Ja als ik dat moet gaan tegenhouden mag Fylax het wel organiseren zegquote:Op woensdag 18 november 2015 19:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straks komen mensen zoals WCH met 50 kloons op hetzelfde stemmen
alsof elke kloon een ip heeft, mongooltje... ik `zal nog eens op je stemmen, lul die je er bentquote:Op woensdag 18 november 2015 19:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straks komen mensen zoals WCH met 50 kloons op hetzelfde stemmen
gewoon mailtje sturen naar Anonymous, die fixen dat gelijk voor jequote:Op woensdag 18 november 2015 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alsof elke kloon een ip heeft
ja daar ken ik niemandquote:Op woensdag 18 november 2015 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon mailtje sturen naar Anonymous, die fixen dat gelijk voor je
iedereen die een V for Vendetta masker op bol.com heeft besteld is er lid vanquote:Op woensdag 18 november 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja daar ken ik niemand
bol.com?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen die een V for Vendetta masker op bol.com heeft besteld is er lid van
bol.com ja, een fantastische website waar je ontzettend veel dingen kan bestellen. zoals hun slogan al zegt:quote:
Jij bent toch ook bol.com?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bol.com ja, een fantastische website waar je ontzettend veel dingen kan bestellen. zoals hun slogan al zegt:
booooooool, bo bo bo bo bo bo boooolll, boboboooollll, bobobobobobollll punt com
daar liegen ze niet mee
en jij bent kaaloudenlelijk.comquote:Op woensdag 18 november 2015 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent toch ook bol.com?
Godverdomme man... dit doet pijn hequote:Op woensdag 18 november 2015 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en jij bent kaaloudenlelijk.com
Dikke mensen hebben geen gevoel.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Godverdomme man... dit doet pijn he
zeg even tegen die bolle dat hij stopt met internetpesten tegen mijquote:Op woensdag 18 november 2015 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
Is dat officiele topique er al dan?
Oké, dan zet ik wel een TRquote:Op woensdag 18 november 2015 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ieder topic waar WCH in post wordt sloom
jeetje man, ik stemde nog wel op jequote:Op woensdag 18 november 2015 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik moest van die kale zeggen dat hij stopt met internetpesten tegen mijquote:Op woensdag 18 november 2015 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |