Een andere optie is dat ze een idealist is. Maar dan wel eentje die over een maand of 6 weer bij DWDD zit, maar dan om na haar terugtreding een illusie armer haar beklag te doen over "Den Haag".quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja, zelfoverschatting zie je wel vaker
De mogelijkheden op de arbeidsmarkt voor een vrouw van 45+ zijn beperkt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mij is echter niet duidelijk wat Simons meent op te schieten met zo'n deal.
De eerste vrouw op de lijst heeeft vaak wel de kans de voorkeursdrempel te halenquote:Op donderdag 19 mei 2016 00:40 schreef qwerty_x het volgende:
Tijdens de volgende vekiezingen staan beide heren uiteraard op plaats 1 en 2.
Ik begrijp dat er ook nog een partijvoorzitter schijnt te zijn, die een gooi doet naar een kamerzetel.
Plaats nummer drie dus.
En de dame in kwestie wordt op een verkiesbare plaats gezet.
Hoeveel zetels denken die lui dat ze gaan krijgen ?
Maar ook bij de doelgroep van deze partij ??quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De eerste vrouw op de lijst heeeft vaak wel de kans de voorkeursdrempel te halen
Ik denk dat DENK in hun handjes mag knijpen al ze één zetel halen. De partij is denk ik te veel verweven met de Turkse afkomst om ook andere groepen kiezers aan te spreken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De eerste vrouw op de lijst heeeft vaak wel de kans de voorkeursdrempel te halen
Ik denk het ook. Maar ik probeer even de hypothetische gedachtengang van Sylvana uiteen te zetten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 06:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk dat DENK in hun handjes mag knijpen al ze één zetel halen. De partij is denk ik te veel verweven met de Turkse afkomst om ook andere groepen kiezers aan te spreken.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:16 schreef Perrin het volgende:
Heeft ze soms ambities om over 4 jaar voor Clinton te gaan flyeren?
DENK's bestaansgrond is segregatie, niet integratie, van de Turkse gemeenschap. Soevereiniteit in eigen kring. Dat ze ook een mening ventileren over godbetert zwarte piet lijkt mij niet meer dan een red herring.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:30 schreef Bilge het volgende:
Giel Beelen in de DWDD - met een verbaasde toon: "maar het ging toch zo lekker!". De PVV staat op zo'n 40 virtuele zetels. 'Linkse' partijen verkondigen standpunten waar rechts 15 jaar geleden van zou schrikken. Maar het gaat idd heel lekker. DENKs bestaansgrond kon niet beter worden geïllustreerd.
Dit doet mij denken aan een citaat, dat o.a. aan Martin Luther King wordt toegedicht:
"In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends."
Is het niet een mooie trolactie, speciaal opgezet om allerlei boze figuurtjes het bloed onder de nagels vandaan te halen? Daar slagen ze immers meer dan prima in. Zodra die club in beeld komt draait boos en gefrustreerd Nederland weer helemaal doorquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
DENK's bestaansgrond is segregatie, niet integratie, van de Turkse gemeenschap. Soevereiniteit in eigen kring. Dat ze ook een mening ventileren over godbetert zwarte piet lijkt mij niet meer dan een red herring.
Gedachte-experiment: zet Kuzu en Ozturk eens in de Turkse politiek neer. Zouden zij dan ook strijden tegen verruwing, verharding en verrechtsing van die samenleving of zouden ze in het zeer rechts-nationalistische, ultra-religieuze milieu zitten? Het is toch allemaal zo doorzichtig.....
Het lijkt een partij van lange tenen en gevoelige zieltjes te zijn dus ik verwacht ook vrij snel de nodige strubbelingen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:39 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat het verschil in opvattingen snel voor ruzies gaat zorgen.
Uiteraard, dat wordt een grote chaosquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het lijkt een partij van lange tenen en gevoelige zieltjes te zijn dus ik verwacht ook vrij snel de nodige strubbelingen.
Jij zou zó op ze stemmen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is het niet een mooie trolactie, speciaal opgezet om allerlei boze figuurtjes het bloed onder de nagels vandaan te halen? Daar slagen ze immers meer dan prima in. Zodra die club in beeld komt draait boos en gefrustreerd Nederland weer helemaal door
Tuurlijk niet, het zijn malloten. Maar ik vind het mooi om te zien hoe jullie je over dit clubje marginalen opwindenquote:
De opwinding over die Sylvana is al helemaal hilarisch.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het zijn malloten. Maar ik vind het mooi om te zien hoe jullie je over dit clubje marginalen opwinden
Jullie? Ik heb me in dit draadje nog helemaal niet uitgelaten over deze anti-blankenpartijquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het zijn malloten. Maar ik vind het mooi om te zien hoe jullie je over dit clubje marginalen opwinden
Waarom?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alleen al dit soort terminologiequote:Op donderdag 19 mei 2016 12:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jullie? Ik heb me in dit draadje nog helemaal niet uitgelaten over deze anti-blankenpartij
Ik snap het, maar een groot gedeelte van de kritiek is ook gewoon terecht.quote:
waarom ben je denk lid geworden en wat hoop je dat denk zal betekenen voor je?quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:43 schreef MasterQ het volgende:
Als Denk lid ben ik blij dat Sylvana zich bij ons heeft aangesloten.
In tegenstelling tot vele anderen heeft zij altijd wat zinnigs te zeggen en legt zij vaak de vinger op de zere plek.
Ik denk dan ook dat 5 zetels zeker haalbaar is, zeker nu Denk steeds meer een echte afspiegeling van de nederlandse maatschappij word en dus zeker geen turken/moslim partij is.
Tuurlijk, het zijn een stel malloten die enkel bestaansrecht hebben omdat ze eigenlijk zetels hebben gejat. Maar dan pak je ze toch op inhoud niet op afkomst, kleur of verschijning?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik snap het, maar een groot gedeelte van de kritiek is ook gewoon terecht.
Gebeurt dat dan ergens? Ik denk dat de meeste mensen gewoon erg verbaasd zijn over deze move omdat een besje als Sylvana ogenschijnlijk niets te zoeken heeft bij een conservatieve islamitisch, Erdoganistische club, zou je toch zeggen. Bovendien verbindt ze, over verbinden gesproken, haar anti-ZP standpunt daar dan ook nog eens aan. Zelfs de Joop was behoorlijk kritisch en ook top of the heap der vaderlandse identiteitspolitiek arzu aslan drukte zich op die manier uit. Dan heb je het wel begaaid, op zijn West-Brabants gezegd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tuurlijk, het zijn een stel malloten die enkel bestaansrecht hebben omdat ze eigenlijk zetels hebben gejat. Maar dan pak je ze toch op inhoud niet op afkomst, kleur of verschijning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |