Een echte god. 'Eddy Wally spreekt niet meer, hij huilt alleen nog maar', las ik laatst in een rioolblaadje van mijn moeder.quote:
Het is een Ikea piano.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:32 schreef noodgang het volgende:
elke keer die piano in het vliegtuig, mag ook wat kosten
Bah.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:31 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, het was correct blijkbaar. Vind het er raar uitzien. Nou ja, weer wat geleerd.
Nee precies. Niet overdrijven.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Terecht toch ook?
De kans om bij een aanslag betrokken te raken is nog steeds erg klein.
We moeten ook niet overdrijven. Hoe verschrikkelijk die aanslagen ook zijn.
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:33 schreef marcodej het volgende:
Dit gesprek duurt eeuwen voor mijn gevoel...
Hij is hier niet voor niets helemaal komen fietsen hequote:Op donderdag 19 november 2015 23:33 schreef marcodej het volgende:
Dit gesprek duurt eeuwen voor mijn gevoel...
Welnee, de meeste mensen zullen hopelijk toch wel doorhebben dat hij een aandachtshoer is die al die plaatsen afreist ter meerdere eer en glorie voor zichzelf.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Alleen verschillige mensen hebben een selfie met deze man.
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mani en ik zijn liefhebbers van Forsenboys
Dat is natuurlijk wel zo.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Geen Engels praten scheelt al een stuk.
Moet hij wel even beter spelen zeg.quote:
Goede marketing van een erg matige muzikant.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee, de meeste mensen zullen hopelijk toch wel doorhebben dat hij een aandachtshoer is die al die plaatsen afreist ter meerdere eer en glorie voor zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |