In ieder geval wel één overlappingquote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef deadprez het volgende:
Slechtste TT-reeks in KLB SC Beauty SC
Nu heb je nog de tijd een paar opvallende fouten in je lijstje te corrigeren.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:18 schreef deadprez het volgende:
had gvd ook gewoon verder kunnen gaan met fallout in deze tijd
hoe ver ben je? en dank voor de stemquote:Op woensdag 18 november 2015 20:18 schreef deadprez het volgende:
had gvd ook gewoon verder kunnen gaan met fallout in deze tijd
Nee niet goedquote:Op woensdag 18 november 2015 20:18 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Nee, je moet maar de lokale stembus nou goed
Wat doe je nou manquote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef deadprez het volgende:
User die heel snel een ban moet krijgen WCH
qua main quests nog helemaal niet verder gegaan, maar wel tyfusveel side quests gedaanquote:Op woensdag 18 november 2015 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe ver ben je? en dank voor de stem
ehehehequote:
Minutemen? You have my attention...quote:Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
qua main quests nog helemaal niet verder gegaan, maar wel tyfusveel side quests gedaan
heb jij dat fort van de minutemen al?
ahwquote:
Moet je trouwens wel van elleboog naar hand doen.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zit in mijn polsen te krassen nu he
ja zo heet zo'n groepering in falloutquote:Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Minutemen? You have my attention...
nee, zit ook aan de sidequests. gelijk 200 erbij toen ik naar Diamond City gingquote:Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
qua main quests nog helemaal niet verder gegaan, maar wel tyfusveel side quests gedaan
heb jij dat fort van de minutemen al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo in fallout?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zo heet zo'n groepering in fallout
Het ligt vanaf mijn polsen tot mijn oksel open, rondomquote:Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Moet je trouwens wel van elleboog naar hand doen.
Zijwaarts doen alleen aandachtsvragers.
Zolang je maar niet voor de trein springt. Die dingen rijden al amper, moet dat er niet bij hebben.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zit in mijn polsen te krassen nu he
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, zit ook aan de sidequests. gelijk 200 erbij toen ik naar Diamond City ging
en waarom zie ik er nog steeds als een noob boelertje eruit na zoveel uurweenie, ik ben nu generaal van de minutemen en heb daar best een oké pak voor gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Je bent de eerste die zoiets liefs tegen me zegtquote:Op woensdag 18 november 2015 20:22 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Zolang je maar niet voor de trein springt.
nu wat citroensap eropquote:Op woensdag 18 november 2015 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het ligt vanaf mijn polsen tot mijn oksel open, rondom
jij zit cker nog met die hondquote:Op woensdag 18 november 2015 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, ik ben nu generaal van de minutemen en heb daar best een oké pak voor gekregen
is wel vaker dat ze historische shit gebruikenquote:
dogmeat? ja duhquote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, zit ook aan de sidequests. gelijk 200 erbij toen ik naar Diamond City ging
en waarom zie ik er nog steeds als een noob boelertje eruit na zoveel uurEr staat al wel een prostituee naastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
is wel vaker dat ze historische shit gebruiken
je moederquote:
Is geen GTA hè, dat is gewoon een cowgirlquote:Op woensdag 18 november 2015 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Er staat al wel een prostituee naast
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben van plan om alle vrouwelijke companions te neuken
heb haar zelf die outfit gegevenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Er staat al wel een prostituee naast
In fallout had je ook dames die je kon betalen. Was zelfs de buurvrouw in deel 3quote:Op woensdag 18 november 2015 20:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is geen GTA hè, dat is gewoon een cowgirl
maar die companion die ik nu heb heeft soms leuke verhalen tijdens het lopen, of vraagt je dingenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik hou dogmeat gewoon als companion, doe ik eigenlijk altijd
Hoi nielsquote:Op woensdag 18 november 2015 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
In fallout had je ook dames die je kon betalen. Was zelfs de buurvrouw in deel 3
Leuk spel voor Nelisquote:Op woensdag 18 november 2015 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
In fallout had je ook dames die je kon betalen. Was zelfs de buurvrouw in deel 3
ja maar het is zo sneu als dogmeat beetje zielig gaat janken als je een andere companion kiest dus dan neem ik hem altijd maar weer terugquote:Op woensdag 18 november 2015 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar die companion die ik nu heb heeft soms leuke verhalen tijdens het lopen, of vraagt je dingen
heb ik liever dan zo'n kutbeest die je alleen maar hoort blaffen of huilen als hij weer eens in zijn aars wordt geschopt
bek dichtquote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
HAHAHAHAH CHECK DIE KUTNERDS MET HUN STOMME SPELLETJE!!@!@2121!!!
zie je wel dat mijn nominatie voor user die gebanned moet worden terecht wasquote:
lulquote:Op woensdag 18 november 2015 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
zie je wel dat mijn nominatie voor user die gebanned moet worden terecht was
Awwquote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kan er niet rollerskaten, alle wegen zijn stuk
ltr babyquote:Op woensdag 18 november 2015 20:29 schreef deadprez het volgende:
maar jullie hebben wel gelijk hoor. ik ga nu weer als ekte nerdje de rest van de avond fallout spelen
gr gr
liever 1 keer janken dan in ieder gevechtquote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar het is zo sneu als dogmeat beetje zielig gaat janken als je een andere companion kiest dus dan neem ik hem altijd maar weer terug
of tegen alle potentiële werkgevers aanschoppen en vervolgens je klauw ophouden bij familie?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Aww![]()
Kan je wel dansen in de woonkamer en alle meubels buiten zetten?
Zit DP niet te pesten.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
of tegen alle potentiële werkgevers aanschoppen en vervolgens je klauw ophouden bij familie?
En de hele dag leunen tegen de vangrail?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
of tegen alle potentiële werkgevers aanschoppen en vervolgens je klauw ophouden bij familie?
Ik weet wel dat je daar een week niet kan janken, meubels kan je niet verplaatsenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Aww![]()
Kan je wel dansen in de woonkamer en alle meubels buiten zetten?
Zie het niet hoor.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
kijk jongens dit is waarom het zo'n goed spel is
[ afbeelding ]
windmolens plaatsen ook toch? Alleen de benodigde gasturbines zitten er niet in, beetje onrealistische zooiquote:Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
En de hele dag leunen tegen de vangrail?
Lijkt op GTA/bf/codquote:Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom draai jij weg, je moet er toch voor gaan staan? Zie ik altijd in filmpjesquote:Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
Een week niet janken is goed genoegquote:Op woensdag 18 november 2015 20:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je daar een week niet kan janken, meubels kan je niet verplaatsen
hij is toch gay manquote:Op woensdag 18 november 2015 20:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom draai jij weg, je moet er toch voor gaan staan? Zie ik altijd in filmpjes
Pff en hoe zit het met bellen met moeders?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
windmolens plaatsen ook toch? Alleen de benodigde gasturbines zitten er niet in, beetje onrealistische zooi
ja daar zeg je wat... en hoe duur is een thaise hoer... belangrijke info welquote:Op woensdag 18 november 2015 20:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Pff en hoe zit het met bellen met moeders?
Waarschijnlijk 2 bottle capsquote:Op woensdag 18 november 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja daar zeg je wat... en hoe duur is een thaise hoer... belangrijke info wel
Denk 450 bahtquote:Op woensdag 18 november 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja daar zeg je wat... en hoe duur is een thaise hoer... belangrijke info wel
dit meer iets voor jou misschienquote:Op woensdag 18 november 2015 20:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom draai jij weg, je moet er toch voor gaan staan? Zie ik altijd in filmpjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optyfen Fylax.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:34 schreef Roces18 het volgende:
[ ]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alles goed Fylaxquote:Op woensdag 18 november 2015 20:34 schreef Roces18 het volgende:
[ ]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hzo post je dat hierquote:Op woensdag 18 november 2015 20:34 schreef Roces18 het volgende:
[ ]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit meer iets voor jou misschienGodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze doen verschillende standjes enzoquote:Op woensdag 18 november 2015 20:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wist niet dat Thaise hoeren zo fantastisch waren
Ik las strandjesquote:Op woensdag 18 november 2015 20:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze doen verschillende standjes enzo
Werd niet geil van haarquote:Op woensdag 18 november 2015 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geile pics mogen overal gepost worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |