1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | [b]Beste Topic[/b] [b]Beste User[/b] [i][/i] [b]User die heel snel een ban moet krijgen[/b] [i][/i] [b]User die het meest wordt gemist[/b] [i][/i] [b]Slechtste topic[/b] [i][/i] [b]Grootste backfire[/b] [i][/i] [b]Lekkerste KLB Chick[/b] [i][/i] [b]Lekkerste KLB Hunk[/b] [i][/i] [b]Beste Mod[/b] [i][/i] [b]Grootste Gutmensch[/b] [i][/i] [b]Grootste Xenofoob[/b] [i][/i] [b]Beste nieuwkomer[/b] [i][/i] [b]Domste user[/b] [i][/i] [b]Beste TT-reeks in KLB SC[/b] [i][/i] [b]Slechtste TT-reeks in KLB SC[/b] [i][/i] [b]Grootste smeerlap[/b] [i][/i] [b]KLB KnuffelMarokkaan[/b] [i][/i] |
Net als een sportdag vroeger op school. Iedereen wint en niemand verliest.quote:
Dan gaat Meloewa wel last van haar keeltje krijgen denk ik zoquote:Op woensdag 18 november 2015 17:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Net als een sportdag vroeger op school. Iedereen wint en niemand verliest.
Misschien van de SC, helaas zijn er genoeg users in heel KLB die jou op dat gebied ruimschoots verslaanquote:Op woensdag 18 november 2015 17:59 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik gok dat ik domste user ga worden
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:49 schreef MAHL het volgende:
Beste Topic: KLB SC
Beste User: Remqo
User die heel snel een ban moet krijgen: niels0
Slechtste topic: KLB SC
Grootste backfire: KLB SC
Lekkerste KLB Chick: Madeliefff
Lekkerste KLB Hunk: Der_Mann
Beste Mod: Frank natuurlijk
Grootste Gutmensch: Deadprez
Grootste Xenofoob: ghph of hoe heet dat figuur
Beste nieuwkomer: 2Nutz
Domste user: IfImjamesDean
Beste TT-reeks in KLB SC: Lobi
Slechtste TT-reeks in KLB SC: Iets met WCH erin
Grootste smeerlap: niels0
KLB KnuffelMarokkaan: CRIP
Winnaar krijgt een pijpbeurt van Meloewa.
Game on!
Hoop dat 2noten dit leest.quote:
Hotste babe ben ik niet. Beste nieuwkomer ben ik niet. Had het idee dat ik misschien domste user kon zijn... Ik zal dus geen 15 minutes of fame hebbenquote:Op woensdag 18 november 2015 18:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien van de SC, helaas zijn er genoeg users in heel KLB die jou op dat gebied ruimschoots verslaan
Houd van jouquote:
Moet je naaktfoto's posten in US of KPD en ze linken dan kom dat goedquote:Op woensdag 18 november 2015 18:07 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hotste babe ben ik niet. Beste nieuwkomer ben ik niet. Had het idee dat ik misschien domste user kon zijn... Ik zal dus geen 15 minutes of fame hebben
Heb het meteen doorgestuurd naar je vrouw, klapjes vangen zo.quote:
Doe ik gemeen, is het niet goed. Doe ik lief, is het niet goedquote:
IfIm versloeg je niptquote:Op woensdag 18 november 2015 18:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Godver, geen één nominatie, dacht dat we vrienden waren
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:05 schreef Catkiller het volgende:
deadprez voor grootste gutmensch. Andere genomineerden in die categorie zijn snakelady, HPLC en Frozen-assassin.
Ik heb mijn heerlijk geile knie al eens gepostquote:Op woensdag 18 november 2015 18:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je naaktfoto's posten in US of KPD en ze linken dan kom dat goed
Geen Guus_Gutmensch7?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:05 schreef Catkiller het volgende:
deadprez voor grootste gutmensch. Andere genomineerden in die categorie zijn snakelady, HPLC en Frozen-assassin.
De eeuwige tweedequote:Op woensdag 18 november 2015 18:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IfIm versloeg je nipt
Etto is volgens mij eindelijk opgenomen vanwege zijn dementie en Guus deed aardig de laatste tijd dus die jongen spaar ik.quote:
Nu de dagen weer kaler worden, de bomen donkerder, de temperatuur minder bloot, de dames kouder gekleed etcetc is het uiteraard ook weer tijd voor de officieuze FOK! KLB 2015 verkiezing.
De verkiezing zal deze keer in twee delen plaatsvinden. In dit topic kunnen jullie je ei kwijt en users nomineren. Op basis van de stemmen zal er vervolgens, ergens in december, een poll worden geplaatst waarbij gestemd kan worden op jullie favoriete zolderkamerhelden.
