abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157628282
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat een beetje onderbelicht wordt is het feit dat IS natuurlijk gefinancierd wordt door een aantal steenrijke olielanden. Het aanpakken daarvan daar hebben ze het niet over..........
Daar hebben wij leuke afspraken mee gemaakt met de Saudi's. :)
pi_157628312
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:30 schreef HulkHeld het volgende:
ezel.
):O
pi_157628321
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat een beetje onderbelicht wordt is het feit dat IS natuurlijk gefinancierd wordt door een aantal steenrijke olielanden. Het aanpakken daarvan daar hebben ze het niet over..........
Dat vind ik dus ook zo vreemd, aangezien er wordt gezegd dat ze in Saudie-Arabië ook actief zijn.
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:34:18 #105
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_157628382
Jongens, denken jullie nou echt dat de waarheid jullie huiskamers binnenkomt via de media? :')

We weten wat we moeten weten. We hebben geen idee van de belangen die spelen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_157628401
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, denken jullie nou echt dat de waarheid jullie huiskamers binnenkomt via de media? :')

We weten wat we moeten weten. We hebben geen idee van de belangen die spelen. :{

Jij komt ook bij mij binnen via media, dus ik geloof je niet. :W
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:35:23 #107
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_157628413
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:34 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Jij komt ook bij mij binnen via media, dus ik geloof je niet. :W
Zit je in de huiskamer dan? :?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 17 november 2015 @ 18:38:27 #108
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_157628490
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:25 schreef Salvad0R het volgende:
....toch wel apart dat MI6 hun IP adres achterlaat bij de edit history van Wikipedia, waaruit blijkt dat zij die pagina hebben gecreëerd en "feiten" hebben gepost, voordat die in Parijs hadden plaats gevonden...

[ afbeelding ]

In the 23:06 version is this comment:

“In a televised statement at approximately 23:58, French President François Hollande declared a state of emergencyand closing of borders for the whole of France.[7]”

How could the writer report what President Hollande did at 23:58, as if it’s a fait accompli, when he’s writing at 23:06, before it happened? Does this not remind us of the BBC reporting the fall of Building 7 with Building 7 still in the background?

https://en.wikipedia.org/wiki/Special:Contributions/82.45.236.70

:W
Er wordt 23:06 ook al verwezen naar een artikel in the Guardian, waarin het om 22.55 al werd aangegeven. Die tijd in the Guardian heeft natuurlijk te maken met tijdsverschil, maar misschien heeft tijdsverschil ook invloed gehad op het aanpassen van Wikipedia. Ik ben geen expert, maar het complot wordt wel erg vreemd, wanneer er wordt verwezen naar bronnen, die pas een uur later worden geschreven.

Dus zullen we dit gelul maar gewoon laten. Als je per se een complot wil vinden, dan zijn daar andere forumonderdelen voor en andere websites.
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:39:54 #109
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_157628525
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zit je in de huiskamer dan? :?

waar slaat dat " :{² " op
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_157628534
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:39 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Net als Tong80, dat gelul met een kenmerk voor hem.
pi_157628556
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:31 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook zo vreemd, aangezien er wordt gezegd dat ze in Saudie-Arabië ook actief zijn.
Saudi Arabie exporteert olie en wahabistische / salafistische terroristen. En is in het straffen van "misdaden" van 't zelfde kaliber als IS. Iets dat meestal ten nadele van de vrouw wordt berecht met dat Islamitische wankelrecht van ze.

En in dat opzicht hang ik heel erg naar de BNW kant toe, met de vraag hoe zo'n middeleeuwse ramp een bondgenoot kan zijn.

Ik hoop dat Rusland en Frankrijk de IS helemaal naar de tering werken. En ik hoop dat Saudi Arabie dan ziedend wordt. Dan kunnen we het koningshuis daar ook meteen van een dropping voorzien.
pi_157628559
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:40 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Het zet vooral aan tot agressie.
pi_157628576
quote:
....toch wel apart dat MI6 hun IP adres achterlaat bij de edit history van Wikipedia, waaruit blijkt dat zij die pagina hebben gecreëerd en "feiten" hebben gepost, voordat die in Parijs hadden plaats gevonden...

[ afbeelding ]

“In a televised statement at approximately 23:58, French President François Hollande declared a state of emergencyand closing of borders for the whole of France.[7]”

How could the writer report what President Hollande did at 23:58, as if it’s a fait accompli, when he’s writing at 23:06, before it happened? Does this not remind us of the BBC reporting the fall of Building 7 with Building 7 still in the background?

Tijdverschil met UK wellicht :')
  Moderator dinsdag 17 november 2015 @ 18:42:11 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157628577
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:41 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het zet vooral aan tot agressie.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:40 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:39 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

laten we ff bij het onderwerp blijven
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_157628606
Paniek rond Hannover stadion? Verdachte koffer gevonden. Angst zit er echt goed in.
Niet Fokken met mij.
pi_157628629
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:42 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Tijdverschil met UK wellicht :')
Inderdaad. Mafklappen die de tijdszones niet kennen.

Groeten uit GMT-5
pi_157628639
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:43 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Paniek rond Hannover stadion? Verdachte koffer gevonden. Angst zit er echt goed in.
Ik word een beetje moe van al die 'dreigingen'. Al parkeer ik nu mn auto op een invalideplek is het ook verdacht.. wat een onzin.
pi_157628664
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:44 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van al die 'dreigingen'. Al parkeer ik nu mn auto op een invalideplek is het ook verdacht.. wat een onzin.
Mijn Suzuki Swift laat ik ook maar even in de garage staan...
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:45:35 #119
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_157628679
quote:

[ afbeelding ]

Dat is inderdaad waar geheime diensten mee bezig zijn. Wikipedia pagina's aanpassen _O_
pi_157628782
Politie: waarschuwing dreiging Amsterdam nep

AMSTERDAM -
Een bericht dat op social media rondzingt over een 'directe dreiging' in de binnenstad van Amsterdam is nep volgens de politie. "Whatsapp-bericht op sociale media over dreiging op Rembrandtplein en Leidseplein is een gerucht", schrijft de politie op Twitter. "Geen concrete aanwijzingen over dreiging."
In het Whatsapp-bericht, waarvan niet duidelijk is wie het heeft verstuurd, staat dat er tussen 16.00 en 21.00 uur mogelijk iets staat te gebeuren op de drukke pleinen. Ook zouden er volgens de verzender "verdachte figuren" zijn gesignaleerd op die plekken. De politie doet het af als een broodjeaapverhaal en probeert de herkomst van het bericht te achterhalen, liet een woordvoerder weten.
Dinsdagmiddag is ook Amsterdam Centraal een korte tijd afgezet na de vondst van twee verdachte koffers. Het bleek te gaan om een loos alarm. Inmiddels was er veel politie bij het station gearriveerd.

http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_A_dam_nep__.html
pi_157628783
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:27 schreef contactpersoon het volgende:
'Playstation speelde cruciale rol in communicatie Parijse aanslagen'

Bij de opzet van de aanslagen in Parijs van vrijdag hebben de terroristen veelvuldig gebruik gemaakt van de PlayStation-console, omdat de communicatie daarvan lastig is af te luisteren, stellen bronnen van Forbes.

Het probleem is dat op de console heel veel verschillende spellen beschikbaar zijn met elk hun communicatiekanaal. Bovendien nemen aan multiuser games heel veel mensen tegelijk deel. In totaal kent net netwerk zo'n 65 miljoen actieve gebruikers. De communicatie tussen de spelers gaat doorgaans over het toepassen van extreem geweld en vormt een effectieve dekmantel voor de terroristen. Bovendien kunnen zij boodschappen uitwisselen door bijvoorbeeld met kogels boodschappen op een muur te schrijven en deze vervolgens op te blazen. Zij hebben dus een derde kanaal naast spraak en tekstboodschappen waar ze zich van kunnen bedienen.

bron

Ziek, maar geraffineerd, gasten zijn niet achterlijk al zijn ze wel compleet gestoord.
Hmmm toch de schuld van de gewelddadige games, lekker van kinds af aan spelen. Waarom vinden wij allen GTA zo fijn, lekker mensen neerknallen en dood rijden.. Ik las een GTA pauze in...
pi_157628807
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:48 schreef Automatisch het volgende:
Politie: waarschuwing dreiging Amsterdam nep

AMSTERDAM -
Een bericht dat op social media rondzingt over een 'directe dreiging' in de binnenstad van Amsterdam is nep volgens de politie. "Whatsapp-bericht op sociale media over dreiging op Rembrandtplein en Leidseplein is een gerucht", schrijft de politie op Twitter. "Geen concrete aanwijzingen over dreiging."
In het Whatsapp-bericht, waarvan niet duidelijk is wie het heeft verstuurd, staat dat er tussen 16.00 en 21.00 uur mogelijk iets staat te gebeuren op de drukke pleinen. Ook zouden er volgens de verzender "verdachte figuren" zijn gesignaleerd op die plekken. De politie doet het af als een broodjeaapverhaal en probeert de herkomst van het bericht te achterhalen, liet een woordvoerder weten.
Dinsdagmiddag is ook Amsterdam Centraal een korte tijd afgezet na de vondst van twee verdachte koffers. Het bleek te gaan om een loos alarm. Inmiddels was er veel politie bij het station gearriveerd.

http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_A_dam_nep__.html
Verdachte figuren op Rembrandtplein en Leidseplein. Niks anders dan normaal dus.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:50:19 #123
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_157628813
NewsOnTheMin twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 18:42:45 BREAKING: Car has run through a toll booth at Franco-Belgian border. Big police operation is to be underway #ParisAttacks #Belgium reageer retweet
GavinLeeBBC twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 18:37:37 RTL reporting that a car has run through checkpoint at Franco-Belgian border. Big police operation said to be underway. #Paris reageer retweet
pi_157628880
Lijkt mij sterk dat het de terroristen zijn. Waarom zouden ze zonodig naar Belgie willen gaan? Daar worden ze juist gezocht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_157628924
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
Lijkt mij sterk dat het de terroristen zijn. Waarom zouden ze zonodig naar Belgie willen gaan? Daar worden ze juist gezocht.
Je gaat naar een voor jou bekende plek.
M.a.w. matige voorbereiding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')