Deden ze altijd op de basisschool, werd daar helemaal boos om want wij moesten dat zelf weer opruimenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hier is het helemaal losschoencadeaus... vannacht was rommelpiet langs geweest, had alles omgegegooid in huis, overal pepernoten
Rommelpiet? Wat is dat nu weer voor nieuwerwetse vinding?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hier is het helemaal losschoencadeaus... vannacht was rommelpiet langs geweest, had alles omgegegooid in huis, overal pepernoten
hahahaha teun ookquote:Op woensdag 18 november 2015 21:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Deden ze altijd op de basisschool, werd daar helemaal boos om want wij moesten dat zelf weer opruimen
weet ik veel mijn vrouw kwam er meequote:Op woensdag 18 november 2015 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Rommelpiet? Wat is dat nu weer voor nieuwerwetse vinding?
Awh is echt kindermishandelingquote:Op woensdag 18 november 2015 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahahaha teun ook
al zijn kleurpotloden op de grond... dik verdriet
gewoon zeggen dat sinterklaas is langsgeweest met vergeetpiet en daarom geen cadeautjesquote:Op woensdag 18 november 2015 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
weet ik veel mijn vrouw kwam er mee
Die bestaat al jarenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Rommelpiet? Wat is dat nu weer voor nieuwerwetse vinding?
wehehehehehehehehequote:Op woensdag 18 november 2015 21:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Awh is echt kindermishandeling
ik ben teun nog aan het trainenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:17 schreef HPLC het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook een bierhaalpiet?
Ja alle soorten pieten bestaanquote:Op woensdag 18 november 2015 21:17 schreef HPLC het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook een bierhaalpiet?
Nooit van gehoord. Wij gingen altijd gourmetten en cadeaus geven. Sint en Piet waren slechts zijdelings betrokken.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
weet ik veel mijn vrouw kwam er mee
Ghehehequote:Op woensdag 18 november 2015 21:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben teun nog aan het trainen
hij is 5 hequote:Op woensdag 18 november 2015 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Wij gingen altijd gourmetten en cadeaus geven. Sint en Piet waren slechts zijdelings betrokken.
Hm, ik heb de Thaise piet nog niet gezien. Zal eens vragen aan Sinterklaasquote:Op woensdag 18 november 2015 21:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja alle soorten pieten bestaan
moeder overtuigd om dit jaar eindelijk niet te gourmetten bij kerstquote:Op woensdag 18 november 2015 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Wij gingen altijd gourmetten en cadeaus geven. Sint en Piet waren slechts zijdelings betrokken.
gvd geil ideequote:Op woensdag 18 november 2015 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hm, ik heb de Thaise piet nog niet gezien. Zal eens vragen aan Sinterklaas
Niels heeft haar vast al genomenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hm, ik heb de Thaise piet nog niet gezien. Zal eens vragen aan Sinterklaas
Oh... best een creepy idee.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja alle soorten pieten bestaan
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd geil idee
Ja sorry vrouwlief, thaise piet kwam langs en ik had toevallig 450 baht
Goed ingereden dusquote:Op woensdag 18 november 2015 21:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niels heeft haar vast al genomen
Ga niet betalen voor mijn cadeau :squote:Op woensdag 18 november 2015 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd geil idee
Ja sorry vrouwlief, thaise piet kwam langs en ik had toevallig 450 baht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |