Dat fikt lekkerquote:
Nou dat denk ik niet.quote:
Ja die is beter dan een kleuter die die zogenaamd wereld vrede uitkraamt.quote:
Ik zie geen kleuter in de OPquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is beter dan een kleuter die die zogenaamd wereld vrede uitkraamt.
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie geen kleuter in de OP
Heb je het filmpje gezien dan?
Ik vond het liefquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
JaKinderen moeten opzouten in dit soort dingen
Wat is er zo lief aan dan? Had jij al de narigheid meegekregen op die leeftijdquote:
Bij ons in de buurt werden in mijn jeugd geen mensen afgeschoten met kalasjnikovs en bomgordels.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is er zo lief aan dan? Had jij al de narigheid meegekregen op die leeftijd
En dan nog?quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt werden in mijn jeugd geen mensen afgeschoten met kalasjnikovs en bomgordels.
Dus kreeg ik die narigheid ook niet mee.quote:
Dat lijkt me best lastig met jouw kapselquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet meer... Ik draag nu een extension
Ach kom op het is het kind ingegotenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus kreeg ik die narigheid ook niet mee.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, hou kinderen weg bij die ellende en zoiets heb ik ook wel, maar ik denk dat kinderen toch wel mee krijgen wat er in Parijs is gebeurd en dan kan je daar als ouders zijnde beter maar op een manier mee omgaan waardoor het makkelijker te begrijpen is voor kinderen, dan dat ze het zelf in gaan lopen vullen.
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach kom op het is het kind ingegoten
Die kleuter weet echt van niks.quote:
Ja Ik zou mijn 4 jarig kind vertellen dat het geen vuurwerk wasquote:
Verrassend...quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Voor de goede orde : ik ben een linkse pacifist.
(zei dees in het vorige topic, quote is stuk)quote:Wat ik dan weer niet uit kan staan is dat dat kleine jongetje beter Frans kan praten dan ik
ik vertel mijn kind iedere dag dat ongelovigen afgeschoten mogen worden met een Ak47quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach kom op het is het kind ingegoten
Bewaar je de krant als het zover is?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:46 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vertel mijn kind iedere dag dat ongelovigen afgeschoten mogen worden met een Ak47
Dat is de grote hobby van mijn foody en ik? Ik ga voor de gezelligheid meequote:Op dinsdag 17 november 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je houdt van lekker eten, dat valt ook op...
Ik las jullie recensies hier altijd, vaak herkenbaar...quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is de grote hobby van mijn foody en ik? Ik ga voor de gezelligheid mee
QFT.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus kreeg ik die narigheid ook niet mee.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, hou kinderen weg bij die ellende en zoiets heb ik ook wel, maar ik denk dat kinderen toch wel mee krijgen wat er in Parijs is gebeurd en dan kan je daar als ouders zijnde beter maar op een manier mee omgaan waardoor het makkelijker te begrijpen is voor kinderen, dan dat ze het zelf in gaan lopen vullen.
Het is natuurlijk afhankelijk van de leeftijd van het kind, maar als een kind vragen stelt, je kent je eigen kind natuurlijk het best en je verteld niet meer dan 'nodig' is.quote:
Wat een discussie over dat filmpje.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben voor team soury.
Je kan kinderen alles wijsmaken.. dus ook dit, bloemen en kaarsjes beschermen tegen wapens. Yeah right![]()
Je kan ze ook opvoeden zoals mensen in Noord Korea doen.. dit is gewoon ingegeven door die vader, kinderen praten ook maar na wat ze horen.
Voor de goede orde : ik ben een linkse pacifist.
I just add some extra memoryquote:
Hij is nu wel het bekendste Franse kindje over de hele wereld... Op petit Nicolas na danquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat een discussie over dat filmpje.
Die vader stelt zijn kind gerust op een hele lieve manier, je kan och moeilijk tegen zo'n manneke
zegge, ja jongen ze gaan ons platbombarderen er is geen redden meer aan, blijkbaar heeft dat
kind wél iets mee gekregen van alle ellende
en dan dat gerustgestelde smoeltje op het eind![]()
https://www.facebook.com/jrous92/videos/10156190732035487/
was het beter geweest om dat kind bang te houden dan?
Nou, ik weet niet. Hele volkstammen zijn hun halve leven in psychoanalyse juist omdat hun ouders hen niet begrepen, accepteerden of gaven wat ze als kind nodig hadden. Dus zo natuurlijk is het niet, dat ouders hun eigen kind het beste kennen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
je kent je eigen kind natuurlijk het best
Nah, ik zie het als een uiting van liefde voor je kind om het gerust te stellen, niet dom te houden,quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is nu wel het bekendste Franse kindje over de hele wereld... Op petit Nicolas na dan
Wat had jij dan gezegd als je die vader was?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:19 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet. Hele volkstammen zijn hun halve leven in psychoanalyse juist omdat hun ouders hen niet begrepen, accepteerden of gaven wat ze als kind nodig hadden. Dus zo natuurlijk is het niet, dat ouders hun eigen kind het beste kennen.
Misschien horen we het ooit nog eens ....quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat had jij dan gezegd als je die vader was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |