De 'was die in je hoofd wel grappig?'-award misschien.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:27 schreef ScheurGleuf het volgende:
Mijn username verdient een award.
Ik ga op jou stemmenquote:Op donderdag 19 november 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De 'was die in je hoofd wel grappig?'-award misschien.
Nee die is voor tong80 die dacht dat het grappig zou zijn om coïtus te hebben met je moeder.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De 'was die in je hoofd wel grappig?'-award misschien.
Dat speelde allemaal af in de KLB SCquote:Op donderdag 19 november 2015 22:58 schreef ScheurGleuf het volgende:
Waar is dat backfiretopic van niels0 te vinden?
gewoon even een paar maanden aan SC topics teruglezen, zo gebeurd tochquote:Op donderdag 19 november 2015 22:58 schreef ScheurGleuf het volgende:
Waar is dat backfiretopic van niels0 te vinden?
Zou je alsjeblieft een samenvatting willen geven?quote:Op vrijdag 20 november 2015 05:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat speelde allemaal af in de KLB SC
de baas van zijn vorig baantjequote:Op vrijdag 20 november 2015 11:02 schreef HPLC het volgende:
KLB KnuffelMarokkaan deadprez Wie houdt nou niet van hem?
Jawelquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:06 schreef MAHL het volgende:
Guus die op mij stemt voor Grootste GutmenschVolgens mij weet die jongen niet helemaal wat die term betekent.
Zeer jammer inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan ben je de verkiezing aan het trollen. Beetje jammer.
Je viel me daarvoor niet opquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de baas van zijn vorig baantje
en bedankt voor het stemmen voor beste nieuwkomer, zit hier al sinds 2011 maar dat maakt niet uit
Het was niet beledigend bedoeldquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet of dit compliment of belediging is
Dat is hetzelfde als mensen tegen je zeggen: 'Wat ben je verandert'.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet of dit compliment of belediging is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |