Daar hebben wij leuke afspraken mee gemaakt met de Saudi's.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat een beetje onderbelicht wordt is het feit dat IS natuurlijk gefinancierd wordt door een aantal steenrijke olielanden. Het aanpakken daarvan daar hebben ze het niet over..........
Dat vind ik dus ook zo vreemd, aangezien er wordt gezegd dat ze in Saudie-Arabië ook actief zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat een beetje onderbelicht wordt is het feit dat IS natuurlijk gefinancierd wordt door een aantal steenrijke olielanden. Het aanpakken daarvan daar hebben ze het niet over..........
Jij komt ook bij mij binnen via media, dus ik geloof je niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, denken jullie nou echt dat de waarheid jullie huiskamers binnenkomt via de media?
We weten wat we moeten weten. We hebben geen idee van de belangen die spelen.²
Zit je in de huiskamer dan?quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij komt ook bij mij binnen via media, dus ik geloof je niet.
Er wordt 23:06 ook al verwezen naar een artikel in the Guardian, waarin het om 22.55 al werd aangegeven. Die tijd in the Guardian heeft natuurlijk te maken met tijdsverschil, maar misschien heeft tijdsverschil ook invloed gehad op het aanpassen van Wikipedia. Ik ben geen expert, maar het complot wordt wel erg vreemd, wanneer er wordt verwezen naar bronnen, die pas een uur later worden geschreven.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:25 schreef Salvad0R het volgende:
....toch wel apart dat MI6 hun IP adres achterlaat bij de edit history van Wikipedia, waaruit blijkt dat zij die pagina hebben gecreëerd en "feiten" hebben gepost, voordat die in Parijs hadden plaats gevonden...
[ afbeelding ]
In the 23:06 version is this comment:
“In a televised statement at approximately 23:58, French President François Hollande declared a state of emergencyand closing of borders for the whole of France.[7]”
How could the writer report what President Hollande did at 23:58, as if it’s a fait accompli, when he’s writing at 23:06, before it happened? Does this not remind us of the BBC reporting the fall of Building 7 with Building 7 still in the background?
https://en.wikipedia.org/wiki/Special:Contributions/82.45.236.70
waar slaat dat "quote:
Saudi Arabie exporteert olie en wahabistische / salafistische terroristen. En is in het straffen van "misdaden" van 't zelfde kaliber als IS. Iets dat meestal ten nadele van de vrouw wordt berecht met dat Islamitische wankelrecht van ze.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook zo vreemd, aangezien er wordt gezegd dat ze in Saudie-Arabië ook actief zijn.
Het zet vooral aan tot agressie.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Net als Tong80, dat gelul met een kenmerk voor hem.
Tijdverschil met UK wellichtquote:Op dinsdag 17 november 2015 18:25 schreef Salvad0R het volgende:
....toch wel apart dat MI6 hun IP adres achterlaat bij de edit history van Wikipedia, waaruit blijkt dat zij die pagina hebben gecreëerd en "feiten" hebben gepost, voordat die in Parijs hadden plaats gevonden...
[ afbeelding ]
“In a televised statement at approximately 23:58, French President François Hollande declared a state of emergencyand closing of borders for the whole of France.[7]”
How could the writer report what President Hollande did at 23:58, as if it’s a fait accompli, when he’s writing at 23:06, before it happened? Does this not remind us of the BBC reporting the fall of Building 7 with Building 7 still in the background?
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Net als Tong80, dat gelul met een kenmerk voor hem.
laten we ff bij het onderwerp blijvenquote:
Ik word een beetje moe van al die 'dreigingen'. Al parkeer ik nu mn auto op een invalideplek is het ook verdacht.. wat een onzin.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:43 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Paniek rond Hannover stadion? Verdachte koffer gevonden. Angst zit er echt goed in.
Mijn Suzuki Swift laat ik ook maar even in de garage staan...quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al die 'dreigingen'. Al parkeer ik nu mn auto op een invalideplek is het ook verdacht.. wat een onzin.
Dat is inderdaad waar geheime diensten mee bezig zijn. Wikipedia pagina's aanpassenquote:Op dinsdag 17 november 2015 18:25 schreef Salvad0R het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm toch de schuld van de gewelddadige games, lekker van kinds af aan spelen. Waarom vinden wij allen GTA zo fijn, lekker mensen neerknallen en dood rijden.. Ik las een GTA pauze in...quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:27 schreef contactpersoon het volgende:
'Playstation speelde cruciale rol in communicatie Parijse aanslagen'
Bij de opzet van de aanslagen in Parijs van vrijdag hebben de terroristen veelvuldig gebruik gemaakt van de PlayStation-console, omdat de communicatie daarvan lastig is af te luisteren, stellen bronnen van Forbes.
Het probleem is dat op de console heel veel verschillende spellen beschikbaar zijn met elk hun communicatiekanaal. Bovendien nemen aan multiuser games heel veel mensen tegelijk deel. In totaal kent net netwerk zo'n 65 miljoen actieve gebruikers. De communicatie tussen de spelers gaat doorgaans over het toepassen van extreem geweld en vormt een effectieve dekmantel voor de terroristen. Bovendien kunnen zij boodschappen uitwisselen door bijvoorbeeld met kogels boodschappen op een muur te schrijven en deze vervolgens op te blazen. Zij hebben dus een derde kanaal naast spraak en tekstboodschappen waar ze zich van kunnen bedienen.
bron
Ziek, maar geraffineerd, gasten zijn niet achterlijk al zijn ze wel compleet gestoord.
Verdachte figuren op Rembrandtplein en Leidseplein. Niks anders dan normaal dus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:48 schreef Automatisch het volgende:
Politie: waarschuwing dreiging Amsterdam nep
AMSTERDAM -
Een bericht dat op social media rondzingt over een 'directe dreiging' in de binnenstad van Amsterdam is nep volgens de politie. "Whatsapp-bericht op sociale media over dreiging op Rembrandtplein en Leidseplein is een gerucht", schrijft de politie op Twitter. "Geen concrete aanwijzingen over dreiging."
In het Whatsapp-bericht, waarvan niet duidelijk is wie het heeft verstuurd, staat dat er tussen 16.00 en 21.00 uur mogelijk iets staat te gebeuren op de drukke pleinen. Ook zouden er volgens de verzender "verdachte figuren" zijn gesignaleerd op die plekken. De politie doet het af als een broodjeaapverhaal en probeert de herkomst van het bericht te achterhalen, liet een woordvoerder weten.
Dinsdagmiddag is ook Amsterdam Centraal een korte tijd afgezet na de vondst van twee verdachte koffers. Het bleek te gaan om een loos alarm. Inmiddels was er veel politie bij het station gearriveerd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_A_dam_nep__.html
twitter:NewsOnTheMin twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 18:42:45BREAKING: Car has run through a toll booth at Franco-Belgian border. Big police operation is to be underway #ParisAttacks #Belgium reageer retweet
twitter:GavinLeeBBC twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 18:37:37RTL reporting that a car has run through checkpoint at Franco-Belgian border. Big police operation said to be underway. #Paris reageer retweet
Je gaat naar een voor jou bekende plek.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
Lijkt mij sterk dat het de terroristen zijn. Waarom zouden ze zonodig naar Belgie willen gaan? Daar worden ze juist gezocht.
Terroristen zijn niet al te snugger.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
Lijkt mij sterk dat het de terroristen zijn. Waarom zouden ze zonodig naar Belgie willen gaan? Daar worden ze juist gezocht.
Tja, heftig, blowen en blow up, what's the difference?quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:15 schreef sp3c het volgende:
als het betekend dat de beveiliging niet meer wordt gedaan door tjappies die hun werk maar half serieus nemen dan komt er nog iets goeds uit dan
die paar keer dat ik naar voetbal ben geweest werd alleen mijn jas gefouilleerd en zaten mensen gewoon te blowen op de tribune![]()
niet?quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:54 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Terroristen zijn niet al te snugger.
dit is bijna een scherpe opmerking maar niet echtquote:Op dinsdag 17 november 2015 18:58 schreef highender het volgende:
[..]
Tja, heftig, blowen en blow up, what's the difference?
Ja maar je kan niet elk eettentje beveiligen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit is bijna een scherpe opmerking maar niet echt
de aanslagen in Parijs hebben bewezen dat een beetje fatsoenlijke beveiliging alle difference kan maken
nee maar als je beveiliging neerzet is het handig als die goed zijn in wat ze doenquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja maar je kan niet elk eettentje beveiligen natuurlijk.
Ben ik met je eens hoor, maar kon het even niet latenquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:01 schreef sp3c het volgende:
dit is bijna een scherpe opmerking maar niet echt
de aanslagen in Parijs hebben bewezen dat een beetje fatsoenlijke beveiliging alle difference kan maken
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:07:03BREAKING: Another police operation underway now in #Molenbeek #Brussels #Belgium in connection with the #Parisattacks - @News_Executive reageer retweet
2 twitter berichtjes en verder valt er niets over te vinden, denk niet dat het klopt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:50 schreef YazooW het volgende:
twitter:NewsOnTheMin twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 18:42:45BREAKING: Car has run through a toll booth at Franco-Belgian border. Big police operation is to be underway #ParisAttacks #Belgium reageer retweet
twitter:GavinLeeBBC twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 18:37:37RTL reporting that a car has run through checkpoint at Franco-Belgian border. Big police operation said to be underway. #Paris reageer retweet
Deels eens, aan de andere kant verwacht het merendeel dat politie dit nu extra in gaten houdt. Als ze het niet doen en er gebeurd wel wat is het ook niet goed.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al die 'dreigingen'. Al parkeer ik nu mn auto op een invalideplek is het ook verdacht.. wat een onzin.
Nee man, daar gaat het niet om, het gaat om het netwerk van die console en de extra mogelijkheden die er zijn voor die lui om zich zo goed als onzichtbaar te maken tussen 65mil gamers, terwijl ze toch kunnen communiceren.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmmm toch de schuld van de gewelddadige games, lekker van kinds af aan spelen. Waarom vinden wij allen GTA zo fijn, lekker mensen neerknallen en dood rijden.. Ik las een GTA pauze in...
Volgens dat christenfundamentalistisch kutwijf dat als terrorismedeskundige op tv komt, Beatrice de Graaf, was de verkrijgbaarheid van marihuana ook al een grote factor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmmm toch de schuld van de gewelddadige games, lekker van kinds af aan spelen. Waarom vinden wij allen GTA zo fijn, lekker mensen neerknallen en dood rijden.. Ik las een GTA pauze in...
Dat zeker, zie de enorme agressie in coffeeshops.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens dat christenfundamentalistisch kutwijf dat als terrorismedeskundige op tv komt, Beatrice de Graaf, was de verkrijgbaarheid van marihuana ook al een grote factor.
Nahja als je een PS4 hebt koop je daar ook GTA bij, en dat blijft een inspirerend spel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:12 schreef contactpersoon het volgende:
[..]
Nee man, daar gaat het niet om, het gaat om het netwerk van die console en de extra mogelijkheden die er zijn voor die lui om zich zo goed als onzichtbaar te maken tussen 65mil gamers, terwijl ze toch kunnen communiceren.
Je moet de oorspronkelijke artikelen op forbes maar lezen, klinkt heel plausibel allemaal en als het waar is (niet 100% zeker, mind you!) dan hebben veiligheidsdiensten een enorm probleem.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:10 schreef Starm het volgende:
[..]
2 twitter berichtjes en verder valt er niets over te vinden, denk niet dat het klopt.
quote:18.23: Aan de Frans-Belgische grens in Quiévrain is een auto door een wegversperring gereden. Dat meldt de politie. Volgens persbureau Belga is de zoekactie is om 16.30 uur afgeblazen.
http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)nstad-Boulogne.dhtml
Daar vergis je je in.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:54 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
nou nee. Je koopt ook geen rambo bij je tv, en dat zou je ook een inspirerende film kunnen noemenquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nahja als je een PS4 hebt koop je daar ook GTA bij, en dat blijft een inspirerend spel.
twitter:GavinLeeBBC twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:11:12Police confirm a police op on French-Belgian border + the discovery of a car in Picardie. No comment on whether it's link to #Paris attacks reageer retweet
twitter:JeroenAkkermans twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:19:26Hannover. De voetbalwedstrijd is afgelast horen we. reageer retweet
twitter:NOS twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:22:20Wedstrijd Duitsland - Nederland afgelast, stadion ontruimd https://t.co/O5isiDs1XF reageer retweet
Probeer jij zo'n aanslag maar eens op poten te zetten. Ik denk dat daar best wel wat bij kom kijken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:54 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 19:20:15Interland #Oranje in Hannover gaat op last van politie niet door #duined https://t.co/sLv5KwawPL reageer retweet
Heb jij ff geluk. De wedstrijd is afgelast.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:56 schreef Scrummie het volgende:
Ik snap die angst echt wel. Ik zit vanavond ook met een iets ander gevoel DUI-NED te kijken moet ik eerlijk toegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |