Terroristen zijn niet al te snugger.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
Lijkt mij sterk dat het de terroristen zijn. Waarom zouden ze zonodig naar Belgie willen gaan? Daar worden ze juist gezocht.
Tja, heftig, blowen en blow up, what's the difference?quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:15 schreef sp3c het volgende:
als het betekend dat de beveiliging niet meer wordt gedaan door tjappies die hun werk maar half serieus nemen dan komt er nog iets goeds uit dan
die paar keer dat ik naar voetbal ben geweest werd alleen mijn jas gefouilleerd en zaten mensen gewoon te blowen op de tribune![]()
niet?quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:54 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Terroristen zijn niet al te snugger.
dit is bijna een scherpe opmerking maar niet echtquote:Op dinsdag 17 november 2015 18:58 schreef highender het volgende:
[..]
Tja, heftig, blowen en blow up, what's the difference?
Ja maar je kan niet elk eettentje beveiligen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit is bijna een scherpe opmerking maar niet echt
de aanslagen in Parijs hebben bewezen dat een beetje fatsoenlijke beveiliging alle difference kan maken
nee maar als je beveiliging neerzet is het handig als die goed zijn in wat ze doenquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja maar je kan niet elk eettentje beveiligen natuurlijk.
Ben ik met je eens hoor, maar kon het even niet latenquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:01 schreef sp3c het volgende:
dit is bijna een scherpe opmerking maar niet echt
de aanslagen in Parijs hebben bewezen dat een beetje fatsoenlijke beveiliging alle difference kan maken
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:07:03BREAKING: Another police operation underway now in #Molenbeek #Brussels #Belgium in connection with the #Parisattacks - @News_Executive reageer retweet
2 twitter berichtjes en verder valt er niets over te vinden, denk niet dat het klopt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:50 schreef YazooW het volgende:
twitter:NewsOnTheMin twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 18:42:45BREAKING: Car has run through a toll booth at Franco-Belgian border. Big police operation is to be underway #ParisAttacks #Belgium reageer retweet
twitter:GavinLeeBBC twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 18:37:37RTL reporting that a car has run through checkpoint at Franco-Belgian border. Big police operation said to be underway. #Paris reageer retweet
Deels eens, aan de andere kant verwacht het merendeel dat politie dit nu extra in gaten houdt. Als ze het niet doen en er gebeurd wel wat is het ook niet goed.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al die 'dreigingen'. Al parkeer ik nu mn auto op een invalideplek is het ook verdacht.. wat een onzin.
Nee man, daar gaat het niet om, het gaat om het netwerk van die console en de extra mogelijkheden die er zijn voor die lui om zich zo goed als onzichtbaar te maken tussen 65mil gamers, terwijl ze toch kunnen communiceren.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmmm toch de schuld van de gewelddadige games, lekker van kinds af aan spelen. Waarom vinden wij allen GTA zo fijn, lekker mensen neerknallen en dood rijden.. Ik las een GTA pauze in...
Volgens dat christenfundamentalistisch kutwijf dat als terrorismedeskundige op tv komt, Beatrice de Graaf, was de verkrijgbaarheid van marihuana ook al een grote factor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmmm toch de schuld van de gewelddadige games, lekker van kinds af aan spelen. Waarom vinden wij allen GTA zo fijn, lekker mensen neerknallen en dood rijden.. Ik las een GTA pauze in...
Dat zeker, zie de enorme agressie in coffeeshops.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens dat christenfundamentalistisch kutwijf dat als terrorismedeskundige op tv komt, Beatrice de Graaf, was de verkrijgbaarheid van marihuana ook al een grote factor.
Nahja als je een PS4 hebt koop je daar ook GTA bij, en dat blijft een inspirerend spel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:12 schreef contactpersoon het volgende:
[..]
Nee man, daar gaat het niet om, het gaat om het netwerk van die console en de extra mogelijkheden die er zijn voor die lui om zich zo goed als onzichtbaar te maken tussen 65mil gamers, terwijl ze toch kunnen communiceren.
Je moet de oorspronkelijke artikelen op forbes maar lezen, klinkt heel plausibel allemaal en als het waar is (niet 100% zeker, mind you!) dan hebben veiligheidsdiensten een enorm probleem.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:10 schreef Starm het volgende:
[..]
2 twitter berichtjes en verder valt er niets over te vinden, denk niet dat het klopt.
quote:18.23: Aan de Frans-Belgische grens in Quiévrain is een auto door een wegversperring gereden. Dat meldt de politie. Volgens persbureau Belga is de zoekactie is om 16.30 uur afgeblazen.
http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)nstad-Boulogne.dhtml
Daar vergis je je in.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:54 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
nou nee. Je koopt ook geen rambo bij je tv, en dat zou je ook een inspirerende film kunnen noemenquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nahja als je een PS4 hebt koop je daar ook GTA bij, en dat blijft een inspirerend spel.
twitter:GavinLeeBBC twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:11:12Police confirm a police op on French-Belgian border + the discovery of a car in Picardie. No comment on whether it's link to #Paris attacks reageer retweet
twitter:JeroenAkkermans twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:19:26Hannover. De voetbalwedstrijd is afgelast horen we. reageer retweet
twitter:NOS twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:22:20Wedstrijd Duitsland - Nederland afgelast, stadion ontruimd https://t.co/O5isiDs1XF reageer retweet
Probeer jij zo'n aanslag maar eens op poten te zetten. Ik denk dat daar best wel wat bij kom kijken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:54 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:20:15Interland #Oranje in Hannover gaat op last van politie niet door #duined https://t.co/sLv5KwawPL reageer retweet
Heb jij ff geluk. De wedstrijd is afgelast.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:56 schreef Scrummie het volgende:
Ik snap die angst echt wel. Ik zit vanavond ook met een iets ander gevoel DUI-NED te kijken moet ik eerlijk toegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |