In ieder geval wel één overlappingquote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef deadprez het volgende:
Slechtste TT-reeks in KLB SC Beauty SC
Nu heb je nog de tijd een paar opvallende fouten in je lijstje te corrigeren.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:18 schreef deadprez het volgende:
had gvd ook gewoon verder kunnen gaan met fallout in deze tijd
hoe ver ben je? en dank voor de stemquote:Op woensdag 18 november 2015 20:18 schreef deadprez het volgende:
had gvd ook gewoon verder kunnen gaan met fallout in deze tijd
Nee niet goedquote:Op woensdag 18 november 2015 20:18 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Nee, je moet maar de lokale stembus nou goed
Wat doe je nou manquote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef deadprez het volgende:
User die heel snel een ban moet krijgen WCH
qua main quests nog helemaal niet verder gegaan, maar wel tyfusveel side quests gedaanquote:Op woensdag 18 november 2015 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe ver ben je? en dank voor de stem
ehehehequote:
Minutemen? You have my attention...quote:Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
qua main quests nog helemaal niet verder gegaan, maar wel tyfusveel side quests gedaan
heb jij dat fort van de minutemen al?
ahwquote:
Moet je trouwens wel van elleboog naar hand doen.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zit in mijn polsen te krassen nu he
ja zo heet zo'n groepering in falloutquote:Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Minutemen? You have my attention...
nee, zit ook aan de sidequests. gelijk 200 erbij toen ik naar Diamond City gingquote:Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
qua main quests nog helemaal niet verder gegaan, maar wel tyfusveel side quests gedaan
heb jij dat fort van de minutemen al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo in fallout?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zo heet zo'n groepering in fallout
Het ligt vanaf mijn polsen tot mijn oksel open, rondomquote:Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Moet je trouwens wel van elleboog naar hand doen.
Zijwaarts doen alleen aandachtsvragers.
Zolang je maar niet voor de trein springt. Die dingen rijden al amper, moet dat er niet bij hebben.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zit in mijn polsen te krassen nu he
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, zit ook aan de sidequests. gelijk 200 erbij toen ik naar Diamond City ging
en waarom zie ik er nog steeds als een noob boelertje eruit na zoveel uurweenie, ik ben nu generaal van de minutemen en heb daar best een oké pak voor gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Je bent de eerste die zoiets liefs tegen me zegtquote:Op woensdag 18 november 2015 20:22 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Zolang je maar niet voor de trein springt.
nu wat citroensap eropquote:Op woensdag 18 november 2015 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het ligt vanaf mijn polsen tot mijn oksel open, rondom
jij zit cker nog met die hondquote:Op woensdag 18 november 2015 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, ik ben nu generaal van de minutemen en heb daar best een oké pak voor gekregen
is wel vaker dat ze historische shit gebruikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |