Ik kan hier niet om lachen hequote:Op woensdag 18 november 2015 21:01 schreef HPLC het volgende:
Ik vind het eerste zinnetje in de OP wel mooi voor WCH
Oke vanaf nu neem ik het voor je op als mensen grapjes maken over je kaalheidquote:Op woensdag 18 november 2015 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zeg jij nou eens wat over die grapjes over mijn kaalharigheid
hehehehequote:Op woensdag 18 november 2015 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zeg jij nou eens wat over die grapjes over mijn kaalharigheid
echt?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oke vanaf nu neem ik het voor je op als mensen grapjes maken over je kaalheid
Even testenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oke vanaf nu neem ik het voor je op als mensen grapjes maken over je kaalheid
Briljant...quote:Op woensdag 18 november 2015 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hehehehe
kaalHARIGheid
DAT KLOPT NIET!
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja je kut ook haha
Hjb dikkop
Ik dacht waterquote:Op woensdag 18 november 2015 21:05 schreef HPLC het volgende:
Ik heb geen dikke hoofd, is gewoon babyvet
Heb je kuiltjes is je wangen als je lacht?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:05 schreef HPLC het volgende:
Ik heb geen dikke hoofd, is gewoon babyvet
beurs weg?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
Heb dorst maar ben te lui om uit mijn stoel te komen.
nog even paar dagen volhoudenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
Herkenbaar. Misschien ook maar eens een Thaise regelenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
Roep je huishoudster danquote:Op woensdag 18 november 2015 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
Jammer dat ze slavernij toen hebben afgeschaft.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Herkenbaar. Misschien ook maar eens een Thaise regelen
Volgens mij niet, zal zo eens in de spiegel controlerenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb je kuiltjes is je wangen als je lacht?
Oke is wel qt als je hebtquote:Op woensdag 18 november 2015 21:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij niet, zal zo eens in de spiegel controleren
Vervelende policors jaquote:Op woensdag 18 november 2015 21:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jammer dat ze slavernij toen hebben afgeschaft.
structuur en regelmaat is goed voor zequote:Op woensdag 18 november 2015 21:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die negers vonden het volgens mij zelf ook fijn.
Raar dat zwarte piet dan maar twee weken werkt ;squote:Op woensdag 18 november 2015 21:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
structuur en regelmaat is goed voor ze
is ook regelmaatquote:Op woensdag 18 november 2015 21:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Raar dat zwarte piet dan maar twee weken werkt ;s
resterende 50 weken zitten ze constant in Spanje pepernoten te bakken.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Raar dat zwarte piet dan maar twee weken werkt ;s
hier is het helemaal losquote:
Je was gewoon te lui om op te ruimen dus na een feestjequote:Op woensdag 18 november 2015 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hier is het helemaal losschoencadeaus... vannacht was rommelpiet langs geweest, had alles omgegegooid in huis, overal pepernoten
Houd je vieze pepernotenbakkesquote:Op woensdag 18 november 2015 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat regelmatig moet eigenlijk altijd zijn
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je was gewoon te lui om op te ruimen dus na een feestje
Deden ze altijd op de basisschool, werd daar helemaal boos om want wij moesten dat zelf weer opruimenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hier is het helemaal losschoencadeaus... vannacht was rommelpiet langs geweest, had alles omgegegooid in huis, overal pepernoten
Rommelpiet? Wat is dat nu weer voor nieuwerwetse vinding?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahahaha teun ookquote:Op woensdag 18 november 2015 21:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Deden ze altijd op de basisschool, werd daar helemaal boos om want wij moesten dat zelf weer opruimen
weet ik veel mijn vrouw kwam er meequote:Op woensdag 18 november 2015 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Rommelpiet? Wat is dat nu weer voor nieuwerwetse vinding?
Awh is echt kindermishandelingquote:Op woensdag 18 november 2015 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahahaha teun ook
al zijn kleurpotloden op de grond... dik verdriet
gewoon zeggen dat sinterklaas is langsgeweest met vergeetpiet en daarom geen cadeautjesquote:Op woensdag 18 november 2015 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
weet ik veel mijn vrouw kwam er mee
Die bestaat al jarenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Rommelpiet? Wat is dat nu weer voor nieuwerwetse vinding?
wehehehehehehehehequote:Op woensdag 18 november 2015 21:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Awh is echt kindermishandeling
ik ben teun nog aan het trainenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:17 schreef HPLC het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook een bierhaalpiet?
Ja alle soorten pieten bestaanquote:Op woensdag 18 november 2015 21:17 schreef HPLC het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook een bierhaalpiet?
Nooit van gehoord. Wij gingen altijd gourmetten en cadeaus geven. Sint en Piet waren slechts zijdelings betrokken.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
weet ik veel mijn vrouw kwam er mee
Ghehehequote:Op woensdag 18 november 2015 21:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben teun nog aan het trainen
hij is 5 hequote:Op woensdag 18 november 2015 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Wij gingen altijd gourmetten en cadeaus geven. Sint en Piet waren slechts zijdelings betrokken.
Hm, ik heb de Thaise piet nog niet gezien. Zal eens vragen aan Sinterklaasquote:Op woensdag 18 november 2015 21:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja alle soorten pieten bestaan
moeder overtuigd om dit jaar eindelijk niet te gourmetten bij kerstquote:Op woensdag 18 november 2015 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Wij gingen altijd gourmetten en cadeaus geven. Sint en Piet waren slechts zijdelings betrokken.
gvd geil ideequote:Op woensdag 18 november 2015 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hm, ik heb de Thaise piet nog niet gezien. Zal eens vragen aan Sinterklaas
Niels heeft haar vast al genomenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hm, ik heb de Thaise piet nog niet gezien. Zal eens vragen aan Sinterklaas
Oh... best een creepy idee.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja alle soorten pieten bestaan
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd geil idee
Ja sorry vrouwlief, thaise piet kwam langs en ik had toevallig 450 baht
Goed ingereden dusquote:Op woensdag 18 november 2015 21:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niels heeft haar vast al genomen
Ga niet betalen voor mijn cadeau :squote:Op woensdag 18 november 2015 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd geil idee
Ja sorry vrouwlief, thaise piet kwam langs en ik had toevallig 450 baht
heel sint is heel creepy in feite, een stalker die je het hele jaar in de gaten houdt en alles opschrijft wat je fout doet....quote:
En ook nog een Roomse geestelijke...quote:Op woensdag 18 november 2015 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heel sint is heel creepy in feite, een stalker die je het hele jaar in de gaten houdt en alles opschrijft wat je fout doet....
nou ja wij vinden het wel leukquote:Op woensdag 18 november 2015 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wij toen ook, mijn ouders vonden het maar een beetje domme onzin.
zijn leeftijd maakt hem al eng genoegquote:Op woensdag 18 november 2015 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heel sint is heel creepy in feite, een stalker die je het hele jaar in de gaten houdt en alles opschrijft wat je fout doet....
pedopietquote:Op woensdag 18 november 2015 21:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ook de seriemoordenaar piet bestaat volgens die theorie.
Gewoon Google dusquote:Op woensdag 18 november 2015 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo veel mee.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja wij vinden het wel leuk
Vraag me af wie ouder is. Weet wel wie meer haren heeftquote:Op woensdag 18 november 2015 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn leeftijd maakt hem al eng genoeg
Ik ga radicaliseren hequote:Op woensdag 18 november 2015 21:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vraag me af wie ouder is. Weet wel wie meer haren heeft
OUBG-Frontquote:Op woensdag 18 november 2015 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ga radicaliseren he
Leuk, kan ik je morgen anaalyserenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ga radicaliseren he
hihiquote:Op woensdag 18 november 2015 21:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leuk, kan ik je morgen anaalyserenhihi
Old Ugly Bald Guysquote:Op woensdag 18 november 2015 21:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben van de bta... wat betekent die afko?
Poekiequote:Op woensdag 18 november 2015 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
ik weet dat jullie dit heel erg vinden maar ik ga om me volledig op Fallout 4 te concentreren, kan niet goed richten als ik steeds die vieze WCH naam voorbij zie komen
doei
Doei hermann lieverdquote:Op woensdag 18 november 2015 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
ik weet dat jullie dit heel erg vinden maar ik ga om me volledig op Fallout 4 te concentreren, kan niet goed richten als ik steeds die vieze WCH naam voorbij zie komen
doei
Waarom haat je me zoquote:Op woensdag 18 november 2015 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
doei
Terrorpietquote:Op woensdag 18 november 2015 21:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ook de seriemoordenaar piet bestaat volgens die theorie.
Ik bedoel dat je WCH moet verdedigenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik val niet op oude kale mannen hoor
Was grapje
ohquote:Op woensdag 18 november 2015 21:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik val niet op oude kale mannen hoor
Was grapje
Pak een spiegelquote:Op woensdag 18 november 2015 21:28 schreef HPLC het volgende:
Vraag me af hoe een zeurpiet eruit ziet
Blond en blankquote:Op woensdag 18 november 2015 21:28 schreef HPLC het volgende:
Vraag me af hoe een zeurpiet eruit ziet
Doe jijquote:Op woensdag 18 november 2015 21:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je WCH moet verdedigen
So qtquote:Op woensdag 18 november 2015 21:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zie een ariėr met kuiltjes in zijn wangen als hij lacht
Dit is gay:quote:Op woensdag 18 november 2015 21:34 schreef HPLC het volgende:
Vind die knipoog eigenlijk een beetje gay
Stemlijstjes zijn al weer onvindbaarquote:Op woensdag 18 november 2015 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter een losse SC en een los stemtopic.
Ja, daarom dus. Over het algemeen tellen de mods de stemmen, dus zijn twee topics wel handig. Vraag staat al in KLB-feedbackquote:Op woensdag 18 november 2015 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stemlijstjes zijn al weer onvindbaar
Ik heb niet eens gestemdquote:Op donderdag 19 november 2015 10:27 schreef PausNicolaas het volgende:
Nou mensen van de slowchat.
De stemming zou interessanter worden als jullie niet louter op elkaar stemmen.
KLB verkiezingen dus beste nieuwe KLB'er van het afgelopen jaar.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:11 schreef HPLC het volgende:
Wat is beste nieuwkomer? Nieuw dit jaar in KLB? Nieuwe FOK!ker? Nieuw laatste paar maanden?
Nou ik, dat lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 19 november 2015 11:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
KLB verkiezingen dus beste nieuwe KLB'er van het afgelopen jaar.
Bagger koning 2015: PausNicolaasquote:Op donderdag 19 november 2015 11:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nou ik, dat lijkt me duidelijk
absoluut nietquote:Op donderdag 19 november 2015 11:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nou ik, dat lijkt me duidelijk
Heb op jou gestemdquote:Op donderdag 19 november 2015 10:27 schreef PausNicolaas het volgende:
Nou mensen van de slowchat.
De stemming zou interessanter worden als jullie niet louter op elkaar stemmen.
Gutmensch is zo'n naļeve, wereldverbeterende gast, die vanuit zijn luie stoel weet hoe de wereld in elkaar steekt, mensen lastigvalt met idealistisch gezever, anderen aanspreekt dat ze niet racistisch mogen zijn, niet moeten discrimineren. Het opgeheven vingertje zegmaar. Zelfs al is de realiteit keihard, dan nog houdt hij zijn idealistische oogkleppen op (het westen is slecht, de rest van de wereld is goed).quote:Op donderdag 19 november 2015 11:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Beste Topic Alle paint topics en zeker die van Remqo
Beste User EttovanBelgie
User die heel snel een ban moet krijgen Als ie vrouwonvriendelijk blijft: Vogeltjesdans
User die het meest wordt gemist Marokkaanse_Held (nog net, want ik ben boos op 'm)
Lekkerste KLB Chick Side Effect
Lekkerste KLB Hunk EttovanBelgie
Beste Mod Frank_Drebin
Grootste Gutmensch wat is dat?
Domste user Mr Salazar
Grootste smeerlap Chloroform
Grappigste user WCH
Dit moet in het andere topic.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Beste Topic Alle paint topics en zeker die van Remqo
Beste User EttovanBelgie
User die heel snel een ban moet krijgen Als ie vrouwonvriendelijk blijft: Vogeltjesdans
User die het meest wordt gemist Marokkaanse_Held (nog net, want ik ben boos op 'm)
Lekkerste KLB Chick Side Effect
Lekkerste KLB Hunk EttovanBelgie
Beste Mod Frank_Drebin
Grootste Gutmensch wat is dat?
Domste user Mr Salazar
Grootste smeerlap Chloroform
Grappigste user WCH
Beide.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:27 schreef Roces18 het volgende:
Wel lastig die verkiezingen ik weet alleen de domste user: deadprez of moet ik hem bij gutmensch plakken, want beiden zijn dom eigenlijk.
Ik potesteer! ik dacht zeker dat als er één User door jou genomineerd zou worden voor deze plaats dat ik dat zou zijn!quote:Op donderdag 19 november 2015 12:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
welk topicquote:Op donderdag 19 november 2015 12:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit moet in het andere topic.
bedankt man wat ben je weer behulpzaamquote:Op donderdag 19 november 2015 12:40 schreef JimmyDean het volgende:
Nominaties moeten hier:
KLB / FOK!KLB 2015 verkiezing - de nominaties
Geen probleem.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
bedankt man wat ben je weer behulpzaam
Dat is Boca's lijstje. Het mijne volgt later vandaag in het juiste topic.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:28 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik potesteer! ik dacht zeker dat als er één User door jou genomineerd zou worden voor deze plaats dat ik dat zou zijn!
U beledigt mij door mij te degraderen tot een tweederangs irritatie mijnheer!
Thx GG.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit moet in het andere topic.
Oké, nu krijg ik een beeld, thanxx.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gutmensch is zo'n naļeve, wereldverbeterende gast, die vanuit zijn luie stoel weet hoe de wereld in elkaar steekt, mensen lastigvalt met idealistisch gezever, anderen aanspreekt dat ze niet racistisch mogen zijn, niet moeten discrimineren. Het opgeheven vingertje zegmaar. Zelfs al is de realiteit keihard, dan nog houdt hij zijn idealistische oogkleppen op (het westen is slecht, de rest van de wereld is goed).
Doe gutmensch is tegen zwarte piet, en voor massa-immigratie. De multiculturele samenleving is een zegen. De gedoogsteun van de PVV had niet moeten doorgaan, want de PVV zorgt voor een nare toon van het debat. Etc.
dat niet wetenquote:Op donderdag 19 november 2015 12:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké, nu krijg ik een beeld, thanxx.
Roces, kunnen we de strijdbijl begraven jongen.quote:
hebben wij een strijd?quote:Op donderdag 19 november 2015 13:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Roces, kunnen we de strijdbijl begraven jongen.
Ik snap politiek niet, dus deze term ook niet.
Houwen zo. Dat was toen, dit is nu.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
hebben wij een strijd?
oja
was het alweer vergete
maar ik houd zo van geschiedenisquote:Op donderdag 19 november 2015 13:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Houwen zo. Dat was toen, dit is nu.
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:15 schreef Roces18 het volgende:
[..]
maar ik houd zo van geschiedenis
je bent wel de liefste userquote:Op donderdag 19 november 2015 14:13 schreef madeliefff het volgende:
Ik ben de leukste user. Ik ben ook de leukste thuis....tegen niemand zeggen dat ik alleen woon
Zou op WCH stemmenquote:Op donderdag 19 november 2015 15:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik mis de categorie 'beste Chemicus', misschien krijg ik dan nog een nominatie
Hihiquote:
Mag ik daarom niet bij jou komen wonen???quote:Op donderdag 19 november 2015 14:13 schreef madeliefff het volgende:
Ik ben de leukste user. Ik ben ook de leukste thuis....tegen niemand zeggen dat ik alleen woon
ja..en omdat ik altijd naakt rondloopquote:Op donderdag 19 november 2015 16:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag ik daarom niet bij jou komen wonen???
Daarom ben je dus alleen. Je jaagt iedereen wegquote:Op donderdag 19 november 2015 16:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja..en omdat ik altijd naakt rondloop
Altijd al zo geweestquote:
hey ik ookquote:Op donderdag 19 november 2015 16:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja..en omdat ik altijd naakt rondloop
Awh puppyquote:Op donderdag 19 november 2015 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
Beste Topic KLB / [PAINT] Ranzige snackbar.
Beste User Working_Class_Hero
Beste TS Remqo
User die heel snel een ban moet krijgen niels0, gewoon nog eentje er bovenop
User die het meest wordt gemist TARDIS. hoink581/eend112/Aberella
Slechtste topic -
Grootste backfire Niels0's poging WCH een ban aan te naaien
Lekkerste KLB Chick SideEffect
Lekkerste KLB Hunk Aberella
Beste Mod hugecooll
Grootste Gutmensch deadprez
Grootste Xenofoob JimmyDean
Beste nieuwkomer Crip
Domste user JimmyDean
Beste TT-reeks in KLB SC Skye SC
Slechtste TT-reeks in KLB SC Beauty SC
Grootste smeerlap niels0
KLB KnuffelMarokkaan Crip
is toch sweet man... hij haat me al een jaar of langer en dan ditquote:Op donderdag 19 november 2015 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die Hermann snapt er echt niets van he
gewoon een gutmensch zonder ruggengraatquote:Op donderdag 19 november 2015 20:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is toch sweet man... hij haat me al een jaar of langer en dan dit
Gooi jij nou eerst die warninglevel van 95 procent naar 99,9 en dan praten we verder... kutgansquote:Op donderdag 19 november 2015 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
gewoon een gutmensch zonder ruggengraat
die moeten we stenigen, niet verheerlijken
maar nu weet ik dat je eigenlijk van me houdtquote:Op donderdag 19 november 2015 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geeft me weer genoeg munitie om je een jaar te kunnen beledigen
Met jou?quote:Op donderdag 19 november 2015 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik voorzie geile nueqsekz
je kunt denken wat je zelf wiltquote:Op donderdag 19 november 2015 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar nu weet ik dat je eigenlijk van me houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |