abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157695919
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 16:54 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

Voor de adviezen die hij ongevraagd geeft?
Ja, dat zal het zijn :'(
pi_157695956
quote:
Kennelijk zit hij op veel geld van GVE te wachten.
Huh is ie nou negatief over zijn eigen broodheer?
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_157695992
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:00 schreef RavigotteSaus het volgende:

[..]

Huh is ie nou negatief over zijn eigen broodheer?
Nee, dat is KoM
pi_157696168
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:01 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Nee, dat is KoM
Je heb gelijk, ik schrok al.
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_157696259
MU je mailtjes zijn keurig binnen gekomen maar ik was te laat om twee GvE projecten van vanmidag nog te zien voor ze vol waren. Heb ze maar niet meer gelezen alleen de koppen gesneld, mosterd na de maaltijd om de projecten nog in detail door te nemen.
Was een project van een starter met design radiatoren en een 3tje van een verhuurbedrijf in de bouw. Zaten wel snel vol.

[ Bericht 3% gewijzigd door NaRegenDeZon op 20-11-2015 17:18:23 ]
  vrijdag 20 november 2015 @ 17:17:33 #256
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_157696403
De designman laten schieten. Wel ingestapt bij de hoogwerker. Eerlijk gezegd: alleen maar omdat het een 3 is. Mailtjes van μ hebben voor mij hun nut weer bewezen.
pi_157696494
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:10 schreef NaRegenDeZon het volgende:
MU je mailtjes zijn keurig binnen gekomen maar ik was te laat om twee GvE projecten van vanmidag nog te zien voor ze vol waren. Heb ze maar niet meer gelezen alleen de koppen gesneld, mosterd na de maaltijd om de projecten nog in detail door te nemen.
Was een project van een starter met design radiatoren en een 3tje van een verhuurbedrijf in de bouw. Zaten wel snel vol.
En al weer een nieuwe bij GvE:
De Plint Dordrecht
Project:12603 Zakelijk
Leendoel:Opstart onderneming
Classificatie:5s
G-PD percentage:0,06
Creditsafe score:43
Inschrijfperiode nog 60 dagen
Kredietbedrag:¤ 45.000
Geinvesteerd:¤ 0
Product:
Lening
Looptijd:
36 maanden
Rente per jaar:8,0%
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=12603

Ze gaan inderdaad weer als een speer.
pi_157696678
Horeca loopt minder snel..
pi_157696733
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:29 schreef Dwarsindeweg het volgende:
Horeca loopt minder snel..
Ik heb slechte herinneringen aan Horeca, 36 maanden, Dordrecht, Deze vraagt alleen 5K minder en is minder koud. :)

Overgens lijkt me het overname bedrag heel reeel als je ziet wat hij krijgt. Maar je moet het wel aan de gang krijgen, is van een corporatie geweest dus zal in het verleden niet goed geexploiteerd zijn.
.

[ Bericht 7% gewijzigd door NaRegenDeZon op 20-11-2015 17:37:36 ]
pi_157696975
De noot van gve voelt niet heel goed en lijkt een gestapel van bv's: "Noot van Geldvoorelkaar.nl:
Geldnemer is De Plint Dordrecht BV en M.B.F. Rijswijk tekent mee als medegeldnemer en daarmee voor hoofdelijke aansprakelijkheid in privé. Aandelen van De Plint Dordrecht BV worden gehouden door Stichting Barbecue Licentie.
De Stichting Barbecue Licentie tekent eveneens mee als medegeldnemer. Haar Creditsafe score is 31 punten(starter) en haar G-PD percentage is 0,06%."
pi_157697100
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:42 schreef Dwarsindeweg het volgende:
De noot van gve voelt niet heel goed en lijkt een gestapel van bv's: "Noot van Geldvoorelkaar.nl:
Geldnemer is De Plint Dordrecht BV en M.B.F. Rijswijk tekent mee als medegeldnemer en daarmee voor hoofdelijke aansprakelijkheid in privé. Aandelen van De Plint Dordrecht BV worden gehouden door Stichting Barbecue Licentie.
De Stichting Barbecue Licentie tekent eveneens mee als medegeldnemer. Haar Creditsafe score is 31 punten(starter) en haar G-PD percentage is 0,06%."
Ik denk dat je dit niet goed ziet. Wij hebben juist bij GvE gevraagd in dit soort gevallen alle BV's te laten tekenen. In het verleden liet men wel eens een BV tekenen (bijvoorbeeld Talamini) en kon je de andere BV niet aansprakelijk stellen bij problemen.
pi_157697483
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:46 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ik denk dat je dit niet goed ziet. Wij hebben juist bij GvE gevraagd in dit soort gevallen alle BV's te laten tekenen. In het verleden liet men wel eens een BV tekenen (bijvoorbeeld Talamini) en kon je de andere BV niet aansprakelijk stellen bij problemen.
Dat ben ik met jullie eens.. Ik bedoelde vooral dat ik meer gecharmeerd ben van eenmanszaken en kleinere (1 bv) bedrijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dwarsindeweg op 20-11-2015 18:27:50 ]
pi_157698760
Wat ik niet zo goed begrijp is dat wanneer je een goedlopend bedrijf hebt verkocht, dat je nu 'maar' 10.000 euro zelf inbrengt.
pi_157698783
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 16:32 schreef Murene het volgende:

[..]

Bestaat toch al. Volgens mij is dat al eerder besproken. Namelijk www.sameningeld.nl
Zij hebben toch een (in)directe link met IvM?
pi_157699076
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:01 schreef Dwarsindeweg het volgende:

[..]

Dat ben ik met jullie eens.. Ik bedoelde vooral dat ik meer gecharmeerd ben van eenmanszaken en kleinere (1 bv) bedrijven.
Dat boven een BV een holding zit, zou je niet moeten doen schrikken. Daar zijn doorgaans hele goede redenen voor (belastingen, spreiding, bedrijfsopvolging in de toekomst). Zolang die B.V.'s allemaal maar meetekenen en je goed in beeld hebt of en waar het vermogen zit.
Pecunia non olet
  vrijdag 20 november 2015 @ 19:14:17 #266
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_157699272
quote:

[..]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor geld dat dan is. Voor de adviezen die hij ongevraagd geeft?
Nare manier van schrijven heeft die man.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_157699916
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 19:14 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Nare manier van schrijven heeft die man.
Ja, als hij zo al spreekt in goede tijden, wat dan wel niet als er een default of zo optreedt. Dan zal het dak er wel af gaan :r

Maar het houdt GvE wel scherp zo. Dat is ook in ons voordeel.
Pecunia non olet
pi_157700058
quote:

[..]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor geld dat dan is. Voor de adviezen die hij ongevraagd geeft?
Uitbetaling van Kredietbank Nederland:
http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=69642
Ceterum censeo Teevum et Opsteltus esse delendam
pi_157704039
Gaat goed bij de zonnepanelen man. Aan de ene kant een kwestie over de afhandeling van garantie. Alleen de manier van niet antwoorden krijg ik al koppijn. En aan de andere kant gooit ie er nog even een hypothekaire zekerheid tussendoor.

En dat terwijl we bij de kippenboer al zien hoe lastig dat is.

Waarom heeft de zonnepanenman net als de poelier een B+
pi_157706800
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:42 schreef RavigotteSaus het volgende:Waarom heeft de zonnepanenman net als de poelier een B+
De ratio's zien er keurig uit, aflossingscapaciteit, het lijkt allemaal dik in orde.
Maar........het is allemaal gebaseerd op prognose en aanname. Cijfers 2015 zie je niet.

Ik persoonlijk zie heel veel risico's. Op de lange route naar succes kan onderweg héél veel mis gaan. Een goed produkt wil nog niet zeggen dat er straks veel van die dingen op de daken liggen en/of dat daar weinig (garantieplichtige) problemen bij ontstaan. De kans op default schat ik zo hoog in dat ik er zeker niet in zal investeren, weiland of niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door obligataire op 21-11-2015 00:59:47 ]
Pecunia non olet
pi_157707181
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 12:11 schreef djh77 het volgende:
Nieuwe op KoM: https://www.kapitaalopmaat.nl/OneFit-Unlimited

Weer sport/wellness... nu in de vorm van een abonnement
Op termijn willen we OneFit in alle Europese steden aanbieden.

Ik ruik gebakken lucht.
Pecunia non olet
  zaterdag 21 november 2015 @ 02:41:30 #272
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_157710364
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:15 schreef obligataire het volgende:

[..]

Ik ruik gebakken lucht.
Blij dat er altijd weer mensen zijn met een scherpe neus :)
Je zou bijna aan die lucht gewend raken.
Koffij van Droogstoppel, Lauriergracht 37: gebakken lucht.
Dierenliefhebbers, waar de knikkers een bepaalde geur hebben.
Sportscholen met zweetlucht, nee, ook gebakken lucht.
Adviseurs die wat opboeren. Enz.
Het wordt er niet frisser op. :r
Nou ja, 't is gelukkig niet allemaal kommer en kwel. Er was ook een zoet geurende Deense keukenboer. Of een prachtige, groene kooldioxideslurper waardoor je weer opgelucht kunt ademhalen. Enz. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door crowd-fundi op 21-11-2015 03:01:58 ]
pi_157711470
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:15 schreef obligataire het volgende:

[..]

Ik ruik gebakken lucht.
Altijd mooi toch, mensen die groot kunnen denken.
  zaterdag 21 november 2015 @ 11:33:35 #274
132191 -jos-
Money=Power
pi_157712623
Laatste dag/kans om nog met R&R Karting mee te doen.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_157712930
Iemand laatst nog de webshop bekeken die bij de kruidenzaak van AGD hoort? Daar word ik, na het 'te druk voor de incentives'-verhaal, niet geruster op... De site zou tot 5 (?) november 'tijdeljk' offline zijn. En typefouten vind ik ook nooit een goed teken.

@Harm, tijd om eens polshoogte te nemen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')