De categoriën:
Beste Topic[b] Een Aiciu topic
Beste User Aiciu
User die heel snel een ban moet krijgen Aiciu iig niet
Slechtste topic Ook een Aiciu topic
Grootste backfire Aiciu
Lekkerste KLB Chick
Lekkerste KLB Hunk Aiciu
Beste Mod uit wie kan ik kiezen
Grootste Gutmensch [b]Aiciu niet
[/b]Grootste Xenofoob wat is dat
Beste nieuwkomer
Domste user
Beste TT-reeks in KLB SC
Slechtste TT-reeks in KLB SC
Grootste smeerlap Aiciu!!!!
KLB KnuffelNapolitaan[/b]Aiciu![]()
Winnaar krijgt een pijpbeurt van Meloewa.
Game on!
Toen had ik ban, alles gemist. Kan er nu soms nog niet van slapen zeg.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb mijn heerlijk geile knie al eens gepost
Die is nog zo jong die kan er overheen groeien, die wil ik niet zo'n stempel geven.quote:
Luister je toevallig ook nog muziek van mensen die wel na jou zijn geboren?quote:
Gvd, hoe kun je zoiets missen? Meest fapbare knie ooitquote:Op woensdag 18 november 2015 18:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toen had ik ban, alles gemist. Kan er nu soms nog niet van slapen zeg.
bb kingquote:Op woensdag 18 november 2015 18:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Luister je toevallig ook nog muziek van mensen die wel na jou zijn geboren?
Ik stem op jou voor babequote:Op woensdag 18 november 2015 18:07 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hotste babe ben ik niet. Beste nieuwkomer ben ik niet. Had het idee dat ik misschien domste user kon zijn... Ik zal dus geen 15 minutes of fame hebben
We weten dat jij niks van kutjes snapt.quote:
Waarvan niet. Dit is gewoon (verkapte) SC waarin mensen wat kunnen nomineren, op basis hiervan de officiële poll.quote:
rip Toxicquote:Op woensdag 18 november 2015 18:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarvan niet. Dit is gewoon (verkapte) SC waarin mensen wat kunnen nomineren, op basis hiervan de officiële poll.
Oh, suggesties voor meer categorieën altijd welkom natuurlijk. Bedacht net nog dat de categorie 'User die het meest wordt gemist' nog mist
RIP Ziba
Beste Topic; iets van PausNicolaas, en dar vooral dat ene topic waarin hij iets zei over de vriendin van z'n excrush, en dat toen brillenmeisje tegen hem ging bitchen
Beste User; ja hallo... mijn lijstje voor deze vraag is echt iets te lang... in de klb sc zitten echt leuke mensenen daarbuiten ook, maar die komen niet van klb
User die heel snel een ban moet krijgen; geen idee
User die het meest wordt gemist; Toto
Slechtste topic; geen idee...
Grootste backfire; KLB SC, en dan de ruzie tussen Niels en WCH
Lekkerste KLB Chick; ik heb gehoord dat supergirl kennelijk ontzettend knap moet zijn... voor de rest heb ik niet echt vaak foto's gezien van vrouwelijke users, dan volg ik de geruchten en kies ik supergirl
Lekkerste KLB Hunk; Frozen-Assa... nu val ik door de mand
Beste Mod; johannes_vermeer is leuk, paxcon is een schat, frank is geweldig en hugecool is fantastisch
Grootste Gutmensch; deadprez
Grootste Xenofoob; ghp.. dinges
Beste nieuwkomer; Ik post hier te kort, dus die zou ik niet weten...
Domste user; Echt dom heb ik nog niet gezien hier.. wel flauw
Beste TT-reeks in KLB SC; iedere reeks waar mijn naam in voorkwam
Slechtste TT-reeks in KLB SC; wanneer ik te onhandig deed en bijvoorbeeld ''L'' als titel had gemaakt
Grootste smeerlap; Geen idee
KLB KnuffelMarokkaan Ik ken geen KLB Marokkaan... Of is Crip Marokkaans? Dan Crip
Jij bent mijn hunkquote:
Hoe bedoel je? En hoezo is dit fraudegevoelig?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:26 schreef Fylax het volgende:
Waarom een poll? Dat slaat echt nergens op en is fraudegevoelig.
Doe gewoon het lijstje kopiëren en elke keer een user nomineren.
En dan stemmen tellen.
Net zoals vorig jaar.
SPOILER: zet dan gewoon deze in de OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
straks komen mensen zoals WCH met 50 kloons op hetzelfde stemmenquote:Op woensdag 18 november 2015 18:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? En hoezo is dit fraudegevoelig?
Ja als ik dat moet gaan tegenhouden mag Fylax het wel organiseren zegquote:Op woensdag 18 november 2015 19:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straks komen mensen zoals WCH met 50 kloons op hetzelfde stemmen
alsof elke kloon een ip heeft, mongooltje... ik `zal nog eens op je stemmen, lul die je er bentquote:Op woensdag 18 november 2015 19:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straks komen mensen zoals WCH met 50 kloons op hetzelfde stemmen
gewoon mailtje sturen naar Anonymous, die fixen dat gelijk voor jequote:Op woensdag 18 november 2015 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alsof elke kloon een ip heeft
ja daar ken ik niemandquote:Op woensdag 18 november 2015 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon mailtje sturen naar Anonymous, die fixen dat gelijk voor je
iedereen die een V for Vendetta masker op bol.com heeft besteld is er lid vanquote:Op woensdag 18 november 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja daar ken ik niemand
bol.com?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen die een V for Vendetta masker op bol.com heeft besteld is er lid van
bol.com ja, een fantastische website waar je ontzettend veel dingen kan bestellen. zoals hun slogan al zegt:quote:
Jij bent toch ook bol.com?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bol.com ja, een fantastische website waar je ontzettend veel dingen kan bestellen. zoals hun slogan al zegt:
booooooool, bo bo bo bo bo bo boooolll, boboboooollll, bobobobobobollll punt com
daar liegen ze niet mee
en jij bent kaaloudenlelijk.comquote:Op woensdag 18 november 2015 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent toch ook bol.com?
Godverdomme man... dit doet pijn hequote:Op woensdag 18 november 2015 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en jij bent kaaloudenlelijk.com
Dikke mensen hebben geen gevoel.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Godverdomme man... dit doet pijn he
zeg even tegen die bolle dat hij stopt met internetpesten tegen mijquote:Op woensdag 18 november 2015 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
Is dat officiele topique er al dan?
Oké, dan zet ik wel een TRquote:Op woensdag 18 november 2015 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ieder topic waar WCH in post wordt sloom
jeetje man, ik stemde nog wel op jequote:Op woensdag 18 november 2015 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik moest van die kale zeggen dat hij stopt met internetpesten tegen mijquote:Op woensdag 18 november 2015 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jezus niet eens gelezenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje man, ik stemde nog wel op je
Hij geeft 0% aanquote:Op woensdag 18 november 2015 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou met VATS je piemel selecteren en dan critical hit kiezen
Neeeeeee. lul... tegen mijquote:Op woensdag 18 november 2015 20:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik moest van die kale zeggen dat hij stopt met internetpesten tegen mij
Wees dan ook een keer duidelijk man. Nu is het al te laat.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Neeeeeee. lul... tegen mij
ja --quote:Op woensdag 18 november 2015 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alsof elke kloon een ip heeft, mongooltje... ik `zal nog eens op je stemmen, lul die je er bent
KLB / Meloewa bij het NOS Journaalquote:Op woensdag 18 november 2015 19:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Een hoer die in haar vrije tijd op FOK! zit.
wtf is dat ekt meloewa?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:12 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
KLB / Meloewa bij het NOS Journaal
Laat maar ik doe niet mee
MAHL doe het niet zo professioneel nee, jammer.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit kun je niet echt officieel noemen
Blijkbaarquote:Op woensdag 18 november 2015 20:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
wtf is dat ekt meloewa?
wat een boerin
kan die overwinning nog goed herinnerenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:14 schreef HPLC het volgende:
Dit is de onofficiële ronde die Hermann weer gaat winnen
Terecht, heb net jouw lijstje van vorig jaar bekekenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan die overwinning nog goed herinneren
helaas nooit tagje gekregen
Komt nog een officieel topique, MAHL is weer eens aan het kloten.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:16 schreef SideEffect het volgende:
Moet je hier je stem plaatsen of komt daar nog een apart topic voor?
oh dus ik heb dit nu voor niks zitten doen?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Komt nog een officieel topique, MAHL is weer eens aan het kloten.
Ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dus ik heb dit nu voor niks zitten doen?
Oke heb m'n lijstje al klaarliggenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Komt nog een officieel topique, MAHL is weer eens aan het kloten.
Heb je eindelijk gewerkt....quote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dus ik heb dit nu voor niks zitten doen?
toen was ik nog troll maar toen ontmoette ik al die geile mensen in de verkiezingsreeks en werd normaalquote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Terecht, heb net jouw lijstje van vorig jaar bekekenCopthorne beste user
Nee, je moet maar de lokale stembus nou goedquote:Op woensdag 18 november 2015 20:16 schreef SideEffect het volgende:
Moet je hier je stem plaatsen of komt daar nog een apart topic voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |