Dat hebben ze ook. Als er een SC komt hebben ze daarna opeens veel meer pace totdat ze weer een gat hebben. En als er een Mercedes achter andere auto's verzeild raakt mag die ook betere settings gebruiken totdat die weer achter de andere Mercedes zit op plek 2.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als Mercedes nog een paar tienden achter de hand heeft gehad steeds, gewoon kwestie van de knop nog wat verder open draaien en met wat meer risico rijden. Ze zijn nauwelijks echt uitgedaagd de afgelopen 2 jaar.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:40 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop vooral dat het geluid volgend jaar wat beter wordt. Op de baan is er verder toch niets aan, Mercedes gaat weer alles winnen. Een beetje meer geluid zal helpen voor het kijkplezier.
En voor iedereen die zegt dat een turbomotor met ERS per se stil moet zijn en geen geluid kan maken:
Behalve 2009 en 2013 wel mee eens. In 2009 na een halfjaar in een kutwagen onder druk aangetoond toch goed te zijn en in 2013 gewoon degelijk geredenquote:Op dinsdag 17 november 2015 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik kan er wel in meegaan als je van 07 en 08 07, 08, 09, 10, 11, 12 en 13 maakt.
Vaak wel, maar in de races dat ze niet heel superieur zijn hebben ze dat ook niet. Heel erg veel sneller zijn op een deel van de banen telt eigenlijk niet, je moet overal iets sneller zijn. Dat laatste zijn ze aan het kwijtraken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook. Als er een SC komt hebben ze daarna opeens veel meer pace totdat ze weer een gat hebben. En als er een Mercedes achter andere auto's verzeild raakt mag die ook betere settings gebruiken totdat die weer achter de andere Mercedes zit op plek 2.
Nee. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:30 schreef Waffle het volgende:
[..]
Heb je ze in het echt al eens gehoord? Vond het op Spa echt prima geluid. Oké de v8 was tof dat je ze over het hele circuit hoorde, maar tijdens de race moest je oordoppen in omdat het gewoon pijn aan de oren deed. Het probleem tijdens zo'n weekend is meer dat de gp2 veel te veel kabaal maken. Haal dat volume naar beneden en ik denk dat er over twee jaar niemand meer over klaagt.
V6 turbo is toch wel gave techniek. Bijna de helft aan brandstof mee en toch vrijwel even snel zijn. Prachtig toch.
Klinkt niet verkeerd, maar kan niet tippen aan de '95er V12 3.0 liter.quote:
Geef mij maar de V10quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd, maar kan niet tippen aan de '95er V12 3.0 liter.
Ik had ook Bahrein kunnen zeggenquote:Op dinsdag 17 november 2015 17:55 schreef opreis het volgende:
[..]
Wat jij nu zegt is gelul, gemiddeld 2 tienden per rondje was hij uiteindelijk langzamer dan Rosberg. Dat was in Australie ongeveer 6 tienden per rondje.
Ook bij de kwalificatie zitten ze nu vaak binnen een seconde waar dat aan het begin van het seizoen nog meer dan een seconde was. Het gat is er nog wel maar het is lang niet meer zo groot als het was, als ze nog 2 of 3 tienden vinden in de race en 4 to 6 tienden in de kwalificatie zitten zijn ze vergelijkbaar.
Het is misschien wat optimistisch maar zeker wel realistisch in mijn ogen. En wat verwacht je anders dat hij zegt? Dat hij volgend jaar al bij voorbaat kansloos is terwijl hij dit seizoen ook 3 races heeft kunnen winnen met een mindere auto?
Ja, maar dat zou nergens op slaan.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik kan er wel in meegaan als je van 07 en 08 07, 08, 09, 10, 11, 12 en 13 maakt.
Neen maar het geluid op TV is te bagger. Je wilt toch die mooie techniek horen. Zoals bij de Porsche.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:30 schreef Waffle het volgende:
[..]
Heb je ze in het echt al eens gehoord?
Dat vind ik onzin. Ik en bijna iedereen kijkt F1 alleen via de TV dus daar moet het goed klinken. Hoe het in het echt klinkt is onbelangrijk.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:45 schreef Waffle het volgende:
Ik heb de lmp Porsche nog nooit in het echt gehoord dus kan daar niet over oordelen. Als je alleen via TV hoort kan je het echt niet goed beoordelen.
Oh is de zoon van Jean Denis? Grappig dat hij zo talentvol is want zijn pa kon er inderdaad niet veel van.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:07 schreef Fer het volgende:
DELETRAZ TO MAKE FORMULA 3.5 V8 MOVE WITH FORTEC
Weer een bekende naam die opkomt, hopelijk iets beter dan zijn vader toen deed.
Er zijn heel veel mensen die heel veel geld betalen voor een kaartje, dan mag je wat verwachten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Ik en bijna iedereen kijkt F1 alleen via de TV dus daar moet het goed klinken. Hoe het in het echt klinkt is onbelangrijk.
Ik was daar ook, en vond het geluid idd meevallen...tot ik de GP2 hoorde. En de Porsches.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:45 schreef Waffle het volgende:
Ik heb de lmp Porsche nog nooit in het echt gehoord dus kan daar niet over oordelen. Als je alleen via TV hoort kan je het echt niet goed beoordelen. Ik was op Spa echt stom verbaasd toen ik de f1 in het echt hoorde. Het was gewoon echt niet zo slecht als dat er overal beweerd werd.
Gp2 geluid was inderdaad prima. Maar dat volume was volgens mij echt niet veel harder dan de f1. Het probleem is meer dat de top klasse niet de hardste was. Maar om nou te zeggen dat het geluid vooral beter zou moeten worden, daar ben ik het niet mee eens.
We kunnen beter wat dominantie van de Mercedes mannen kwijt. Dat vind ik een groter probleem.
Megadikke brom van die Hondamotorquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:30 schreef aesop het volgende:
[..]
Ik was daar ook, en vond het geluid idd meevallen...tot ik de GP2 hoorde. En de Porsches.
De Hondamotor vond ik trouwens met afstand het dikste klinken.
Die motor klinkt nog veel te rauwquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Megadikke brom van die HondamotorKlinkt wel tof inderdaad
Volume van de speakers misschien wat harder zetten een optie?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Ik en bijna iedereen kijkt F1 alleen via de TV dus daar moet het goed klinken. Hoe het in het echt klinkt is onbelangrijk.
Het artikel doet alsof het nu even te ver gaat, maar dit is al 9 jaar aan de gang. De Britten zijn uitstekend in sportverslaggeving, alleen als er een internationaal element in komt veranderen ze collectief in hysterische tienermeisjes die met een nat broekje een boyband toejuichen, claimend dat die Mozart al voorbij is. Alle relatieve ondoorzichtigheden die de Formule 1 van zichzelf heeft worden niet geduid maar gebruikt om te verdraaien ten bate van een lofdicht.quote:Op woensdag 18 november 2015 03:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Formula One’s ‘Hamilton-centric’ media coverage must end now
^Blij dat het meer mensen opviel in Brazilië, het was echt te tenenkrommend voor woorden.
Brundle (die ik normaal gesproken wel respecteer) die Rosberg met een totale andere insteek benaderd als Hamilton tijdens de podium ceremonie.
Kravitz die het lef heeft om te vragen aan Lauda waarom Rosberg sneller is, "Surely there must be a technical reason?".
Uiteindelijk schrik je daar kijkers mee af.
Bij Olav vind ik het reuze mee vallen, maar Rob Kamphuis en Doornbos worden hier wel steeds irritanter in. Dat vind ik op zich wel prettig bij de Bbc, dat ze de race nabeschouwen rijder na rijder... Diegene die opvielen tenminste. Bij Sport1 (nu Ziggo) is het bij minste of geringste wel dat er weer over Verstappen doorgepraat word... Moet je nagaan hoe dat straks is als dat mannetje races gaat winnen..quote:Op woensdag 18 november 2015 11:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vind het eigenlijk enorm meevallen, je zou het eens met Nederlandse commentatoren moeten vergelijken als een Nederlander het goed doet.
Tja, Max doet het ook gewoon goed dus ik vind het een logisch gevolg. Bij GvdG hadden ze dat heus wel anders gedaan. Zelfs bij Sky en BBC krijgt Max veel positieve aandacht dus dan is het niet gek dat ze bij Ziggo er nog een schepje bovenop doen.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:58 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Bij Olav vind ik het reuze mee vallen, maar Rob Kamphuis en Doornbos worden hier wel steeds irritanter in. Dat vind ik op zich wel prettig bij de Bbc, dat ze de race nabeschouwen rijder na rijder... Diegene die opvielen tenminste. Bij Sport1 (nu Ziggo) is het bij minste of geringste wel dat er weer over Verstappen doorgepraat word... Moet je nagaan hoe dat straks is als dat mannetje races gaat winnen..
Ja ben ik wel mee eens, maar als een andere coureur, Bottas om maar iemand te noemen, ook een erg goede race heeft gereden, vind ik het wel zo prettig als hij ook voldoende besproken word.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:49 schreef opreis het volgende:
[..]
Tja, Max doet het ook gewoon goed dus ik vind het een logisch gevolg. Bij GvdG hadden ze dat heus wel anders gedaan. Zelfs bij Sky en BBC krijgt Max veel positieve aandacht dus dan is het niet gek dat ze bij Ziggo er nog een schepje bovenop doen.
Voor kijkers buiten GB is/kan het storend zijn. Bij studio Sport praat en ook erg positief over Nederlandse sporters. Is part of the game.quote:Op woensdag 18 november 2015 03:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Formula One’s ‘Hamilton-centric’ media coverage must end now
^Blij dat het meer mensen opviel in Brazilië, het was echt te tenenkrommend voor woorden.
Brundle (die ik normaal gesproken wel respecteer) die Rosberg met een totale andere insteek benaderd als Hamilton tijdens de podium ceremonie.
Kravitz die het lef heeft om te vragen aan Lauda waarom Rosberg sneller is, "Surely there must be a technical reason?".
Uiteindelijk schrik je daar kijkers mee af.
Maar dat is vaak ook storend.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Voor kijkers buiten GB is/kan het storend zijn. Bij studio Sport praat en ook erg positief over Nederlandse sporters. Is part of the game.
Je mag ook best chauvinistisch zijn, dus blij zijn wanneer je landgenoot het goed doet, en uiteraard zul je ook geneigd zijn om de feiten iets in zijn richting te interpreteren. Maar zowel BBC als Sky zijn volslagen hysterisch, die zijn de sportverslaggeving voorbij, die zijn een mythe aan het verkopen.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Voor kijkers buiten GB is/kan het storend zijn. Bij studio Sport praat en ook erg positief over Nederlandse sporters. Is part of the game.
hieroquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
Niemand hier die Race of champions(ROC) kijkt? Wordt nu uitgezonden op Sky.
Oa met Ricciardo, Vettel, Massa, Button, Grosjean en DC.
Persoonlijk vind ik wel het de taak van Sport 1 om toekomstige Nederlands glorie extra in het vizier te houden. Het is een Nederlandse zender met Nederlands commentaar dan mag je toch wel een beetje chauvinistisch zijn?quote:Op woensdag 18 november 2015 11:58 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Bij Olav vind ik het reuze mee vallen, maar Rob Kamphuis en Doornbos worden hier wel steeds irritanter in. Dat vind ik op zich wel prettig bij de Bbc, dat ze de race nabeschouwen rijder na rijder... Diegene die opvielen tenminste. Bij Sport1 (nu Ziggo) is het bij minste of geringste wel dat er weer over Verstappen doorgepraat word... Moet je nagaan hoe dat straks is als dat mannetje races gaat winnen..
Het was niet goed, maar ze had ook niet de fijnste auto voor dat circuitje. KutMerc.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Suzy Wolffmaakt wel pijnlijk duidelijk waarom ze stopt met racen.....
jup.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
wow, jij kenner
David Coulthard vs. Jenson Button?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |