You can run, but you can't hide forever.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:40 schreef Zipportal het volgende:
Verdachte Belgische auto in Rotterdam
ROTTERDAM -
De politie doet donderdagavond laat onderzoek bij, aan en rond een auto met Belgisch kenteken op de Westersingel in Rotterdam. De auto stond geparkeerd in de straat. De politie bestempelt de auto als 'verdacht'. Waarom dat is, wilde een woordvoerster niet zeggen. "De collega's zijn extra alert naar aanleiding van de afgelopen dagen'', zei ze.
Voor zover bekend zijn er geen mensen in de auto aangetroffen, stelde ze. Ook zijn er volgens haar geen aanhoudingen verricht.
De straat is afgezet.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Rotterdam__.html
Schreeuw heel hard alla akbar uit je raam.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal zo even uit mijn raam kijken of ik iemand zie rondlopen.
Nee je moeder.quote:
Dit is nu allemaal breaking terwijl er nog niks is, als ze daar nu eerst mee stoppen.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:NOS twitterde op donderdag 19-11-2015 om 23:40:36Politie: Aboutaleb uit voorzorg uit restaurant gehaald, straat afgezet https://t.co/zczzZAi6bv reageer retweet
Met los haar wel inderdaad. Zag je die jetsersquote:
Marcel Gelauff kan alle spanning niet meer aan. Iets meer respect aub.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is nu allemaal breaking terwijl er nog niks is, als ze daar nu eerst mee stoppen.
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
Het is haar grootste talent dat ze van gewicht kan switchen.
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is nu allemaal breaking terwijl er nog niks is, als ze daar nu eerst mee stoppen.
PANIEKquote:Op donderdag 19 november 2015 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelauff is een lulquote:Op donderdag 19 november 2015 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marcel Gelauff kan alle spanning niet meer aan. Iets meer respect aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |