En er niet veel lol aan te beleven is om daar in het wilde weg mensen te gaan vermoorden.quote:Op maandag 16 november 2015 20:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Opzich niet vreemd dat daar geen aanslagen zijn aangezien er daar amper moslims wonen.
In 1995 was dat allemaal nog niet aan de orde. Wat wel aan de orde was waren overwegend linkse regeringen die de opbouw en kweekvijver van Jihadisten clubs en achterstandswijken wel prima vonden.quote:Op maandag 16 november 2015 20:10 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt de schuld van die "evil right wingers" dat ISIS in Irak, Syrië en Libië heerst en deze aanvallen überhaupt kan uitvoeren.
Waar het omgaat is: we kunnen dit niet los zien van ons geopolitieke beleid. Ik ben behoorlijk kritisch op de islam en ben van mening dat wij het gewelddadig salafisme hard moeten bestrijden.quote:Op maandag 16 november 2015 20:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En er niet veel lol aan te beleven is om daar in het wilde weg mensen te gaan vermoorden.
Niemand die veel kritiek heeft op de islam daar. Want ze hebben er geen last van. Wat is daar dan het voordeel van voor IS en de rest ?
nee hoorquote:
Hij vindt van wel. Dus heeft het gepost.quote:Op maandag 16 november 2015 20:15 schreef sp3c het volgende:
zo ingewikkeld was het toch allemaal niet
per sukkels met een
[..]
[..]
nee hoor
ik ben het zelfs met de man eens, al die figuren die stonden te juichen toen die terroristenbenden Kobani uit werd gebombardeerd en nu verbouwereerd staan te roepen dat het oorlog hebben een flinke bak boter op hun hoofd
maar now is not the time
ja dat snap ik, anders had ik het niet kunnen lezen he slimmequote:Op maandag 16 november 2015 20:15 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Hij vindt van wel. Dus heeft het gepost.
Je werd zelfs emotioneel, wel lief.quote:Op maandag 16 november 2015 20:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat snap ik, anders had ik het niet kunnen lezen he slimme
maar ik vind het dus een domme actie en dus heb ik dat hier gepost
Ik zou als ik jou dan nog even het genoemde rijtje steden langs gaan. Bij de eerste zul je al zien dat je hier de plank mis slaat.quote:Op maandag 16 november 2015 20:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Opzich niet vreemd dat daar geen aanslagen zijn aangezien er daar amper moslims wonen.
quote:Op maandag 16 november 2015 20:17 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Je werd zelfs emotioneel, wel lief.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik was mordicus tegen toen ze Khadaffi aanpakten. Irak was ook stom en aan Syrië hebben ze zich goed gebrand de sukkels. Na Libië... hoe dom kun je zijn om dan nog niet te snappen dat je je er niet mee moet bemoeien. Syriërs zelf zijn ook oerdom bezig geweest. Lekker protesteren tegen Assad, nou dat is ze lelijk tegen gevallen inmiddels.quote:Op maandag 16 november 2015 20:15 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Waar het omgaat is: we kunnen dit niet los zien van ons geopolitieke beleid. Ik ben behoorlijk kritisch op de islam en ben van mening dat wij het gewelddadig salafisme hard moeten bestrijden.
Maar laten we eens stoppen met het destabiliseren van het Midden-Oosten, je ziet wat het ons brengt.
is natuurlijk bullshit. Dit is allemaal voortgekomen uit het feit dat de machtsvacuum ruimte bood aan deze extremististen. Dat machtsvacuum was er vanzelf gekomen, al dan niet nav burgeroorlog tegen de dictators, of door het natuurlijk overlijden hiervan. Het etterde al heel lang daar, de enige reden dat het nu loskomt, is omdat de puist uitgeknepen is.quote:Op maandag 16 november 2015 20:15 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Waar het omgaat is: we kunnen dit niet los zien van ons geopolitieke beleid. Ik ben behoorlijk kritisch op de islam en ben van mening dat wij het gewelddadig salafisme hard moeten bestrijden.
Maar laten we eens stoppen met het destabiliseren van het Midden-Oosten, je ziet wat het ons brengt.
quote:Op maandag 16 november 2015 20:22 schreef Bensel het volgende:
[..]
is natuurlijk bullshit. Dit is allemaal voortgekomen uit het feit dat de machtsvacuum ruimte bood aan deze extremististen. Dat machtsvacuum was er vanzelf gekomen, al dan niet nav burgeroorlog tegen de dictators, of door het natuurlijk overlijden hiervan. Het etterde al heel lang daar, de enige reden dat het nu loskomt, is omdat de puist uitgeknepen is.
Er was geen linkse regering actief in Engeland, Frankrijk, Duitsland en België in 1995quote:Op maandag 16 november 2015 20:14 schreef Nintex het volgende:
[..]
In 1995 was dat allemaal nog niet aan de orde. Wat wel aan de orde was waren overwegend linkse regeringen die de opbouw en kweekvijver van Jihadisten clubs en achterstandswijken wel prima vonden.
of omdat die post niet helemaal uitgeknepen wordt en maar door blijft etterenquote:Op maandag 16 november 2015 20:22 schreef Bensel het volgende:
[..]
is natuurlijk bullshit. Dit is allemaal voortgekomen uit het feit dat de machtsvacuum ruimte bood aan deze extremististen. Dat machtsvacuum was er vanzelf gekomen, al dan niet nav burgeroorlog tegen de dictators, of door het natuurlijk overlijden hiervan. Het etterde al heel lang daar, de enige reden dat het nu loskomt, is omdat de puist uitgeknepen is.
Nee hoor dat is gewoon de islam. In Yemen zullen ze wel nét ff anders de islam willen beleven of zo iets ridicuuls.quote:Op maandag 16 november 2015 20:21 schreef conservatief_liberaal het volgende:
Het punt is: dat zowel de PVV fanboys als de "alles is onze eigen schuld" types nogal simplistisch zijn. Wij moeten ons zeker beschermen tegen de gewelddadige salafisme (door de grenzen streng te bewaken, administratieve detentie invoeren), maar tegelijkertijd moeten wij ons geopolitieke beleid aanpassen.
Hoe bijvoorbeeld de golfarabieren tekeer gaan in Yemen met onze toestemming is echt te ranzig voor woorden. Als iets terrorisme is dan is het dat wel.
Als het gewoon de islam is waarom kwam islamitisch terrorisme pas in de jaren 80 voor?quote:Op maandag 16 november 2015 20:27 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee hoor dat is gewoon de islam. In Yemen zullen ze wel nét ff anders de islam willen beleven of zo iets ridicuuls.
Premier Valls van Frankrijk verwacht de komende dagen en weken nieuwe aanslagen in Europa.quote:Op maandag 16 november 2015 20:27 schreef Gulmez het volgende:
ik en mn vriendin gaan volgende weekend van vrijdagmiddag tot zondag naar parijs
via kras geboekt mn nederlandse vriendin durft niet meer dus heb kras een mail gestuurd of we het naar londen kunnen omboeken alleen ze mailen niet terug en hun nummer kost 20 cent per minuut
hoe is de beveiliging nu in parijs in het weekend? ik denk dat er nu zoveel beveiliging is dat geen een terrorist maar wat doet de komende weken wat denken jullie zal ik tegen me vriendin zeggen dat we gwn gaan volgende weekend? ik heb alles al geboek namelijk en geregeld alles
van Heutsz kwam het al tegenquote:Op maandag 16 november 2015 20:28 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Als het gewoon de islam is waarom kwam islamitisch terrorisme pas in de jaren 80 voor?
Alles is een gok.quote:Op maandag 16 november 2015 20:27 schreef Gulmez het volgende:
ik en mn vriendin gaan volgende weekend van vrijdagmiddag tot zondag naar parijs
via kras geboekt mn nederlandse vriendin durft niet meer dus heb kras een mail gestuurd of we het naar londen kunnen omboeken alleen ze mailen niet terug en hun nummer kost 20 cent per minuut
hoe is de beveiliging nu in parijs in het weekend? ik denk dat er nu zoveel beveiliging is dat geen een terrorist maar wat doet de komende weken wat denken jullie zal ik tegen me vriendin zeggen dat we gwn gaan volgende weekend? ik heb alles al geboek namelijk en geregeld alles
Praat Nederlands met me !quote:Op maandag 16 november 2015 20:27 schreef Gulmez het volgende:
Wil je zeggen dat ze voor die tijd nooit met elkaar vochten ? Volgens mij is Mohammed daar al mee begonnen en is het nooit opgehouden.quote:Op maandag 16 november 2015 20:28 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Als het gewoon de islam is waarom kwam islamitisch terrorisme pas in de jaren 80 voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |