Heb je kuiltjes is je wangen als je lacht?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:05 schreef HPLC het volgende:
Ik heb geen dikke hoofd, is gewoon babyvet
beurs weg?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
Heb dorst maar ben te lui om uit mijn stoel te komen.
nog even paar dagen volhoudenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
Herkenbaar. Misschien ook maar eens een Thaise regelenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
Roep je huishoudster danquote:Op woensdag 18 november 2015 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
Jammer dat ze slavernij toen hebben afgeschaft.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Herkenbaar. Misschien ook maar eens een Thaise regelen
Volgens mij niet, zal zo eens in de spiegel controlerenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb je kuiltjes is je wangen als je lacht?
Oke is wel qt als je hebtquote:Op woensdag 18 november 2015 21:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij niet, zal zo eens in de spiegel controleren
Vervelende policors jaquote:Op woensdag 18 november 2015 21:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jammer dat ze slavernij toen hebben afgeschaft.
structuur en regelmaat is goed voor zequote:Op woensdag 18 november 2015 21:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die negers vonden het volgens mij zelf ook fijn.
Raar dat zwarte piet dan maar twee weken werkt ;squote:Op woensdag 18 november 2015 21:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
structuur en regelmaat is goed voor ze
is ook regelmaatquote:Op woensdag 18 november 2015 21:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Raar dat zwarte piet dan maar twee weken werkt ;s
resterende 50 weken zitten ze constant in Spanje pepernoten te bakken.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Raar dat zwarte piet dan maar twee weken werkt ;s
hier is het helemaal losquote:
Je was gewoon te lui om op te ruimen dus na een feestjequote:Op woensdag 18 november 2015 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hier is het helemaal losschoencadeaus... vannacht was rommelpiet langs geweest, had alles omgegegooid in huis, overal pepernoten
Houd je vieze pepernotenbakkesquote:Op woensdag 18 november 2015 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat regelmatig moet eigenlijk altijd zijn
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je was gewoon te lui om op te ruimen dus na een feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |