hier gaat het er wel in ja, en niet alle voedingsmiddelen gaan ingepakt wordenquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:42 schreef Amnistia het volgende:
Even een vraagje... in de 2 pakket die ik gemaakt heb, heb ik ook voedsel gedaan zoals mix voor nasi, mix om zelf iets te bakken, soep enz..
Hebben meer mensen voedsel in het pakket gedaan? Of alleen maar cadeautjes?
Ik ben van plan om een tulband te bakken. 'S avonds bakken, de volgende dag verzenden en 36 tot 48 uur na het bakken ontvangen moet die wel kunnen overleven. Kerst zal die alleen niet halen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:42 schreef Amnistia het volgende:
Even een vraagje... in de 2 pakket die ik gemaakt heb, heb ik ook voedsel gedaan zoals mix voor nasi, mix om zelf iets te bakken, soep enz..
in mijn beleving is een kerstpakket (ook)een voedselpakket dus ik hoop dat mijn ontvanger van eten houdtquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:42 schreef Amnistia het volgende:
Zo fijn om te horenquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:12 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb een onwijs blije moeder. Wat een fantastisch pakket. Ze is overrompeld en heel erg dankbaar.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:39 schreef Remco_h het volgende:
[..]
in mijn beleving is een kerstpakket (ook)een voedselpakket dus ik hoop dat mijn ontvanger van eten houdt(en nasi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Way to much!! Maar ow wat een lekkere dingen allemaal!!! En bioscoopkaartjes!!!Dankjewel gulle gever!!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 13 december 2015 13:57 schreef Ireth het volgende:
Ons kerstpakket is net afgeleverd! En wat voor 1!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Way to much!! Maar ow wat een lekkere dingen allemaal!!! En bioscoopkaartjes!!!Dankjewel gulle gever!!
![]()
Wat lief![]()
het is nog niet de 14e hequote:
Ow... okequote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Waaauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Way to much!! Maar ow wat een lekkere dingen allemaal!!! En bioscoopkaartjes!!!Dankjewel gulle gever!!
![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Geniet er van!quote:Op zondag 13 december 2015 13:57 schreef Ireth het volgende:
Way to much!! Maar ow wat een lekkere dingen allemaal!!! En bioscoopkaartjes!!!Dankjewel gulle gever!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.suck my asshole taco bender
quote:Op zondag 13 december 2015 14:41 schreef Remco_h het volgende:
[..]
Geniet er van!
Ow het kat beeldje is een maneki neko, brengt geluk en alles!Geluk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt een super pakket, goed bezig!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Briljant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Way to much!! Maar ow wat een lekkere dingen allemaal!!! En bioscoopkaartjes!!!Dankjewel gulle gever!!
Kun je het nog aan?quote:Op maandag 14 december 2015 08:41 schreef Tink89 het volgende:
Aftellen... Morgenavond wordt m'n pakket afgeleverd als het goed is. Spannend!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |