Jij bent sowieso beste ts, sneeuw. Jouw topics zijn altijd goud!quote:Op woensdag 25 november 2015 20:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar Guus, ik denk niet dat het een compliment is als jij iemand slim vindt.
Bedankt ik zie mezelf als de ongekroonde koning van FOK! De koning zonder kroon. Maar voor jou heb ik altijd een plekje in mijn hart!quote:Op woensdag 25 november 2015 20:25 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jij bent sowieso beste ts, sneeuw. Jouw topics zijn altijd goud!
Ik vind jou een slimme user.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar Guus, ik denk niet dat het een compliment is als jij iemand slim vindt.
Bedankt Guus,quote:Op donderdag 26 november 2015 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind jou een slimme user.
Denk ik ook, vriend.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bedankt Guus,
Ik denk eigenlijk dat wij best vrienden zouden kunnen zijn.
Ait is goedquote:Op donderdag 26 november 2015 22:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Guus, kameraad! Laten we de strijdbijl begraven.
Guus jongen!quote:Op donderdag 26 november 2015 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ait is goed
* Guus_Geluk7 begraaft de strijdbijl
Je weet toch wat ik altijd verteld heb? Maak vrienden met de JUISTE mensen.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik maak vrienden, LH. Ben je niet trots op me?
Ach, dat advies had ik al neergelegd toen ik besloot met jou be-internetvriend te worden natuurlijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je weet toch wat ik altijd verteld heb? Maak vrienden met de JUISTE mensen.
Godverdorie, die gutmenschen ook altijd.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ach, dat advies had ik al neergelegd toen ik besloot met jou be-internetvriend te worden natuurlijk.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdorie, die gutmenschen ook altijd.
Ja, en ik wil een "best mod"-tag naast m'n huidige, maarja.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
ik wil komend jaar een klb gutmensch 2015 tagje
Gutmensch zijn is geen wedstrijd. Derhalve zou je de prijs gewoon moeten delen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
ik wil komend jaar een klb gutmensch 2015 tagje
had je maar niet moeten stoppenquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, en ik wil een "best mod"-tag naast m'n huidige, maarja.
jij mag er ook wel een hoorquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gutmensch zijn is geen wedstrijd. Derhalve zou je de prijs gewoon moeten delen.
Je bent alweer gestopt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, en ik wil een "best mod"-tag naast m'n huidige, maarja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |