Zeker weten? Iemand verlangens weet je nooit echt 100% zekerquote:
Ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hoe dan? Ergens wat gaan drinken/eten en haar de rekening laten betalen en dan denken nog te neuken oid?
Accountant type gespot.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik mag wel overwerken, maar liever niet declarerenTevens, overwerk zit al voor een deel in loon bij mij.
Nou als hij het wel wil, maar zegt van niet is dat toch zijn probleem, niet dat van mij.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zeker weten? Iemand verlangens weet je nooit echt 100% zeker
Nog een leuke avond ook:$ een hoer is echt geforceerd.quote:
Heb je ooit een hoer gedaan?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:45 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nog een leuke avond ook:$ een hoer is echt geforceerd.
Pak-je, kwak-je en dag-jeeeeeeeee.
Je kunt beter zelf de waarheid boven water halen dan wachten tot je ermee geconfronteerd wordt.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou als hij het wel wil, maar zegt van niet is dat toch zijn probleem, niet dat van mij.
Ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb je ooit een hoer gedaan?
Ja paranoïde zijn is de oplossing. Dat brengt vast geen andere vervelende confrontaties met zich mee.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je kunt beter zelf de waarheid boven water halen dan wachten tot je ermee geconfronteerd wordt.
Heb je het aangeboden?quote:
ik schat jou wel in voor een meisje die dat hele filmpje heeft bekeken of op z'n minst een aardig stuk.quote:
Ik kan me dan ook niet vergelijken met een nuchtere boerin van het platteland. RIP.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja paranoïde zijn is de oplossing. Dat brengt vast geen andere vervelende confrontaties met zich mee.
Dat dorp van jou is geen platteland idd.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik kan me dan ook niet vergelijken met een nuchtere boerin van het plattenland. RIP.
Omdat ze allemaal op uurtje reizen zijn. Er is er wel eentje in mn hometown tho. Echt mijn typequote:Op woensdag 18 november 2015 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo ben je kapot? Gewoon ipv trainen keer naar een hoertje gaan.
edit: waarom trouwens per se doordeweeks
Wist dat je dat ging zeggenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat dorp van jou is geen platteland idd.
Een uur reizen?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal op uurtje reizen zijn. Er is er wel eentje in mn hometown tho. Echt mijn type1.70 blond blue eyes cup C. Maar zij ontvangt sporadisch.
Dima, je gaat toch niet.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal op uurtje reizen zijn. Er is er wel eentje in mn hometown tho. Echt mijn type1.70 blond blue eyes cup C. Maar zij ontvangt sporadisch.
The weeeeekendquote:Op woensdag 18 november 2015 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo 'wij'? IfImJamesDean en jij?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:51 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wist dat je dat ging zeggenmaar wij hebben sowieso een andere mentaliteit. Ik zou ook niet op Mozy vallen bijv. terwijl ik wel durf te zeggen dat hij een verstandige jongen is.
Ik en jij.quote:
Heb net een halve milka reep opquote:Op woensdag 18 november 2015 20:53 schreef Neverknown het volgende:
Ik voel me echt een vetzak, blikje fris. Zak Redband snoepen open, zak chips ook en nu ga ik mijn cote dor chocolade kapot maken:$ Dat terwijl ik op bed lig.
#delibb
Heb nog niks in dm? Storing ofzo?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:53 schreef Neverknown het volgende:
Ik voel me echt een vetzak, blikje fris. Zak Redband snoepen open, zak chips ook en nu ga ik mijn cote dor chocolade kapot maken:$ Dat terwijl ik op bed lig.
#delibb
Ja met chocolade is het sowieso vaak als je eenmaal begonnen bent dan blijf je gewoon bezig.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb net een halve milka reep op
Grote
Nee wie is de wij in die mentaliteit van jou?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:53 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik en jij.
Beste paard voorop :$
wil nu alleen maar kotsenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja met chocolade is het sowieso vaak als je eenmaal begonnen bent dan blijf je gewoon bezig.
Ik geloof wel serieus dat chocolade een stofje bevat waardoor je je beter gaat voelen.
Ja, zal je de notulen nog wel even sturen.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:54 schreef McNulty het volgende:
Maar chai, maar jullie hebben dus een gesprek gehad over buiten de relatie snoepen?
Gewoon ons 2 samen gevat. Wij (jij en ik) hebben sowieso een andere mentaliteit.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee wie is de wij in die mentaliteit van jou?
PVVLimburgers die bang zijn voor schattige Crip?
link?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
no boulimia plsquote:
Ik begin nu met eten van choc. Miss daarna ook.quote:
Ach als het ooit uitgaat kan ik ook wel in zo'n dolende slet veranderen hoor.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gewoon ons 2 samen gevat. Wij (jij en ik) hebben sowieso een andere mentaliteit.
Dima weet gewoon wat hij moet deliveren...quote:
kost teveel geld voor reizen, doordeweeks gratis ovquote:
Pardon, ben en ik een dolende slet?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach als het ooit uitgaat kan ik ook wel in zo'n dolende slet veranderen hoor.
IMF, ben jij dat op die foto? natuurlijke habitat, boekje lezend op strand?quote:
korte samenvatting is wel nicequote:Op woensdag 18 november 2015 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, zal je de notulen nog wel even sturen.
Nee je hebt alleen die mentaliteit.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Pardon, ben en ik een dolende slet?
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kost teveel geld voor reizen, doordeweeks gratis ov
probleem is ook dat ik totaal niet goed presteer op stage, heeft nogal invloed om mn gedachtenstroom en dus gemoedstoestand...
niceeeeeequote:Op woensdag 18 november 2015 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach als het ooit uitgaat kan ik ook wel in zo'n dolende slet veranderen hoor.
Mijn teller staat nog steeds op 5. Wat is een slet in jouw ogen ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee je hebt alleen die mentaliteit.
4 x zoveel dan Chaiquote:Op woensdag 18 november 2015 20:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mijn teller staat nog steeds op 5. Wat is een slet in jouw ogen ben benieuwd.
Ik wou altijd dat ze zsm ging na seks.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Seks is juist super ontspannend. Nadat je klaar bent gekomen is alle stress en spanning weg.
Hoeveel smoesjes heb je nog.
Ja mijn definitie is dus niet van het aantal penissen of iets dergelijks afhankelijk.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mijn teller staat nog steeds op 5. Wat is een slet in jouw ogen ben benieuwd.
Nee, samen knuffelen na seks en in slaap vallen is juist liefquote:Op woensdag 18 november 2015 21:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik wou altijd dat ze zsm ging na seks.
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik wou altijd dat ze zsm ging na seks.
dan moet je juist gaan om te relaxenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kost teveel geld voor reizen, doordeweeks gratis ov
probleem is ook dat ik totaal niet goed presteer op stage, heeft nogal invloed om mn gedachtenstroom en dus gemoedstoestand...
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, samen knuffelen na seks en in slaap vallen is juist lief
eens, eens.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Gaat m'n zondag, schiet op man, wilt ze nog een film kijken tief toch op man".
Jij bedoeld gedrag zeker.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja mijn definitie is dus niet van het aantal penissen of iets dergelijks afhankelijk.
Dit doe je expres héquote:
niks gezegd, goede tipquote:
het gaat alles behalve ontspannend zijn denk ikquote:Op woensdag 18 november 2015 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Seks is juist super ontspannend. Nadat je klaar bent gekomen is alle stress en spanning weg.
Hoeveel smoesjes heb je nog.
Ik voor meloewiequote:Op woensdag 18 november 2015 21:00 schreef Crip het volgende:
ik ga sws wktje zetten voor Chai in deze
Bestuursterquote:Op woensdag 18 november 2015 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die rechtse is mooi, die linkse is lelijk.
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik voor meloewie
Wrm die al die haat op haar
Nee, je moet gewoon seks hebben. De eerste twee keer is sws weird. Daarna wordt het beter.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het gaat alles behalve ontspannend zijn denk ik
miss kan ik beter eerst een erotische massage doen met happy ending
gewoon om te wennen dat een meisje me aanraakt
Alleen bij jou, ik was een natuurtalentquote:Op woensdag 18 november 2015 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon seks hebben. De eerste twee keer is sws weird. Daarna wordt het beter.
ik heb geen haat voor melou wel lieve meid verder hoor alleen soms domme opmerkingen. Maar probeer in chai dr broekje te komenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik voor meloewie
Wrm die al die haat op haar
Ja gewoon de pretentie van onschuld heel geforceerd hoog willen houden, van die 'zo ben ik normaal nooit hoor'types. Die hun seksualiteit niet erkennen, maar er door de drang naar bevestiging wel slaafs aan toegeven.quote:
zegge ze allemaalquote:Op woensdag 18 november 2015 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen bij jou, ik was een natuurtalent.
Bij mij was het awkward tot een bepaalde persoon zijn ding deed.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen bij jou, ik was een natuurtalent.
"Wereld" is synoniem voor je pussy? Is die zó groot?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij mij was het awkward tot een bepaalde persoon zijn ding deed.
Ging een wereld open.
Nee joh. Mn pussy is tight.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Wereld" is synoniem voor je pussy? Is die zó groot?
zo wijd dat je het "wereld' noemt ;ssssquote:Op woensdag 18 november 2015 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij mij was het awkward tot een bepaalde persoon zijn ding deed.
Ging een wereld open.
Nee, ik ben er wel heel open erover. Ik heb er nooit over gelogen. En probeer echt niet onschuldig te lijken.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gewoon de pretentie van onschuld heel geforceerd hoog willen houden, van die 'zo ben ik normaal nooit hoor'types. Die hun seksualiteit niet erkennen, maar er door de drang naar bevestiging wel slaafs aan toegeven.
hjb sinoritaquote:
Lol waarom gaat het ineens weer over jou? Ik zei dat je mentaliteit overeenkomstig is, niet je gedrag.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee, ik ben er wel heel open erover. Ik heb er nooit over gelogen. En probeer echt niet onschuldig te lijken.
Maar hoef het ook niet te benadrukken toch. Hoezo zou je toegegeven aan het feit dat iemand je een slet vindt terwijl je het zelf beter weet dat niet zo is.
Ik ben er heilig van overtuigd dat ik geen slet ben. Is gewoon mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |