abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157606826
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 19:42 schreef Nielsch het volgende:
Jongens allemaal even meeleven met BansheeBoy he... want onderaan de streep...
Moslims hebben het erg zwaar vandaag.

"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  maandag 16 november 2015 @ 19:51:16 #77
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_157606835
quote:
15s.gif Op maandag 16 november 2015 19:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe je het wendt of keert. Netto, dus onderaan de streep, als de rook is opgeklaard en iedereen over gaat tot de orde van de dag: zullen wij Moslims de grootste slachtoffer hiervan zijn. Dat (!) baart me (ook) zorgen.

Zo langzamerhand zal de emotie het winnen van de ratio. En dat is een enge gedachte. Hoe bonafide ik ook met mijn frisse kop mag zijn. :{

Klemtoon

:{²
Ja zeg dat maar tegen de nabestaanden hoe erg je het vindt dat je imago hieraan lijdt.

Het westen heeft het kanker der islam decennia moeten verduren. Er zal niks met je gebeuren zoals altijd. Hetzelfde kan niet gezegd worden over de echte slachtoffers.

Het zou enorm helpen als de islamitische gemeenschap minder egocentrisch zou zijn en bepaalde fouten erkennen en eraan werken. De deflecterende smoesjes hebben we tig keer gehoord en ben het helemaal zat. Van "Dit is geen echte islam", " whatabbout palestina?" Moet ik al helemaal kotsen.

Hieraan gerelateerd: Dat gekanker tegen het westen, het superioriteitsgevoel, geen respect voor de westerse samenleving en wetten, complotwaanzin, misplaatste nationalisme, criminaliteit dat gerationaliseerd wordt, etc., is iedereen onderhand al helemaal klaar mee.

Los het probleem gvd een keer zelf op en begin bij je eigen sociale kring. Altijd vingertje wijzen naar 'het systeem' maar nooit er zelf aan werken.

Ja ik ben mad :')

Ps. Dit is niet naar jou gericht maar over het algemeen mbt moslims in het westen

/rant
graag op anoniem
pi_157606994
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 19:51 schreef topdeck het volgende:

[..]

Ja zeg dat maar tegen de nabestaanden hoe erg je het vindt dat je imago hieraan lijdt.

Het westen heeft het kanker der islam decennia moeten verduren. Er zal niks met je gebeuren zoals altijd. Hetzelfde kan niet gezegd worden over de echte slachtoffers.

Het zou enorm helpen als de islamitische gemeenschap minder egocentrisch zou zijn en bepaalde fouten erkennen en eraan werken. De deflecterende smoesjes hebben we tig keer gehoord en ben het helemaal zat. Van "Dit is geen echte islam", " whatabbout palestina?" Moet ik al helemaal kotsen.

Hieraan gerelateerd: Dat gekanker tegen het westen, het superioriteitsgevoel, geen respect voor de westerse samenleving en wetten, complotwaanzin, misplaatste nationalisme, criminaliteit dat gerationaliseerd wordt, etc., is iedereen onderhand al helemaal klaar mee.

Los het probleem gvd een keer zelf op en begin bij je eigen sociale kring. Altijd vingertje wijzen naar 'het systeem' maar nooit er zelf aan werken.

Ja ik ben mad :')

Ps. Dit is niet naar jou gericht maar over het algemeen mbt moslims in het westen

/rant
Je hebt wel gelijk ja.
pi_157607017
quote:
Hoe je het wendt of keert. Netto, dus onderaan de streep, als de rook is opgeklaard en iedereen over gaat tot de orde van de dag: zullen wij Moslims de grootste slachtoffer hiervan zijn. Dat (!) baart me (ook) zorgen.
Met deze teksten ben je de weg toch behoorlijk kwijt. Hoe durf je, echt hoe durf je nu zelfmedelijden te hebben.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)agen-krijgen-gezicht
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_157607076
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 19:57 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Met deze teksten ben je de weg toch behoorlijk kwijt. Hoe durf je, echt hoe durf je nu zelfmedelijden te hebben.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)agen-krijgen-gezicht
Het is meer het groepsdenken dat me irriteert. Een andere gelovige is een 'broeder' of 'zuster'. Wat maakt dat de ongelovigen?
  Lieve Belg maandag 16 november 2015 @ 20:00:23 #81
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_157607093
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 19:59 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Het is meer het groepsdenken dat me irriteert. Een andere gelovige is een 'broeder' of 'zuster'. Wat maakt dat de ongelovigen?
Schietschijven.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_157607130
https://twitter.com/thisisAppa
https://twitter.com/SafaTweets

Je vraagt je af waarom deze mensen in Nederland wonen als ze het hier zo verschrikkelijk vinden.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_157607139
Vrijwel helemaal eens, op een klein stukje na: die 128 mensen zijn niet in de boksring gestapt:

pi_157607208
De grootste schuldigen aan dit drama zijn dom politiek correct links (en rechts), zoals ook deze voormalige Amerikaanse NSA medewerker zegt.

20committee twitterde op maandag 16-11-2015 om 14:13:30 Since 1995 the presence of jihadist cells in BE+FR has been known to everybody not in a state of coma-like denial. Hold pols accountable. reageer retweet
20committee twitterde op maandag 16-11-2015 om 01:33:52 Real problem now is events since Friday show that evil EU right-wingers were basically right about...everything. Hence the systemic denial. reageer retweet
Iedereen zag de radicalisering, de islamisering en de toenemende dreigingen. Werkelijk geen ene partij deed er iets aan. Niets gedaan met de waarschuwingen van Fortuyn, niets gedaan met de waarschuwingen van Wilders. En nu zetten ze de deur wagenwijd open voor zowel de 'vluchtelingen' als extreem-rechts met dictatoriale trekjes, zoals Le Pen.

Het ergste is dat die zeilige figuren tegenwoordig zelfs hun gal via internet kunnen verspreiden en niet direct opgepakt en gedeporteerd of gevangen gezet worden.
pi_157607209
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 19:59 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Precies...

Ik mag mezelf goed ingelezen in het onderwerp en genuanceerd noemen. En toch erger ik me steeds meer en meer aan dit soort uitspraken en gedrag en merk ik dat ik 'ze' over 1 kam ga scheren.

Laat dus staan hoe Truus en Henk denken.
  maandag 16 november 2015 @ 20:04:22 #86
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_157607214
quote:

Zo langzamerhand zal de emotie het winnen van de ratio. En dat is een enge gedachte. Hoe bonafide ik ook met mijn frisse kop mag zijn. :{

Klemtoon

:{²
Ik ga het weer zeggen: jij bent echt een eng figuur. :r
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
  Moderator maandag 16 november 2015 @ 20:04:43 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157607224
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 20:02 schreef conservatief_liberaal het volgende:
Vrijwel helemaal eens, op een klein stukje na: die 128 mensen zijn niet in de boksring gestapt:

[ afbeelding ]
redelijk verhaal

compleet het verkeerde moment om het te vertellen

wat een eikel :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_157607253
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 20:04 schreef sp3c het volgende:

[..]

redelijk verhaal

compleet het verkeerde moment om het te vertellen

wat een eikel :')
Hou toch op. Er is niets "too soon" aan.

Die man mag zijn opinie, mening geven wanneer hij dat wil.
pi_157607262
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 19:50 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Moslims hebben het erg zwaar vandaag.

[ afbeelding ]
:')
Zonder wrijving geen glans
  maandag 16 november 2015 @ 20:07:04 #90
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_157607287
quote:
Ze willen UK in en de UK wil ze niet binnen laten. Dus dan ga je toch ergens anders naar toe ? Daar stug blijven zitten drammen verdiend geen zachte aanpak IMO.
Frankrijk had ze al veel eerder stevig moeten aanpakken.
Als die toestanden met de moslims doen onze economie geen goed. Wanneer pakt de EU dit nu eens goed aan ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_157607319
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 20:05 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Het probleem is dat 'zij' dat altijd en overal menen te moeten en kunnen.
Maar als we Allah als malle pietje bestempelen de wereld te klein is en we moeten denken aan Palestina, M-O en aan alles wat ze wordt aangedaan.

Dat walchelijk zelfmedelijden dat overal in doorvloeit. Ook hier weer in dit artikel.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2015 20:10:27 ]
  Moderator maandag 16 november 2015 @ 20:08:35 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157607322
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 20:05 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

nee ik houd niet op, en natuurlijk mag hij zijn mening geven ... ik schiet hem er toch niet voor overhoop ofzo?

maar als hij wil dat mensen er naar luisteren, als hij er iets mee wil bereiken dan is hij niet zo slim bezig om nu op dit moment dat punt aan te snijden want niemand wil het horen atm, nu is het gewoon weer de zoveelste moslim die 'joduh!!!!' roept als zijn geloofsgenoten iets stouts gedaan hebben

dom dom dom stereotypebevestigend dom

maar het mag wel, mijn zegen heeftie

maar het is wel dom en too soon
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_157607323
Vrouw op straat in banlieu:
"Parijs is een wereldstad! Niet iedereen heeft tijd om een minuut stil te staan! Elke minuut telt!"
... zegt ze terwijl ze een minuut met de journalist praat.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157607356
Mensen zijn allemaal hypocriet. Trekken er allemaal zo'n hypocriet down gezicht bij. Maar als men om een mening wordt gevraagd, durven ze niks te zeggen.

Europa heeft dit aan zich zelf te danken. En in België is alles een puinhoop.
  maandag 16 november 2015 @ 20:10:08 #95
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_157607360
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 20:02 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[ afbeelding ]
Opzich niet vreemd dat daar geen aanslagen zijn aangezien er daar amper moslims wonen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
  maandag 16 november 2015 @ 20:10:25 #96
391651 watisdezen
Neen Neen Neen
pi_157607372
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 20:04 schreef Nintex het volgende:

20committee twitterde op maandag 16-11-2015 om 14:13:30 Since 1995 the presence of jihadist cells in BE+FR has been known to everybody not in a state of coma-like denial. Hold pols accountable. reageer retweet
20committee twitterde op maandag 16-11-2015 om 01:33:52 Real problem now is events since Friday show that evil EU right-wingers were basically right about...everything. Hence the systemic denial. reageer retweet
Volgens mij is het toch echt de schuld van die "evil right wingers" dat ISIS in Irak, Syrië en Libië heerst en deze aanvallen überhaupt kan uitvoeren.
pi_157607407
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 20:10 schreef watisdezen het volgende:

[..]

Volgens mij is het toch echt de schuld van die "evil right wingers" dat ISIS in Irak, Syrië en Libië heerst en deze aanvallen überhaupt kan uitvoeren.
Dat is het mooie van 140 tekens max. Je kunt de nuance lekker achterwege laten. ;)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157607416
http://nos.nl/artikel/206(...)t-hebben-gedaan.html

Broer nummer drie, die dus onschuldig is
pi_157607440
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 20:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee ik houd niet op, en natuurlijk mag hij zijn mening geven ... ik schiet hem er toch niet voor overhoop ofzo?

maar als hij wil dat mensen er naar luisteren, als hij er iets mee wil bereiken dan is hij niet zo slim bezig om nu op dit moment dat punt aan te snijden want niemand wil het horen atm, nu is het gewoon weer de zoveelste moslim die 'joduh!!!!' roept als zijn geloofsgenoten iets stouts gedaan hebben

dom dom dom stereotypebevestigend dom

maar het mag wel, mijn zegen heeftie

maar het is wel dom en too soon
_O-

Wat een gelul
pi_157607446
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 20:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
https://twitter.com/thisisAppa
https://twitter.com/SafaTweets

Je vraagt je af waarom deze mensen in Nederland wonen als ze het hier zo verschrikkelijk vinden.
Het blijft een feit dat zij ons hun wil op willen leggen en onze vrijheden niet respecteren. Ze maken er wel gebruik van enerzijds maar trappen er anderzijds keihard tegenaan. Ga dan weg.. zoals Aboutaleb terecht opmerkte. Het is ook een keuze he, om je als slachtoffer op te stellen. Je bent niet verplicht om hier te wonen, het mág...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')