Ik heb die video's niet allemaal kort achter elkaar bekeken. Mijn excuses als ik hiermee dit topic te veel vervuil.quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, maar een videodump is wat overbodig. Flikker het allemaal in één post met een wat ruimere omschrijving dan "Video van DENK".
Da's nogal wiedes natuurlijk. Na de acties van Erdolf de laatste tijd wil iedereen wel weten wat voor vlees we in de kuip hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:18 schreef polderturk het volgende:
Ik zie wel een sterke stijging in het aantal views op YouTube van DENK video's. Kregen ze in november 2015 soms maar 400 views, nu krijgen ze soms meer dan 20.000 views.
Of ze hebben gewoon een trollbot ingehuurdquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's nogal wiedes natuurlijk. Na de acties van Erdolf de laatste tijd wil iedereen wel weten wat voor vlees we in de kuip hebben.
Ze passen iig niet bij de PvdA.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:17 schreef polderturk het volgende:
Ze zeggen dat ze tegen alle vormen van discriminatie zijn. Dat lijkt me een prima boodschap, toch? Ze willen een partij voor iedereen zijn.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:23 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ze passen iig niet bij de PvdA.
DENK is geen seculiere partij, maar een moslimpartij. "Allah zal u straffen" zei Kuzu tegen Marcoush.
Bij PvdA-vergaderingen die niet over Turken ging zaten de heren Turkse kranten te lezen.
Etc.
Niet Tunahan Kuzu maar Selçuk Öztürk zei 'Moge Allah je straffen'. Hij zei dit tegen Marcouch, nadat deze een dolk in de rug van Kuzu en Öztürk stak. Dit is niets anders dan een verwensing, zoals 'krijg de pleuris', en heeft niets te maken met een seculier of religieus geïnspireerd staatsbestel. Hoe komen jullie hier eigenlijk op? Weten jullie überhaupt wel wat het secularisme inhoudt?quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
"Moge Allah je straffen" was anders niet zo briljant.
Behalve voor Nederlanders.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:17 schreef polderturk het volgende:
Ze zeggen dat ze tegen alle vormen van discriminatie zijn. Dat lijkt me een prima boodschap, toch? Ze willen een partij voor iedereen zijn.
Want allochtonen zijn niet geïnteresseerd in onderwerpen zoals de huizenmarkt/HRA, privacy op internet, vrijhandelsverdragen, verkeersveiligheid en noem maar op?quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
Als Denk zich als partij voor allochtonen gaat profileren, dan zie ik hen nog best veel kans maken. De huidige gevestigde partijen laten wat dat betreft een gat vallen.
Partijen die zich op een bepaalde doelgroepen richten kunnen best succesvol zijn. We hebben wat dat betreft interessante voorgangers voor ouderen, dierenvrienden of bepaalde geloven.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:56 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Want allochtonen zijn niet geïnteresseerd in onderwerpen zoals de huizenmarkt/HRA, privacy op internet, vrijhandelsverdragen, verkeersveiligheid en noem maar op?
Ik zie niet wat dat met mijn reactie te maken heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:56 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Want allochtonen zijn niet geïnteresseerd in onderwerpen zoals de huizenmarkt/HRA, privacy op internet, vrijhandelsverdragen, verkeersveiligheid en noem maar op?
Ik heb een behoorlijk aantal videos bekeken. Het lijkt erop dat ze geen one issue partij zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:56 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met je post bedoelde dat er wel een groep allochtonen zijn zijn die op een partij met minimale standpunten zou stemmen. Sorry als je ik je verkeerd begrepen had.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie niet wat dat met mijn reactie te maken heeft.
Lijkt me eerder een no issue partij.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:26 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijk aantal videos bekeken. Het lijkt erop dat ze geen one issue partij zijn.
Ja, maar dan mag ik nog steeds geïrriteerd zijn door iemands domheid. Wat een fucking antwoorden, man. Paranoïde en dom.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:21 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Ze moet knap zijn als Miss, niet al te slim.
Je had anders verwacht? Nee toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:59 schreef Bilge het volgende:
Ik merk uit dit topic dat de ongefundeerde beschuldigingen uit de media (lange arm van Ankara, geradicaliseerd, rug naar de samenleving) gretig aftrek vinden onder praktisch de gehele witte bevolking. De kritiek wordt klakkeloos overgenomen, omdat in het onderbewustzijn van veel witten reeds een levendig vermoeden/ wantrouwen jegens getinten schuilt; hierdoor bestaat geen behoefte aan enige vorm van bewijs; alle beschuldigingen die de toets der onderbuikgevoel doorstaan, worden voor zoete koek geslikt.
Naast ongefundeerd zijn de beschuldigingen ook vaag. Wanneer sta je met je rug naar de samenleving? Waarom is dit precies problematisch? Hoe verhoudt dit zich tot de vrijheid om naar eigen inzicht je eigen leven in te vullen? Wat is de concrete betekenis van de lange arm van Ankara? Wanneer ben je een radicaal? Als witten hun beschuldigingen niet concretiseren, kunnen getinten als beschuldigde partij die beschuldiging niet evalueren en eventueel (als daar aanleiding toe is) hun gedrag bijstellen, de norm bekritiseren of hun naam zuiveren. Zouden de beschuldigingen expres vaag worden gehouden, zodat getinten altijd in een verdachte sfeer verkeren? Kafka?
Goed afgekeken van Wilders. Wat dat betreft kunnen ze prima door een deur.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:35 schreef Morendo het volgende:
Het enige waar DENK mee bezig lijkt te zijn is het kanaliseren van (onterecht) ressentiment van allochtonen jegens autochtonen. Van mij mogen ze, maar bijdragen aan betere sociale verhoudingen doen ze natuurlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |