quote:
Ja hoho, dat maakt niet uit voor de stemmen hè? Ik was dit jaar nog mod, dus ik tel nog mee.quote:
dat bepalen wij welquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ja hoho, dat maakt niet uit voor de stemmen hè? Ik was dit jaar nog mod, dus ik tel nog mee.
uiteraard nietquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dus Remqo telt voor jou niet mee?neger, alsjeblieft.
hoop dat je xenofoob tagje krijgtquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
ik wil komend jaar een klb gutmensch 2015 tagje
wat zit je stoer te doen bollequote:Op vrijdag 27 november 2015 00:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hoop dat je xenofoob tagje krijgt
is ook alleen omdat je niet meer rechtop komt zonder je thuiszorgmedewerkerquote:
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook alleen omdat je niet meer rechtop komt zonder je thuiszorgmedewerker
Moest rollen van het lachen dus lig nu op de grond en ik kan niet meer opstaan tyfusjunkquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook alleen omdat je niet meer rechtop komt zonder je thuiszorgmedewerker
quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Moest rollen van het lachen dus lig nu op de grond en ik kan niet meer opstaan tyfusjunk
ik wil een 'de grappigste ' tagje...o shit die categorie is er nietquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, en ik wil een "best mod"-tag naast m'n huidige, maarja.
2/10quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik wil een 'de grappigste ' tagje...o shit die categorie is er niet
Ik ben een 0 volgens mijn oudersquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarom ineens over jezelf praten?
Ik heb op jou gestemd als KLB-chick, dat tagje zou je goed staanquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik wil een 'de grappigste ' tagje...o shit die categorie is er niet
quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:09 schreef snakelady het volgende:
Vorig jaar was ik nog in de running voor meest intelligente en meest empatisch, dit jaar heb ik een ''domste'' te pakken....hmmm.![]()
Maar ik ga de strijd aan met deadprez voor de Gutmensch award.
Ik ken jou niet, ik weet niet of je nieuw bent of een kloon, en ik kan veel over mijzelf zeggen, maar dom is er zeker niet een van.quote:
Oké, KLB-Naïeveling 2015.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, ik weet niet of je nieuw bent of een kloon, en ik kan veel over mijzelf zeggen, maar dom is er zeker niet een van.
De Gutmensch dus.quote:
ik zag hetquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd als KLB-chick, dat tagje zou je goed staan![]()
Als er al tagjes worden uitgedeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |