abonnement Unibet Coolblue
pi_157904186
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 16:49 schreef Kim-Holland het volgende:
Pedo Paay en vetklep Brard op hun best; schijnheilig in het [ge]zicht en een mes in de rug draaien.
Walgelijke wijven :r

Als ze ballen hadden hadden ze live hun bek opengetrokken. Maarja..te laf, he. :r
Dat heeft Patty al meerdere malen laten blijken tijdens de Shownieuws-uitzendingen, maar niet tijdens Mindmasters Live.

Lijkt me ook niet meer dan normaal.
Overigens lijkt me Sabia wel een aardige vrouw, maar gewoon geestelijk niet helemaal in orde.
  zondag 29 november 2015 @ 18:20:26 #202
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157904961
quote:
99s.gif Op zondag 29 november 2015 12:34 schreef Cynix ® het volgende:
En toch denk ik dat er meer aan de hand is.

SBS draait vanaf de start al op programma's met een handvol kijkers. Als een half miljoen kijkers zelfs voor hén nu ineens niet meer genoeg is, kunnen ze net zo goed helemaal stoppen. En sinds wanneer hebben ze ineens principes dat het niet is wat het had moeten zijn? :o

Kom op, 10 goochelaars die verder ook niet veel te doen kunnen hebben nu het kermis- en braderieseizoen afgelopen is, 10 'raadsleden' ( :')!) die toch al op de loonlijst stonden of naast hun AOW wat bijscnabbelden met kwisjes en paneltjes en een paar bussen klapvee.

Wat waren die hoge kosten dan? :?
ik heb het allemaal niet zo gevolgd, maar kan het niet zo zijn dat die goochelaars gewoon niet goed genoeg presteerden? Sabia moest 3 namen opschrijven van oude liefdes en de goochelaar had er maar 1 goed geraden. Deed dat slechte resultaat af met, dan waren de liefdes niet goed genoeg. Ik denk dat deze flopshow zelfs voor sbs te slecht was.
  zondag 29 november 2015 @ 19:39:55 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157906944
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 18:20 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik heb het allemaal niet zo gevolgd, maar kan het niet zo zijn dat die goochelaars gewoon niet goed genoeg presteerden? Sabia moest 3 namen opschrijven van oude liefdes en de goochelaar had er maar 1 goed geraden. Deed dat slechte resultaat af met, dan waren de liefdes niet goed genoeg. Ik denk dat deze flopshow zelfs voor sbs te slecht was.
De acts waren idd tenenkrommend slecht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zondag 29 november 2015 @ 19:44:59 #204
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_157907079
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 18:20 schreef Marrije het volgende:
ik heb het allemaal niet zo gevolgd, maar kan het niet zo zijn dat die goochelaars gewoon niet goed genoeg presteerden?
Dat kan natuurlijk ook, hoewel het al lastig genoeg is om uitgerekend bij SBS ondermaats te presteren. Trucjes die ik gezien heb waren inderdaad triest, kneuterig, flauw en gewoon niet leuk of spannend.

Maar nogmaals, gaat SBS zich nu druk maken over kwaliteit? Dan maak ik me pas echt zorgen. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_157909007
quote:
Het zwangerschapsbuikje van Sabia Boulahrouz heeft ook de juryleden van het inmiddels gesneuvelde programma Mindmasters beziggehouden. Patricia Paay weet het nu zeker......

Ook binnen de jury van het gesneuvelde programma Mindmasters was het zwangerschapsbuikje van Sabia Boulahrouz onderwerp van gesprek, Patricia Paay weet het inmiddels zeker: Sabia heeft volgens haar een nepbuikje en ze is niet de enige die dit denkt. Aan bekendeburen vertelt Paay het volgende:

'Ik raakte in gesprek met Patty en die wist me melden dat zij er vrijwel zeker van overtuigd is, dat het zwangerschapsbuikje nep is. Ik heb Sabia eens in de gaten gehouden en het is volgens mij ook zo. Ik ben zelf zwanger geweest en ik weet hoe je dan als vrouw ermee omgaat.

Je aait voortdurend over je buik of wrijft er overheen. Ook voel je er regelmatig aan. Dat doet Sabia totaal niet. Zij gaat ermee om alsof er geen buik is. Als je zwanger bent sta je ook op een bepaalde manier op. Je bent gewoon voortdurend bezig met je zwanger zijn en aan haar merk je niets van dat.

Ze verstopte zich ook steeds in de kleedkamer. Ze heeft gewoon een heel raar gedraag. Ik zeg tegen Patty dat als dit werkelijk zo is dat ze doet alsof ze zwanger is, dat mens echt compleet gestoord is. Ze moeten haar dan maar echt opbergen.

Dat doe je toch niet. Helaas kan ik me niet aan de indruk onttrekken, en ik zie heus wel het verschil. Het buikje is volgens mij gewoon nep'
_O- , wat een trieste bejaarde is die Paay toch.

Is in het stenen tijdperk ook een keer zwanger geweest en zal ff gaan vertellen hoe Saab zich had moeten gedragen.
Alsof elke zwangere zich aanstellerig kreunend en steunend uit een stoel hijst of constant over d'r buik wrijft, :{

Ondanks d'r kleinkind-vriendje is Paay duidelijk niet van deze tijd...
Ik zou me daar ook daar ook verstoppen voor die twee bejaarde heksen. Dat Saab ff tijd voor zichzelf neemt als zwangere, past dan weer niet in die bejaarde visie van Paay...
pi_157909167
Paay is echt een achterbaks overtijd kutwijf. Dat dat nog aandacht krijgt, ongelofelijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 29 november 2015 @ 22:39:07 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157912052
Ik snap niet hoe je kunt denken dat het nep is en tegelijkertijd kunt concluderen dat als het nep is ze zeer ernstige psychische problemen moet hebben, maar het haar wel verwijt.

Ik denk dat als ze idd niet zwanger zou zijn, ze dan dusdanig in de war zou zijn dat haar alsnog weinig te verwijten valt.

Maar goed, ik denk ook dat er allang door mensen om haar heen aan de bel zou zijn getrokken als ze zo in de war zou zijn, dus ik verwacht dat ze rond valentijnsdag een gezonde, blozende liefdesbaby in haar armen heeft.

En als Pat & Pat dan nog het lef hebben te suggereren dat het haar kind niet is hoop ik dat ze ze voor de rechter sleept wegens smaad en/of laster.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157914228
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 22:39 schreef Leandra het volgende:
Ik snap niet hoe je kunt denken dat het nep is en tegelijkertijd kunt concluderen dat als het nep is ze zeer ernstige psychische problemen moet hebben, maar het haar wel verwijt.

Ik denk dat als ze idd niet zwanger zou zijn, ze dan dusdanig in de war zou zijn dat haar alsnog weinig te verwijten valt.

Maar goed, ik denk ook dat er allang door mensen om haar heen aan de bel zou zijn getrokken als ze zo in de war zou zijn, dus ik verwacht dat ze rond valentijnsdag een gezonde, blozende liefdesbaby in haar armen heeft.

En als Pat & Pat dan nog het lef hebben te suggereren dat het haar kind niet is hoop ik dat ze ze voor de rechter sleept wegens smaad en/of laster.
pcies ^O^ ^O^
Twinning = boring
pi_157914253
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 22:39 schreef Leandra het volgende:
Ik snap niet hoe je kunt denken dat het nep is en tegelijkertijd kunt concluderen dat als het nep is ze zeer ernstige psychische problemen moet hebben, maar het haar wel verwijt.

Ik denk dat als ze idd niet zwanger zou zijn, ze dan dusdanig in de war zou zijn dat haar alsnog weinig te verwijten valt.

Maar goed, ik denk ook dat er allang door mensen om haar heen aan de bel zou zijn getrokken als ze zo in de war zou zijn, dus ik verwacht dat ze rond valentijnsdag een gezonde, blozende liefdesbaby in haar armen heeft.

En als Pat & Pat dan nog het lef hebben te suggereren dat het haar kind niet is hoop ik dat ze ze voor de rechter sleept wegens smaad en/of laster.
Helemaal dit! :*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  † In Memoriam † maandag 30 november 2015 @ 08:21:51 #210
43556 miss_dynastie
pi_157915590
Ach, Saab heeft een goede band met haar kinderen, zelfs met haar oudste dochter. Heeft Patty Priscilla nog gesproken in de afgelopen drie jaar?
  maandag 30 november 2015 @ 10:07:02 #211
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_157916738
Ik snap niet dat jullie een hekel hebben aan Pat&Pat. Ze geven dit forum bestaansrecht. Laten we toch niet opeens allemaal pretenderen enig moraal te hebben, terwijl we hier zelf naar hartelust speculeren en roddelen. Regelmatig op basis van wat deze geweldige feeksen doen of zeggen.

Ik vind het heerlijke wijven. Elk land krijgt de diva's die het verdient. :Y)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_157918679
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 10:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik snap niet dat jullie een hekel hebben aan Pat&Pat. Ze geven dit forum bestaansrecht. Laten we toch niet opeens allemaal pretenderen enig moraal te hebben, terwijl we hier zelf naar hartelust speculeren en roddelen. Regelmatig op basis van wat deze geweldige feeksen doen of zeggen.

Ik vind het heerlijke wijven. Elk land krijgt de diva's die het verdient. :Y)
Het komt ook van een site waar je alles met een korrel zout moet nemen.
Heb al eerder aangegeven dat Sabia mij wel aardig lijkt, maar ze is volgens mij heel erg labiel en breekbaar.
Ik denk dat je hier misschien niet eens over liegen moet praten, want wellicht gelooft Sabia zelf erin dat ze zwanger is, maar dan uiteindelijk schijnzwanger blijkt te zijn.
pi_157918766
quote:
99s.gif Op zondag 29 november 2015 12:34 schreef Cynix ® het volgende:


Wat waren die hoge kosten dan? :?
Peter R. De Vries
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 30 november 2015 @ 12:34:18 #214
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_157919006
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 08:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach, Saab heeft een goede band met haar kinderen, zelfs met haar oudste dochter. Heeft Patty Priscilla nog gesproken in de afgelopen drie jaar?
:N helemaal niet al jaren niet ! Dus Brard moet haar mond houden.
  maandag 30 november 2015 @ 13:57:36 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157920675
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 12:22 schreef superniger het volgende:

[..]

Peter R. De Vries
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157925174
Patricia Paay :') Ook wel bekend als de vrouw doe onzinverhalen over haar exman en chicks with dicks de wereld in helpt. En later toegeeft dat ze dit louter deed omdat dat soort verhalen nou eenmaal scoort. Lijkt me treurig voor haar om te constateren dat ze slechts aandacht krijgt door haar zure commentaren over anderen.
  maandag 30 november 2015 @ 19:55:59 #217
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_157928491
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 22:39 schreef Leandra het volgende:

Ik snap niet hoe je kunt denken dat het nep is en tegelijkertijd kunt concluderen dat als het nep is ze zeer ernstige psychische problemen moet hebben, maar het haar wel verwijt.

Ik denk dat als ze idd niet zwanger zou zijn, ze dan dusdanig in de war zou zijn dat haar alsnog weinig te verwijten valt.

Maar goed, ik denk ook dat er allang door mensen om haar heen aan de bel zou zijn getrokken als ze zo in de war zou zijn, dus ik verwacht dat ze rond valentijnsdag een gezonde, blozende liefdesbaby in haar armen heeft.

En als Pat & Pat dan nog het lef hebben te suggereren dat het haar kind niet is hoop ik dat ze ze voor de rechter sleept wegens smaad en/of laster.
:{w
+100
  maandag 30 november 2015 @ 19:56:49 #218
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_157928515
Sabia Boulahrouz baalt ervan dat MindMasters na twee afleveringen alweer stopt. Sabia:,,Ik heb het nieuws vanochtend vernomen, gelukkig na het ontbijt. Natuurlijk is het heel jammer, want het was heel leuk. Ik heb diverse gesprekken over projecten voor volgend jaar, ook op televisie.''

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)l-meer-tv-doen.dhtml
  maandag 30 november 2015 @ 20:09:43 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157928821
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
Sabia Boulahrouz baalt ervan dat MindMasters na twee afleveringen alweer stopt. Sabia:,,Ik heb het nieuws vanochtend vernomen, gelukkig na het ontbijt. Natuurlijk is het heel jammer, want het was heel leuk. Ik heb diverse gesprekken over projecten voor volgend jaar, ook op televisie.''
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)l-meer-tv-doen.dhtml
:D "gelukkig na het ontbijt" :D

Zou het te zwaar zijn gevallen op de nuchtere maag? :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157931488
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 22:39 schreef Leandra het volgende:
Ik snap niet hoe je kunt denken dat het nep is en tegelijkertijd kunt concluderen dat als het nep is ze zeer ernstige psychische problemen moet hebben, maar het haar wel verwijt.

Ik denk dat als ze idd niet zwanger zou zijn, ze dan dusdanig in de war zou zijn dat haar alsnog weinig te verwijten valt.

Maar goed, ik denk ook dat er allang door mensen om haar heen aan de bel zou zijn getrokken als ze zo in de war zou zijn, dus ik verwacht dat ze rond valentijnsdag een gezonde, blozende liefdesbaby in haar armen heeft.

En als Pat & Pat dan nog het lef hebben te suggereren dat het haar kind niet is hoop ik dat ze ze voor de rechter sleept wegens smaad en/of laster.
^O^
pi_157931620
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

:D "gelukkig na het ontbijt" :D

Zou het te zwaar zijn gevallen op de nuchtere maag? :')
_O- Ze heeft vaak van dit soort grappige opmerkingen.
pi_157949692
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 10:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik snap niet dat jullie een hekel hebben aan Pat&Pat. Ze geven dit forum bestaansrecht. Laten we toch niet opeens allemaal pretenderen enig moraal te hebben, terwijl we hier zelf naar hartelust speculeren en roddelen. Regelmatig op basis van wat deze geweldige feeksen doen of zeggen.

Ik vind het heerlijke wijven. Elk land krijgt de diva's die het verdient. :Y)
Wat hebben wij de wereld misdaan??


[ Bericht 49% gewijzigd door ootjekatootje op 01-12-2015 18:13:38 ]
  Moderator / Miss SHO woensdag 2 december 2015 @ 21:53:33 #223
22592 crew  Ole
pi_157974973
Zometeen bij Shownieuws!

Duitse media zouden bewijs hebben dat babybuik Sabia nep is!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 2 december 2015 @ 22:03:40 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157975312
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:53 schreef Ole het volgende:
Zometeen bij Shownieuws!

Duitse media zouden bewijs hebben dat babybuik Sabia nep is!
Ik ben benieuwd want in de toonaangevende Duitse riooljournalistiek vind ik niets....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO woensdag 2 december 2015 @ 22:16:10 #225
22592 crew  Ole
pi_157975702
Ik vond ook al niet veel. Schijnt weer van de familie van Raf te komen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 2 december 2015 @ 22:17:29 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157975745
De voorpagina van Closer dus... met die twee foto's.
Nah, als de andere bladen het nog niet hebben overgenomen doen ze dat waarschijnlijk wel weer nadat het in NL wel "nieuws" geworden is.... zelfs een gynaecoloog bellen om te vragen of het kan |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157977782
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 18:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat hebben wij de wereld misdaan??
Wat has been seen :|W

Ter ere waarvan deed Paay dit?
Spoilers!
  Vis een optie? woensdag 2 december 2015 @ 23:54:27 #228
70532 loveli
N
pi_157978501
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat has been seen :|W

Ter ere waarvan deed Paay dit?
Om te vieren dat ze d'r eerste AOW kreeg?
crap in = crap out
pi_157978919
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat has been seen :|W

Ter ere waarvan deed Paay dit?
Geen idee, maar laten we hopen dat ze het nooit meer doet..
pi_157980246
Nou, over een aantal weken is defeinitief bekend of ze al dan niet zwanger was/is.

Heb best een beetje medelijden met Sabia :@
pi_157982192
Ik blijf erbij, ik denk dat het ook nep is maar dat ze misschien zelf denkt dat ze zwanger is, een soor waanbeeld.
Kans is groot dat we hier te maken hebben met een heel verwarde vrouw die niet weet wat ze doet, of juist wel. Geen idee.
  Moderator donderdag 3 december 2015 @ 10:02:16 #233
382129 crew  Donna
pi_157982452
quote:
Eh well. Ik zie wel wat zitten op die 'foetsie' foto, maar het ziet er wel heel anders uit ja. :?
*Wel hele andere kleding ook.
  donderdag 3 december 2015 @ 10:11:24 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157982557
Zelfs ik zie dat dit vooral aan de kleding en hoek ligt.

Alhoewel ook ik niet volledig verbaasd zal zijn als het toch nep bleek, heeft ze het voordeel van mijn twijfel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 3 december 2015 @ 10:11:30 #235
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_157982559
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:02 schreef DonnaRush het volgende:


Eh well. Ik zie wel wat zitten op die 'foetsie' foto, maar het ziet er wel heel anders uit ja. :?
*Wel hele andere kleding ook.
En geheel andere type vrouw! Volgens mij is de foetsie foto Sabia niet😳 :N
  donderdag 3 december 2015 @ 10:20:49 #236
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_157982671
Volgens mij heeft La Paay ook naar The Bridge III gekeken :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_157982794
Is dat niet gewoon haar zus?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_157983121
dus ze zou zich maandenlang in allerlei bochten wringen om te doen alsof ze zwanger is om vervolgens vrolijk naar buiten te gaan zonder haar nepbuik?
:')
  Moderator donderdag 3 december 2015 @ 10:54:37 #239
382129 crew  Donna
pi_157983157
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:52 schreef JaneDoe het volgende:
dus ze zou zich maandenlang in allerlei bochten wringen om te doen alsof ze zwanger is om vervolgens vrolijk naar buiten te gaan zonder haar nepbuik?
:')
Haha. Wie weet was het nog vroeg.

Ik denk gewoon kleding vooral. Zo`n flodderig gebreide trui oogt heel anders dan een strak shirtje met jasje.
  Vis een optie? donderdag 3 december 2015 @ 11:15:47 #240
70532 loveli
N
pi_157983473
Zo'n baby blijft niet altijd op dezelfde plek zitten. Als het kind een keer draait ziet het er ook anders uit.

Wat mij betreft stoppen de bladen met stomme berichten over Saab tot 2 weken na de uitgerekende datum. Als er dan geen baby en geen buik zijn mogen ze weer wat schrijven.
crap in = crap out
pi_157983551
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:15 schreef loveli het volgende:
Zo'n baby blijft niet altijd op dezelfde plek zitten. Als het kind een keer draait ziet het er ook anders uit.

Wat mij betreft stoppen de bladen met stomme berichten over Saab tot 2 weken na de uitgerekende datum. Als er dan geen baby en geen buik zijn mogen ze weer wat schrijven.
Maar we weten de datum niet...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_157983766
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:15 schreef loveli het volgende:
Zo'n baby blijft niet altijd op dezelfde plek zitten. Als het kind een keer draait ziet het er ook anders uit.

Wat mij betreft stoppen de bladen met stomme berichten over Saab tot 2 weken na de uitgerekende datum. Als er dan geen baby en geen buik zijn mogen ze weer wat schrijven.
inderdaad, hier nu 35 weken zwanger en het ligt er echt aan hoe hij ligt. Gisteren weer verbaasde blikken, van huh zwanger?
Ligt ook heel erg aan de kleding en hoe de rest van je lichaam is. Sabia is veel afgevallen.
Heb ik een open vest aan dan zie je ook niets/ durft men het niet te vragen.
  donderdag 3 december 2015 @ 12:20:58 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157984583
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar we weten de datum niet...
Medio valentijnsdag, de perfecte dag voor een liefdesbaby :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157984756
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Medio valentijnsdag, de perfecte dag voor een liefdesbaby :+
Dat zou echt geweldig zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_157985903
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:20 schreef PirE het volgende:
Volgens mij heeft La Paay ook naar The Bridge III gekeken :D.
Haha, daar moet ik ook steeds aan denken ja!
pi_157985940
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 18:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat hebben wij de wereld misdaan??
allemaal nep
haar
gebit
tietten
gezicht _O- _O-
Twinning = boring
pi_157986010
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:34 schreef Inca het volgende:

[..]

allemaal nep
haar
gebit
tietten
gezicht _O- _O-
vies he...
een half jaartje later schaamde ze zich kapot voor die act. Daarvoor was ze er nog trots op ook.

Blijkt ze gedaan te hebben op haar eigen nieuwjaarsfeestje in 2012.
pi_157986035
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

vies he...
een half jaartje later schaamde ze zich kapot voor die act. Daarvoor was ze er nog trots op ook.

Blijkt ze gedaan te hebben op haar eigen nieuwjaarsfeestje in 2012.
Blij dat ik niet voor de feestjes word uitgenodigd
Twinning = boring
pi_157986093
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:38 schreef Inca het volgende:

[..]

Blij dat ik niet voor de feestjes word uitgenodigd
Ben benieuwd of er nog wel iemand naar toe durft...
pi_157986107
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ben benieuwd of er nog wel iemand naar toe durft...
Aandacht geilers genoeg
Twinning = boring
  Vis een optie? donderdag 3 december 2015 @ 13:57:50 #251
70532 loveli
N
pi_157986390
Voor d'r leeftijd ziet ze er niet slecht uit, maar in kleren ziet ze er beter uit. Er zijn dingen die je niet moet willen delen.
crap in = crap out
pi_157986456
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:34 schreef Inca het volgende:

[..]

allemaal nep
haar
gebit
tietten
gezicht _O- _O-
Ok... ik had net gegeten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_157987141
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ok... ik had net gegeten.
^O^ beter dan voor je eten _O-
Twinning = boring
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2015 @ 17:07:17 #254
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_157990307
Wat heeft die Bontje toch een overreden rotkop. Misselijke bitch. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 3 december 2015 @ 20:15:26 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157994242
quote:
99s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:07 schreef Cynix ® het volgende:
Wat heeft die Bontje toch een overreden rotkop. Misselijke bitch. :{
Wat heeft ze nou weer gedaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157994600
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat heeft ze nou weer gedaan?
http://m.telegraaf.nl/pri(...)abia-engizek-foetsie
  Moderator / Miss SHO donderdag 3 december 2015 @ 20:42:07 #257
22592 crew  Ole
pi_157994979
quote:
99s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:07 schreef Cynix ® het volgende:
Wat heeft die Bontje toch een overreden rotkop. Misselijke bitch. :{
Vreselijk wijf zeg
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_157995099
quote:
99s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:07 schreef Cynix ® het volgende:
Wat heeft die Bontje toch een overreden rotkop. Misselijke bitch. :{
Is FOK! pro-Sabia?
Wat als blijkt dat Sabia de hele tijd heeft gelogen en niet zwanger blijkt te zijn. Wordt het forum dan anti?
  Moderator donderdag 3 december 2015 @ 20:49:04 #259
184769 crew  Deisyy
pi_157995186
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:45 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Is FOK! pro-Sabia?
Wat als blijkt dat Sabia de hele tijd heeft gelogen en niet zwanger blijkt te zijn. Wordt het forum dan anti?
Nee, want dan zou ze danig ziek in haar hoofd zijn.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_157995368
quote:
99s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:07 schreef Cynix ® het volgende:
Wat heeft die Bontje toch een overreden rotkop. Misselijke bitch. :{
Mis ik nu wat, wie is Bontje?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157995418
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:34 schreef Inca het volgende:

[..]

allemaal nep
haar
gebit
tietten
gezicht _O- _O-
Daar wijken Sabia en Sylvie, vrouwen uit deze TT, niet vanaf ;)
Alleen heeft Sylvie geen gezicht verbouwd.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 3 december 2015 @ 20:59:56 #262
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157995490
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Mis ik nu wat, wie is Bontje?
zij is sabia-deskundige
pi_157995551
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:59 schreef Marrije het volgende:

[..]

zij is sabia-deskundige
Ah, dank je!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2015 @ 21:26:59 #264
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_157996305
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat heeft ze nou weer gedaan?
Alleen al hoe ze met een uitgestreken smoel weer begint over de al dan niet neppe zwangerschap van Sabia en dat dat heel Nederland in zijn greep heeft. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2015 @ 21:29:10 #265
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_157996367
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:45 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Is FOK! pro-Sabia?
Wat als blijkt dat Sabia de hele tijd heeft gelogen en niet zwanger blijkt te zijn. Wordt het forum dan anti?
Geen idee, ik wissel hier in SHO sneller van kamp dan van onderbroek, zo'n opportunist ben ik dan ook wel weer. En waarom ook niet, ik ben geen familie of manager of zo. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2015 @ 21:31:52 #266
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_157996450
Ik ben overigens per definitie anti kamp-Santegoeds / Bontje / c.s.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 3 december 2015 @ 21:42:13 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157996737
quote:
99s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben overigens per definitie anti kamp-Santegoeds / Bontje / c.s.
+1
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 3 december 2015 @ 21:45:52 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157996850
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Nee, want dan zou ze danig ziek in haar hoofd zijn.
En dit.
Overigens is dat Telegraaf/SBS-tuig minimaal net zo ziek, met hun steeds terugkerende suggestie dat de zwangerschap nep zou zijn.
Werkelijk ziekelijk zoiets telkens te blijven roepen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157996920
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:45 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Is FOK! pro-Sabia?
Wat als blijkt dat Sabia de hele tijd heeft gelogen en niet zwanger blijkt te zijn. Wordt het forum dan anti?
Nou ik niet. Ook niet anti hoor. Maar nog steeds wel vraagtekens bij de zwangerschap maar niet op zo'n verbeten zure manier als die kwebbelkippen van Telegraaf TV. Voor hetzelfde geld was/is ze wel zwanger en komt er een miskraam. Dan ben je ook lekker lullig bezig met voor- en nafoto's met zogenaamd kussens.

Vind overigens de familie vd Vaart nog een gradatie erger dan die Santegoedsclan.
pi_157997151
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:29 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Geen idee, ik wissel hier in SHO sneller van kamp dan van onderbroek, zo'n opportunist ben ik dan ook wel weer. En waarom ook niet, ik ben geen familie of manager of zo. :)
_O-

Heb nog steeds wel een zwak voor Sabia. :Y
pi_158001791
quote:
99s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:07 schreef Cynix ® het volgende:
Wat heeft die Bontje toch een overreden rotkop. Misselijke bitch. :{
Joh dat is echt een mooie vrouw :{w
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_158002058
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:57 schreef potjecreme het volgende:

[..]

_O-

Heb nog steeds wel een zwak voor Sabia. :Y
Inderdaad en nog ff goed gekeken naar beide foto's, komt door de plooien in het leer dat het buikje kleiner lijkt. In het truitje eronder zit gewoon "de buik".

Hartstikke zwanger en al weken!

Pro Saab dus!
  Vis een optie? vrijdag 4 december 2015 @ 01:37:07 #273
70532 loveli
N
pi_158002429
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:45 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Is FOK! pro-Sabia?
Wat als blijkt dat Sabia de hele tijd heeft gelogen en niet zwanger blijkt te zijn. Wordt het forum dan anti?
Ik ben niet pro-Sabia, maar wel anti-onzin.

En ik geloof best dat de buik van Saab echt is. Het is alleen niet eerlijk dat haar enkels geen vocht vasthouden :')
crap in = crap out
  vrijdag 4 december 2015 @ 02:17:39 #274
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_158002977
Uri Geller: 'Ik ken Sabia's geheim!'

Het is wederom hét mysterie van de dag. Draagt de zwangere Sabia Engizek een baby of toch een kussen? Uri Geller weet het!

De magiër, die twee vrijdagavonden met Sabiasamenwerkte bij Mindmasters Live, legde zijn oor te luister. "Ik ken haar geheim", zegt hij in een Duits interview, net als haar babybuik weer lijkt te zijn verdwenen. "Ik weet wat Sabia in haar buik heeft."

Maar op de vraag of het een jongen, een meisje of toch een kussen wordt, hult Uri zich in nevelen. "Ik houd haar geheim voor mij. Zolang het niet wordt verraden, blijft het een mysterie."

De gewezen voetbalvrouw was donderdag het gesprek van de dag. Er zijn twee foto's verschenen, een dag na elkaar genomen. Op de ene afbeelding heeft ze een flinke buik, op de andere is die foetsie! "Sabia, waar is jouw babybuik?", vragen de Duitsers zich opnieuw af.

De 37-jarige ex van Rafael van der Vaart blijft zelf volhouden dat ze in verwachting is. "De fantasie van mensen kent geen grenzen." De enige die nog opheldering kan geven is de vermeende vader: Rafael zelf. Maar hij blijft vooralsnog zwijgen.

Bron: telegraaf.nl
With love :*
pi_158004192
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 02:17 schreef girlnextdoor. het volgende:
Uri Geller: 'Ik ken Sabia's geheim!'

...

Bron: telegraaf.nl
En weer die achternaam... En voor Uri vindt ik dit heel makkelijk scoren. "Haar geheim verklap ik niet.." Hou dan je mond gewoon! Maar hij zal straks wel een lange regenjas aantrekken en met Patty en Patricia in een fietsenhok staan..

Echt, ik heb er bijna mijn buik vol van!! En toch ook triggert het me steeds weer :@
Ook leeg
pi_158004351
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 01:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik ben niet pro-Sabia, maar wel anti-onzin.

En ik geloof best dat de buik van Saab echt is. Het is alleen niet eerlijk dat haar enkels geen vocht vasthouden :')
Hoor bij haar leven:
ze houd geen man vast
ze houd geen werk vast
ze houd geen kilo's meer vast
dus ook geen vocht...
pi_158004431
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

En weer die achternaam... En voor Uri vindt ik dit heel makkelijk scoren. "Haar geheim verklap ik niet.." Hou dan je mond gewoon! Maar hij zal straks wel een lange regenjas aantrekken en met Patty en Patricia in een fietsenhok staan..

Echt, ik heb er bijna mijn buik vol van!! En toch ook triggert het me steeds weer :@
Hihi buik vol van!

Wat een lapzwans inderdaad die Uri. Lekker interessant doen met zo'n cryptische omschrijving. Net als Catherine Keyl die zegt dat ze BN ers kent met hiv maar daar vervolgens mysterieus over doet. Echt, maak jezelf niet zo belangrijk.
  Vis een optie? vrijdag 4 december 2015 @ 10:57:03 #278
70532 loveli
N
pi_158006073
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 02:17 schreef girlnextdoor. het volgende:
"Ik ken haar geheim", zegt hij in een Duits interview, net als haar babybuik weer lijkt te zijn verdwenen. "Ik weet wat Sabia in haar buik heeft."
Kipkluifjes!
crap in = crap out
  Moderator vrijdag 4 december 2015 @ 10:58:05 #279
382129 crew  Donna
pi_158006087
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:07 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Hihi buik vol van!

Wat een lapzwans inderdaad die Uri. Lekker interessant doen met zo'n cryptische omschrijving. Net als Catherine Keyl die zegt dat ze BN ers kent met hiv maar daar vervolgens mysterieus over doet. Echt, maak jezelf niet zo belangrijk.
:? :?
Sneu ja.
pi_158006192
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 10:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Kipkluifjes!
Bierkip! :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_158006748
Lastig voor Sabia.
Then again, dat ze voor het programma gevraagd werd (en roept nog meer te gaan doen, dacht ik), dat heeft ze eigenlijk te danken aan het geroddel.
Als niemand over haar wel of niet bestaande buik ouwehoerde, had ze never in dat programma gezeten. :D
Roddels = cashen voor de bladen, en net zo goed voor Sabia zelf.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:47:25 #282
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158008853
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 01:21 schreef ootjekatootje het volgende:

Inderdaad en nog ff goed gekeken naar beide foto's, komt door de plooien in het leer dat het buikje kleiner lijkt. In het truitje eronder zit gewoon "de buik".




Vanavond geen Mindmasters live dus even afwachten op een nieuwe foto.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tuinfluitert op 04-12-2015 13:58:21 ]
  Spellchecker vrijdag 4 december 2015 @ 13:54:15 #283
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_158009039
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
Lastig voor Sabia.
Then again, dat ze voor het programma gevraagd werd (en roept nog meer te gaan doen, dacht ik), dat heeft ze eigenlijk te danken aan het geroddel.
Als niemand over haar wel of niet bestaande buik ouwehoerde, had ze never in dat programma gezeten. :D
Roddels = cashen voor de bladen, en net zo goed voor Sabia zelf.
Plus dat ze dankzij het geroddel meer aandacht genereert dan Sylvie .... dat zal het zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 4 december 2015 @ 15:57:05 #284
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158011682
Ik weet trouwens de wekelijkse winnende Lotto-cijfers in de komende 2 jaar, wie er President van Amerika wordt, wie het WK in 2016 gaat winnen en de exacte datum van de volgende Elfstedentocht. :Y

Maar ik zeg mooi niks! :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158012112
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:57 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet trouwens de wekelijkse winnende Lotto-cijfers in de komende 2 jaar, wie er President van Amerika wordt, wie het WK in 2016 gaat winnen en de exacte datum van de volgende Elfstedentocht. :Y

Maar ik zeg mooi niks! :')
geeft mij wel een fijn gevoel, samen in een topic met een alles-wetende O+
pi_158012800
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:57 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet trouwens de wekelijkse winnende Lotto-cijfers in de komende 2 jaar, wie er President van Amerika wordt, wie het WK in 2016 gaat winnen en de exacte datum van de volgende Elfstedentocht. :Y

Maar ik zeg mooi niks! :')
WK zwemmen?
  † In Memoriam † vrijdag 4 december 2015 @ 18:16:10 #287
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158014250
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

WK zwemmen?
Ook. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 4 december 2015 @ 19:29:20 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158015665
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:57 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet trouwens de wekelijkse winnende Lotto-cijfers in de komende 2 jaar, wie er President van Amerika wordt, wie het WK in 2016 gaat winnen en de exacte datum van de volgende Elfstedentocht. :Y

Maar ik zeg mooi niks! :')
De naam van de liefdesbaby van Sabia en Rafael zal voor jou dan ook geen geheim meer zijn....
Toe, vertel eens :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158015709
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

De naam van de liefdesbaby van Sabia en Rafael zal voor jou dan ook geen geheim meer zijn....
Toe, vertel eens :*
Fernandez.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 4 december 2015 @ 20:22:57 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158017033
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Fernandez.
:o
Naar de broer van Rafael? Oh oh......
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158017069
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 20:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

:o
Naar de broer van Rafael? Oh oh......
Het zou toch een mooie grap zijn he?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 4 december 2015 @ 20:30:01 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158017285
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 20:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het zou toch een mooie grap zijn he?
Hoe snel zouden de bladen het oppikken als we hier gaan roepen dat het van Fernando is?

En OMG wie was in het voorjaar van 2015 assistent-trainer bij HSV-10 ? :o

Toepasselijk muziekje erbij:

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158020830
Ik rol hier bijna van de bank!!

Dan zijn het in ieder geval kamper-gennen.. ;)
Ook leeg
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:28:19 #294
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158023712
De reden dat Mindmasters na twee afleveringen van de buis werd gehaald, zou alles te maken hebben met... sabotage! Dat beweert althans Uri Geller, hij zou eigenlijk deze vrijdagavond, met zijn raad van 10, te zien zijn met MindMasters live.
Uri Geller: "De reden is sabotage. Het lag niet aan ons, het lag niet aan de show. Ik vind het vreemd dat er hordes beveiligers en politiemensen op de been waren voorafgaand aan de tweede en laatste MindMasters. Ze durfden gewoon niet verder met de show. Er is iets gebeurd, waar wij niets van weten. Hoe is dit anders te verklaren? Het is een ramp. Voor mij, voor Sabia Boulahrouz, voor de jonge magiërs die meededen. De reden van tegenvallende kijkcijfers gaan er bij mij niet in. We kregen heel veel positieve reactie op de show. Dit is een volledig rationele theorie. Er is geen andere verklaring. Was er een dreiging? En ik ga erachter komen hoe het precies zit."


http://www.telegraaf.nl/p(...)_gesaboteerd___.html
pi_158023847
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
De reden dat Mindmasters na twee afleveringen van de buis werd gehaald, zou alles te maken hebben met... sabotage! Dat beweert althans Uri Geller, hij zou eigenlijk deze vrijdagavond, met zijn raad van 10, te zien zijn met MindMasters live.
Uri Geller: "De reden is sabotage. Het lag niet aan ons, het lag niet aan de show. Ik vind het vreemd dat er hordes beveiligers en politiemensen op de been waren voorafgaand aan de tweede en laatste MindMasters. Ze durfden gewoon niet verder met de show. Er is iets gebeurd, waar wij niets van weten. Hoe is dit anders te verklaren? Het is een ramp. Voor mij, voor Sabia Boulahrouz, voor de jonge magiërs die meededen. De reden van tegenvallende kijkcijfers gaan er bij mij niet in. We kregen heel veel positieve reactie op de show. Dit is een volledig rationele theorie. Er is geen andere verklaring. Was er een dreiging? En ik ga erachter komen hoe het precies zit."
[ afbeelding ]

http://www.telegraaf.nl/p(...)_gesaboteerd___.html
man man _O- _O- _O- _O-
Twinning = boring
pi_158026206
Dat Uri G. in het duister tast zegt veel over zijn (on)vermogen tot mind reading.
pi_158026371
Ik denk dat Lolita van der Vaart een terroristische aanslag aan het beramen is.
  † In Memoriam † zaterdag 5 december 2015 @ 08:35:30 #298
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158027860
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
Er is iets gebeurd, waar wij niets van weten.
Eeh ja, de 10 mentalisten van de wereld doen mee aan een spraakmakend TV-programma, er blijkt een heel groot geheimzinnig complot gaande en niemand van hen 'voelt' iets of heeft iets door? :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 5 december 2015 @ 08:36:23 #299
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158027867
Mooie klus voor Peter R! Of die zit ook in het complot? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 5 december 2015 @ 09:38:54 #300
22592 crew  Ole
pi_158028310
Misschien moeten we het even in BNW vragen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')