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst de wethouder van Molenbeek zeggen dat het een prima stadsdeel is, dus ik zie het probleem niet
Masochisme is populair.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die graag naar De Kwis kijken.
quote:
quote:
Ik ruil hem tegen een zwart/wit Pepequote:
Ik heb wel een Donald Trump Pepequote:Op vrijdag 20 november 2015 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ruil hem tegen een zwart/wit Pepe
twitter:baspaternotte twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 23:21:03De gast die het debiele stuur-je-filmpje-in-concept heeft bedacht voor #Pauw had nooit aangenomen moeten worden. reageer retweet
Laat maar zienquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb wel een Donald Trump Pepe
Hmm, nee dankje.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb wel een Donald Trump Pepe
Hij was een transseksuele genderloze homo moslim hoogleraar die uit Syrie kwam. Ze kunnen hem niks weigeren bij de Vara.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:baspaternotte twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 23:21:03De gast die het debiele stuur-je-filmpje-in-concept heeft bedacht voor #Pauw had nooit aangenomen moeten worden. reageer retweet
Het antwoord op de zin van het bestaan het leven en alles is... 1/2quote:
nou??quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het antwoord op de zin van het bestaan het leven en alles is... 1/2
Je zal maar voor dit programma iets te vroeg hebben ingeschakeldquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Dirk Demagoog en Jörgen Raymann in een televisieshot.
Ik denk dat ik doodga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |