Dat fikt lekkerquote:
Nou dat denk ik niet.quote:
Ja die is beter dan een kleuter die die zogenaamd wereld vrede uitkraamt.quote:
Ik zie geen kleuter in de OPquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is beter dan een kleuter die die zogenaamd wereld vrede uitkraamt.
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie geen kleuter in de OP
Heb je het filmpje gezien dan?
Ik vond het liefquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
JaKinderen moeten opzouten in dit soort dingen
Wat is er zo lief aan dan? Had jij al de narigheid meegekregen op die leeftijdquote:
Bij ons in de buurt werden in mijn jeugd geen mensen afgeschoten met kalasjnikovs en bomgordels.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is er zo lief aan dan? Had jij al de narigheid meegekregen op die leeftijd
En dan nog?quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt werden in mijn jeugd geen mensen afgeschoten met kalasjnikovs en bomgordels.
Dus kreeg ik die narigheid ook niet mee.quote:
Dat lijkt me best lastig met jouw kapselquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet meer... Ik draag nu een extension
Ach kom op het is het kind ingegotenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus kreeg ik die narigheid ook niet mee.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, hou kinderen weg bij die ellende en zoiets heb ik ook wel, maar ik denk dat kinderen toch wel mee krijgen wat er in Parijs is gebeurd en dan kan je daar als ouders zijnde beter maar op een manier mee omgaan waardoor het makkelijker te begrijpen is voor kinderen, dan dat ze het zelf in gaan lopen vullen.
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach kom op het is het kind ingegoten
Die kleuter weet echt van niks.quote:
Ja Ik zou mijn 4 jarig kind vertellen dat het geen vuurwerk wasquote:
Verrassend...quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Voor de goede orde : ik ben een linkse pacifist.
(zei dees in het vorige topic, quote is stuk)quote:Wat ik dan weer niet uit kan staan is dat dat kleine jongetje beter Frans kan praten dan ik
ik vertel mijn kind iedere dag dat ongelovigen afgeschoten mogen worden met een Ak47quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach kom op het is het kind ingegoten
Bewaar je de krant als het zover is?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:46 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vertel mijn kind iedere dag dat ongelovigen afgeschoten mogen worden met een Ak47
Dat is de grote hobby van mijn foody en ik? Ik ga voor de gezelligheid meequote:Op dinsdag 17 november 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je houdt van lekker eten, dat valt ook op...
Ik las jullie recensies hier altijd, vaak herkenbaar...quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is de grote hobby van mijn foody en ik? Ik ga voor de gezelligheid mee
QFT.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus kreeg ik die narigheid ook niet mee.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, hou kinderen weg bij die ellende en zoiets heb ik ook wel, maar ik denk dat kinderen toch wel mee krijgen wat er in Parijs is gebeurd en dan kan je daar als ouders zijnde beter maar op een manier mee omgaan waardoor het makkelijker te begrijpen is voor kinderen, dan dat ze het zelf in gaan lopen vullen.
Het is natuurlijk afhankelijk van de leeftijd van het kind, maar als een kind vragen stelt, je kent je eigen kind natuurlijk het best en je verteld niet meer dan 'nodig' is.quote:
Wat een discussie over dat filmpje.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben voor team soury.
Je kan kinderen alles wijsmaken.. dus ook dit, bloemen en kaarsjes beschermen tegen wapens. Yeah right![]()
Je kan ze ook opvoeden zoals mensen in Noord Korea doen.. dit is gewoon ingegeven door die vader, kinderen praten ook maar na wat ze horen.
Voor de goede orde : ik ben een linkse pacifist.
I just add some extra memoryquote:
Hij is nu wel het bekendste Franse kindje over de hele wereld... Op petit Nicolas na danquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat een discussie over dat filmpje.
Die vader stelt zijn kind gerust op een hele lieve manier, je kan och moeilijk tegen zo'n manneke
zegge, ja jongen ze gaan ons platbombarderen er is geen redden meer aan, blijkbaar heeft dat
kind wél iets mee gekregen van alle ellende
en dan dat gerustgestelde smoeltje op het eind![]()
https://www.facebook.com/jrous92/videos/10156190732035487/
was het beter geweest om dat kind bang te houden dan?
Nou, ik weet niet. Hele volkstammen zijn hun halve leven in psychoanalyse juist omdat hun ouders hen niet begrepen, accepteerden of gaven wat ze als kind nodig hadden. Dus zo natuurlijk is het niet, dat ouders hun eigen kind het beste kennen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
je kent je eigen kind natuurlijk het best
Nah, ik zie het als een uiting van liefde voor je kind om het gerust te stellen, niet dom te houden,quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is nu wel het bekendste Franse kindje over de hele wereld... Op petit Nicolas na dan
Wat had jij dan gezegd als je die vader was?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:19 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet. Hele volkstammen zijn hun halve leven in psychoanalyse juist omdat hun ouders hen niet begrepen, accepteerden of gaven wat ze als kind nodig hadden. Dus zo natuurlijk is het niet, dat ouders hun eigen kind het beste kennen.
Misschien horen we het ooit nog eens ....quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat had jij dan gezegd als je die vader was?
Maak je niet druk.. Het was idd wel liefquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, ik zie het als een uiting van liefde voor je kind om het gerust te stellen, niet dom te houden,
maar om zķn jong kind dit allemaal uit te leggen, hoe doe je dat?
Maar goed ik dacht alleen maar![]()
![]()
toen ik dat filmpje zag, kan er ook niks aan doen,
zal wel weer dom zijn dan
Toen bestonden dit soort toestanden niet... Zeker niet in de provincie met weinig communicatiequote:Op dinsdag 17 november 2015 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien horen we het ooit nog eens ....
Dat is ook het enige wat belangrijk is, en hoe je dat doet maakt niet uit.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat een discussie over dat filmpje.
Die vader stelt zijn kind gerust op een hele lieve manier, je kan och moeilijk tegen zo'n manneke
zegge, ja jongen ze gaan ons platbombarderen er is geen redden meer aan, blijkbaar heeft dat
kind wél iets mee gekregen van alle ellende
en dan dat gerustgestelde smoeltje op het eind![]()
https://www.facebook.com/jrous92/videos/10156190732035487/
was het beter geweest om dat kind bang te houden dan?
vond ik ook....quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk.. Het was idd wel lief
Ik ging dan ook van mezelf uit.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:19 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet. Hele volkstammen zijn hun halve leven in psychoanalyse juist omdat hun ouders hen niet begrepen, accepteerden of gaven wat ze als kind nodig hadden. Dus zo natuurlijk is het niet, dat ouders hun eigen kind het beste kennen.
De horrorverhalen had ie ondertussen al gehoord op de TV ...quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
vond ik ook....
je had dat kind ook meteen een horrorverhaal kunnen vertellen over wat er allemaal gaan is
misschien slaap je dan beter omdat je zo eerlijk bent tegenover een peuter, maar jah of dat
kind er beter van slaapt betwijfel ik.
oh... mijn Pa kende mij amper als kind dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:19 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, ze zullen er echt wel iets van meekrijgen, zéker als je daar woontquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
De horrorverhalen had ie ondertussen al gehoord op de TV ...
Gaan we het over het weer hebben?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat een onstuimig herfstweer overigens.
Juist. I rest my case.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... mijn Pa kende mij amper als kind dat weet ik wel zeker
Maar wat had jij dan gezegd op dát moment tegen dát kind, maakt niet uit welke relatie jequote:
Heerlijk toch.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaan we het over het weer hebben?![]()
Ja, tis winderig heh![]()
zķ onderwerp is weer veilig en nietszeggend
ja morgen ook nogquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heerlijk toch.
Ach, en het weer is er altijd.
Zei ik hierboven al: Misschien dat de kans dat ie onder een auto loopt groter is en hij toch ook niet bang is voor alle auto's. Perspectief bieden. Verhoudingen. Relativeringen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar wat had jij dan gezegd op dát moment tegen dát kind, maakt niet uit welke relatie je
met dat kind hebt, moeder, vader, buurvrouw, tante....
(heb ik het er niet eens over dat die man waarschijnlijk, zo ver ik dat kan beoordelen als ik naar
dat filmpje kijk, houdt van dat kind)
ah... oké kan ook, hoop ik dat dat helpt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:39 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Zei ik hierboven al: Misschien dat de kans dat ie onder een auto loopt groter is en hij toch ook niet bang is voor alle auto's. Perspectief bieden. Verhoudingen. Relativeringen.
Dat is nog de meest eenvoudige oplossingquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
Ik zou niet met mn kind naar zo'n plek zijn gegaan denk ik ...
Stel dat het zeg 1995 in Amsterdam gebeurd zou zijn....quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is nog de meest eenvoudige oplossing
Ja, ja ik snap je...quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel dat het zeg 1995 in Amsterdam gebeurd zou zijn....
BTW: in die periode was ik wel slachtoffer van een valse bommelding.. Maar dat had ik al eens verteld dat ik niet geevacueerd werd en zo ..
Ik was op training in het hoofdkantoor van waar ik werkte (ik werkte in een pand 200 m verderop) Tegen lunchtijd ging de hele trainingsgroep naar de kantine om te lunchen... Maar het hele pand was uitgestorven en buiten zagen we dat het afgezet was door de politie en zo ... Dus zijn we maar eens buiten gaan vragen over hoe en watquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja ik snap je...
en héél vaag staat me dat verhaal nog bij, maar dat is wel heeeeeeeeeeeeeeel vaag hoor
O ja, zo zat het!quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was op training in het hoofdkantoor van waar ik werkte (ik werkte in een pand 200 m verderop) Tegen lunchtijd ging de hele trainingsgroep naar de kantine om te lunchen... Maar het hele pand was uitgestorven en buiten zagen we dat het afgezet was door de politie en zo ... Dus zijn we maar eens buiten gaan vragen over hoe en wat.. Ze waren ons dus vergeten te evacueren... Maar stel dat ...
Juist en gelukkig dat het een valse melding was... En ik had daar nog een brief over gestuurd naar de baas... Kreeg ik op mn kop van mn baas omdat ik company-paper had gebruikt.. Ik kreeg wel een BS excuus brief,, Maar binnen 3 week erna werd er een BHV organisatie op poten gezet..quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
O ja, zo zat het!
Ja stel dat.... behķķrlijk slordig
en wat is een BHV organisatie?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist en gelukkig dat het een valse melding was... En ik had daar nog een brief over gestuurd naar de baas... Kreeg ik op mn kop van mn baas omdat ik company-paper had gebruikt.. Ik kreeg wel een BS excuus brief,, Maar binnen 3 week erna werd er een BHV organisatie op poten gezet..
Heb je al iets van je baan gehoord of nog niks? of ben je nog aan het denken....?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:57 schreef chufi het volgende:
Ih god nu krijg ik allemaal ads van Booking omdat ik hotels in Madrid heb gecheckt.... Misschien ga ik nog wel een paar dagen
Bedrijfs Hulp Verlening..quote:
ah... heeft je brief misschien toch indruk gemaaktquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Bedrijfs Hulp Verlening..
Ontruiming ehbo etc .. Tegenwoordig heet het geloof ik anders, maar elk bedrijf moet zoiets hebben
Ja dat was de afdelingsbaas... Die werd er waarschijnlijk op aangesproken.. Dat weet ik niet meer. Misschien had ik hem wel een kopie gestuurd.. EN dat de opper baas nergens over zeek... Ik zou de brief op kunnen zoeken om te checkenquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
dat je baas pissig was over dat papier is natuurlijk helemaal schandalig, maar dit terzijde
Tuurlijk... Ik schrijf niet zo maar iets naar de baasquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... heeft je brief misschien toch indruk gemaakt
hmmmmquote:Op woensdag 18 november 2015 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was de afdelingsbaas... Die werd er waarschijnlijk op aangesproken.. Dat weet ik niet meer. Misschien had ik hem wel een kopie gestuurd.. EN dat de opper baas nergens over zeek... Ik zou de brief op kunnen zoeken om te checken
uiteraard nietquote:Op woensdag 18 november 2015 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk... Ik schrijf niet zo maar iets naar de baas
Nee nog niets ... Even afwachten.. Ik hoop wel deze week wat te horen.. Afhankelijk welke reactie vraag ik wel mogelijke bedenktijd..quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je al iets van je baan gehoord of nog niks? of ben je nog aan het denken....?
oké toch weer spannend voor je... ik hoop in elk geval dat het goed voor je uitpakt Chuf.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog niets ... Even afwachten.. Ik hoop wel deze week wat te horen.. Afhankelijk welke reactie vraag ik wel mogelijke bedenktijd..
Het houdt me niet echt meer bezig maar ik ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig geworden..quote:Op woensdag 18 november 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmmja kán .... als het je nog bezighoudt zou je het kunnen checken, anders zou ik het lekker laten
Nah, ga je morgen die brief opsnorren, heb je wat te doen....quote:Op woensdag 18 november 2015 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Het houdt me niet echt meer bezig maar ik ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig geworden..
Ik heb een grotere voorkeur voor de moeilijkere positie...quote:Op woensdag 18 november 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
oké toch weer spannend voor je... ik hoop in elk geval dat het goed voor je uitpakt Chuf.
quote:Op woensdag 18 november 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een grotere voorkeur voor de moeilijkere positie...
Ik wacht het gewoon af..quote:Op woensdag 18 november 2015 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat klinkt eh........... kweetniet
Ga je al slapen?quote:Op woensdag 18 november 2015 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja meer kan je niet doen...
Truste voor straks Chuf
Nee klinkt logisch.. Zap ze ... Misschien kom je nog wat vermeldenswaardigs tegenquote:Op woensdag 18 november 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
Maar ik heb verder niks te vertellen ... niks leuks in elk geval, dus geen zin in
dank jequote:Op woensdag 18 november 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee klinkt logisch.. Zap ze ... Misschien kom je nog wat vermeldenswaardigs tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |