dogmeat? ja duhquote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, zit ook aan de sidequests. gelijk 200 erbij toen ik naar Diamond City ging
en waarom zie ik er nog steeds als een noob boelertje eruit na zoveel uurEr staat al wel een prostituee naastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
is wel vaker dat ze historische shit gebruiken
je moederquote:
Is geen GTA hè, dat is gewoon een cowgirlquote:Op woensdag 18 november 2015 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Er staat al wel een prostituee naast
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben van plan om alle vrouwelijke companions te neuken
heb haar zelf die outfit gegevenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Er staat al wel een prostituee naast
In fallout had je ook dames die je kon betalen. Was zelfs de buurvrouw in deel 3quote:Op woensdag 18 november 2015 20:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is geen GTA hè, dat is gewoon een cowgirl
maar die companion die ik nu heb heeft soms leuke verhalen tijdens het lopen, of vraagt je dingenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik hou dogmeat gewoon als companion, doe ik eigenlijk altijd
Hoi nielsquote:Op woensdag 18 november 2015 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
In fallout had je ook dames die je kon betalen. Was zelfs de buurvrouw in deel 3
Leuk spel voor Nelisquote:Op woensdag 18 november 2015 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
In fallout had je ook dames die je kon betalen. Was zelfs de buurvrouw in deel 3
ja maar het is zo sneu als dogmeat beetje zielig gaat janken als je een andere companion kiest dus dan neem ik hem altijd maar weer terugquote:Op woensdag 18 november 2015 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar die companion die ik nu heb heeft soms leuke verhalen tijdens het lopen, of vraagt je dingen
heb ik liever dan zo'n kutbeest die je alleen maar hoort blaffen of huilen als hij weer eens in zijn aars wordt geschopt
bek dichtquote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
HAHAHAHAH CHECK DIE KUTNERDS MET HUN STOMME SPELLETJE!!@!@2121!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |