ging inderdaad om jou. Nu is het alleen nog wachten op de hulp van jaleesa, en dan kan ik je pakket denk ik nog wel op tijd bij jou hebben. En lijstjes houdt de kerstman niet van, daar kom je dus ook niet op.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:27 schreef MoniqueB1965 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dat 😳
Excuses, vanwege vervelende familie omstandigheden ben ik inderdaad niet veel online geweest. Ik zal proberen mijn leven te beteren Kerstman, hopelijk kom ik nu niet op de naughty-list!
Nogmaals veel plezier ermeequote:Op vrijdag 11 december 2015 20:05 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Jeeeeej dank je wel!
We zijn er helemaal blij mee
Los van de cadeautjes, zou alleen het gebaar de ontvanger al blij moeten maken! Dus daar zou ik me maar niet al te druk om maken, maar ik snap je gevoel wel 👍quote:Op donderdag 10 december 2015 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er moet nog 1 ding in en dan kan de doos dichtgeplakt wordenBen zo benieuwd of ik de ontvanger blij maak met de cadeautjes.
hier gaat het er wel in ja, en niet alle voedingsmiddelen gaan ingepakt wordenquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:42 schreef Amnistia het volgende:
Even een vraagje... in de 2 pakket die ik gemaakt heb, heb ik ook voedsel gedaan zoals mix voor nasi, mix om zelf iets te bakken, soep enz..
Hebben meer mensen voedsel in het pakket gedaan? Of alleen maar cadeautjes?
Ik ben van plan om een tulband te bakken. 'S avonds bakken, de volgende dag verzenden en 36 tot 48 uur na het bakken ontvangen moet die wel kunnen overleven. Kerst zal die alleen niet halen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:42 schreef Amnistia het volgende:
Even een vraagje... in de 2 pakket die ik gemaakt heb, heb ik ook voedsel gedaan zoals mix voor nasi, mix om zelf iets te bakken, soep enz..
in mijn beleving is een kerstpakket (ook)een voedselpakket dus ik hoop dat mijn ontvanger van eten houdtquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:42 schreef Amnistia het volgende:
Zo fijn om te horenquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:12 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb een onwijs blije moeder. Wat een fantastisch pakket. Ze is overrompeld en heel erg dankbaar.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:39 schreef Remco_h het volgende:
[..]
in mijn beleving is een kerstpakket (ook)een voedselpakket dus ik hoop dat mijn ontvanger van eten houdt(en nasi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Way to much!! Maar ow wat een lekkere dingen allemaal!!! En bioscoopkaartjes!!!Dankjewel gulle gever!!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 13 december 2015 13:57 schreef Ireth het volgende:
Ons kerstpakket is net afgeleverd! En wat voor 1!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Way to much!! Maar ow wat een lekkere dingen allemaal!!! En bioscoopkaartjes!!!Dankjewel gulle gever!!
![]()
Wat lief![]()
het is nog niet de 14e hequote:
Ow... okequote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Waaauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Way to much!! Maar ow wat een lekkere dingen allemaal!!! En bioscoopkaartjes!!!Dankjewel gulle gever!!
![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Geniet er van!quote:Op zondag 13 december 2015 13:57 schreef Ireth het volgende:
Way to much!! Maar ow wat een lekkere dingen allemaal!!! En bioscoopkaartjes!!!Dankjewel gulle gever!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.suck my asshole taco bender
quote:Op zondag 13 december 2015 14:41 schreef Remco_h het volgende:
[..]
Geniet er van!
Ow het kat beeldje is een maneki neko, brengt geluk en alles!Geluk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt een super pakket, goed bezig!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Briljant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Way to much!! Maar ow wat een lekkere dingen allemaal!!! En bioscoopkaartjes!!!Dankjewel gulle gever!!
Kun je het nog aan?quote:Op maandag 14 december 2015 08:41 schreef Tink89 het volgende:
Aftellen... Morgenavond wordt m'n pakket afgeleverd als het goed is. Spannend!!
Geeft de inhoud overduidelijk weer voor wie het zou kunnen zijn? Anders mag het wel hoorquote:Op maandag 14 december 2015 15:23 schreef tombolafan het volgende:
Zo, 2 pakketten staan klaar om weggebracht te worden
Vraagje, 1 van de ontvangers wil anoniem blijven, mogen er dan wel foto's van de inhoud enzo door mij geplaatst worden? (Vooral voor cat22, wiens shopper ik ben)
Is het niet een idee dat de ontvanger zelf foto's maakt (en dus zo herkenbaar onmogelijk qua omgeving/achtergrond) en dat dan naar Anne doorstuurt en dat die ze dan post? Anne weet toch wie zich heeft opgegeven?quote:Op maandag 14 december 2015 20:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Geeft de inhoud overduidelijk weer voor wie het zou kunnen zijn? Anders mag het wel hoor.
Neequote:
hier ook. Normaal haal ik altijd zo'n kinderkerstboompje van vijf euro oid bij de appie, maar dit jaar vier ik kerst ná kerst. omdat mijn dochter van de 28e tot 1 jan. hier mag zijn heb ik de vakantie omgegooid en zijn de jongens met kerst bij hun vader. Maar ik wilde dit jaar dus wel een iets grotere boom. dus een kleintje bij Ranzijn gehaald, ik ben er blij mee .. mijn grootste wens is uitgekomen, en als straks het pakket eronder staat .. ik kan niet wachten op de snoetjes van m'n kinderenquote:Op maandag 14 december 2015 22:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb wel vandaag m'n kerstboom gekocht (lang leve korting!), dus heb iig iets om m'n pakketje onder te zetten
hahaha nee want ik heb zelf niet eens een idee voor wie het zou kunnen zijnquote:Op maandag 14 december 2015 20:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Geeft de inhoud overduidelijk weer voor wie het zou kunnen zijn? Anders mag het wel hoor.
Iedereen die gekoppeld is ontvangt berichtquote:Op maandag 14 december 2015 23:06 schreef tombolafan het volgende:
Zijn alle ontvangers wel gekoppeld trouwens? En krijgen die daar ook bericht van?
Voordat er mensen voor niets op een pakket wachten)
Ik was al op weg naar huis en heb drie straten na de kerstbomenverkoopmeneer de auto toch maar omgedraaid. Ik werd verliefd op een boom met twee toppen en een lelijke achterkant (daar ziet niemand iets van). Na een beetje leuk kletsen met de verkoper en een stralende glimlach heeft hij de kluit voor me eraf gezaagd, de boom in de auto gelegd en iets van de prijs afgedaan 'omdat toch niemand die boom met twee toppen wil'.quote:Op maandag 14 december 2015 22:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
hier ook. Normaal haal ik altijd zo'n kinderkerstboompje van vijf euro oid bij de appie, maar dit jaar vier ik kerst ná kerst. omdat mijn dochter van de 28e tot 1 jan. hier mag zijn heb ik de vakantie omgegooid en zijn de jongens met kerst bij hun vader. Maar ik wilde dit jaar dus wel een iets grotere boom. dus een kleintje bij Ranzijn gehaald, ik ben er blij mee .. mijn grootste wens is uitgekomen, en als straks het pakket eronder staat .. ik kan niet wachten op de snoetjes van m'n kinderen![]()
[ afbeelding ]
Okee sorry hoor maar ik vind je een tikje negatief...quote:Op dinsdag 15 december 2015 08:42 schreef Amnistia het volgende:
Geen idee... niks meer van haar gehoord...![]()
Alleen een algemeen berichtje in dit topic.
Ik heb dat berichtje helemaal niet gezien. Heb je toevallig een linkje?quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee sorry hoor maar ik vind je een tikje negatief...
Eerst 'klagen' dat je niks van je gever hoort (terwijl dat niet standaard/verplicht is ofzo, en gevers ook een leven hebben), en dit is ook niet heel vriendelijk naar je ontvanger. Ik vind haar berichtje namelijk helemaal niet 'algemeen' maar heel enthousiast en dankbaar. En wellicht wacht ze netjes tot kerst met uitpakken?
alstublieft coolguyquote:Op woensdag 9 december 2015 13:19 schreef summer2bird het volgende:
Ontvangster hier,
Ik ben zo blij met het pakket!!! Wat mega! En wat veel spullen. Wat ontzettend lief!!!
Ontzettend bedankt Coolguy en Amnistia!!![ afbeelding ]
Zijn er nog instructies voor wat voor de groep Is en wat voor mij Is?
Maar echt super, Had ik niet verwacht.
Ik klaag niet.. word deze week geopereerd, daarom vond ik het wel prettig om te horen of het via de post of wat dan ook verstuurd werdquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee sorry hoor maar ik vind je een tikje negatief...
Eerst 'klagen' dat je niks van je gever hoort (terwijl dat niet standaard/verplicht is ofzo, en gevers ook een leven hebben),
dan zou ik de mods berichten om dat na te vragenquote:Op dinsdag 15 december 2015 12:06 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ik klaag niet.. word deze week geopereerd, daarom vond ik het wel prettig om te horen of het via de post of wat dan ook verstuurd werd
Nogmaals..quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan zou ik de mods berichten om dat na te vragen
Vóór de uiterste datum 'klagen' (zo kwam het bij mij iig over) dat je nog niets gehoord hebt kan best ondankbaar overkomen zeg maar.
Ik heb ook pas gister de pakketten verstuurd, drukke maand en onvoorziene omstandigheden. Ik zou t dan echt niet cool vinden als mijn ontvanger zou zeuren om contact/het pakket.
Just my 2 cents
zet dat er dan bij ipv een 'quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:18 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Nogmaals..
Ik zeur niet
Het is meer vooruit denken.. aangezien ik een paar dagen niks kan.
Dus je vind de reactie van Amnistia onaardig, en dat kan niet, maar vervolgens ga je je eigen invulling aan haar post geven, die als waarheid nemen en haar vervolgens 'onaardig' benaderen? Dan maak je je schuldig aan wat je haar verwijt. Daarnaast is dit topic, bij uitstek, daar ook helemaal niet voor bedoeld.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:25 schreef tombolafan het volgende:
En je bericht over de reactie van jullie ontvanger is niet te verklaren door 'vooruitdenken' toch?
Vind je dat zelf ook niet een beetje onaardig?
Nee hoor, ik vind het onaardig, en dat mag ik dan toch aangeven?quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus je vind de reactie van Amnistia onaardig, en dat kan niet, maar vervolgens ga je je eigen invulling aan haar post geven, die als waarheid nemen en haar vervolgens 'onaardig' benaderen? Dan maak je je schuldig aan wat je haar verwijt. Daarnaast is dit topic, bij uitstek, daar ook helemaal niet voor bedoeld.
Hahahaha, hier ligt het bij albert heijn?quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:41 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Het pakket van bondage en mij wordt ook pas vanavond gestuurd, wegens mijn zoektocht naar duct tape
Wat zijn die dingen moeilijk te verkrijgen zeg in gewone winkels.
Oke dat heb je nu gezegt, hardstikke leuk en nu klaar.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het onaardig, en dat mag ik dan toch aangeven?Zo komt het bij mij over geef ik aan.
En nogmaals, ik vind het topic eerder niet bedoeld voor kritiek op je ontvanger/gever, dat stoort imho meer met de insteek van dit topic.
Ik was allang weer ontopicquote:Op dinsdag 15 december 2015 12:50 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Oke dat heb je nu gezegt, hardstikke leuk en nu klaar.
Ik heb het uitgelegd, maar nog blijf je aan je mening vasthouden.
Nu weer OT.
Ja daarom ging ik gister dus extra snel naar AH zodat hij nog mee kon (zei de baliedame ook; "hij kan nog net mee!") maar mooi jammer dusquote:Op dinsdag 15 december 2015 12:53 schreef frederik het volgende:
Pakketten die 's avonds worden aangeboden hebben vaak een dag extra nodig om over te komen.
Er zullen dus misschien nog wel wat meer pakketten later komen
Ooh serieusquote:Op dinsdag 15 december 2015 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahaha, hier ligt het bij albert heijn?
En anders bij de Hemaquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:22 schreef Vanillesnoepje het volgende:
[..]
Ooh serieus![]()
Neem ik zo gelijk mee dan, ik was van plan om naar de gamma te rijden na werktijd.
Fijn dat dat niet hoeft
Het is niet nodig hoor iets toe te voegen wat met mijn naam te maken heeftquote:Op dinsdag 15 december 2015 12:41 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Het pakket van bondage en mij wordt ook pas vanavond gestuurd, wegens mijn zoektocht naar duct tape
Wat zijn die dingen moeilijk te verkrijgen zeg in gewone winkels.
waarom ben ik zo visueel ingesteldquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is niet nodig hoor iets toe te voegen wat met mijn naam te maken heeft
Haha sorryquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:50 schreef bondage het volgende:
[..]
als er ook vanillesnoepjes in zitten is het wel zo eerlijkquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:50 schreef bondage het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:53 schreef gridjuh het volgende:
Mijn laatste pakket gaat morgen of donderdag met pakketdienst weg. Ik wil nu even meer uren in een dag...kom tijd tekort
De andere bezorg ik vandaag
Geen idee. Staat ook nog een leuke link in mijn sigquote:
Geen probleem natuurlijkquote:
Dat is waar. Maar dit is iets wat alleen Vanillesnoepje weet op dit momentquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als er ook vanillesnoepjes in zitten is het wel zo eerlijk
Tja, wat moet dat moetquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:57 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb m'n pakket! Even snel m'n avondeten eten en dan moet ik van de shopper drie cadeautjes uitpakken![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:32 schreef Tink89 het volgende:
Ik had zo'n honger! Maaaar, heb heel braaf geluisterd en uitgepakt. Het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu de rest van de pakjes onder de boom en klaaaaar!
Heb het heel voorzichtig uitgepakt en pak het kerstcadeautje van mijn moeder weer in met het uiltjespapierquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]![]()
En dat uiltjespapier is een hit dit jaar
Heb ik iets niet goed gedaan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 08:42 schreef Amnistia het volgende:
Geen idee... niks meer van haar gehoord...![]()
Alleen een algemeen berichtje in dit topic.
ik zag niks kwaads in je post hoor!quote:Op woensdag 16 december 2015 10:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb ik iets niet goed gedaan?
Dat was niet mijn bedoeling hoor![]()
Ik vind contacten met mensen een beetje moeilijk.
Sorry.
No worriesquote:Op woensdag 16 december 2015 10:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb ik iets niet goed gedaan?
Dat was niet mijn bedoeling hoor![]()
Ik vind contacten met mensen een beetje moeilijk.
Sorry.
quote:Op woensdag 16 december 2015 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zag niks kwaads in je post hoor!juist een heel blij iemand
Okiedokie, zal ik zeker doenquote:Op woensdag 16 december 2015 10:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
No worriesgeniet lekker van je pakket
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Postbus100 op 16-12-2015 18:49:38 ]Somebody that I used to know
Jazeker!quote:Op woensdag 16 december 2015 20:46 schreef Pindasoepje het volgende:
Wat een leuk pakket Amnistia!! Kan je haken? Ik probeer het al jaren maar ik kan niet eens een knoop maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |