Moslims hebben het erg zwaar vandaag.quote:Op maandag 16 november 2015 19:42 schreef Nielsch het volgende:
Jongens allemaal even meeleven met BansheeBoy he... want onderaan de streep...
Ja zeg dat maar tegen de nabestaanden hoe erg je het vindt dat je imago hieraan lijdt.quote:Op maandag 16 november 2015 19:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe je het wendt of keert. Netto, dus onderaan de streep, als de rook is opgeklaard en iedereen over gaat tot de orde van de dag: zullen wij Moslims de grootste slachtoffer hiervan zijn. Dat (!) baart me (ook) zorgen.
Zo langzamerhand zal de emotie het winnen van de ratio. En dat is een enge gedachte. Hoe bonafide ik ook met mijn frisse kop mag zijn.
Klemtoon²
Je hebt wel gelijk ja.quote:Op maandag 16 november 2015 19:51 schreef topdeck het volgende:
[..]
Ja zeg dat maar tegen de nabestaanden hoe erg je het vindt dat je imago hieraan lijdt.
Het westen heeft het kanker der islam decennia moeten verduren. Er zal niks met je gebeuren zoals altijd. Hetzelfde kan niet gezegd worden over de echte slachtoffers.
Het zou enorm helpen als de islamitische gemeenschap minder egocentrisch zou zijn en bepaalde fouten erkennen en eraan werken. De deflecterende smoesjes hebben we tig keer gehoord en ben het helemaal zat. Van "Dit is geen echte islam", " whatabbout palestina?" Moet ik al helemaal kotsen.
Hieraan gerelateerd: Dat gekanker tegen het westen, het superioriteitsgevoel, geen respect voor de westerse samenleving en wetten, complotwaanzin, misplaatste nationalisme, criminaliteit dat gerationaliseerd wordt, etc., is iedereen onderhand al helemaal klaar mee.
Los het probleem gvd een keer zelf op en begin bij je eigen sociale kring. Altijd vingertje wijzen naar 'het systeem' maar nooit er zelf aan werken.
Ja ik ben mad
Ps. Dit is niet naar jou gericht maar over het algemeen mbt moslims in het westen
/rant
Met deze teksten ben je de weg toch behoorlijk kwijt. Hoe durf je, echt hoe durf je nu zelfmedelijden te hebben.quote:Op maandag 16 november 2015 19:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe je het wendt of keert. Netto, dus onderaan de streep, als de rook is opgeklaard en iedereen over gaat tot de orde van de dag: zullen wij Moslims de grootste slachtoffer hiervan zijn. Dat (!) baart me (ook) zorgen.
Het is meer het groepsdenken dat me irriteert. Een andere gelovige is een 'broeder' of 'zuster'. Wat maakt dat de ongelovigen?quote:Op maandag 16 november 2015 19:57 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Met deze teksten ben je de weg toch behoorlijk kwijt. Hoe durf je, echt hoe durf je nu zelfmedelijden te hebben.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)agen-krijgen-gezicht
Schietschijven.quote:Op maandag 16 november 2015 19:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het is meer het groepsdenken dat me irriteert. Een andere gelovige is een 'broeder' of 'zuster'. Wat maakt dat de ongelovigen?
twitter:20committee twitterde op maandag 16-11-2015 om 14:13:30Since 1995 the presence of jihadist cells in BE+FR has been known to everybody not in a state of coma-like denial. Hold pols accountable. reageer retweet
Iedereen zag de radicalisering, de islamisering en de toenemende dreigingen. Werkelijk geen ene partij deed er iets aan. Niets gedaan met de waarschuwingen van Fortuyn, niets gedaan met de waarschuwingen van Wilders. En nu zetten ze de deur wagenwijd open voor zowel de 'vluchtelingen' als extreem-rechts met dictatoriale trekjes, zoals Le Pen.twitter:20committee twitterde op maandag 16-11-2015 om 01:33:52Real problem now is events since Friday show that evil EU right-wingers were basically right about...everything. Hence the systemic denial. reageer retweet
Precies...quote:Op maandag 16 november 2015 19:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het is meer het groepsdenken dat me irriteert. Een andere gelovige is een 'broeder' of 'zuster'. Wat maakt dat de ongelovigen?
Ik ga het weer zeggen: jij bent echt een eng figuur.quote:Op maandag 16 november 2015 19:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo langzamerhand zal de emotie het winnen van de ratio. En dat is een enge gedachte. Hoe bonafide ik ook met mijn frisse kop mag zijn.
Klemtoon²
redelijk verhaalquote:Op maandag 16 november 2015 20:02 schreef conservatief_liberaal het volgende:
Vrijwel helemaal eens, op een klein stukje na: die 128 mensen zijn niet in de boksring gestapt:
[ afbeelding ]
Hou toch op. Er is niets "too soon" aan.quote:Op maandag 16 november 2015 20:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
redelijk verhaal
compleet het verkeerde moment om het te vertellen
wat een eikel
quote:Op maandag 16 november 2015 19:50 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Moslims hebben het erg zwaar vandaag.
[ afbeelding ]
Ze willen UK in en de UK wil ze niet binnen laten. Dus dan ga je toch ergens anders naar toe ? Daar stug blijven zitten drammen verdiend geen zachte aanpak IMO.quote:
Het probleem is dat 'zij' dat altijd en overal menen te moeten en kunnen.quote:Op maandag 16 november 2015 20:05 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Hou toch op. Er is niets "too soon" aan.
Die man mag zijn opinie, mening geven wanneer hij dat wil.
nee ik houd niet op, en natuurlijk mag hij zijn mening geven ... ik schiet hem er toch niet voor overhoop ofzo?quote:Op maandag 16 november 2015 20:05 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Hou toch op. Er is niets "too soon" aan.
Die man mag zijn opinie, mening geven wanneer hij dat wil.
Opzich niet vreemd dat daar geen aanslagen zijn aangezien er daar amper moslims wonen.quote:Op maandag 16 november 2015 20:02 schreef conservatief_liberaal het volgende:
Vrijwel helemaal eens, op een klein stukje na: die 128 mensen zijn niet in de boksring gestapt:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het toch echt de schuld van die "evil right wingers" dat ISIS in Irak, Syrië en Libië heerst en deze aanvallen überhaupt kan uitvoeren.quote:Op maandag 16 november 2015 20:04 schreef Nintex het volgende:
twitter:20committee twitterde op maandag 16-11-2015 om 14:13:30Since 1995 the presence of jihadist cells in BE+FR has been known to everybody not in a state of coma-like denial. Hold pols accountable. reageer retweet
twitter:20committee twitterde op maandag 16-11-2015 om 01:33:52Real problem now is events since Friday show that evil EU right-wingers were basically right about...everything. Hence the systemic denial. reageer retweet
Dat is het mooie van 140 tekens max. Je kunt de nuance lekker achterwege laten.quote:Op maandag 16 november 2015 20:10 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt de schuld van die "evil right wingers" dat ISIS in Irak, Syrië en Libië heerst en deze aanvallen überhaupt kan uitvoeren.
quote:Op maandag 16 november 2015 20:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik houd niet op, en natuurlijk mag hij zijn mening geven ... ik schiet hem er toch niet voor overhoop ofzo?
maar als hij wil dat mensen er naar luisteren, als hij er iets mee wil bereiken dan is hij niet zo slim bezig om nu op dit moment dat punt aan te snijden want niemand wil het horen atm, nu is het gewoon weer de zoveelste moslim die 'joduh!!!!' roept als zijn geloofsgenoten iets stouts gedaan hebben
dom dom dom stereotypebevestigend dom
maar het mag wel, mijn zegen heeftie
maar het is wel dom en too soon
Het blijft een feit dat zij ons hun wil op willen leggen en onze vrijheden niet respecteren. Ze maken er wel gebruik van enerzijds maar trappen er anderzijds keihard tegenaan. Ga dan weg.. zoals Aboutaleb terecht opmerkte. Het is ook een keuze he, om je als slachtoffer op te stellen. Je bent niet verplicht om hier te wonen, het mág...quote:Op maandag 16 november 2015 20:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
https://twitter.com/thisisAppa
https://twitter.com/SafaTweets
Je vraagt je af waarom deze mensen in Nederland wonen als ze het hier zo verschrikkelijk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |