Zou je alsjeblieft een samenvatting willen geven?quote:Op vrijdag 20 november 2015 05:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat speelde allemaal af in de KLB SC
de baas van zijn vorig baantjequote:Op vrijdag 20 november 2015 11:02 schreef HPLC het volgende:
KLB KnuffelMarokkaan deadprez Wie houdt nou niet van hem?
Jawelquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:06 schreef MAHL het volgende:
Guus die op mij stemt voor Grootste GutmenschVolgens mij weet die jongen niet helemaal wat die term betekent.
Zeer jammer inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan ben je de verkiezing aan het trollen. Beetje jammer.
Je viel me daarvoor niet opquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de baas van zijn vorig baantje
en bedankt voor het stemmen voor beste nieuwkomer, zit hier al sinds 2011 maar dat maakt niet uit
Het was niet beledigend bedoeldquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet of dit compliment of belediging is
Dat is hetzelfde als mensen tegen je zeggen: 'Wat ben je verandert'.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet of dit compliment of belediging is
gewoon zeggen ''de jaren hebben jou ook niet goed gedaan''quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als mensen tegen je zeggen: 'Wat ben je verandert'.
'Uuh oke, dank je wel?'
Gvd, het glas is bij jou ook altijd half leeg hèquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als mensen tegen je zeggen: 'Wat ben je verandert'.
'Uuh oke, dank je wel?'
Jaquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon zeggen ''de jaren hebben jou ook niet goed gedaan''
Nee ben meestal optimistisch hoorquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gvd, het glas is bij jou ook altijd half leeg hè
Als je suggesties hebt voor meer categorieën mag het hoorquote:Op maandag 23 november 2015 09:42 schreef Geelman het volgende:
Veel goede categorien uit eerdere edities zijn weg, zoals intelligentste user.
Maar die won Frank_Drebin steevast, dus dan is de lol er ook wel weer vanaf...
De tering, zelden zo'n butthurt reactie gezien als dezequote:Op dinsdag 24 november 2015 20:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat natuurlijk logisch is, omdat nominaties nu eenmaal makkelijk en simpel zijn om wat over een ander te roepen. Maar waar ik in een nominatie sta, sta jij op heel fok in ieder topic waar jij verschijnt als de grootste dorpsgek en rasidioot bekend.
Ja dit moet dus hierquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat natuurlijk logisch is, omdat nominaties nu eenmaal makkelijk en simpel zijn om wat over een ander te roepen. Maar waar ik in een nominatie sta, sta jij op heel fok in ieder topic waar jij verschijnt als de grootste dorpsgek en rasidioot bekend.
Ojee ja. Dat doet pijn. Ik lig er wakker van. Wat zouden compleet vreemde mensen van me vinden op internet? Of nee, toch niet. Gaapquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
De tering, zelden zo'n butthurt reactie gezien als deze
je lijkt Tong80 wel
Verder wel alles goed, dorpsgek?quote:
Vandaar dat je met een ietwat gefrustreerde huillach reageerde op die posts in het verkiezingstopic waarin jij voor dombo en xenofoob was genomineerdquote:Op woensdag 25 november 2015 18:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ojee ja. Dat doet pijn. Ik lig er wakker van. Wat zouden compleet vreemde mensen van me vinden op internet? Of nee, toch niet. Gaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |