48 uur nog.quote:
Large!quote:Op woensdag 9 december 2015 21:20 schreef Aphrodyte het volgende:
Mijn notebook heeft een nieuw jasje dankzij een sticker tussen mijn pakjes
[ afbeelding ]
Ah man, en het duurt nog zooo lang.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:17 schreef bondage het volgende:
Foto van gridjuh van ons pakket:
[ afbeelding ]
Je vroeg erom! En ja dit is jou pakket :pquote:Op donderdag 10 december 2015 07:11 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ah man, en het duurt nog zooo lang.
En die Large-stickerhoop dat je er blij mee bent, had hem eerst bijna weggegooid
Einde van het jaar is al in zichtquote:Op donderdag 10 december 2015 07:11 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ah man, en het duurt nog zooo lang.
Als ik er niet blij mee was zou ik het niet op mijn notebook gaan plakkenquote:Op donderdag 10 december 2015 07:11 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En die Large-stickerhoop dat je er blij mee bent, had hem eerst bijna weggegooid
Goed puntquote:Op donderdag 10 december 2015 11:11 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Als ik er niet blij mee was zou ik het niet op mijn notebook gaan plakken
Die ontvang je sowieso niet hierquote:Op donderdag 10 december 2015 11:46 schreef DJMO het volgende:
ik zie dat ik gekoppeld ben, maar het zou handig zijn als ik de gegevens krijg
quote:Op donderdag 10 december 2015 11:59 schreef DJMO het volgende:
oh. Nou ja, mijn pakket bederft niet en kan ook na de kerst nog naar een ontvanger toe![]()
ondertussen heb ik voor iedereen hier een kerstwens ...
merry christmas everyone!
Ja zeker!quote:Op donderdag 10 december 2015 11:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Goed puntIk was niet helemaal helder geloof ik...
Ga je ook foto's maken van de rest? Je gever heeft ook nog niet alles gezien, namelijk
ging inderdaad om jou. Nu is het alleen nog wachten op de hulp van jaleesa, en dan kan ik je pakket denk ik nog wel op tijd bij jou hebben. En lijstjes houdt de kerstman niet van, daar kom je dus ook niet op.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:27 schreef MoniqueB1965 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dat 😳
Excuses, vanwege vervelende familie omstandigheden ben ik inderdaad niet veel online geweest. Ik zal proberen mijn leven te beteren Kerstman, hopelijk kom ik nu niet op de naughty-list!
Nogmaals veel plezier ermeequote:Op vrijdag 11 december 2015 20:05 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Jeeeeej dank je wel!
We zijn er helemaal blij mee
Los van de cadeautjes, zou alleen het gebaar de ontvanger al blij moeten maken! Dus daar zou ik me maar niet al te druk om maken, maar ik snap je gevoel wel 👍quote:Op donderdag 10 december 2015 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er moet nog 1 ding in en dan kan de doos dichtgeplakt wordenBen zo benieuwd of ik de ontvanger blij maak met de cadeautjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |