abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157628535
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 13:15 schreef opreis het volgende:

[..]

Het zou mij niet verbazen als Mercedes nog een paar tienden achter de hand heeft gehad steeds, gewoon kwestie van de knop nog wat verder open draaien en met wat meer risico rijden. Ze zijn nauwelijks echt uitgedaagd de afgelopen 2 jaar.
Dat hebben ze ook. Als er een SC komt hebben ze daarna opeens veel meer pace totdat ze weer een gat hebben. En als er een Mercedes achter andere auto's verzeild raakt mag die ook betere settings gebruiken totdat die weer achter de andere Mercedes zit op plek 2.
pi_157628625
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2015 16:40 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop vooral dat het geluid volgend jaar wat beter wordt. Op de baan is er verder toch niets aan, Mercedes gaat weer alles winnen. Een beetje meer geluid zal helpen voor het kijkplezier.

En voor iedereen die zegt dat een turbomotor met ERS per se stil moet zijn en geen geluid kan maken:
c_/
  Redactie Sport dinsdag 17 november 2015 @ 18:53:52 #53
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157628935
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik kan er wel in meegaan als je van 07 en 08 07, 08, 09, 10, 11, 12 en 13 maakt.
Behalve 2009 en 2013 wel mee eens. In 2009 na een halfjaar in een kutwagen onder druk aangetoond toch goed te zijn en in 2013 gewoon degelijk gereden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_157628946
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:40 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat hebben ze ook. Als er een SC komt hebben ze daarna opeens veel meer pace totdat ze weer een gat hebben. En als er een Mercedes achter andere auto's verzeild raakt mag die ook betere settings gebruiken totdat die weer achter de andere Mercedes zit op plek 2.
Vaak wel, maar in de races dat ze niet heel superieur zijn hebben ze dat ook niet. Heel erg veel sneller zijn op een deel van de banen telt eigenlijk niet, je moet overal iets sneller zijn. Dat laatste zijn ze aan het kwijtraken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_157629041
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:30 schreef Waffle het volgende:

[..]

Heb je ze in het echt al eens gehoord? Vond het op Spa echt prima geluid. Oké de v8 was tof dat je ze over het hele circuit hoorde, maar tijdens de race moest je oordoppen in omdat het gewoon pijn aan de oren deed. Het probleem tijdens zo'n weekend is meer dat de gp2 veel te veel kabaal maken. Haal dat volume naar beneden en ik denk dat er over twee jaar niemand meer over klaagt.

V6 turbo is toch wel gave techniek. Bijna de helft aan brandstof mee en toch vrijwel even snel zijn. Prachtig toch.
Nee. Gewoon nee.

F1 moet niet proberen milieuvriendelijk te zijn.

F1 moet milieuonvriendelijk zijn met dikke V10's en benzine en lawaai en rubber en alles _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 17 november 2015 @ 19:03:32 #56
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_157629228
quote:
Klinkt niet verkeerd, maar kan niet tippen aan de '95er V12 3.0 liter.
pi_157629540
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 19:03 schreef tja77 het volgende:

[..]

Klinkt niet verkeerd, maar kan niet tippen aan de '95er V12 3.0 liter.
Geef mij maar de V10 ;)

Maar het ging dus om een turbo motor met ERS, de P1 heeft dat dus ook (V8 twin turbo) en die heeft dan nog een redelijk straatlegale uitlaat wat bij de F1 dus niet hoeft :D

[ Bericht 6% gewijzigd door SnowOokami op 17-11-2015 19:20:01 ]
pi_157629677
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 17:55 schreef opreis het volgende:

[..]

Wat jij nu zegt is gelul, gemiddeld 2 tienden per rondje was hij uiteindelijk langzamer dan Rosberg. Dat was in Australie ongeveer 6 tienden per rondje.
Ook bij de kwalificatie zitten ze nu vaak binnen een seconde waar dat aan het begin van het seizoen nog meer dan een seconde was. Het gat is er nog wel maar het is lang niet meer zo groot als het was, als ze nog 2 of 3 tienden vinden in de race en 4 to 6 tienden in de kwalificatie zitten zijn ze vergelijkbaar.
Het is misschien wat optimistisch maar zeker wel realistisch in mijn ogen. En wat verwacht je anders dat hij zegt? Dat hij volgend jaar al bij voorbaat kansloos is terwijl hij dit seizoen ook 3 races heeft kunnen winnen met een mindere auto?
Ik had ook Bahrein kunnen zeggen :P. Zo negatief bedoelde ik het trouwens ook weer niet, want ik vind ook dat ze het moeten roepen en ik denk ook dat het een stuk realistischer is dan vorig jaar of zo, maar tevens vind ik dat het gat het afgelopen jaar (na een sterke winter en een snelle zege in race 2 nou niet echt spectaculair veel kleiner is geworden. Eigenlijk geloof ik niet in een titel voor Ferrari onder de huidige reglementen.
pi_157629737
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik kan er wel in meegaan als je van 07 en 08 07, 08, 09, 10, 11, 12 en 13 maakt.
Ja, maar dat zou nergens op slaan.
  dinsdag 17 november 2015 @ 19:26:13 #60
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157629872
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:30 schreef Waffle het volgende:

[..]

Heb je ze in het echt al eens gehoord?
Neen maar het geluid op TV is te bagger. Je wilt toch die mooie techniek horen. Zoals bij de Porsche.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 november 2015 @ 19:34:42 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157630208
Het moment dat Porsches luider zijn dan Formule 1-wagens, weet je dat je te ver bent gegaan. GP2 was prima, geen oordoppen nodig en over heel Spa hoorbaar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_157630609
Ik heb de lmp Porsche nog nooit in het echt gehoord dus kan daar niet over oordelen. Als je alleen via TV hoort kan je het echt niet goed beoordelen. Ik was op Spa echt stom verbaasd toen ik de f1 in het echt hoorde. Het was gewoon echt niet zo slecht als dat er overal beweerd werd.

Gp2 geluid was inderdaad prima. Maar dat volume was volgens mij echt niet veel harder dan de f1. Het probleem is meer dat de top klasse niet de hardste was. Maar om nou te zeggen dat het geluid vooral beter zou moeten worden, daar ben ik het niet mee eens.

We kunnen beter wat dominantie van de Mercedes mannen kwijt. Dat vind ik een groter probleem.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_157631359
DELETRAZ TO MAKE FORMULA 3.5 V8 MOVE WITH FORTEC

Weer een bekende naam die opkomt, hopelijk iets beter dan zijn vader toen deed.
.
  dinsdag 17 november 2015 @ 20:16:07 #64
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157631684
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 19:45 schreef Waffle het volgende:
Ik heb de lmp Porsche nog nooit in het echt gehoord dus kan daar niet over oordelen. Als je alleen via TV hoort kan je het echt niet goed beoordelen.
Dat vind ik onzin. Ik en bijna iedereen kijkt F1 alleen via de TV dus daar moet het goed klinken. Hoe het in het echt klinkt is onbelangrijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157632209
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 20:07 schreef Fer het volgende:
DELETRAZ TO MAKE FORMULA 3.5 V8 MOVE WITH FORTEC

Weer een bekende naam die opkomt, hopelijk iets beter dan zijn vader toen deed.
Oh is de zoon van Jean Denis? Grappig dat hij zo talentvol is want zijn pa kon er inderdaad niet veel van.
pi_157632238
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2015 20:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat vind ik onzin. Ik en bijna iedereen kijkt F1 alleen via de TV dus daar moet het goed klinken. Hoe het in het echt klinkt is onbelangrijk.
Er zijn heel veel mensen die heel veel geld betalen voor een kaartje, dan mag je wat verwachten.
pi_157636498
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 19:45 schreef Waffle het volgende:
Ik heb de lmp Porsche nog nooit in het echt gehoord dus kan daar niet over oordelen. Als je alleen via TV hoort kan je het echt niet goed beoordelen. Ik was op Spa echt stom verbaasd toen ik de f1 in het echt hoorde. Het was gewoon echt niet zo slecht als dat er overal beweerd werd.

Gp2 geluid was inderdaad prima. Maar dat volume was volgens mij echt niet veel harder dan de f1. Het probleem is meer dat de top klasse niet de hardste was. Maar om nou te zeggen dat het geluid vooral beter zou moeten worden, daar ben ik het niet mee eens.

We kunnen beter wat dominantie van de Mercedes mannen kwijt. Dat vind ik een groter probleem.
Ik was daar ook, en vond het geluid idd meevallen...tot ik de GP2 hoorde. En de Porsches.
De Hondamotor vond ik trouwens met afstand het dikste klinken.
  dinsdag 17 november 2015 @ 22:44:18 #68
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_157637220
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 22:30 schreef aesop het volgende:

[..]

Ik was daar ook, en vond het geluid idd meevallen...tot ik de GP2 hoorde. En de Porsches.
De Hondamotor vond ik trouwens met afstand het dikste klinken.
Megadikke brom van die Hondamotor :D Klinkt wel tof inderdaad
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_157637868
Die brom van Honda zijn de verloren pk's die niet worden teruggewonnen met ERS.
.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 17 november 2015 @ 23:01:58 #70
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_157637915
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 22:44 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Megadikke brom van die Hondamotor :D Klinkt wel tof inderdaad
Die motor klinkt nog veel te rauw
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_157638530
Als je voor geluid naar een evenement wil gaan, is volgend jaar LeMans ook wel een optie.. De nieuwe Ford GT is echt een monster :D


En wat ik zelf nog steeds een super gaaf geluid vind, hoef ik ook niet voor naar F1 weekend toe.. Mazda 3 race wagen met rotary engine.. :9~


Als Mazda nou ook F1 in wil gaan, zouden ze dan met wat regelwijzigingen ook een wankelmotortje in mogen zetten...?! O+ _O_
pi_157640693
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2015 20:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat vind ik onzin. Ik en bijna iedereen kijkt F1 alleen via de TV dus daar moet het goed klinken. Hoe het in het echt klinkt is onbelangrijk.
Volume van de speakers misschien wat harder zetten een optie?

Overigens wel grappig dat veel mensen de Honda vetter vonden klinken. Daar was ik het ook wel mee eens, maar als ik Engelsen sprak daar die vonden het geluid van de Honda net een grasmaaier. Renault had trouwens wel absoluut het slechtste geluid van het veld.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  woensdag 18 november 2015 @ 03:39:44 #73
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_157640917
Formula One’s ‘Hamilton-centric’ media coverage must end now

^Blij dat het meer mensen opviel in Brazilië, het was echt te tenenkrommend voor woorden.
Brundle (die ik normaal gesproken wel respecteer) die Rosberg met een totale andere insteek benaderd als Hamilton tijdens de podium ceremonie.
Kravitz die het lef heeft om te vragen aan Lauda waarom Rosberg sneller is, "Surely there must be a technical reason?".

Uiteindelijk schrik je daar kijkers mee af.
pi_157641034
Ik heb het zelf niet gehoord, maar dat laatste kan je inderdaad echt niet maken.
pi_157643234
chocolate senna
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')