Heeft Wilders het over gaskamers? Zijn die IS klootzakken daders of slachtoffers?quote:Op maandag 16 november 2015 21:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als ze dat wel zouden doen zouden we die gaskamers toch een stuk beter begrijpen. Oh nee, toch niet.
Zijdelings, zo te lezen. Maar volgens mij werden deze tekenaars vermoord omdat ze Mo hadden beledigd, niet omdat ze in een land wonen dat IS bombardeert. /offtopicquote:
nog triester dus!quote:Op maandag 16 november 2015 21:20 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Vergelijking van niets. Joden pleegden niet van dit soort aanslagen toendertijd.
Aloa wilde volgens mij alleen illustreren dat het niet altijd zo uitpakt als je wenst als je op de meneer stemt die radicale oplossingen zegt te hebben voor grote problemen.quote:Op maandag 16 november 2015 21:20 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Vergelijking van niets. Joden pleegden niet van dit soort aanslagen toendertijd.
Dat is ook kut ja. Het is geen wedstrijdje.quote:Op maandag 16 november 2015 21:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Was net even bij mijn moeder. Ze vroeg of ik voorlopig maar liever niet wil deelnemen aan grote hardloopevenementen omdat ze bang is dat dit potentiėle doelwitten zijn.
Mijn moeder is bang en dat vind ik ronduit kut.
Jij snapt hetquote:Op maandag 16 november 2015 21:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Aloa wilde volgens mij alleen illustreren dat het niet altijd zo uitpakt als je wenst als je op de meneer stemt die radicale oplossingen zegt te hebben voor grote problemen.
Zoals het een Godwin betaamt, ontspoort de discussie daarna
Daar ging het me ook niet om, maar vooruit.quote:Op maandag 16 november 2015 21:20 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Heeft Wilders het over gaskamers? Zijn die IS klootzakken daders of slachtoffers?
Ik snap best dat het erg vermakelijk en makkelijk is om Wilders weg te zetten als Hitler maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op ook al ben ik ook geen fan van de man.
Ik wil Wilders ook niet wegzetten als Hitler. Maar Hitler had het voor hij aan de macht kwam ook niet over gaskamers e.d.quote:Op maandag 16 november 2015 21:20 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Heeft Wilders het over gaskamers? Zijn die IS klootzakken daders of slachtoffers?
Ik snap best dat het erg vermakelijk en makkelijk is om Wilders weg te zetten als Hitler maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op ook al ben ik ook geen fan van de man.
Soms is het nou eenmaal goed om mensen te hebben die radicale maatregelen durven te nemen. Het blijft ontzettend jammer dat er niet meer zo'n persoon is zoals Fortyn in de politiek.quote:Op maandag 16 november 2015 21:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Aloa wilde volgens mij alleen illustreren dat het niet altijd zo uitpakt als je wenst als je op de meneer stemt die radicale oplossingen zegt te hebben voor grote problemen.
Zoals het een Godwin betaamt, ontspoort de discussie daarna
Wel mooi dat je beide kanten in ogenschouw neemt.quote:Op maandag 16 november 2015 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Doet toch wel pijn die pikturen van de slachtoffers. Het krijgt letterlijk en figuurlijk een gezicht zo. Overigens heb ik ook medelijden met de familie van de vermoedelijke daders. Die hebben hier ook niet om gevraagd.²
Maar moslims met radicale maatregelen zijn denk ik niet oke? Dit komt over als willekeurig gebral.quote:Op maandag 16 november 2015 21:27 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Soms is het nou eenmaal goed om mensen te hebben die radicale maatregelen durven te nemen. Het blijft ontzettend jammer dat er niet meer zo'n persoon is zoals Fortyn in de politiek.
Fortuyn had daarnaast tenminste de vurige wens dat wij door zelfbeheersing zouden laten zien méér beschaving dan de Islam te hebben, ipv. ons tot hun niveau te verlagen.quote:Op maandag 16 november 2015 21:27 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Soms is het nou eenmaal goed om mensen te hebben die radicale maatregelen durven te nemen. Het blijft ontzettend jammer dat er niet meer zo'n persoon is zoals Fortyn in de politiek.
Zo kan ik ook wel speculeren dat als de SP aan de macht komt we een soort communistisch systeem krijgen.quote:Op maandag 16 november 2015 21:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wil Wilders ook niet wegzetten als Hitler. Maar Hitler had het voor hij aan de macht kwam ook niet over gaskamers e.d.
Dezelfde mensen die het nu zo voor de islam opnemen zijn dezelfde mensen die Fortuyn ook verketterde.quote:Op maandag 16 november 2015 21:27 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Nou dat is geweldig.quote:Op maandag 16 november 2015 21:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wil Wilders ook niet wegzetten als Hitler. Maar Hitler had het voor hij aan de macht kwam ook niet over gaskamers e.d.
Nee dat is niet oke en dat weet je zelf maar al te goed. Maar jij moet even 'radicaliseren' en 'radicale maatregelen' uit elkaar houden.quote:Op maandag 16 november 2015 21:28 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar moslims met radicale maatregelen zijn denk ik niet oke? Dit komt over als willekeurig gebral.
Ze hebben mooie gebouwen er zal zat mooi zijn aan de Islam, het probleem is dat istabiliteit een voordeel is voor iedereen inclusief wij, anders was dat Midden-Oosten probleem 50 jaar geleden al opgelost. Nu zitten we in een situatie dat wie we ook steunen er altijd een groep zal zijn die ons daarvoor haatquote:Op maandag 16 november 2015 21:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zie weinig moois aan de islam, eerlijk gezegd. Ik zie wel heel veel ellende en achterstand in de landen waar het groot is. Ik zie ook dat moslims vrijwel nooit aan zelfreflectie doen, terwijl juist moslims dat zo hard nodig hebben. Ook zie ik veel heeele jonge, hondsbrutale islamitische straatschoffies met een minachtende, intimiderende blik in hun ogen naar alles en iedereen wat niet "bij hen hoort" al vroeg in aanraking met criminaliteit komen.
Sorry, ik doe mijn best maar ik zie dat mooie aan de islam niet.
Maar toen waren de moslims de Joden van nu en vice versa. En raad eens... Wilders kan het heel goed vinden met de Jodenquote:Op maandag 16 november 2015 21:31 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Nou dat is geweldig.
Hitler scheen het overigens wel goed te kunnen vinden met bepaalde moslims gek genoeg, iets waar we Wilders niet van kunnen betichten.
Hier herken ik mezelf wel in. Kom al een jaar of 13/14 op Fok! en heb een hoop hoogte en dieptepunten.quote:Op maandag 16 november 2015 21:28 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die het nu zo voor de islam opnemen zijn dezelfde mensen die Fortuyn ook verketterde.
Meer omdat de zittende politiek geen enkel oor heeft voor de bewoners. Als het vervolgens alleen maar erger en erger wordt, dan gaan ze uiteindelijk naar het meest extreme. De winst van Wilders is getuige van het falen van de rest.quote:Op maandag 16 november 2015 21:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
En met elke aanslag gaan mensen meer en meer zo denken.
Ja en?quote:Op maandag 16 november 2015 21:28 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die het nu zo voor de islam opnemen zijn dezelfde mensen die Fortuyn ook verketterde.
Ik kan hier geen touw aan vastknopen.quote:Op maandag 16 november 2015 21:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar toen waren de moslims de Joden van toen en vice versa. En raad eens... Wilders kan het heel goed vinden met de Joden.
Dat is wel een beetje een argument van "Ik verkracht en vermoord minderjarige negermeisjes dus vergelijk me niet met Dutroux, die juist een hekel aan negers had!"quote:Op maandag 16 november 2015 21:31 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Nou dat is geweldig.
Hitler scheen het overigens wel goed te kunnen vinden met bepaalde moslims gek genoeg, iets waar we Wilders niet van kunnen betichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |