Dat fikt lekkerquote:
Nou dat denk ik niet.quote:
Ja die is beter dan een kleuter die die zogenaamd wereld vrede uitkraamt.quote:
Ik zie geen kleuter in de OPquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is beter dan een kleuter die die zogenaamd wereld vrede uitkraamt.
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie geen kleuter in de OP
Heb je het filmpje gezien dan?
Ik vond het liefquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
JaKinderen moeten opzouten in dit soort dingen
Wat is er zo lief aan dan? Had jij al de narigheid meegekregen op die leeftijdquote:
Bij ons in de buurt werden in mijn jeugd geen mensen afgeschoten met kalasjnikovs en bomgordels.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is er zo lief aan dan? Had jij al de narigheid meegekregen op die leeftijd
En dan nog?quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt werden in mijn jeugd geen mensen afgeschoten met kalasjnikovs en bomgordels.
Dus kreeg ik die narigheid ook niet mee.quote:
Dat lijkt me best lastig met jouw kapselquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet meer... Ik draag nu een extension
Ach kom op het is het kind ingegotenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus kreeg ik die narigheid ook niet mee.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, hou kinderen weg bij die ellende en zoiets heb ik ook wel, maar ik denk dat kinderen toch wel mee krijgen wat er in Parijs is gebeurd en dan kan je daar als ouders zijnde beter maar op een manier mee omgaan waardoor het makkelijker te begrijpen is voor kinderen, dan dat ze het zelf in gaan lopen vullen.
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach kom op het is het kind ingegoten
Die kleuter weet echt van niks.quote:
Ja Ik zou mijn 4 jarig kind vertellen dat het geen vuurwerk wasquote:
Verrassend...quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Voor de goede orde : ik ben een linkse pacifist.
(zei dees in het vorige topic, quote is stuk)quote:Wat ik dan weer niet uit kan staan is dat dat kleine jongetje beter Frans kan praten dan ik
ik vertel mijn kind iedere dag dat ongelovigen afgeschoten mogen worden met een Ak47quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach kom op het is het kind ingegoten
Bewaar je de krant als het zover is?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:46 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vertel mijn kind iedere dag dat ongelovigen afgeschoten mogen worden met een Ak47
Dat is de grote hobby van mijn foody en ik? Ik ga voor de gezelligheid meequote:Op dinsdag 17 november 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je houdt van lekker eten, dat valt ook op...
Ik las jullie recensies hier altijd, vaak herkenbaar...quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is de grote hobby van mijn foody en ik? Ik ga voor de gezelligheid mee
QFT.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus kreeg ik die narigheid ook niet mee.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, hou kinderen weg bij die ellende en zoiets heb ik ook wel, maar ik denk dat kinderen toch wel mee krijgen wat er in Parijs is gebeurd en dan kan je daar als ouders zijnde beter maar op een manier mee omgaan waardoor het makkelijker te begrijpen is voor kinderen, dan dat ze het zelf in gaan lopen vullen.
Het is natuurlijk afhankelijk van de leeftijd van het kind, maar als een kind vragen stelt, je kent je eigen kind natuurlijk het best en je verteld niet meer dan 'nodig' is.quote:
Wat een discussie over dat filmpje.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben voor team soury.
Je kan kinderen alles wijsmaken.. dus ook dit, bloemen en kaarsjes beschermen tegen wapens. Yeah right![]()
Je kan ze ook opvoeden zoals mensen in Noord Korea doen.. dit is gewoon ingegeven door die vader, kinderen praten ook maar na wat ze horen.
Voor de goede orde : ik ben een linkse pacifist.
I just add some extra memoryquote:
Hij is nu wel het bekendste Franse kindje over de hele wereld... Op petit Nicolas na danquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat een discussie over dat filmpje.
Die vader stelt zijn kind gerust op een hele lieve manier, je kan och moeilijk tegen zo'n manneke
zegge, ja jongen ze gaan ons platbombarderen er is geen redden meer aan, blijkbaar heeft dat
kind wél iets mee gekregen van alle ellende
en dan dat gerustgestelde smoeltje op het eind![]()
https://www.facebook.com/jrous92/videos/10156190732035487/
was het beter geweest om dat kind bang te houden dan?
Nou, ik weet niet. Hele volkstammen zijn hun halve leven in psychoanalyse juist omdat hun ouders hen niet begrepen, accepteerden of gaven wat ze als kind nodig hadden. Dus zo natuurlijk is het niet, dat ouders hun eigen kind het beste kennen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
je kent je eigen kind natuurlijk het best
Nah, ik zie het als een uiting van liefde voor je kind om het gerust te stellen, niet dom te houden,quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is nu wel het bekendste Franse kindje over de hele wereld... Op petit Nicolas na dan
Wat had jij dan gezegd als je die vader was?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:19 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet. Hele volkstammen zijn hun halve leven in psychoanalyse juist omdat hun ouders hen niet begrepen, accepteerden of gaven wat ze als kind nodig hadden. Dus zo natuurlijk is het niet, dat ouders hun eigen kind het beste kennen.
Misschien horen we het ooit nog eens ....quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat had jij dan gezegd als je die vader was?
Maak je niet druk.. Het was idd wel liefquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, ik zie het als een uiting van liefde voor je kind om het gerust te stellen, niet dom te houden,
maar om zķn jong kind dit allemaal uit te leggen, hoe doe je dat?
Maar goed ik dacht alleen maar![]()
![]()
toen ik dat filmpje zag, kan er ook niks aan doen,
zal wel weer dom zijn dan
Toen bestonden dit soort toestanden niet... Zeker niet in de provincie met weinig communicatiequote:Op dinsdag 17 november 2015 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien horen we het ooit nog eens ....
Dat is ook het enige wat belangrijk is, en hoe je dat doet maakt niet uit.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Die vader stelt zijn kind gerust op een hele lieve manier, je kan och moeilijk tegen zo'n manneke
zegge, ja jongen ze gaan ons platbombarderen er is geen redden meer aan, blijkbaar heeft dat
vond ik ook....quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk.. Het was idd wel lief
Ik ging dan ook van mezelf uit.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:19 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet. Hele volkstammen zijn hun halve leven in psychoanalyse juist omdat hun ouders hen niet begrepen, accepteerden of gaven wat ze als kind nodig hadden. Dus zo natuurlijk is het niet, dat ouders hun eigen kind het beste kennen.
De horrorverhalen had ie ondertussen al gehoord op de TV ...quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
vond ik ook....
je had dat kind ook meteen een horrorverhaal kunnen vertellen over wat er allemaal gaan is
misschien slaap je dan beter omdat je zo eerlijk bent tegenover een peuter, maar jah of dat
kind er beter van slaapt betwijfel ik.
oh... mijn Pa kende mij amper als kind dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:19 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, ze zullen er echt wel iets van meekrijgen, zéker als je daar woontquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
De horrorverhalen had ie ondertussen al gehoord op de TV ...
Gaan we het over het weer hebben?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat een onstuimig herfstweer overigens.
Juist. I rest my case.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... mijn Pa kende mij amper als kind dat weet ik wel zeker
Maar wat had jij dan gezegd op dát moment tegen dát kind, maakt niet uit welke relatie jequote:
Heerlijk toch.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaan we het over het weer hebben?![]()
Ja, tis winderig heh![]()
zķ onderwerp is weer veilig en nietszeggend
ja morgen ook nogquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heerlijk toch.
Ach, en het weer is er altijd.
Zei ik hierboven al: Misschien dat de kans dat ie onder een auto loopt groter is en hij toch ook niet bang is voor alle auto's. Perspectief bieden. Verhoudingen. Relativeringen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar wat had jij dan gezegd op dát moment tegen dát kind, maakt niet uit welke relatie je
met dat kind hebt, moeder, vader, buurvrouw, tante....
(heb ik het er niet eens over dat die man waarschijnlijk, zo ver ik dat kan beoordelen als ik naar
dat filmpje kijk, houdt van dat kind)
ah... oké kan ook, hoop ik dat dat helpt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:39 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Zei ik hierboven al: Misschien dat de kans dat ie onder een auto loopt groter is en hij toch ook niet bang is voor alle auto's. Perspectief bieden. Verhoudingen. Relativeringen.
Dat is nog de meest eenvoudige oplossingquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
Ik zou niet met mn kind naar zo'n plek zijn gegaan denk ik ...
Stel dat het zeg 1995 in Amsterdam gebeurd zou zijn....quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is nog de meest eenvoudige oplossing
Ja, ja ik snap je...quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel dat het zeg 1995 in Amsterdam gebeurd zou zijn....
BTW: in die periode was ik wel slachtoffer van een valse bommelding.. Maar dat had ik al eens verteld dat ik niet geevacueerd werd en zo ..
Ik was op training in het hoofdkantoor van waar ik werkte (ik werkte in een pand 200 m verderop) Tegen lunchtijd ging de hele trainingsgroep naar de kantine om te lunchen... Maar het hele pand was uitgestorven en buiten zagen we dat het afgezet was door de politie en zo ... Dus zijn we maar eens buiten gaan vragen over hoe en watquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja ik snap je...
en héél vaag staat me dat verhaal nog bij, maar dat is wel heeeeeeeeeeeeeeel vaag hoor
O ja, zo zat het!quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was op training in het hoofdkantoor van waar ik werkte (ik werkte in een pand 200 m verderop) Tegen lunchtijd ging de hele trainingsgroep naar de kantine om te lunchen... Maar het hele pand was uitgestorven en buiten zagen we dat het afgezet was door de politie en zo ... Dus zijn we maar eens buiten gaan vragen over hoe en wat.. Ze waren ons dus vergeten te evacueren... Maar stel dat ...
Juist en gelukkig dat het een valse melding was... En ik had daar nog een brief over gestuurd naar de baas... Kreeg ik op mn kop van mn baas omdat ik company-paper had gebruikt.. Ik kreeg wel een BS excuus brief,, Maar binnen 3 week erna werd er een BHV organisatie op poten gezet..quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
O ja, zo zat het!
Ja stel dat.... behķķrlijk slordig
en wat is een BHV organisatie?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist en gelukkig dat het een valse melding was... En ik had daar nog een brief over gestuurd naar de baas... Kreeg ik op mn kop van mn baas omdat ik company-paper had gebruikt.. Ik kreeg wel een BS excuus brief,, Maar binnen 3 week erna werd er een BHV organisatie op poten gezet..
Heb je al iets van je baan gehoord of nog niks? of ben je nog aan het denken....?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:57 schreef chufi het volgende:
Ih god nu krijg ik allemaal ads van Booking omdat ik hotels in Madrid heb gecheckt.... Misschien ga ik nog wel een paar dagen
Bedrijfs Hulp Verlening..quote:
ah... heeft je brief misschien toch indruk gemaaktquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Bedrijfs Hulp Verlening..
Ontruiming ehbo etc .. Tegenwoordig heet het geloof ik anders, maar elk bedrijf moet zoiets hebben
Ja dat was de afdelingsbaas... Die werd er waarschijnlijk op aangesproken.. Dat weet ik niet meer. Misschien had ik hem wel een kopie gestuurd.. EN dat de opper baas nergens over zeek... Ik zou de brief op kunnen zoeken om te checkenquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
dat je baas pissig was over dat papier is natuurlijk helemaal schandalig, maar dit terzijde
Tuurlijk... Ik schrijf niet zo maar iets naar de baasquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... heeft je brief misschien toch indruk gemaakt
hmmmmquote:Op woensdag 18 november 2015 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was de afdelingsbaas... Die werd er waarschijnlijk op aangesproken.. Dat weet ik niet meer. Misschien had ik hem wel een kopie gestuurd.. EN dat de opper baas nergens over zeek... Ik zou de brief op kunnen zoeken om te checken
uiteraard nietquote:Op woensdag 18 november 2015 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk... Ik schrijf niet zo maar iets naar de baas
Nee nog niets ... Even afwachten.. Ik hoop wel deze week wat te horen.. Afhankelijk welke reactie vraag ik wel mogelijke bedenktijd..quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je al iets van je baan gehoord of nog niks? of ben je nog aan het denken....?
oké toch weer spannend voor je... ik hoop in elk geval dat het goed voor je uitpakt Chuf.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog niets ... Even afwachten.. Ik hoop wel deze week wat te horen.. Afhankelijk welke reactie vraag ik wel mogelijke bedenktijd..
Het houdt me niet echt meer bezig maar ik ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig geworden..quote:Op woensdag 18 november 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmmja kán .... als het je nog bezighoudt zou je het kunnen checken, anders zou ik het lekker laten
Nah, ga je morgen die brief opsnorren, heb je wat te doen....quote:Op woensdag 18 november 2015 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Het houdt me niet echt meer bezig maar ik ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig geworden..
Ik heb een grotere voorkeur voor de moeilijkere positie...quote:Op woensdag 18 november 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
oké toch weer spannend voor je... ik hoop in elk geval dat het goed voor je uitpakt Chuf.
quote:Op woensdag 18 november 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een grotere voorkeur voor de moeilijkere positie...
Ik wacht het gewoon af..quote:Op woensdag 18 november 2015 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat klinkt eh........... kweetniet
Ga je al slapen?quote:Op woensdag 18 november 2015 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja meer kan je niet doen...
Truste voor straks Chuf
Nee klinkt logisch.. Zap ze ... Misschien kom je nog wat vermeldenswaardigs tegenquote:Op woensdag 18 november 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
Maar ik heb verder niks te vertellen ... niks leuks in elk geval, dus geen zin in
dank jequote:Op woensdag 18 november 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee klinkt logisch.. Zap ze ... Misschien kom je nog wat vermeldenswaardigs tegen
nah vooruit ...quote:
Ik zap verder op de TVquote:Op woensdag 18 november 2015 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
nah vooruit ...kusje terug en nou kappen
![]()
neh... Truste Chuf... niks te doen op Fok, ik ga er van tussen
Nee tuurlijk niet. Je kan nu eenmaal kinderen alles wijsmaken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Verstandig ... Dit is gebeurt en het pakte leuk uitquote:Op woensdag 18 november 2015 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Je kan nu eenmaal kinderen alles wijsmaken.
En dit was ook wel makkelijk scoren voor de journalist.
Maar ik hou er over op
Toch begrijp ik al die negatieve commentaren nietquote:Op woensdag 18 november 2015 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Je kan nu eenmaal kinderen alles wijsmaken.
En dit was ook wel makkelijk scoren voor de journalist.
Maar ik hou er over op
Ja nou ja de man met die microfoon die dat kind wat vraagt dan, kelere, la maar zittenquote:Op woensdag 18 november 2015 08:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit is geen journalistiek. Als je dit journalistiek wilt noemen is de Prive een opinieblad
Het is tekenend voor de triestheid van de zogenaamde nieuwsmedia, net als het straatinterview met een random persoon op straat.quote:Op woensdag 18 november 2015 08:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja nou ja de man met die microfoon die dat kind wat vraagt dan, kelere, la maar zitten
Daar ging het toch helemaal niet om Piet, maar zoals ik al zei, la maar zitten...quote:Op woensdag 18 november 2015 08:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is tekenend voor de triestheid van de zogenaamde nieuwsmedia, net als het straatinterview met een random persoon op straat.
Je zei dat je de negatieve commentaren niet begreep, die leg ik uitquote:Op woensdag 18 november 2015 08:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar ging het toch helemaal niet om Piet, maar zoals ik al zei, la maar zitten...
Dan begrijp ik het nog niet, het had ook de buurman kunnen zijn die aan dat kind had gevraagd,quote:Op woensdag 18 november 2015 09:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je zei dat je de negatieve commentaren niet begreep, die leg ik uit
Zoals ik zeiquote:Op woensdag 18 november 2015 09:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het nog niet, het had ook de buurman kunnen zijn die aan dat kind had gevraagd,
begrijp je wat er is gebeurd? Dan had dat kind waarschijnlijk hetzelfde gezegd, alleen zou het
dan niet op film zijn vastgelegd en nu wel.
doe es niet zo bitterquote:Op woensdag 18 november 2015 09:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ik zei
Dit is geen journalistiek. Als je dit journalistiek wilt noemen is de Prive een opinieblad
Met andere woorden, wat moet deze tear jerkende zuut in zogenaamd serieuze nieuws media?
Oké, zal ik jou nog 1x uitleggen waar het mij om ging.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ik zei
Met andere woorden, wat moet deze tear jerkende zuut in zogenaamd serieuze nieuws media?
Of het wel wel of geen journalistiek is voor mij hier niet aan de orde, ik vind het een aandoenlijk filmpje, meer niet.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ik zei
Bofkont!quote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 10:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bofkont!
Ik was om 05.15 al wakker, ik moest namelijk naar het toilet en het was pikkedonker in huis, bleek dat de stroom was uitgevallen in de wijk. Dus ik door het raam geloerd of ik mannen met kalasjnikovs in mijn tuin zag, dat niet, maar ik kon niet meer slapen.
Katten worden bang van Komkommersquote:Op woensdag 18 november 2015 11:13 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ja, dat is schrikken, maar gelukkig geen enge mannen in de tuin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 november 2015 12:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Katten worden bang van KomkommersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stommerd![]()
Beetje vrolijkheid is wel gewenstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 november 2015 12:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje vrolijkheid is wel gewenst
wat stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zouden alle katten bang zijn voor komkommer?
![]()
Ik zit heel ernstig CNN te kijken kom jij met die onzin
quote:Op woensdag 18 november 2015 12:23 schreef FANN het volgende:
[..]
wat stomzouden alle katten bang zijn voor komkommer?
![]()
Ik zit heel ernstig CNN te kijken kom jij met die onzin
Wij hebben geen katten maar die andere zouden het misschien eens moeten proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Katten worden bang van KomkommersIk wilde het ook eens met mijn kat proberen, maar ik zie dat het filmpje telkens dezelfde kat betreftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op woensdag 18 november 2015 12:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje vrolijkheid is wel gewenst
Ik had die nog niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch maar een komkommer kopen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
maak dan ook een filmpje!quote:Op woensdag 18 november 2015 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had die nog niet gezien![]()
Toch maar een komkommer kopen.
ik heb geen kat maar wel een komkommerquote:Op woensdag 18 november 2015 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had die nog niet gezien![]()
Toch maar een komkommer kopen.
Mag ik hem even lenen?quote:Op woensdag 18 november 2015 12:43 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb geen kat maar wel een komkommer
quote:Op woensdag 18 november 2015 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat soort topics zo leuk!
Dan kom ik wel even met mijn kat naar je toe, kan je mee lachen.quote:
strak plan, maar niet dadelijk hoor want dan schrikt de kat van mijn rioolontstoppingsmeneerquote:Op woensdag 18 november 2015 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kom ik wel even met mijn kat naar je toe, kan je mee lachen.
Of de rioolontstoppingsmeneer schrikt van de komkommerquote:Op woensdag 18 november 2015 12:49 schreef just me het volgende:
[..]
strak plan, maar niet dadelijk hoor want dan schrikt de kat van mijn rioolontstoppingsmeneer
Heb je teveel gepoept?quote:Op woensdag 18 november 2015 12:49 schreef just me het volgende:
[..]
strak plan, maar niet dadelijk hoor want dan schrikt de kat van mijn rioolontstoppingsmeneer
nee inhoud vaatwasser en gootsteenquote:Op woensdag 18 november 2015 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of de rioolontstoppingsmeneer schrikt van de komkommer
Heb je poep en pies over de vloer?
Ik heb toch overal schijt aanquote:
Je poepertje of je riool?quote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 12:55 schreef FANN het volgende:
![]()
![]()
Ik zal dat maar gaan onthouden voor de toekomst
Alle tweequote:Op woensdag 18 november 2015 12:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Je poepertje of je riool?![]()
Met onzin onderwerpen loopt dit topic een stuk beter![]()
Ik zal dat maar gaan onthouden voor de toekomst
Ik zat te k*tten met kwotenquote:Op woensdag 18 november 2015 12:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snap niet helemaal wat je wil zeggen, maar dat geeft niet
Dan ga ik het even in de gaten houdenquote:Op woensdag 18 november 2015 13:08 schreef just me het volgende:
Ik heb de link trouwens doorgegeven bij onze muziekburen, ToT is meteen aan de slag gegaan
welke link?quote:Op woensdag 18 november 2015 13:08 schreef just me het volgende:
Ik heb de link trouwens doorgegeven bij onze muziekburen, ToT is meteen aan de slag gegaan
deze ONZ / [PAINT] Abdelhamid Abaaoudquote:
ah.... met paint gaat ie aan de slag bedoel je, ik dacht met muziek dus ik snapte jequote:Op woensdag 18 november 2015 13:15 schreef just me het volgende:
[..]
deze ONZ / [PAINT] Abdelhamid Abaaoud
alweerquote:Op woensdag 18 november 2015 13:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... met paint gaat ie aan de slag bedoel je, ik dacht met muziek dus ik snapte je
alweer niet
nou ja door dat gekut met die kwoots snapte ik je daarstraks ook niet toch?quote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 13:18 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja door dat gekut met die kwoots snapte ik je daarstraks ook niet toch?
maar normaal gesproken snap ik jou prima
De mensen snappen mij vaak niet heb ik gemerkt na die link van dat filmpjequote:
lekker doen wat je normaal ook doet, bevalt het niet dan is het hullie pech!quote:Op woensdag 18 november 2015 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]
De mensen snappen mij vaak niet heb ik gemerkt na die link van dat filmpje![]()
dus dat zal ik voortaan ook maar latenanders worden er gelijk teams gemaakt
![]()
ik hou het voortaan bij kattenfilmpjes denk ik
Ik ga nu in elk geval iets nuttigs doenquote:Op woensdag 18 november 2015 13:23 schreef just me het volgende:
[..]
lekker doen wat je normaal ook doet, bevalt het niet dan is het hullie pech!
Welk filmpje Fann?quote:Op woensdag 18 november 2015 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik heb mijn nuttige dag al opgegeven.... nou ja... ik wacht tot de rioolmeneer terugkomtquote:Op woensdag 18 november 2015 13:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga nu in elk geval iets nuttigs doen
Ik heb net even pauze in nuttig doen.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb mijn nuttige dag al opgegeven.... nou ja... ik wacht tot de rioolmeneer terugkomt
Ik snapte je wel, kom je dan in mijn team?quote:Op woensdag 18 november 2015 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
[..]
Katten worden bang van KomkommersGeniale beesten, moet je die sprong eens bekijken, geen hond die het die kat na kan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Met het zwaardere geschut?quote:Op woensdag 18 november 2015 13:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb mijn nuttige dag al opgegeven.... nou ja... ik wacht tot de rioolmeneer terugkomt
quote:Henk Krol heeft een pijnlijke blunder begaan. De politicus feliciteerde schrijver Joost Zwagerman met diens verjaardag op Facebook.
Het was Krol even ontschoten was dat Zwagerman in september zelfmoord pleegde. 'Maak van deze woensdag, ondanks alle ellende van het afgelopen weekend, een leuke, feestelijke, onvergetelijke en vooral gezellige verjaardag', schreef hij.
quote:Helaas houdt Facebook niet bij of de volgers die ze je suggereren om te feliciteren nog in leven zijn.
Echt hč, wat een domme drol en dan ook nog eens Facebook de schuld gevenquote:Op woensdag 18 november 2015 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Wat een dildo zeg.....
En wat is dat feestboek toch handig.
[..]
Ja, stom dat ze niet bijhouden wie inmiddels is overleden.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hč, wat een domme drol en dan ook nog eens Facebook de schuld geven
Kutfacebook en kutdooienquote:Op woensdag 18 november 2015 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, stom dat ze niet bijhouden wie inmiddels is overleden.
Het is natuurlijk wel genant.quote:
Precies, allemaal gebakken lucht die felicitaties van hem.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel genant.
Wil je voor de buitenwereld laten zien hoe begaan je met iemand bent en wenst hem een mooie verjaardag, en je wordt afgerekend als blijkt dat die 'aandacht' gewoon nep is en je niet eens op de hoogte bent van 'de mijlpalen' in iemands leven, als je de dood een mijlpaal mag noemen dan.
In de categorie blunders krijgt ie van mij wel een 10.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, allemaal gebakken lucht die felicitaties van hem.
ik denk dat hij die liever ergens anders heeftquote:Op woensdag 18 november 2015 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In de categorie blunders krijgt ie van mij wel een 10.
Die mag Henkie Krol toch mooi in zijn zak steken.
Zijn jouw leidingen inmiddels ontstopt?quote:Op woensdag 18 november 2015 14:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat hij die liever ergens anders heeft
quote:Op woensdag 18 november 2015 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn jouw leidingen inmiddels ontstopt?
Tis geen Fokker neem ik aanquote:Op woensdag 18 november 2015 14:42 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
handige harrie kan elk moment aanbellen, in bezit van een krachtig apparaat
Wat raar dat ie dat niet al bij zich had, een timmerman neemt toch ook een hamer, zaag, meetlat en schaaf en zo mee als ie ergens een karweitje moet doen.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:42 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
handige harrie kan elk moment aanbellen, in bezit van een krachtig apparaat
hij heeft eerst zijn kind naar school gebracht vanmorgen, zou daarna kijken of hij het wel kon doen, kind weer van school halen, kind weer wegbrengen en dan reparerenquote:Op woensdag 18 november 2015 14:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat raar dat ie dat niet al bij zich had, een timmerman neemt toch ook een hamer, zaag, meetlat en schaaf en zo mee als ie ergens een karweitje moet doen.
Niet echt handig dus.![]()
Zo haalt ie zn dagloon er wel uitquote:Op woensdag 18 november 2015 14:49 schreef just me het volgende:
[..]
hij heeft eerst zijn kind naar school gebracht vanmorgen, zou daarna kijken of hij het wel kon doen, kind weer van school halen, kind weer wegbrengen en dan repareren
zit weer een heel verhaal achter maar dat ga ik hier niet neerzettenquote:
Ok, Afbetaling van zn contributie bij de clubquote:Op woensdag 18 november 2015 14:55 schreef just me het volgende:
[..]
zit weer een heel verhaal achter maar dat ga ik hier niet neerzetten
quote:Op woensdag 18 november 2015 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok, Afbetaling van zn contributie bij de club
quote:Op woensdag 18 november 2015 14:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat hij die liever ergens anders heeft
OK laat dan maarquote:Op woensdag 18 november 2015 15:27 schreef just me het volgende:
[..]privé en zakelijk gescheiden houden
Ik hoef gelukkig niet te kiezen want ik zat er al inquote:Op woensdag 18 november 2015 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snapte je wel, kom je dan in mijn team?
Hij is in elk geval dood.quote:
I know...quote:Op woensdag 18 november 2015 17:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is in elk geval dood.
Niet dat het er iets mee te maken heeft maar ik dacht gewoon hetro, of bi kan ook, maar hij had
drie koters en een ex vrouw geloof ik.
Misschien is het weggehaald?quote:Op woensdag 18 november 2015 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
I know...
Maar op zn FB pagina stond iig niets van Henk Krol...
Wat boeit zijn geaardheid nou?quote:
Als je nu op Henk Krol googelt vind je opeens ook beelden van Joost.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
I know...
Maar op zn FB pagina stond iig niets van Henk Krol...
en van Youpquote:Op woensdag 18 november 2015 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je nu op Henk Krol googelt vind je opeens ook beelden van Joost.
Ja who is Charlie Sheenquote:Op woensdag 18 november 2015 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat boeit zijn geaardheid nou?
De vraag is hoe zijn laatste move gaat uitpakken.quote:
Ik volg de details geeneens... Maar is HIV nog strafbaar..... ?quote:Op woensdag 18 november 2015 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vraag is hoe zijn laatste move gaat uitpakken.
Als de berichten kloppen mogen ze hem van mij wel flink straffen.
Uh, als je weet dat je besmet bent en je hebt onveilige seks met iemand zonder dat je dat meldt is dat volgens mij strafbaar.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volg de details geeneens... Maar is HIV nog strafbaar..... ?
Ja OK.. Maar sex is toch vnl viesquote:Op woensdag 18 november 2015 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uh, als je weet dat je besmet bent en je hebt onveilige seks met iemand zonder dat je dat meldt is dat volgens mij strafbaar.
Het is sowieso niet erg 'netjes'.
Als puntje bij paaltje komt zou je dat inderdaad zo kunnen zeggen, al dat smerige gedoe met die lichaamssappen.quote:
Dat dus ... Ik ga gewoon het klooster in ....quote:Op woensdag 18 november 2015 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als puntje bij paaltje komt zou je dat inderdaad zo kunnen zeggen, al dat smerige gedoe met die lichaamssappen.
Alsof dat een seksvrije zone is.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus ... Ik ga gewoon het klooster in ....
Wel 1 met bierbrouwerij of wijnproeverij en een wiet veld in de achtertuinquote:Op woensdag 18 november 2015 18:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof dat een seksvrije zone is.![]()
Het enige verschil met de 'normale' wereld is dat ze daar alles stiekem doen.
Ach, daarin ben ik hier ook aardig voorzien, daar hoef ik geen jurk voor aan te trekken.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel 1 met bierbrouwerij of wijnproeverij en een wiet veld in de achtertuin
Ik ga het dan waarschijnlijk ook nog iets zuidelijker proberenquote:Op woensdag 18 november 2015 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, daarin ben ik hier ook aardig voorzien, daar hoef ik geen jurk voor aan te trekken.
Smakelijks.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb me toch een heerlijke Turkse pizza
Veel plezier!quote:Op woensdag 18 november 2015 18:34 schreef chufi het volgende:
Hier ga ik straks een struisvogel plukken
Ik pas het even aanquote:
Ik heb er ooit een schilderij gekocht ,,,quote:Op woensdag 18 november 2015 18:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien![]()
ik eet yogurt met noten cruesli
Dat klinkt best raaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:Op woensdag 18 november 2015 18:42 schreef FANN het volgende:
Hoe maak je een struisvogel klaar Chuf?
4 min. per kantquote:Op woensdag 18 november 2015 18:42 schreef FANN het volgende:
Hoe maak je een struisvogel klaar Chuf?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien![]()
ik eet yogurt met noten cruesli
Best welquote:Op woensdag 18 november 2015 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat klinkt best raaaaaaaaaaaaaaaaaar
Waar? Bij Cruesli?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een schilderij gekocht ,,,
Ja, maar ik wou er niet al te serieus op in gaanquote:Op woensdag 18 november 2015 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Met het puntje van zijn tong.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Gofferquote:Op woensdag 18 november 2015 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met het puntje van zijn tong..
als iets heel scherp is misschien? maar dan denk ik eerder aan tranen in je ogen...quote:Op woensdag 18 november 2015 18:44 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens dat als je iets heel lekkers eet je dan een snotneus krijgt?
Ik eet altijd gewoon door.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
als iets heel scherp is misschien? maar dan denk ik eerder aan tranen in je ogen...
ik geloof niet dat ik dat heb, maar ik ga er op letten!
Wat denk je ... Maar er wordt gelijk weer een Olifant van gemaakt ,,quote:Op woensdag 18 november 2015 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar Shoef...een hele struisvogel of gewoon een 'normaal' struisvogelbiefje van de super?
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar gaat de lekkere smaak van mijn pizza
Daar heb je geen biefstuk van, niet in de super in elk gevalquote:Op woensdag 18 november 2015 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat denk je ... Maar er wordt gelijk weer een Olifant van gemaakt ,,
Straks in het klooster komt alles van boven en hoef je je niet meer druk te makenquote:Op woensdag 18 november 2015 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar heb je geen biefstuk van, niet in de super in elk geval
Zal ik het even melden in de COS.. Of hebben ze daar geen struisvogels.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat denk je ... Maar er wordt gelijk weer een Olifant van gemaakt ,,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik ga het klooster niet in hoorquote:Op woensdag 18 november 2015 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks in het klooster komt alles van boven en hoef je je niet meer druk te maken
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik het even melden in de COS.. Of hebben ze daar geen struisvogels.Denk alleen niet dat die lekker smakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sprong het niet van je bord?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb wel eens zo'n ding gegeten ook wel eens een kangaroebiefje en ik vond het niet bijzonder, weet niet eens meer waar het naar smaakte, gewoon naar vlees.
De Lidl ligt er vol mee, wild zwijn was wel erg lekker. En ik heb twee pakken kaas fondue gehaald bij de Adli.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb wel eens zo'n ding gegeten ook wel eens een kangaroebiefje en ik vond het niet bijzonder, weet niet eens meer waar het naar smaakte, gewoon naar vlees.
Natuurlijk 'met'.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
De Lidl ligt er vol mee, wild zwijn was wel erg lekker. En ik heb twee pakken kaas fondue gehaald bij de Adli.
Dat hoort ook.quote:
Kaas fondue met of zonder alcohol.quote:
Ik las gisteren iets over een pizza kaasfondue, dat schijnt een gewone pizza te zijn en dan ipv gewoon kaas een laag van die kaasfondue erop.quote:
Nou nee.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las gisteren iets over een pizza kaasfondue, dat schijnt een gewone pizza te zijn en dan ipv gewoon kaas een laag van die kaasfondue erop.
Frans nederlandsquote:Op woensdag 18 november 2015 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
huh? ben je dronken?ik snap je weer eens niet
Dat is Fransquote:Op woensdag 18 november 2015 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk een fles wijn gepakt en droomt over het klooster.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij spreekt dus ook geen Fransquote:Op woensdag 18 november 2015 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk een fles wijn gepakt en droomt over het klooster.
Die sollicitaties waren vast lekkerquote:Op woensdag 18 november 2015 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk een fles wijn gepakt en droomt over het klooster.
Oops toch weer eens glad vergeten Sorry.. Maar met of zonder dat vogeltje is net een lekker biefstukkiequote:
quote:
Jaloers dat je geen schortje hebt? Ik heb er nog 1 extra volgens mij..quote:Op woensdag 18 november 2015 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]Iaat de kut opmerking maar achterwegen
Hij had het ergens anders overquote:Op woensdag 18 november 2015 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]Iaat de kut opmerking maar achterwegen
Ik heb er geen inderdaad. Wel mijn moeder een paar oven handschoenen gegeven. Ik redde het netquote:Op woensdag 18 november 2015 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaloers dat je geen schortje hebt? Ik heb er nog 1 extra volgens mij..
Er had ik voor moeten staan, even aangepast dank uquote:
Zonder vond ik hem leukerquote:Op woensdag 18 november 2015 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Er had ik voor moeten staan, even aangepast dank u
Ben wel nieuwsgierig waarover uiteraardquote:
OK ! Je mag mijn extra schort hebbenquote:Op woensdag 18 november 2015 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er geen inderdaad. Wel mijn moeder een paar oven handschoenen gegeven. Ik redde het net
Het schijnt een instinct voor slangen te zijn. Jammer dat ik ze niet meer heb anders had ik het getestquote:
Soms kun je best nog wel als een slang uit de bocht komenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het schijnt een instinkt voor slangen te zijn. Jammer dat ik ze niet meer heb anders had ik het getest
Gelukkig schrik ik zelf niet zo vaakquote:Op woensdag 18 november 2015 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms kun je best nog wel als een slang uit de bocht komen
Stel je voor zegquote:Op woensdag 18 november 2015 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig schrik ik zelf niet zo vaak
Nou met zulke komkommers wel jaquote:Op woensdag 18 november 2015 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel je voor zegHang je straks aan het plafond
Slangen en komkommers.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het schijnt een instinkt voor slangen te zijn. Jammer dat ik ze niet meer heb anders had ik het getest
Sorry aangepastquote:Op woensdag 18 november 2015 22:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Slangen en komkommers.
Instinct voor slangen en komkommers.
ach lekker ritmiesquote:Op woensdag 18 november 2015 22:56 schreef chufi het volgende:
Ik ben een beetje over de Punk rage heen..
goed de tanden poetsenquote:Op woensdag 18 november 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Ben aan mijn 2 rolletje bezigwel goed voor het strotje
Gewoon de beste liedjes ervanquote:Op woensdag 18 november 2015 23:07 schreef chufi het volgende:
Sommige tunetjes zijn OK.. Maar meestal een hele LP lang net niet..
Das best wel een hoop tillen... Dat mag niet eens van de ARBO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |