Dat is het nadeel dat ik dus echt niet meer zie dat hij vol is omdat ik nog een reactieveld en alles heb.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
LaPo van een mod en dan geen nieuw deel openen, foei
Die kunnen gewoon doorposten, dus geen probleemquote:Op donderdag 19 november 2015 21:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
LaPo van een mod en dan geen nieuw deel openen, foei
Klaag bij Dannyquote:Op donderdag 19 november 2015 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is het nadeel dat ik dus echt niet meer zie dat hij vol is omdat ik nog een reactieveld en alles heb.
ja ik zou al bijna tikken dat er een rat liepquote:Op donderdag 19 november 2015 21:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die kunnen gewoon doorposten, dus geen probleem
allang gedaan maar die vindt het slotje duidelijker dan wij het vindenquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2015 21:34 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als Danny nu kapt stop ik echt met kijken
Bij sharon hebben ze gewoon een stemronde gehad die dag.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
7 stemronden - Sharon = 6 inderdaad
Dan nog heb je een hoop aan twee stemmen als Klaas er ook nog zoveel heeftquote:Op donderdag 19 november 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
7 stemronden - Sharon = 6 inderdaad
nee want oscar wil stemmen houden.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:35 schreef rubbereend het volgende:
Laat Klaas ook gewoon stemmen, van Kim moet je nu af, helder
Of Oscar 2 en Klaas 1 op Kim en houden ze allebei nog 1 stem over?quote:Op donderdag 19 november 2015 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee want oscar wil stemmen houden.
Nee joh hij had tegen klaas gezegd 3 op kim te doen en doet er dan 1 op amaraquote:Op donderdag 19 november 2015 21:36 schreef 44rdbei het volgende:
Gewoon 2 stemmen op amara en klaar.
idd hadden af moeten spreken 2 van oscar en 1 van klaasquote:Op donderdag 19 november 2015 21:35 schreef rubbereend het volgende:
Laat Klaas ook gewoon stemmen, van Kim moet je nu af, helder
quote:Op donderdag 19 november 2015 21:36 schreef rubbereend het volgende:
nu gaan ze aan het einde het eiland verkennen
Neequote:Op donderdag 19 november 2015 21:36 schreef noodgang het volgende:
Zou er iemand de kandidaten wel tegenhouden wanneer ze een of ander giftig fruit plukken en denken dat het komkommer is?
En er nu achter komen dat er overal eten is.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:36 schreef rubbereend het volgende:
nu gaan ze aan het einde het eiland verkennen
De productie heeft het gewoon verteldquote:Op donderdag 19 november 2015 21:36 schreef noodgang het volgende:
Zou er iemand de kandidaten wel tegenhouden wanneer ze een of ander giftig fruit plukken en denken dat het komkommer is?
Ja maar hij gaat het er ooknog even met klaas over hebbenquote:Op donderdag 19 november 2015 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee joh hij had tegen klaas gezegd 3 op kim te doen en doet er dan 1 op amara
Misschien is dat de eetproef.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:36 schreef noodgang het volgende:
Als iemand te overlijden komt peert de crew hem zonder de kandidatenquote:Op donderdag 19 november 2015 21:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn! Anders is het nep
Gevolgd door de slaapproefquote:Op donderdag 19 november 2015 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien is dat de eetproef.
quote:
Hij leest mee.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:39 schreef F1gamer het volgende:
Oscar stem op amara. Volg Niet Klaas plan op
Vooral die keer dat ze voor de slaapproef zwaar aan de drank mochten.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Die proef was eigenlijk ook best tof. Oh en de evenwichtsbalk heb ik ook nog niet gezien.
En wie als eerste (of überhaupt) weer wakker wordt, die wint.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |