Dat is het nadeel dat ik dus echt niet meer zie dat hij vol is omdat ik nog een reactieveld en alles heb.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
LaPo van een mod en dan geen nieuw deel openen, foei
Die kunnen gewoon doorposten, dus geen probleemquote:Op donderdag 19 november 2015 21:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
LaPo van een mod en dan geen nieuw deel openen, foei
Klaag bij Dannyquote:Op donderdag 19 november 2015 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is het nadeel dat ik dus echt niet meer zie dat hij vol is omdat ik nog een reactieveld en alles heb.
ja ik zou al bijna tikken dat er een rat liepquote:Op donderdag 19 november 2015 21:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die kunnen gewoon doorposten, dus geen probleem
allang gedaan maar die vindt het slotje duidelijker dan wij het vindenquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2015 21:34 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als Danny nu kapt stop ik echt met kijken
Bij sharon hebben ze gewoon een stemronde gehad die dag.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
7 stemronden - Sharon = 6 inderdaad
Dan nog heb je een hoop aan twee stemmen als Klaas er ook nog zoveel heeftquote:Op donderdag 19 november 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
7 stemronden - Sharon = 6 inderdaad
nee want oscar wil stemmen houden.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:35 schreef rubbereend het volgende:
Laat Klaas ook gewoon stemmen, van Kim moet je nu af, helder
Of Oscar 2 en Klaas 1 op Kim en houden ze allebei nog 1 stem over?quote:Op donderdag 19 november 2015 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee want oscar wil stemmen houden.
Nee joh hij had tegen klaas gezegd 3 op kim te doen en doet er dan 1 op amaraquote:Op donderdag 19 november 2015 21:36 schreef 44rdbei het volgende:
Gewoon 2 stemmen op amara en klaar.
idd hadden af moeten spreken 2 van oscar en 1 van klaasquote:Op donderdag 19 november 2015 21:35 schreef rubbereend het volgende:
Laat Klaas ook gewoon stemmen, van Kim moet je nu af, helder
quote:Op donderdag 19 november 2015 21:36 schreef rubbereend het volgende:
nu gaan ze aan het einde het eiland verkennen
Neequote:Op donderdag 19 november 2015 21:36 schreef noodgang het volgende:
Zou er iemand de kandidaten wel tegenhouden wanneer ze een of ander giftig fruit plukken en denken dat het komkommer is?
En er nu achter komen dat er overal eten is.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:36 schreef rubbereend het volgende:
nu gaan ze aan het einde het eiland verkennen
De productie heeft het gewoon verteldquote:Op donderdag 19 november 2015 21:36 schreef noodgang het volgende:
Zou er iemand de kandidaten wel tegenhouden wanneer ze een of ander giftig fruit plukken en denken dat het komkommer is?
Ja maar hij gaat het er ooknog even met klaas over hebbenquote:Op donderdag 19 november 2015 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee joh hij had tegen klaas gezegd 3 op kim te doen en doet er dan 1 op amara
Misschien is dat de eetproef.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:36 schreef noodgang het volgende:
Als iemand te overlijden komt peert de crew hem zonder de kandidatenquote:Op donderdag 19 november 2015 21:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn! Anders is het nep
Gevolgd door de slaapproefquote:Op donderdag 19 november 2015 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien is dat de eetproef.
quote:
Hij leest mee.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:39 schreef F1gamer het volgende:
Oscar stem op amara. Volg Niet Klaas plan op
Vooral die keer dat ze voor de slaapproef zwaar aan de drank mochten.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Die proef was eigenlijk ook best tof. Oh en de evenwichtsbalk heb ik ook nog niet gezien.
En wie als eerste (of überhaupt) weer wakker wordt, die wint.quote:
zeikertquote:
ow dat is wel hygiënischquote:
Niks tegen kimquote:Op donderdag 19 november 2015 21:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wel een topaflevering: Amara of Kim eruit
Dan krijgen we meer domme vragen van Nicolettequote:Op donderdag 19 november 2015 21:40 schreef noodgang het volgende:
voordeel is wel dat het stemmen voorlezen geen half uur duurt
ik mis Eviquote:Op donderdag 19 november 2015 21:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan krijgen meer domme vragen van Nicolette
amara weet niet beter dan dat ze beiden 2 hebben.quote:
Gelukkig wel, ze had er gewoon nog 10 kunnen hebbenquote:Op donderdag 19 november 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Amara heeft haar stemmen teveel verbrast
Nooit onder vuur gelegen inderdaadquote:Op donderdag 19 november 2015 21:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ze had er gewoon nog 10 kunnen hebben
eindelijk dan toch neuken?quote:
ja en?quote:
Ditquote:Op donderdag 19 november 2015 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oscar had alsnog op amara moeten gaan
zelfs een pot kan wel eens seksgebrek hebbenquote:
Jaquote:Op donderdag 19 november 2015 21:58 schreef Prisha het volgende:
dus hebben Klaas en Oscar nu allebei nog 1 stem?
niet???????????? o fuck wat heb ik dan in vredesnaam uitgevoerd gisteravond met mn vriendinquote:
thanksquote:
nee het waren 2 verschillende handschriftenquote:Op donderdag 19 november 2015 21:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat waren toch de 3 stemmen van Oscar, die nu 0 heeft en Klaas nog gewoon 2
Iddquote:Op donderdag 19 november 2015 21:59 schreef Nizno het volgende:
Zij krijgt wel meteen te horen dat ze een duel aan moet
Die scharenquote:
echt?quote:
Twee verschillende handschriften toch?quote:Op donderdag 19 november 2015 21:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat waren toch de 3 stemmen van Oscar, die nu 0 heeft en Klaas nog gewoon 2
dan word je in elk geval genomen.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:00 schreef 44rdbei het volgende:
Mensen nemen mij te serieus vanavond.
ooooooooooooquote:Op donderdag 19 november 2015 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan word je in elk geval genomen.
sowquote:Op donderdag 19 november 2015 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
2 om 1 maar zie vorige post, het boeit nauwelijks meer tenzij klaas en oscar iemand anders weg willenquote:Op donderdag 19 november 2015 22:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Twee verschillende handschriften toch?
Ditquote:
dat sowiesoquote:Op donderdag 19 november 2015 22:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Danny maakt geen schijn van kans in de finale maar wel leuk als ie terugkomt
Nauwelijks inderdaad, maar we zien het volgende weekquote:Op donderdag 19 november 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 om 1 maar zie vorige post, het boeit nauwelijks meer tenzij klaas en oscar iemand anders weg willen
quote:Op donderdag 19 november 2015 22:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Danny maakt geen schijn van kans in de finale maar wel leuk als ie terugkomt
nah, ik heb vanavond hoofdpijn.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kim is er heul nog niet uit. Die is naar Danny toe.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
nah, ik heb vanavond hoofdpijn.
[ afbeelding ]
Ingewikkeld spel is het ook.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kim is er heul nog niet uit. Die is naar Danny toe.
hahahahahaha bewaar maar voor geval Danny wonderbaarlijk wint.quote:
Danny heeft daar natuurlijk wel al 7 of 8 dagen vrijwel niks anders te doen de hele dag dan oefenen met dat spel, he?quote:Op donderdag 19 november 2015 22:04 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Danny wint het nooit van Kim.
Net als Fajah vorige keer idd.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Danny heeft daar natuurlijk wel al 7 of 8 dagen vrijwel niks anders te doen de hele dag dan oefenen met dat spel, he?
die zal vast toen ook geoefend hebben maar ik bedoelde fajah die ook precies de proef kende na 2 keer en zich elke keer er op voorbereiden kon.quote:
Fajah moest elke keer terug met de rest naar de mangrove en kon zich er niet elke keer op voorbereiden zoals Danny.. Zimra trouwens ook niet.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zal vast toen ook geoefend hebben maar ik bedoelde fajah die ook precies de proef kende na 2 keer en zich elke keer er op voorbereiden kon.
Ja precies, die heeft bewezen dat die mogelijkheid om dagen te kunnen oefenen toch wel verschil kan maken. Was vorige week met Sander denk ik ook wel een beetje zo.quote:
Niet buiten de proef, maar ze had het wel al vaker gedaan en wist er op een gegeven moment de kneepjes wel van. Dat zal met Danny dan niet anders zijn.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fajah moest elke keer terug met de rest naar de mangrove en kon zich er niet elke keer op voorbereiden zoals Danny.. Zimra trouwens ook niet.
Ik vraag me af hoeveel voordeel Danny heeft, een foutje en je ligt eruit, zelfs met veel voorbereiding is een foutje snel gemaakt.
Weet je zeker dat je dat wilt zienquote:Op donderdag 19 november 2015 22:35 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Is er een manier om rtl gemist gratis terug te kijken? Ik wil die jouw vrouw mijn vrouw aflevering terugkijken met Ryanne en Christina Curry
Oscar is ook niet bekend van zijn bijdrage aan de wetenschap en het Nederlands intellectuele landschap...quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:25 schreef gnilrednoz het volgende:
zo dom van Oscar om Klaas te vertellen dat hij nog 3 stemmen heeften om dan vervolgens ook niet gewoon 1 stem op amara in te zetten.. dan is Klaas een stem kwijt en jij ook maar 1. En dan is t 2-2 qua overgebleven stemmen en kan klaas je niet zomaar wegstemmen als hij wil. Wat een sukkel die Oscar
nee, duidelijk niet iddquote:Op vrijdag 20 november 2015 03:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oscar is ook niet bekend van zijn bijdrage aan de wetenschap en het Nederlands intellectuele landschap...
Wel tactisch vrij dom, maar door de promo boeit t nietquote:Op vrijdag 20 november 2015 03:25 schreef gnilrednoz het volgende:
zo dom van Oscar om Klaas te vertellen dat hij nog 3 stemmen heeften om dan vervolgens ook niet gewoon 1 stem op amara in te zetten.. dan is Klaas een stem kwijt en jij ook maar 1. En dan is t 2-2 qua overgebleven stemmen en kan klaas je niet zomaar wegstemmen als hij wil. Wat een sukkel die Oscar
Zelfs met 2 stemmen was het al onzeker of Oscar nog iemand (anders) kan wegstemmen, daar je bij een epic fail nu opeens 2 zwarte stemmen kunt krijgen. En Oscar heeft ook wel door dat hij voor Klaas niet echt een bedreiging is vergeleken met de dames. Hersenloos soapsterretje, pretty boy.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:25 schreef gnilrednoz het volgende:
Juist wel, Klaas speelt het spel het beste. Ik heb liever dat spelers als Danny, Ryanne of Klaas het spel winnen, dan schaapjes als Oskar en Anna.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:47 schreef Nexum het volgende:
Klaas mag niet winnen, punt. Hij is een grotere rat dan Danny.
Oscar en Anna zie ik liever ook niet winnen, ik hoop dat Danny wint.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Juist wel, Klaas speelt het spel het beste. Ik heb liever dat spelers als Danny, Ryanne of Klaas het spel winnen, dan schaapjes als Oskar en Anna.
Klaas had met het elimineren van Oscar echt alle kaarten in handen gehad jaquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:10 schreef BzP het volgende:
klaas had gewoon 1 stem op oscar moeten gooien, dan was hij de enige met stemmen de volgende ronde.
Hij had zich tot god kunnen bekronen.
Dan moeten die 2 ter plekke een duel uitvoeren dat bepaalt wie er dan vertrekt of niet. Dat zal wel een soort puzzelspel ofzo zijn dan, misschien weer zo'n touwpuzzel bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:24 schreef BzP het volgende:
wat gebeurd er eigenlijk bij een gelijkspel met stemmen?
Het duurt gewoon even lang als altijd.quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:17 schreef Iwanius het volgende:
Even iets anders: Hoelang moeten al die kandidaten nog hun mond houden m.b.t de finale uitslag van het programma want er lijkt geen einde aan dit programma te komen.
Dat viel mij eerder ook al een keer op bij een eilandraad die 's avonds werd gehouden. Even een nachtje hotelletje ofzo?quote:Op vrijdag 20 november 2015 06:54 schreef harry-de-aso het volgende:
Is het iemand anders ook opgevallen dat de eilandraad 's avonds was en in de promo dat kim bij daglicht Danny weer ontmoet.. Waar heeft kim dan geslapen?
Behalve de belangrijkste kaart: grootste kans op het winnen van proevenquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klaas had met het elimineren van Oscar echt alle kaarten in handen gehad ja
Exact.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Behalve de belangrijkste kaart: grootste kans op het winnen van proeven
Wietze was vanaf dag 1 complotjes aan het smeden en was daarnaast dodelijk irritant "Wij regeren dit eiland"quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Exact.
Ik vind het nog steeds debiel, met name vanuit de mannen, dat ze die Kim zo lang hebben laten zitten. Sander eruit, ok snap ik. Danny was een vervelend mannetje, speltechnisch. Tim ook.
Maar kom op. Wietze? Sandra? Ronnie Flex?Er zit daar gewoon een supersportieve pot met een sixpack die moeiteloos door alle proeven heen slalomt (ok, met uitzondering van die ene een proef waarbij ze haar hersenen moest gebruiken) en iedereen neemt haar in bescherming. Want het is toch zo'n leuke vrouw. En daar sta je dan in de finale naast een topsporter.
Klaas, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, maar hij had dit veel eerder moeten doen dan stond hij er nu nog beter voor.
Nee. Gewoon nee. Dan verlies je je invloed om Kim, die je wil wegspelen, weg te spelen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:25 schreef BzP het volgende:
Als Klaas volgende week als laatste eindigt in de proef dan kan die genadeloos door oscar eruit vliegen.
Als klaas oscar had weggestemd met een stem dan had hij met zn laatste stem de week erna bij eventueel verlies tenminste een gelijkspel af kunnen dwingen.
Het is maar hoe je het bekijkt.
Mwa qua instelling is klaas een mietje, hij is een paar keer 2e geworden oa achter sander, en vorige proef won die.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Dan verlies je je invloed om Kim, die je wil wegspelen, weg te spelen.
Je kunt erover discussieren of het belangrijk was om Kim eruit te stemmen deze executie of dat je, Klaas en Oscar zijnde, dat pas volgende executie zou doen. Dan neem je het 1/4 risico dat ze immuniteit pakt, niet incalculerend dat Kim waarschijnlijk de sterkste van de 4 is
quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:10 schreef BzP het volgende:
klaas had gewoon 1 stem op oscar moeten gooien, dan was hij de enige met stemmen de volgende ronde.
Hij had zich tot god kunnen bekronen.
Maar dan had hij nog maar 1 stem over gehad. En als er dan weer twee zwarte stemmen bij een opdracht komen, had die een probleem.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klaas had met het elimineren van Oscar echt alle kaarten in handen gehad ja
heeft die dat nu niet dan?quote:Op maandag 23 november 2015 07:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Maar dan had hij nog maar 1 stem over gehad. En als er dan weer twee zwarte stemmen bij een opdracht komen, had die een probleem.
nu heeft hij nog steeds maar 1 stem, en Oscar ook.quote:Op maandag 23 november 2015 07:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Maar dan had hij nog maar 1 stem over gehad. En als er dan weer twee zwarte stemmen bij een opdracht komen, had die een probleem.
Maar Klaas vindt het prima om met Oscar in de finale te zitten, want die jongen kan bijna niets. Amara heeft een grote bek maar zonder haar vriendinnetje Kim stelt ze ook geen bal voor - ze kan niet eens vuur maken.quote:Op maandag 23 november 2015 08:55 schreef Coritchando het volgende:
[..]
nu heeft hij nog steeds maar 1 stem, en Oscar ook.
Het beste wat hij had kunnen doen was: niks.
Dan hadden Oscar, Amara en Kim een duel moeten aangaan. Als Oscar die niet had verloren dan had hij nog maar 1 stem en Klaas 2. Als Oscar verloren had was het nog beter, dan had Klaas nog 2 stemmen en de rest niks meer. En het is om het even wie eruit ging.
Maar laten we even realistisch zijn, hoe groot is die kans? Klaas heeft nog nooit een zwarte stem gehaald.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:25 schreef BzP het volgende:
Als Klaas volgende week als laatste eindigt in de proef dan kan die genadeloos door oscar eruit vliegen.
Ik denk nog 3. Vandaag nog het duel Kim-Danny en de laatste 'stemming', volgende week het eventuele duel tussen Kim en de verliezer van vandaag en de halve finale, laatste week de finale.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:23 schreef Nober het volgende:
Gaan we nog vier afleveringen krijgen, vorig jaar hadden ze er namelijk 16.
Meestal knippen ze de finale op in 2 delen.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk nog 3. Vandaag nog het duel Kim-Danny en de laatste 'stemming', volgende week het eventuele duel tussen Kim en de verliezer van vandaag en de halve finale, laatste week de finale.
Einde seizoen is dan 10 december, dat kan wel.
Dit jaquote:Op donderdag 26 november 2015 14:15 schreef avotar het volgende:
Eerste deel normale uitzending en dan een tweede deel een live uitzending met 5 kwartier gelul en in 10 minuten de ontknoping.
Zoals je bij de buren al zei iig mooie beelden.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:07 schreef Prisha het volgende:
zou het spannend worden, deze aflevering?
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Zoals je bij de buren al zei iig mooie beelden.
Ja.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:07 schreef Prisha het volgende:
Met een beetje geluk gaat Danny eruit.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:07 schreef Prisha het volgende:
geen fan van Danny?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Met een beetje geluk gaat Danny eruit.
Ik had gehoopt dat ze zou winnen.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:34 schreef Revanches het volgende:
Ik mis Ryanne. Zo gezapig allemaal nu.
Ik mis Teskequote:Op donderdag 26 november 2015 20:34 schreef Revanches het volgende:
ik vond haar héél apartquote:Op donderdag 26 november 2015 20:34 schreef Revanches het volgende:
Ik ook. Tof wijfquote:Op donderdag 26 november 2015 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ze zou winnen.
Er is sowieso altijd iemand in de buurt voor de veiligheid.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Zou er nou 24/7 een cameraploeg bij hem zijn?
denk toch wel dat er nog iemand bij is stel hij krijgt een ongelukquote:Op donderdag 26 november 2015 20:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nee, die komen eens per dag drie minutenquote:Op donderdag 26 november 2015 20:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |