zie je wel dat mijn nominatie voor user die gebanned moet worden terecht wasquote:
lulquote:Op woensdag 18 november 2015 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
zie je wel dat mijn nominatie voor user die gebanned moet worden terecht was
Awwquote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kan er niet rollerskaten, alle wegen zijn stuk
ltr babyquote:Op woensdag 18 november 2015 20:29 schreef deadprez het volgende:
maar jullie hebben wel gelijk hoor. ik ga nu weer als ekte nerdje de rest van de avond fallout spelen
gr gr
liever 1 keer janken dan in ieder gevechtquote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar het is zo sneu als dogmeat beetje zielig gaat janken als je een andere companion kiest dus dan neem ik hem altijd maar weer terug
of tegen alle potentiële werkgevers aanschoppen en vervolgens je klauw ophouden bij familie?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Aww![]()
Kan je wel dansen in de woonkamer en alle meubels buiten zetten?
Zit DP niet te pesten.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
of tegen alle potentiële werkgevers aanschoppen en vervolgens je klauw ophouden bij familie?
En de hele dag leunen tegen de vangrail?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
of tegen alle potentiële werkgevers aanschoppen en vervolgens je klauw ophouden bij familie?
Ik weet wel dat je daar een week niet kan janken, meubels kan je niet verplaatsenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Aww![]()
Kan je wel dansen in de woonkamer en alle meubels buiten zetten?
Zie het niet hoor.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
kijk jongens dit is waarom het zo'n goed spel is
[ afbeelding ]
windmolens plaatsen ook toch? Alleen de benodigde gasturbines zitten er niet in, beetje onrealistische zooiquote:Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
En de hele dag leunen tegen de vangrail?
Lijkt op GTA/bf/codquote:Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom draai jij weg, je moet er toch voor gaan staan? Zie ik altijd in filmpjesquote:Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
Een week niet janken is goed genoegquote:Op woensdag 18 november 2015 20:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je daar een week niet kan janken, meubels kan je niet verplaatsen
hij is toch gay manquote:Op woensdag 18 november 2015 20:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom draai jij weg, je moet er toch voor gaan staan? Zie ik altijd in filmpjes
Pff en hoe zit het met bellen met moeders?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
windmolens plaatsen ook toch? Alleen de benodigde gasturbines zitten er niet in, beetje onrealistische zooi
ja daar zeg je wat... en hoe duur is een thaise hoer... belangrijke info welquote:Op woensdag 18 november 2015 20:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Pff en hoe zit het met bellen met moeders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |