jezus niet eens gelezenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje man, ik stemde nog wel op je
Hij geeft 0% aanquote:Op woensdag 18 november 2015 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou met VATS je piemel selecteren en dan critical hit kiezen
Neeeeeee. lul... tegen mijquote:Op woensdag 18 november 2015 20:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik moest van die kale zeggen dat hij stopt met internetpesten tegen mij
Wees dan ook een keer duidelijk man. Nu is het al te laat.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Neeeeeee. lul... tegen mij
ja --quote:Op woensdag 18 november 2015 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alsof elke kloon een ip heeft, mongooltje... ik `zal nog eens op je stemmen, lul die je er bent
KLB / Meloewa bij het NOS Journaalquote:Op woensdag 18 november 2015 19:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Een hoer die in haar vrije tijd op FOK! zit.
wtf is dat ekt meloewa?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:12 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
KLB / Meloewa bij het NOS Journaal
Laat maar ik doe niet mee
MAHL doe het niet zo professioneel nee, jammer.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit kun je niet echt officieel noemen
Blijkbaarquote:Op woensdag 18 november 2015 20:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
wtf is dat ekt meloewa?
wat een boerin
kan die overwinning nog goed herinnerenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:14 schreef HPLC het volgende:
Dit is de onofficiële ronde die Hermann weer gaat winnen
Terecht, heb net jouw lijstje van vorig jaar bekekenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan die overwinning nog goed herinneren
helaas nooit tagje gekregen
Komt nog een officieel topique, MAHL is weer eens aan het kloten.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:16 schreef SideEffect het volgende:
Moet je hier je stem plaatsen of komt daar nog een apart topic voor?
oh dus ik heb dit nu voor niks zitten doen?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Komt nog een officieel topique, MAHL is weer eens aan het kloten.
Ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dus ik heb dit nu voor niks zitten doen?
Oke heb m'n lijstje al klaarliggenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Komt nog een officieel topique, MAHL is weer eens aan het kloten.
Heb je eindelijk gewerkt....quote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dus ik heb dit nu voor niks zitten doen?
toen was ik nog troll maar toen ontmoette ik al die geile mensen in de verkiezingsreeks en werd normaalquote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Terecht, heb net jouw lijstje van vorig jaar bekekenCopthorne beste user
Nee, je moet maar de lokale stembus nou goedquote:Op woensdag 18 november 2015 20:16 schreef SideEffect het volgende:
Moet je hier je stem plaatsen of komt daar nog een apart topic voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |