abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161802163
Idd, flikker toch op met 1001 posts vol video dumps.
pi_161802170
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:20 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Ja, maar een videodump is wat overbodig. Flikker het allemaal in één post met een wat ruimere omschrijving dan "Video van DENK".
Ik heb die video's niet allemaal kort achter elkaar bekeken. Mijn excuses als ik hiermee dit topic te veel vervuil.
  Moderator vrijdag 29 april 2016 @ 16:23:26 #153
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_161802213
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:18 schreef polderturk het volgende:
Ik zie wel een sterke stijging in het aantal views op YouTube van DENK video's. Kregen ze in november 2015 soms maar 400 views, nu krijgen ze soms meer dan 20.000 views.
Da's nogal wiedes natuurlijk. Na de acties van Erdolf de laatste tijd wil iedereen wel weten wat voor vlees we in de kuip hebben.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 29 april 2016 @ 16:52:01 #154
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_161802715
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Da's nogal wiedes natuurlijk. Na de acties van Erdolf de laatste tijd wil iedereen wel weten wat voor vlees we in de kuip hebben.
Of ze hebben gewoon een trollbot ingehuurd
pi_161802861
Nouja, al die toestanden met Turkije hebben natuurlijk wel een prima mogelijkheid geboden voor Kuzu en Özturk om zich even lekker te profileren.

Blijft overigens nog steeds mijn vraag staan: hebben ze een wat uitgebreidere agenda dan "Doen wat Ankara wil"?
pi_161803266
Ze zeggen dat ze tegen alle vormen van discriminatie zijn. Dat lijkt me een prima boodschap, toch? Ze willen een partij voor iedereen zijn.
pi_161803380
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 17:17 schreef polderturk het volgende:
Ze zeggen dat ze tegen alle vormen van discriminatie zijn. Dat lijkt me een prima boodschap, toch? Ze willen een partij voor iedereen zijn.
Ze passen iig niet bij de PvdA.
DENK is geen seculiere partij, maar een moslimpartij. "Allah zal u straffen" zei Kuzu tegen Marcoush.
Bij PvdA-vergaderingen die niet over Turken ging zaten de heren Turkse kranten te lezen.
Etc.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_161803573
Als Denk zich als partij voor allochtonen gaat profileren, dan zie ik hen nog best veel kans maken. De huidige gevestigde partijen laten wat dat betreft een gat vallen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_161803727
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 17:23 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ze passen iig niet bij de PvdA.
DENK is geen seculiere partij, maar een moslimpartij. "Allah zal u straffen" zei Kuzu tegen Marcoush.
Bij PvdA-vergaderingen die niet over Turken ging zaten de heren Turkse kranten te lezen.
Etc.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 11:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

"Moge Allah je straffen" was anders niet zo briljant.
Niet Tunahan Kuzu maar Selçuk Öztürk zei 'Moge Allah je straffen'. Hij zei dit tegen Marcouch, nadat deze een dolk in de rug van Kuzu en Öztürk stak. Dit is niets anders dan een verwensing, zoals 'krijg de pleuris', en heeft niets te maken met een seculier of religieus geïnspireerd staatsbestel. Hoe komen jullie hier eigenlijk op? Weten jullie überhaupt wel wat het secularisme inhoudt?

Over de scheiding van staat en kerk zei Farid Azarkan in Buitenhof duidelijk en stellig dat geloof iets tussen gelovige en dat waar hij in gelooft is en dat de staat zich er verder niet mee hoort te bemoeien.
  vrijdag 29 april 2016 @ 17:49:55 #160
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_161803861
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 17:17 schreef polderturk het volgende:
Behalve voor Nederlanders.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_161803988
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
Als Denk zich als partij voor allochtonen gaat profileren, dan zie ik hen nog best veel kans maken. De huidige gevestigde partijen laten wat dat betreft een gat vallen.
Want allochtonen zijn niet geïnteresseerd in onderwerpen zoals de huizenmarkt/HRA, privacy op internet, vrijhandelsverdragen, verkeersveiligheid en noem maar op?
ROBODEMONS..................|:(
pi_161804155
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 april 2016 17:56 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Want allochtonen zijn niet geïnteresseerd in onderwerpen zoals de huizenmarkt/HRA, privacy op internet, vrijhandelsverdragen, verkeersveiligheid en noem maar op?
Partijen die zich op een bepaalde doelgroepen richten kunnen best succesvol zijn. We hebben wat dat betreft interessante voorgangers voor ouderen, dierenvrienden of bepaalde geloven.
pi_161804252
quote:

[..]

Ik zie niet wat dat met mijn reactie te maken heeft.
Allah Al Watan Al Malik
pi_161804532
quote:

[..]

Ik heb een behoorlijk aantal videos bekeken. Het lijkt erop dat ze geen one issue partij zijn.
pi_161804596
Die kutu is geboren in 1981. Ziet eruit als 50. :')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161815563
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 april 2016 18:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik zie niet wat dat met mijn reactie te maken heeft.
Ik dacht dat je met je post bedoelde dat er wel een groep allochtonen zijn zijn die op een partij met minimale standpunten zou stemmen. Sorry als je ik je verkeerd begrepen had.

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 18:26 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik heb een behoorlijk aantal videos bekeken. Het lijkt erop dat ze geen one issue partij zijn.
Lijkt me eerder een no issue partij. :P
ROBODEMONS..................|:(
  zaterdag 30 april 2016 @ 06:40:50 #167
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_161818115
Denk is gewoon een partij van Turken voor Turken die schijt heeft aan de Nederlandse manier van leven. Een Paard van Troje als je het mij vraagt.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  zaterdag 30 april 2016 @ 06:54:35 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161818130
Ik blijf een MI houden van een man met tonijnen ipv handen :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_161819744
Ik merk uit dit topic dat de ongefundeerde beschuldigingen uit de media (lange arm van Ankara, geradicaliseerd, rug naar de samenleving) gretig aftrek vinden onder praktisch de gehele witte bevolking. De kritiek wordt klakkeloos overgenomen, omdat in het onderbewustzijn van veel witten reeds een levendig vermoeden/ wantrouwen jegens getinten schuilt; hierdoor bestaat geen behoefte aan enige vorm van bewijs; alle beschuldigingen die de toets der onderbuikgevoel doorstaan, worden voor zoete koek geslikt.

Naast ongefundeerd zijn de beschuldigingen ook vaag. Wanneer sta je met je rug naar de samenleving? Waarom is dit precies problematisch? Hoe verhoudt dit zich tot de vrijheid om naar eigen inzicht je eigen leven in te vullen? Wat is de concrete betekenis van de lange arm van Ankara? Wanneer ben je een radicaal? Als witten hun beschuldigingen niet concretiseren, kunnen getinten als beschuldigde partij die beschuldiging niet evalueren en eventueel (als daar aanleiding toe is) hun gedrag bijstellen, de norm bekritiseren of hun naam zuiveren. Zouden de beschuldigingen expres vaag worden gehouden, zodat getinten altijd in een verdachte sfeer verkeren? Kafka?
  zaterdag 30 april 2016 @ 17:21:35 #170
452920 OostenrijkseSchilder
Donderroede der Godwins
pi_161826740
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:03 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Wat een fucking imbeciel.
Ze moet knap zijn als Miss, niet al te slim.
Ook de waarheid is een wapen.
pi_161826946
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 17:21 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

Ze moet knap zijn als Miss, niet al te slim.
Ja, maar dan mag ik nog steeds geïrriteerd zijn door iemands domheid. Wat een fucking antwoorden, man. Paranoïde en dom.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161841208
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 10:59 schreef Bilge het volgende:
Ik merk uit dit topic dat de ongefundeerde beschuldigingen uit de media (lange arm van Ankara, geradicaliseerd, rug naar de samenleving) gretig aftrek vinden onder praktisch de gehele witte bevolking. De kritiek wordt klakkeloos overgenomen, omdat in het onderbewustzijn van veel witten reeds een levendig vermoeden/ wantrouwen jegens getinten schuilt; hierdoor bestaat geen behoefte aan enige vorm van bewijs; alle beschuldigingen die de toets der onderbuikgevoel doorstaan, worden voor zoete koek geslikt.

Naast ongefundeerd zijn de beschuldigingen ook vaag. Wanneer sta je met je rug naar de samenleving? Waarom is dit precies problematisch? Hoe verhoudt dit zich tot de vrijheid om naar eigen inzicht je eigen leven in te vullen? Wat is de concrete betekenis van de lange arm van Ankara? Wanneer ben je een radicaal? Als witten hun beschuldigingen niet concretiseren, kunnen getinten als beschuldigde partij die beschuldiging niet evalueren en eventueel (als daar aanleiding toe is) hun gedrag bijstellen, de norm bekritiseren of hun naam zuiveren. Zouden de beschuldigingen expres vaag worden gehouden, zodat getinten altijd in een verdachte sfeer verkeren? Kafka?
Je had anders verwacht? Nee toch?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zondag 1 mei 2016 @ 13:35:45 #173
198365 Morendo
The Real Deal
pi_161844296
Het enige waar DENK mee bezig lijkt te zijn is het kanaliseren van (onterecht) ressentiment van allochtonen jegens autochtonen. Van mij mogen ze, maar bijdragen aan betere sociale verhoudingen doen ze natuurlijk niet.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 1 mei 2016 @ 13:36:57 #174
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161844316
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 13:35 schreef Morendo het volgende:
Het enige waar DENK mee bezig lijkt te zijn is het kanaliseren van (onterecht) ressentiment van allochtonen jegens autochtonen. Van mij mogen ze, maar bijdragen aan betere sociale verhoudingen doen ze natuurlijk niet.
Goed afgekeken van Wilders. Wat dat betreft kunnen ze prima door een deur.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_161855441
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 10:00 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Je had anders verwacht? Nee toch?
Nee :z

Hoe denk jij eigenlijk over DENK? Welke impact zal het hebben op de politiek/ samenleving?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')