Wat has been seenquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat hebben wij de wereld misdaan??
Om te vieren dat ze d'r eerste AOW kreeg?quote:Op woensdag 2 december 2015 23:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat has been seen![]()
Ter ere waarvan deed Paay dit?
Geen idee, maar laten we hopen dat ze het nooit meer doet..quote:Op woensdag 2 december 2015 23:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat has been seen![]()
Ter ere waarvan deed Paay dit?
Eh well. Ik zie wel wat zitten op die 'foetsie' foto, maar het ziet er wel heel anders uit ja.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:26 schreef Ticootje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)abia_foetsie___.html
En geheel andere type vrouw! Volgens mij is de foetsie foto Sabia niet😳quote:Op donderdag 3 december 2015 10:02 schreef DonnaRush het volgende:
Eh well. Ik zie wel wat zitten op die 'foetsie' foto, maar het ziet er wel heel anders uit ja.
*Wel hele andere kleding ook.
Haha. Wie weet was het nog vroeg.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:52 schreef JaneDoe het volgende:
dus ze zou zich maandenlang in allerlei bochten wringen om te doen alsof ze zwanger is om vervolgens vrolijk naar buiten te gaan zonder haar nepbuik?
Maar we weten de datum niet...quote:Op donderdag 3 december 2015 11:15 schreef loveli het volgende:
Zo'n baby blijft niet altijd op dezelfde plek zitten. Als het kind een keer draait ziet het er ook anders uit.
Wat mij betreft stoppen de bladen met stomme berichten over Saab tot 2 weken na de uitgerekende datum. Als er dan geen baby en geen buik zijn mogen ze weer wat schrijven.
inderdaad, hier nu 35 weken zwanger en het ligt er echt aan hoe hij ligt. Gisteren weer verbaasde blikken, van huh zwanger?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:15 schreef loveli het volgende:
Zo'n baby blijft niet altijd op dezelfde plek zitten. Als het kind een keer draait ziet het er ook anders uit.
Wat mij betreft stoppen de bladen met stomme berichten over Saab tot 2 weken na de uitgerekende datum. Als er dan geen baby en geen buik zijn mogen ze weer wat schrijven.
Dat zou echt geweldig zijn.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Medio valentijnsdag, de perfecte dag voor een liefdesbaby
Haha, daar moet ik ook steeds aan denken ja!quote:Op donderdag 3 december 2015 10:20 schreef PirE het volgende:
Volgens mij heeft La Paay ook naar The Bridge III gekeken.
allemaal nepquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat hebben wij de wereld misdaan??
vies he...quote:Op donderdag 3 december 2015 13:34 schreef Inca het volgende:
[..]
allemaal nep
haar
gebit
tietten
gezicht![]()
Blij dat ik niet voor de feestjes word uitgenodigdquote:Op donderdag 3 december 2015 13:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
vies he...
een half jaartje later schaamde ze zich kapot voor die act. Daarvoor was ze er nog trots op ook.
Blijkt ze gedaan te hebben op haar eigen nieuwjaarsfeestje in 2012.
Ben benieuwd of er nog wel iemand naar toe durft...quote:Op donderdag 3 december 2015 13:38 schreef Inca het volgende:
[..]
Blij dat ik niet voor de feestjes word uitgenodigd
Aandacht geilers genoegquote:Op donderdag 3 december 2015 13:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er nog wel iemand naar toe durft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |