Is beter dan Michael van Gerwen.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Hij komt al niet echt geweldig uit zijn woorden, over 10 jaar praat hij net als Peter Aerts.
Halbe woont in #Notinmybackyard Wassenaar.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
Halbe Zijlstra is ook een sporter, een duivenmelker.
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is beter dan Michael van Gerwen.
Lekker in die kleine duiventepeltjes knijpen.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
Halbe Zijlstra is ook een sporter, een duivenmelker.
Halbe is niet bepaald voor vluchtelingen.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Halbe woont in #Notinmybackyard Wassenaar.
Dan noem je ook wel iemand.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is beter dan Michael van Gerwen.
Naar je moeder.quote:
Ik weet dat Halbe er zo over denkt, hoor. Doelde meer erop dat in Wassenaar weinig tot geen opvang geboden wordt terwijl in allerlei gebieden om Wassenaar heen dat er wel is.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Halbe is niet bepaald voor vluchtelingen.
Er waren trouwens ook vluchtelingen in Duinrell, maar zit een bos/lichtbevolkt gebied tussen.
Ja, azc's vooral in arme gemeenten. Asielzoekers weer vooral in huurwoningen in arme wijken.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet dat Halbe er zo over denkt, hoor. Doelde meer erop dat in Wassenaar weinig tot geen opvang geboden wordt terwijl in allerlei gebieden om Wassenaar heen dat er wel is.
Wat de VVD zegt en wat ze doet, zijn twee verschillende dingen.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Halbe zit gewoon met de coalitie in zijn maag. Shit happens.
Precies en zo zie je maar weer dat regeren met de PvdA altijd meer last dan verlichting geeft.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Halbe zit gewoon met de coalitie in zijn maag. Shit happens.
Ben zeer benieuwd of 'Best of Enemies' daar ook tussen zit. Best of Enemies (2015) - IMDb Wat een fascinerende docu is dat zeg! Als je die gezien hebt vallen ineens allerlei puzzelstukjes op hun plaats. Als je tenminste geïnteresseerd bent in TV debatten en media in het algemeen, that is.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:35 schreef Zipportal het volgende:
Derk Sauer met zijn Top 3 van het IDFA
Het IDFA is begonnen! Het internationale documentairefestival trekt als vanouds weer duizenden bezoekers van over de hele wereld. Openingsfilm dit jaar is A Family Affair, een film gemaakt door Tom Fassaert. De documentaire gaat over zijn eigen familie. Pauw spreekt vanavond over het festival met Derk Sauer. De mediatycoon in Rusland én voorzitter van het festival komt met zijn top 3.
De opvang moet natuurlijk ook kostenefficiënt zijn en dan ga je geen hotels in Wassenaar of Het Gooi afhuren.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, azc's vooral in arme gemeenten. Asielzoekers weer vooral in huurwoningen in arme wijken.
De elite heeft er weinig last van.
+1quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:50 schreef Morendo het volgende:
Dolf Jansen vanavond. Dat vind ik wel niet zo'n volkomen talentloze minkukel.
Stiften.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:53 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie op mijn scherm zowel Jörgen als Dirk Kuyt
Kan iemand mij van een trauma af helpen
Ik wil langskomen met mijn homies uit Molenbeek.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:53 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie op mijn scherm zowel Jörgen als Dirk Kuyt
Kan iemand mij van een trauma af helpen
Ik hoorde laatst de wethouder van Molenbeek zeggen dat het een prima stadsdeel is, dus ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik wil langskomen met mijn homies uit Molenbeek.
Wij van WC eend adviseren WC eend.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst de wethouder van Molenbeek zeggen dat het een prima stadsdeel is, dus ik zie het probleem niet
Masochisme is populair.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die graag naar De Kwis kijken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |