"Moge Allah je straffen" was anders niet zo briljant.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:29 schreef Bilge het volgende:
Ik heb Tunahan Kuzu heel erg hoog zitten. Zijn optreden bij Nieuwsuur was werkelijk briljant.
Ineens kwam de ware Islamitische geest uit de Seculiere huid.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
"Moge Allah je straffen" was anders niet zo briljant.
quote:Op woensdag 27 april 2016 22:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat DENK enkele zetels haalt. Volgens Wikipedia zijn er 500.000 Turkse Nederlanders (o.a. met Griekse en Bulgaarse roots). 60.000 stemmen is een zetel. Dan heb je nog andere minderheden en linkse Nederlanders.
Het zal voor Denk vooral moeilijk worden al deze mensen te bereiken en te motiveren op hen te stemmen, maar er zijn zeker mogelijkheden voor zetels.
Overigens las ik een artikel over het hoofdkantoor van DENK, een mooi pand met allemaal medewerkers en vrijwilligers. O.a. een jonge voormalige miss Nederland. Volgens dat artikel allemaal betaald van bijdrages en subsidie. Ik hoorde van een Turkse Nederlander (die ik vrij hoog heb zitten) dat ze centen uit Turkije gekregen hebben. Concreet kan ik het alleen niet bewijzen.
Na nieuwe verkiezingen zijn die 101 afsplitsingen van Wilders allemaal weg, dus dat compenseert het gelukkig meer dan volledig.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:35 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
![]()
Ik verwacht ook wel een zetel of 2 voor DENK. Een verdere verloedering voor de TK derhalve.
Flikker eens op met al je kutvideo's een voor een.quote:
Dat is wel balen. Maar, weet je zeker dat het komt doordat je Turks bent? Woon je in een grote(re) stad?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:15 schreef Denntonn het volgende:
[..]
Nee ik heb niet gestemd tijdens de Turkse parlementsverkiezingen, geen behoefte aan.
Kijk, ik leef in een erg "Hollandse" buurt. Al mijn buren zijn Hollands, in mijn supermarkt is iedereen Hollands. Kortom: een Hollandse buurt. Ik spreek de Turkse taal niet, ik ken de Turkse gewoontes niet (althans, niet volledig). Ik ben zo "westers" als wat, maar toch, ik word gewoon grotendeels genegeerd! Het blijft altijd op oppervlakkig niveau want er is gewoon Geen interesse in mij als mens! Ik moet me eerst "bewijzen" of overdreven entertainen voor er interesse in mij als persoon is. Ik wil gelukkig zijn en ik ben doodongeluk en eenzaam als Turkse-Nederlander, ik ben dit echt zat dus ik heb geen zin meer om Nederlands te zijn. Ik ben op dit moment op zoek naar hoe ik in aanraking kan komen met mijn etnische groep, voelen als een gelijke. Ik wil geen verdomde Smeagol meer zijn, de "engerd" op de achtergrond. Zo voel ik mij dus in de samenleving, een verdomde Smeagol tussen allemaal Prinsen en Prinsessen. Ik kies voor geluk, ik kies voor een Turkse identiteit.. of anders een plastische chirurgie zodat ik er etnisch Nederlands uitzie, die gedachtes heb ik ook soms.
Wat een onzin, die laatste alinea. Overigens is dit West-Europa.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:56 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat is wel balen. Maar, weet je zeker dat het komt doordat je Turks bent? Woon je in een grote(re) stad?
Want ik herken wel wat je zegt. For the record; ik ben zo Nederlands als maar kan. Maar in de stad had ik ook geen contact met mensen en vrijwel al mijn buren negeerden mij en veelal ook elkaar. Dat is in mijn beleving ook gewoon hoe het in een stad werkt. Nu ik in een kleinschaligere stad woon, in meer een buurtje, is dat heel anders.
Daarbij zijn Nederlanders in het algemeen van zichzelf ook redelijk op hun eigen kleine kringetje gefocussed. Daar staan ze, samen met andere noord-europeanen, internationaal om bekend. Het duurt even voordat je daar echt tussen komt.
Nee hoor. Cultuurstudies van Geert Hofstede en... Huizinga meen ik. Internationaal vrij bekende en maatgevende studies over cultuur (Hofstede) en hoe vriendschappen werken in verschillende culturen (Huizinga).quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:00 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Wat een onzin, die laatste alinea. Overigens is dit West-Europa.
Wat een fucking imbeciel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:35 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
![]()
Ik verwacht ook wel een zetel of 2 voor DENK. Een verdere verloedering voor de TK derhalve.
Nou. Daar wordt ie echt te kakken gezet! Die turk dus. Door zichzelf. Debiel.quote:
Dit is toch een topic over Denk? Dan lijkt het me normaal dat er ook video's van DENK geplaatst worden, zodat mensen een oordeel kunnen vormen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:07 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja Polderturk, we kunnen zelf ook wel video's van DENK googlen.
Ja, maar een videodump is wat overbodig. Flikker het allemaal in één post met een wat ruimere omschrijving dan "Video van DENK".quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:17 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dit is toch een topic over Denk? Dan lijkt het me normaal dat er ook video's van DENK geplaatst worden, zodat mensen een oordeel kunnen vormen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |