Waldemar heeft een domme uitstraling, net als Channing Tatum. Kunnen ze verder ook niets aan doen maar toch.quote:
En hoe gaan we dat controleren?quote:Op donderdag 19 november 2015 23:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Salafistische groepen sowieso weren inderdaad.
Oppakken, opsluiten en niet meer loslaten.
Waldemar komt niet dommer op mij over dan ene Jesse 'snotjong' Klaver.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Waldemar heeft een domme uitstraling, net als Channing Tatum. Kunnen ze verder ook niets aan doen maar toch.
Een salafist is niet per definitie radicaal, daar zijn ook weer vertakkingen in.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Salafisten het liefst gewoon deporteren.
Terecht toch ook?quote:Op donderdag 19 november 2015 23:24 schreef SpaceOddity het volgende:
Ah gelukkig. We worden weer even gerustgesteld.
Mja... Apartheid is ook een Nederlands woord.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En hoe gaan we dat controleren?
Begrijp me niet verkeerd, ik wil ook geen salafisten, maar wat we nu doen is honderdduizenden mensen binnenlaten. En vervolgens.. Ja? Wat eigenlijk? In Nederland heb je nu eenmaal vrijheid en sociale voorzieningen.
Ja, waren we er maar nooit aan begonnen.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een salafist is niet per definitie radicaal, daar zijn ook weer vertakkingen in.
Is ook altijd wel vermoeiend, dat moeilijk doen.
Je zou bijna denken dat het systeem door vrouwen bedacht is.
Ik denk dat hij ook niet dom is maar ik vind zijn uitstraling niet intelligent en niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waldemar komt niet dommer op mij over dan ene Jesse 'snotjong' Klaver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |