Luister je toevallig ook nog muziek van mensen die wel na jou zijn geboren?quote:
Gvd, hoe kun je zoiets missen? Meest fapbare knie ooitquote:Op woensdag 18 november 2015 18:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toen had ik ban, alles gemist. Kan er nu soms nog niet van slapen zeg.
bb kingquote:Op woensdag 18 november 2015 18:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Luister je toevallig ook nog muziek van mensen die wel na jou zijn geboren?
Ik stem op jou voor babequote:Op woensdag 18 november 2015 18:07 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hotste babe ben ik niet. Beste nieuwkomer ben ik niet. Had het idee dat ik misschien domste user kon zijn... Ik zal dus geen 15 minutes of fame hebben
We weten dat jij niks van kutjes snapt.quote:
Waarvan niet. Dit is gewoon (verkapte) SC waarin mensen wat kunnen nomineren, op basis hiervan de officiële poll.quote:
rip Toxicquote:Op woensdag 18 november 2015 18:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarvan niet. Dit is gewoon (verkapte) SC waarin mensen wat kunnen nomineren, op basis hiervan de officiële poll.
Oh, suggesties voor meer categorieën altijd welkom natuurlijk. Bedacht net nog dat de categorie 'User die het meest wordt gemist' nog mist
RIP Ziba
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:49 schreef MAHL het volgende:
Beste Topic; iets van PausNicolaas, en dar vooral dat ene topic waarin hij iets zei over de vriendin van z'n excrush, en dat toen brillenmeisje tegen hem ging bitchen
Beste User; ja hallo... mijn lijstje voor deze vraag is echt iets te lang... in de klb sc zitten echt leuke mensenen daarbuiten ook, maar die komen niet van klb
User die heel snel een ban moet krijgen; geen idee
User die het meest wordt gemist; Toto
Slechtste topic; geen idee...
Grootste backfire; KLB SC, en dan de ruzie tussen Niels en WCH
Lekkerste KLB Chick; ik heb gehoord dat supergirl kennelijk ontzettend knap moet zijn... voor de rest heb ik niet echt vaak foto's gezien van vrouwelijke users, dan volg ik de geruchten en kies ik supergirl
Lekkerste KLB Hunk; Frozen-Assa... nu val ik door de mand
Beste Mod; johannes_vermeer is leuk, paxcon is een schat, frank is geweldig en hugecool is fantastisch
Grootste Gutmensch; deadprez
Grootste Xenofoob; ghp.. dinges
Beste nieuwkomer; Ik post hier te kort, dus die zou ik niet weten...
Domste user; Echt dom heb ik nog niet gezien hier.. wel flauw
Beste TT-reeks in KLB SC; iedere reeks waar mijn naam in voorkwam
Slechtste TT-reeks in KLB SC; wanneer ik te onhandig deed en bijvoorbeeld ''L'' als titel had gemaakt
Grootste smeerlap; Geen idee
KLB KnuffelMarokkaan Ik ken geen KLB Marokkaan... Of is Crip Marokkaans? Dan Crip
Jij bent mijn hunkquote:
Hoe bedoel je? En hoezo is dit fraudegevoelig?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:26 schreef Fylax het volgende:
Waarom een poll? Dat slaat echt nergens op en is fraudegevoelig.
Doe gewoon het lijstje kopiëren en elke keer een user nomineren.
En dan stemmen tellen.
Net zoals vorig jaar.
SPOILER: zet dan gewoon deze in de OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
straks komen mensen zoals WCH met 50 kloons op hetzelfde stemmenquote:Op woensdag 18 november 2015 18:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? En hoezo is dit fraudegevoelig?
Ja als ik dat moet gaan tegenhouden mag Fylax het wel organiseren zegquote:Op woensdag 18 november 2015 19:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straks komen mensen zoals WCH met 50 kloons op hetzelfde stemmen
alsof elke kloon een ip heeft, mongooltje... ik `zal nog eens op je stemmen, lul die je er bentquote:Op woensdag 18 november 2015 19:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straks komen mensen zoals WCH met 50 kloons op hetzelfde stemmen
gewoon mailtje sturen naar Anonymous, die fixen dat gelijk voor jequote:Op woensdag 18 november 2015 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alsof elke kloon een ip heeft
ja daar ken ik niemandquote:Op woensdag 18 november 2015 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon mailtje sturen naar Anonymous, die fixen dat gelijk voor je
iedereen die een V for Vendetta masker op bol.com heeft besteld is er lid vanquote:Op woensdag 18 november 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja daar ken ik niemand
bol.com?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen die een V for Vendetta masker op bol.com heeft besteld is er lid van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |