Ja, dat zal het zijnquote:Op vrijdag 20 november 2015 16:54 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Voor de adviezen die hij ongevraagd geeft?
Huh is ie nou negatief over zijn eigen broodheer?quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:54 schreef crowd-fundi het volgende:
Kennelijk zit hij op veel geld van GVE te wachten.
Nee, dat is KoMquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:00 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Huh is ie nou negatief over zijn eigen broodheer?
Je heb gelijk, ik schrok al.quote:
En al weer een nieuwe bij GvE:quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:10 schreef NaRegenDeZon het volgende:
MU je mailtjes zijn keurig binnen gekomen maar ik was te laat om twee GvE projecten van vanmidag nog te zien voor ze vol waren. Heb ze maar niet meer gelezen alleen de koppen gesneld, mosterd na de maaltijd om de projecten nog in detail door te nemen.
Was een project van een starter met design radiatoren en een 3tje van een verhuurbedrijf in de bouw. Zaten wel snel vol.
Ik heb slechte herinneringen aan Horeca, 36 maanden, Dordrecht, Deze vraagt alleen 5K minder en is minder koud.quote:
Ik denk dat je dit niet goed ziet. Wij hebben juist bij GvE gevraagd in dit soort gevallen alle BV's te laten tekenen. In het verleden liet men wel eens een BV tekenen (bijvoorbeeld Talamini) en kon je de andere BV niet aansprakelijk stellen bij problemen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:42 schreef Dwarsindeweg het volgende:
De noot van gve voelt niet heel goed en lijkt een gestapel van bv's: "Noot van Geldvoorelkaar.nl:
Geldnemer is De Plint Dordrecht BV en M.B.F. Rijswijk tekent mee als medegeldnemer en daarmee voor hoofdelijke aansprakelijkheid in privé. Aandelen van De Plint Dordrecht BV worden gehouden door Stichting Barbecue Licentie.
De Stichting Barbecue Licentie tekent eveneens mee als medegeldnemer. Haar Creditsafe score is 31 punten(starter) en haar G-PD percentage is 0,06%."
Dat ben ik met jullie eens.. Ik bedoelde vooral dat ik meer gecharmeerd ben van eenmanszaken en kleinere (1 bv) bedrijven.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:46 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit niet goed ziet. Wij hebben juist bij GvE gevraagd in dit soort gevallen alle BV's te laten tekenen. In het verleden liet men wel eens een BV tekenen (bijvoorbeeld Talamini) en kon je de andere BV niet aansprakelijk stellen bij problemen.
Zij hebben toch een (in)directe link met IvM?quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:32 schreef Murene het volgende:
[..]
Bestaat toch al. Volgens mij is dat al eerder besproken. Namelijk www.sameningeld.nl
Dat boven een BV een holding zit, zou je niet moeten doen schrikken. Daar zijn doorgaans hele goede redenen voor (belastingen, spreiding, bedrijfsopvolging in de toekomst). Zolang die B.V.'s allemaal maar meetekenen en je goed in beeld hebt of en waar het vermogen zit.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:01 schreef Dwarsindeweg het volgende:
[..]
Dat ben ik met jullie eens.. Ik bedoelde vooral dat ik meer gecharmeerd ben van eenmanszaken en kleinere (1 bv) bedrijven.
Nare manier van schrijven heeft die man.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:54 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor geld dat dan is. Voor de adviezen die hij ongevraagd geeft?
Ja, als hij zo al spreekt in goede tijden, wat dan wel niet als er een default of zo optreedt. Dan zal het dak er wel af gaanquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nare manier van schrijven heeft die man.
Uitbetaling van Kredietbank Nederland:quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:54 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor geld dat dan is. Voor de adviezen die hij ongevraagd geeft?
De ratio's zien er keurig uit, aflossingscapaciteit, het lijkt allemaal dik in orde.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:42 schreef RavigotteSaus het volgende:Waarom heeft de zonnepanenman net als de poelier een B+
Op termijn willen we OneFit in alle Europese steden aanbieden.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:11 schreef djh77 het volgende:
Nieuwe op KoM: https://www.kapitaalopmaat.nl/OneFit-Unlimited
Weer sport/wellness... nu in de vorm van een abonnement
Blij dat er altijd weer mensen zijn met een scherpe neusquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:15 schreef obligataire het volgende:
[..]
Op termijn willen we OneFit in alle Europese steden aanbieden.
Ik ruik gebakken lucht.
Altijd mooi toch, mensen die groot kunnen denken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:15 schreef obligataire het volgende:
[..]
Op termijn willen we OneFit in alle Europese steden aanbieden.
Ik ruik gebakken lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |