De 'was die in je hoofd wel grappig?'-award misschien.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:27 schreef ScheurGleuf het volgende:
Mijn username verdient een award.
Ik ga op jou stemmenquote:Op donderdag 19 november 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De 'was die in je hoofd wel grappig?'-award misschien.
Nee die is voor tong80 die dacht dat het grappig zou zijn om coïtus te hebben met je moeder.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De 'was die in je hoofd wel grappig?'-award misschien.
Dat speelde allemaal af in de KLB SCquote:Op donderdag 19 november 2015 22:58 schreef ScheurGleuf het volgende:
Waar is dat backfiretopic van niels0 te vinden?
gewoon even een paar maanden aan SC topics teruglezen, zo gebeurd tochquote:Op donderdag 19 november 2015 22:58 schreef ScheurGleuf het volgende:
Waar is dat backfiretopic van niels0 te vinden?
Zou je alsjeblieft een samenvatting willen geven?quote:Op vrijdag 20 november 2015 05:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat speelde allemaal af in de KLB SC
de baas van zijn vorig baantjequote:Op vrijdag 20 november 2015 11:02 schreef HPLC het volgende:
KLB KnuffelMarokkaan deadprez Wie houdt nou niet van hem?
Jawelquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:06 schreef MAHL het volgende:
Guus die op mij stemt voor Grootste GutmenschVolgens mij weet die jongen niet helemaal wat die term betekent.
Zeer jammer inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan ben je de verkiezing aan het trollen. Beetje jammer.
Je viel me daarvoor niet opquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de baas van zijn vorig baantje
en bedankt voor het stemmen voor beste nieuwkomer, zit hier al sinds 2011 maar dat maakt niet uit
Het was niet beledigend bedoeldquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet of dit compliment of belediging is
Dat is hetzelfde als mensen tegen je zeggen: 'Wat ben je verandert'.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet of dit compliment of belediging is
gewoon zeggen ''de jaren hebben jou ook niet goed gedaan''quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als mensen tegen je zeggen: 'Wat ben je verandert'.
'Uuh oke, dank je wel?'
Gvd, het glas is bij jou ook altijd half leeg hèquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als mensen tegen je zeggen: 'Wat ben je verandert'.
'Uuh oke, dank je wel?'
Jaquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon zeggen ''de jaren hebben jou ook niet goed gedaan''
Nee ben meestal optimistisch hoorquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gvd, het glas is bij jou ook altijd half leeg hè
Als je suggesties hebt voor meer categorieën mag het hoorquote:Op maandag 23 november 2015 09:42 schreef Geelman het volgende:
Veel goede categorien uit eerdere edities zijn weg, zoals intelligentste user.
Maar die won Frank_Drebin steevast, dus dan is de lol er ook wel weer vanaf...
De tering, zelden zo'n butthurt reactie gezien als dezequote:Op dinsdag 24 november 2015 20:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat natuurlijk logisch is, omdat nominaties nu eenmaal makkelijk en simpel zijn om wat over een ander te roepen. Maar waar ik in een nominatie sta, sta jij op heel fok in ieder topic waar jij verschijnt als de grootste dorpsgek en rasidioot bekend.
Ja dit moet dus hierquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat natuurlijk logisch is, omdat nominaties nu eenmaal makkelijk en simpel zijn om wat over een ander te roepen. Maar waar ik in een nominatie sta, sta jij op heel fok in ieder topic waar jij verschijnt als de grootste dorpsgek en rasidioot bekend.
Ojee ja. Dat doet pijn. Ik lig er wakker van. Wat zouden compleet vreemde mensen van me vinden op internet? Of nee, toch niet. Gaapquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
De tering, zelden zo'n butthurt reactie gezien als deze
je lijkt Tong80 wel
Verder wel alles goed, dorpsgek?quote:
Vandaar dat je met een ietwat gefrustreerde huillach reageerde op die posts in het verkiezingstopic waarin jij voor dombo en xenofoob was genomineerdquote:Op woensdag 25 november 2015 18:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ojee ja. Dat doet pijn. Ik lig er wakker van. Wat zouden compleet vreemde mensen van me vinden op internet? Of nee, toch niet. Gaap
Wat jij wil, word ik tenminste eindelijk eens ergens voor gekozenquote:Op woensdag 25 november 2015 18:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaar dat je met een ietwat gefrustreerde huillach reageerde op die posts in het verkiezingstopic waarin jij voor dombo en xenofoob was genomineerd
Net op het moment dat ik denk dat je niet verder kunt zakken pronk je met een prijs voor domste user. De tering.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat jij wil, word ik tenminste eindelijk eens ergens voor gekozen
Blijkbaar genoeg om op te reagerenquote:Op woensdag 25 november 2015 18:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ojee ja. Dat doet pijn. Ik lig er wakker van. Wat zouden compleet vreemde mensen van me vinden op internet? Of nee, toch niet. Gaap
Kennelijk vind jij dat allemaal erg belangrijk, hersengecastreerdequote:Op woensdag 25 november 2015 18:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Net op het moment dat ik denk dat je niet verder kunt zakken pronk je met een prijs voor domste user. De tering.
Reageren is toch de essentie van fok? Ons aller vreugd en ons leven? Helemaal als we op dat onnozel stuk mentaal van een gp6 kunnen kakken?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Blijkbaar genoeg om op te reageren
En dit allemaal omdat 2 users je onnozel vinden?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Reageren is toch de essentie van fok? Ons aller vreugd en ons leven? Helemaal als we op dat onnozel stuk mentaal van een gp6 kunnen kakken?
Maar wil je nou neuken of niet?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En dit allemaal omdat 2 users je onnozel vinden?
3 inmiddels
Fuck man wat bezielt je?quote:[quote]Op dinsdag 24 november 2015 11:48 schreef gianni61 het volgende:
Beste Topic Mapima topics
Beste User Madeliefff
Beste TS Gulmez
User die heel snel een ban moet krijgen Niels0
User die het meest wordt gemist Wolvendagen
Slechtste topic alles van vogeltjesdans
Grootste backfire Niels0 - WCH
Lekkerste KLB Chick -supergirl-
Lekkerste KLB Hunk krioro
Beste Mod Frank_Drebin
Grootste Gutmensch Deadprez
Grootste Xenofoob Etto
Beste nieuwkomer Opsonisatie
Domste user Sneeuw-leeuw
Beste TT-reeks in KLB SC JimmyDean is echt dom ahahaha
Slechtste TT-reeks in KLB SC Beauty
Grootste smeerlap psy-freak
KLB KnuffelMarokkaan NTM
Maar Guus, ik denk niet dat het een compliment is als jij iemand slim vindt.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Net op het moment dat ik denk dat je niet verder kunt zakken pronk je met een prijs voor domste user. De tering.
Wehe, ik had VD vorig jaar nog genomineerd voor beste user!quote:Op woensdag 25 november 2015 18:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaar dat je met een ietwat gefrustreerde huillach reageerde op die posts in het verkiezingstopic waarin jij voor dombo en xenofoob was genomineerd
Jij bent sowieso beste ts, sneeuw. Jouw topics zijn altijd goud!quote:Op woensdag 25 november 2015 20:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar Guus, ik denk niet dat het een compliment is als jij iemand slim vindt.
Bedankt ik zie mezelf als de ongekroonde koning van FOK! De koning zonder kroon. Maar voor jou heb ik altijd een plekje in mijn hart!quote:Op woensdag 25 november 2015 20:25 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jij bent sowieso beste ts, sneeuw. Jouw topics zijn altijd goud!
Ik vind jou een slimme user.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar Guus, ik denk niet dat het een compliment is als jij iemand slim vindt.
Bedankt Guus,quote:Op donderdag 26 november 2015 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind jou een slimme user.
Denk ik ook, vriend.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bedankt Guus,
Ik denk eigenlijk dat wij best vrienden zouden kunnen zijn.
Ait is goedquote:Op donderdag 26 november 2015 22:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Guus, kameraad! Laten we de strijdbijl begraven.
Guus jongen!quote:Op donderdag 26 november 2015 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ait is goed
* Guus_Geluk7 begraaft de strijdbijl
Je weet toch wat ik altijd verteld heb? Maak vrienden met de JUISTE mensen.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik maak vrienden, LH. Ben je niet trots op me?
Ach, dat advies had ik al neergelegd toen ik besloot met jou be-internetvriend te worden natuurlijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je weet toch wat ik altijd verteld heb? Maak vrienden met de JUISTE mensen.
Godverdorie, die gutmenschen ook altijd.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ach, dat advies had ik al neergelegd toen ik besloot met jou be-internetvriend te worden natuurlijk.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdorie, die gutmenschen ook altijd.
Ja, en ik wil een "best mod"-tag naast m'n huidige, maarja.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
ik wil komend jaar een klb gutmensch 2015 tagje
Gutmensch zijn is geen wedstrijd. Derhalve zou je de prijs gewoon moeten delen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
had je maar niet moeten stoppenquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, en ik wil een "best mod"-tag naast m'n huidige, maarja.
jij mag er ook wel een hoorquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gutmensch zijn is geen wedstrijd. Derhalve zou je de prijs gewoon moeten delen.
Je bent alweer gestopt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:
Ja hoho, dat maakt niet uit voor de stemmen hè? Ik was dit jaar nog mod, dus ik tel nog mee.quote:
dat bepalen wij welquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ja hoho, dat maakt niet uit voor de stemmen hè? Ik was dit jaar nog mod, dus ik tel nog mee.
uiteraard nietquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dus Remqo telt voor jou niet mee?neger, alsjeblieft.
hoop dat je xenofoob tagje krijgtquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
wat zit je stoer te doen bollequote:Op vrijdag 27 november 2015 00:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hoop dat je xenofoob tagje krijgt
is ook alleen omdat je niet meer rechtop komt zonder je thuiszorgmedewerkerquote:
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook alleen omdat je niet meer rechtop komt zonder je thuiszorgmedewerker
Moest rollen van het lachen dus lig nu op de grond en ik kan niet meer opstaan tyfusjunkquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook alleen omdat je niet meer rechtop komt zonder je thuiszorgmedewerker
quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Moest rollen van het lachen dus lig nu op de grond en ik kan niet meer opstaan tyfusjunk
ik wil een 'de grappigste ' tagje...o shit die categorie is er nietquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
2/10quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik wil een 'de grappigste ' tagje...o shit die categorie is er niet
Ik ben een 0 volgens mijn oudersquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarom ineens over jezelf praten?
Ik heb op jou gestemd als KLB-chick, dat tagje zou je goed staanquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik wil een 'de grappigste ' tagje...o shit die categorie is er niet
quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:09 schreef snakelady het volgende:
Vorig jaar was ik nog in de running voor meest intelligente en meest empatisch, dit jaar heb ik een ''domste'' te pakken....hmmm.![]()
Maar ik ga de strijd aan met deadprez voor de Gutmensch award.
Ik ken jou niet, ik weet niet of je nieuw bent of een kloon, en ik kan veel over mijzelf zeggen, maar dom is er zeker niet een van.quote:
Oké, KLB-Naïeveling 2015.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, ik weet niet of je nieuw bent of een kloon, en ik kan veel over mijzelf zeggen, maar dom is er zeker niet een van.
De Gutmensch dus.quote:
ik zag hetquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd als KLB-chick, dat tagje zou je goed staan![]()
Als er al tagjes worden uitgedeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |